Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2309 posts, 782420 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 165
 
 

📖 Pagination options
  • lucica
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) lucica

Revin cu discutia si anume nu era mai de succes ca sa fie dusa 124 tot asa pe baza de protocol(cum s-a facut si in cazul lui 138 si 178). Si asa 124 cara aer si aceasta linie ii scotea direct in centrul.  In locul lui 418.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

@Lucica: E foarte greu sa formezi un 124+418 din cauza traficului si a numarului mare de minute pe semicursa...Gandeste inainte de a sustine/a arunca o idee

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) adila

S-a infiintat linia 425, Jilava -CFR Progresu. De unde au avut autobuze cand Bucurestiul nu are suficiente pentru liniile orasenesti?

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

@adila: S-a postat la topicul de stiri inca de vineri aceasta veste  ;) Cum de unde: (mai mult ca sigur) de pe alte linii urbane s-au luat ture ...

Linia 425 are 2 ture (luni-vineri) si un autobuz in weekend ...

Update: Stirea de pe site-ul RATB a fost stearsa: http://www.ratb.ro/arhiva.php , iar pe site linia apare ca va fi "apta" de maine, si nu de azi: http://www.ratb.ro/v_bus_preorasenesc.php?tlin1=425

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) dany

In curând vom mai avea o linie si anume 404 Granitul - Pantelimon. Eu unul sper la cat mai multe, dar in unele localități sunt slabe sanse, deoarece primarii au cota parte de la dubari :)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Cum timpul, oamenii vor vedea ca transportul cu RATB -ul e mult mai sigur decat cu o duba care-i pica toate cele.

Avantajele RATB-ului ar fi siguranta, pretul mult mai mic (1,5 in comparatie cu 2,3 sau 4 lei), programul pe majoritatea liniilor satisface cererea si autobuzele vin la ora exacta ... acum important e ca lumea sa-si si achizitioneze titluri de calatorie, dar daca s-ar implementa "metoda" de pe liniile 418 sau 471 unde in fiecare autobuz se afla cate un reprezentant al Primariei de la care poti cumpara bilet, rezultatele vor fi cele asteptate.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) adila

Vai de capul nostru, dar ne si meritam soarta.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) dany

Nu stiu la ce soarta te referi, dar in dezvoltarea infrastructurii si transportului București fără Ilfov nu se poate, cum nici Ilfov fără București nu se poate

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Florinds

Da, dar nu poti sa tot infiintezi linii fara sa maresti parcul.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) dany

Câte nu au fost cazurile in care pe foaie apărea un anumit număr de mașini in teren in București si de fapt situația era alta? :D Iti pot da multe cazuri in care pe linia 246 trebuiau scoase 6 mașini si daca erau 4 era perfect :D . Oricum sunt sigur ca mai mult de 30-35 de linii pre-orășenești nu vor fi

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) GPS

Cu ocazia înființării liniei 425 poate adaptam si lista din începutul topicului.
P.S.: La linia 414 in loc de Leordeni ați putea modifica in Glincarn.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) adila

dany wrote:
Nu stiu la ce soarta te referi, dar in dezvoltarea infrastructurii si transportului București fără Ilfov nu se poate, cum nici Ilfov fără București nu se poate


Pai tocmai asta este problema, ca nu exista nici un plan de dezvoltare. Sau poate exista, dar unul de dezvoltare personala a unora, si nu a comunitatii.

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Andrei98

Da, este adevarat ca exista o statie intre Arteca si Scoala generala Nr. 1 care era foarte utila multor locuitori din zona, acum in zona acesteia fiind lucrari se putea amplasa temporar statia la iesirea de sub pod dupa bretelele de legatura cu centura. Pot spune ca urmeaza sfarsitul liniei 171 deoarece 425-ul incepe sa adune din ce in ce mai multi calatori  :lol:

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

@Andrei98: Asa sa fie, dar linia poate fi tinuta in viata doar prin validari consistente ...  :bere:

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 165
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422241 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use