Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2309 posts, 774172 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 27 28 29 30 31 32 33  ... 165
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Costin

Este imposibil ca autobuzele electrice sa ajunga la 1 martie, licitatia nici macar nu e lansata...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) GPS

barbuandrei wrote:
Incepand cu 1 Martie , parcul va creste la 866 de autobuze in fiecare dimineata. Aceasta crestere de la 844, in prezent, va fi cu linii de periferie. La sosirea acelor autobuze electrice ,42 la numar, se vor mai adauga si alte linii / ture pe liniile din afara București-ului.

Sa înțeleg ca se dorește (s-a hotărât) reînființarea liniilor preorășenești sau se referă strict la liniile existente?

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) dany

Se refera la faptul ca au fost reparate autobuze care au stat trase pe dreapta din diverse motive si acele autobuze pot fi distribuite in liniile existente deja, dar si alocate infintarii de linii preorasenesti, cum se va intampla in viitorul apropiat, iar odata cu sosirea noilor autobuze fie ele electrice sau diesel, autobuzele Citaro din prima serie pot fii alocate celor 83 de linii preoraseneti ce vor fi supuse miercuri la vot( din ce am vazut pe proiectul respectiv sunt necesare undeva la 240-250 de masini in fiecare zi pentru acoperirea liniilor respective)

 



  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) anndrei

In primul rand cu acele autobuze reparate ar trebui suplimentate toate liniile urbane de autobuz si cu restul sa fie infiintate linii preorasenesti care sa aiba un program decent. Degeaba faci x linii daca circula autobuzul o data la doua ore. Cum isi bat joc de linia urbana 106 unde este repartizat un singur autobuz ce vine o data la 50 de minute si asta daca are chef soferul sa plece de la capatul de linie. Am facut sesizare si la primarie si la RATB unde mi-a raspuns ca nu au masini (asta in conditiile in care se tot repara. Este nevoie de o singura masina pentru suplimentare) si ca intervalul de succedare pe aceasta linie este, intr-adevar unul mai mare, dar este determinat in functie de cererea inregistrata, capacitatea oferita asigurand preluarea in totalitate a fluxurilor de calatori. Este la mintea cocosului, cine sta 50 de minute in statie, in frig si in ploaie sa astepete acest autobuz care de multe ori nici nu vine. Ba s-a defectat, ba a ajuns cu 3 min. intarziere si a mai stat soferul 15 min. ca asa au vrut muschii lui. Se mai vaita soferii ca e o porcarie de linie ca nu au loc doua masini! Oare cum au facut fata soferii de pe DAC, Ikarus, Daf, Iveco, Rocar, Autodromo si chiar Mercedes sa circule? Multi ani au fost doua masini pe traseu, probabil erau mult mai profesionisti. Oricum autobuzele nu se vor intalni in Cartierul Rosu unde intr-adevar sunt stradutele mai inguste ci se vor intalni undeva la jumatatea drumului pe Strada Apusului sau Uverturii. Dar unii nu prea gandesc.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Gabi23

Nu erau zeci de masini parcate pe străduțele acelea, în vremurile când pe acolo circulau ”teoretic” multe DAC/Ikarus, Rocar s.a. Frecvent sunt parcate autoturisme la capătul din Cartier Roșu, dacă mai prinzi și o nuntă la cârciumile din zonă, este mirific.  La 10 martie 2011, când Militari a înlocuit Rocar cu Mercedes, pe această linie erau 4 ture, nejustificat de multe. Și pentru 10 minute de mers pe jos, nici n-ar trebuit atâta gălăgie. Așa fiecare ar vrea autobuz dacă se poate la 5 minute interval și fix în fața blocului, dar asta e ”ghinion”. Mai veniseră unii cu ideea de 336BIS, doar că vroiau ei să se ducă cu autobuzul acasă la pauza de masă...  
Mai este și problema că la Lujerului autobuzele au o mizerie de capăt, unde dacă nu ajungi ”pe oră” n-ai loc de staționare, nu mai zic că de multe ori nici nu poți să faci stația de dubarii infecți. Iar blocajele în trafic de pe Uverturii, nu le mai vede nimeni. :popa:
Și să nu uităm că dacă Poliția Rutieră si-ar face treaba, ar putea sancționa zilnic șoferii RATB, care fac stânga din Ghirlandei pe Apusului, deși au obligatoriu înainte sau dreapta! https://www.google.ro/maps/@44.4394605, ... 312!8i6656

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) punmeister

Ce traseu ar fi trebuit sa aiba 336BIS?

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Gabi23

Fix 336 actual, dar cu anumite ture să ajungă la capătul actual al lui 106.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) anndrei

Niciodata nu au fost 4 ture in aceasta linie. Ea a fost deservita de Autobaza Militari - 2 ture, Alexandria - 2 ture, Ferentari - 2 ture,    
Alexandria -2 ture, Militari - 2 ture inclusiv o perioada cu Mercedes! Nu sunt doar 10 min. de mers pe jos pentru ca sunt multi oameni in varsta care fac cumparaturi de la piata Gorjului/ Veteranilor si nu pot alerga cu greutate in mana. Este doar restaurantul Cococsul Rosu dar este situat pe strada Margelelor care este destul de lata. La capatul de la Lujerului nu vad care ar fi problema. Cum stationeaza un autobuz asa ar stationa doua ca doar nu stationeaza in acelasi timp iar loc este fara probleme. Ca va mint anumiti ,,soferi" ca nu au loc este vrajeala. Cei de pe 406 de ce nu comenteaza nimic pentru ca au acelasi capat la Lujerului. Pe timpuri exista si dispecer de traseu. Ce zici tu, ca doresc unii sa mearga acasa la pauza de masa este scoasa din burta. In acest cartier sunt foarte multi elevi care merg la scolile 160, 198 plus o gramada de cetateni care merg la servici. Mai nou vin si din noul cartier Rezidential Apusului care este situat aproape de capatul acestei linii. Calatorii s-au inmultit considerabil. Daca nu locuiesti in acest cartier am rugamintea sa nu mai dezinformezi si pe altii.
Gabi23 wrote:
Nu erau zeci de masini parcate pe străduțele acelea, în vremurile când pe acolo circulau ”teoretic” multe DAC/Ikarus, Rocar s.a. Frecvent sunt parcate autoturisme la capătul din Cartier Roșu, dacă mai prinzi și o nuntă la cârciumile din zonă, este mirific...

Blocajele de pe Uverturii le prind si liniile 178 si 406! Sa nu uitam ca si la capatul lui 178 se circula foarte greu. Dar 178 este linie buna, stiu unii de ce! Sa nu mai vorbim de 406 care este miere.
Mai amintesc o data ca autobuzele nu au cum sa se intalneasca in Cartierul Rosu. fiind doua masini se vor intalni undeva la jumatatea traseului.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Gabi23

anndrei, se pare că ție nu-ți convine nimic și tu le știi pe toate, chiar dacă pe vremea DAC/Ikarus/Rocar abea mergeai la școală (poate). În cazul de față, nu demonstrezi decât subiectivism exagerat, exact ce am menționat, că vrei autobuz fix în fața blocului. Păi argumentele astea le poate avea orice bucureștean care vrea Mercedesul pe orice uliță, că e bătrân, că e scoala XYZ etc (daia avem cretinisme de linii gen 327). Sunt oameni în orașul asta care merg mai mult de 15 minute pe jos pt un mijloc de transport în comun și nu cred că se lamentează atât!  Și îți garantez că vorbesc, în cunoștiință de cauză și am ajuns la concluzia că nu merită să stau să îți dau mai multe explicații că e timp pierdut. Subiect încheiat, că deja suntem oricum offtopic.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) ByOnu

Daca tot s-a facut off-topicul cu 336, ar trebui spus si faptul ca este un exemplu evident de "asa NU": un autobuz care dubleaza pe 85% din traseu un troleibuz. Ar mai fi de electrificat niste portiuni si voilla.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Puss in Boots

Cum sunt si cele din Berceni ;) Si apropo de zona asta, cum ar putea sa dispara firmele de maxi taxi de pe traseele din Popesti si Berceni tinand cont ca RATB realizeaza deja transport in zona asta? Prin ceva legal? Nu stiu dedesubturile dar daca RATB a preluat trasee in zona asta atunci maxi-taxi ar trebui sa dispara. Altfel mereu vor pleca in fata RATB-ului si vor avea in continuare calatori, fiind si mai dese (altfel la conditii si pret, RATB-ul e clar peste; ar fi fost cu orice tip de autobuz).

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) dany

Chestiunea este simpla, o lege referitoare la exclusivitatea transportului acordata catre RATB in regiunea Bucuresti-Ilfov poate fi pusa in discutie doar dupa ce RATB va avea disponibil un parc suficient de mare incat sa asigure cererea de transport, ori in acest moment nu exista. Eu astept sedinta de miercuri a CGMB si sper sa aprobe respectivul plan de transport pentru Ilfov, cu cele 83 de linii de periferie, pentru ca o spun sincer si in cunostinta de cauza ca este neaparata nevoi de un transport civilizat si organizat in aceasta regiune, transport ce dupa parerea mea poate fi asigurat corespunzator doar de RATB.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Costin

Imposibil sa legiferezi exclusivitatea unui prestator de servicii in domeniul respectiv, e neconcurential si efectiv ilegal. Trebuie aprobat un plan de transport care sa detalieze traseele, orarele, vehiculele acceptate si sistemul de taxare. Atat. Apoi licitatie libera si concurentiala, sa castige cel care are oferta cea mai buna. Apoi controale sa asigure respectarea tuturor punctelor din planul de transport. Nu mai visati la monopoluri de stat si nationalizare, asa ceva nu se mai poate intampla.

 


Go to page:  1  ... 27 28 29 30 31 32 33  ... 165
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421301 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use