Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2309 posts, 773974 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 165
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanţa autobuzelor Victor92

@dany: Legat de linia 409 ... o ia Floreasca?

 


Re: Mentenanţa autobuzelor dany

Nu se stie nimic de 409, se pare ca nu ar mai fi la Titan

 


Re: Mentenanţa autobuzelor andrei11

Aoleu, iar intră RATB - ul STB - ul pe preorășenești ? Iar le nenorocesc. De câte ori a preluat STB - ul preorășeneștile s-a ales praful de cursele respective.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Andrei98

Si acum este mai bine in dube jegoase, pline de improvizatii si rugina?

 


Re: Mentenanţa autobuzelor dany

RATB/STB nu si-a batut niciodata joc de aceste linii, din contra pana la aparitia dubelor au fost foarte bine gestionate, exemplul pe care il pot oferi fosta linie 410 Granitul-Balaceanca, viitoare 407, aceasta linie a fost deservita in ultima perioada de existenta de 4 masini la ore de varf si trei in afara orelor se varf, timp de succedare la ore de varf 15 minute iar in afara orelor de varf 20 de minute. Nu putem compara un sistem de transport de marimea RATB/STB cu cotetele CDI, DLS etc. Vom observa o abordare buna in momentul in care vom avea toate Otokarele sosite si pe periferie se va intra cu numarul de autobuze prevazute in planul de transport.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor rosetti61

S-au pliat de la Republica acum si nu de la Granitul, asa cum Oncologicul nu mai va mai fi, toate liniile avand cap la Bucur-Obor (schimbari facute in ideea de a avea acces la o linie de metrou). LIniile spre Jilava pleaca de la Eroii Revolutiei (s-o fi studiat intre timp incarcarea pe care o aveau dubarii care intorceau acolo?).
Am vazut si niste trasee intortocheate, unul prin Dobroesti si Pantelimon, altul era prin Chitila. Sunt liniile de forma 49x care functioneaza numai intre localitatile limitrofe Bucurestiului.
Chiar ma gandeam la scheme de trasee B-If, If-If, B-If-jud. limitrofe If, If-jud. limitrofe If.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor dany

Asa este, toate liniile vor avea capatul in Bucuresti la o statie de Metrou. Republica este solutia deoarece Granitul se stie in ce stadiu se afla, iar platforma de la Cora Pantelimon nu este incapatoare pentru ce 104, 202, 246, 243 si 404, dar pentru inca 8 linii de periferie. Sunt curios cum au fost impartite restul periferiilor intre autobaze. Cunoaste cineva situatia?

 


Re: Mentenanţa autobuzelor andrei11

# Andrei98 din experiență proprie îți spun că sunt de acord 100 % cu un transport privat. ( Adică cu dubele tale ). Le-am folosit cu succes ani în șir spre Pantelimon / Ștefănești / Mogoșoaia. Categoric, cu STB - ul va ieși varză, program care nu-l respectă nimeni, blatiști peste blatiști, curse sărite la greu.
Parcă văd că în Martie se vor desființa din lipsă de rentabilitate.. Dacă rămâne de stat nu ai nicio șansă la un transport civilizat și prectitibil.
Ca să fie clar, dacă nu e privat aleluia, deabia aștept desființarea curslor preorășenești operate de STB.
________________
Eu stau în Piața Iancului. Cum mai ajung în Pantelimon ? ( Orașul Pantelimon, cred că e clar că la el m-am referit )

 


Re: Stiri despre operatorii AMTB rosetti61

In istoria STB a mai fost un moment, 20 octombrie 1936, cand s-au preluat autobuzele particulare cu mare scandal, oamenii s-au vazut lipsiti peste noapte de traseele obisnuite si care aveau frecventa relativ buna (nu chiar toti, existau si nemultumiri vizavi de particulari), nevoiti fiind sa se inghesuie in tramvaiele STB, care au mers cum au mers si / sau sa se foloseasca de noile trasee de autobuze introduse de STB, "aruncate" in lupta fara nici un fel de planificare prealabila - autobuze putine, din cele cumparate deja de noi sau preluate de la particulari si apte sa mai circule (a durat aproape 1 an sa se inchege cat de cat o retea ca lumea - multe linii fiind variante ale celor particulare cu segmente imperecheate intre ele).
Nu mai este cazul acum la o noua sincopa de genul asta.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor dany

Metrou pana la Republica si de acolo 454 actuala 404, asa vei putea ajunge. Pe Granitul iti garantez ca nu se furau curse, iar acum fac pariu cu tine ca odata cu mutarea liniilor de la Oncologic la Obor si transferarea lor catre alt garaj de la Titan, nu vei mai avea curse furate. Sigur acele linii vor fi preluate de Pipera sau Floreasca.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Andrei98

Nu stiu unde mergeai tu cu preorasenestile dar la mine sunt mult mai civilizate decat dubele care circulau inainte. Daca tie iti place(si cred ca esti singurul) este doar problema ta, nu obliga si pe altii sa mearga in aceleasi conditii ca tine. Nu stiu ce vezi tu ok la niste dube de aproape 20 de ani care scartaie din toate incheieturile, pline de improvizatii la instalatia electrica, jumatate din bord gaurit si multe altele. Si toate astea la un pret mai mare decat la STB. Chiar si daca baga numai Mercedesuri E3 pe aceste linii tot sunt la ani lumina peste acele dube. Oricum deja am dat-o in offtopic masiv.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor andrei11

Ți-am spus unde folosesc preorășeneștile, n-ai citit ? Pantelimon / Mogoșoaia / Ștefănești.
O să vedem câți nemulțumiți o să fie de cursele STB în momentul în care nu se va mai respecta niciun program de circulație.
#dany, am abonament general STB, cu metroul  circul  foarte rar sau pe trasee evident avantajoase ( de exemplu Iancului - Militari )
#Andrei98, evident că dubele sunt la un preț mai mare decât STB - ul, la STB se merge moka.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Andrei98

Cu liniile preorasenesti cu care am mers nu am vazut sa nu se respecte programul sau alte lucruri de care mai zici. Aia care nu o sa fie multumiti nu o sa le convina ca nu ii mai lasa in poarta.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Beaver_27

Stau în Ilfov și merg zilnic cu 422, și pot spune că orarul se respectă mereu (hai poate +-1 min). Se mai întâmplă să vină greu când este traficul groaznic la orele de vârf, dar în rest se respectă foarte bine programul.

 


Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 165
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421249 posts in 5247 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use