Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2309 posts, 771579 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
andrei11
Nu ocoli întrebarea, 135 ce caută în Tunari ?
Hopa, faci disciminări teritoriale ? De ce există autoritatea aia cum îi spune metropolitană, blablabla ? Fiecare entitate cu a măsii, NU se depășește granița orașului, comunei, satului. Și ce mama măsii, 253 ce caută în Dobroești ? Să circule numai în București !
Ori privim asamblul oraș mamă / comune limitrofe ca un tot unitar, ori punem bariere, de exemplu ca Bariera Vergului.
Și mai a , STB - ul să nu aibă voie să iasă din cartier / sector. Hai că-mi place ideea !
Oricum orașul București e ceea ce există în interiorul inelului principal. Restul nu e București, să-și organizeze transport propriu.
________________
Cris_m,în concepția mea transportul public trebuie să corespundă nevoilor populației, de aceea a fost înființat, NU criteriilor teritoriale. Ce te faci dacă Orașul Voluntari cere să fie <<înghițit>> de București ? Idem alte comune limitrofe ? Orașul Pantelimon, Popești Leordeni, etc ?
Bucureștiul actual << a înghițit >> destule comune limitrofe. Dacă procesul va continua ?
____________________
Din partea moderatorului.
Nu suntem cu toții of topic ?
Nu ocoli întrebarea, 135 ce caută în Tunari ?
Hopa, faci disciminări teritoriale ? De ce există autoritatea aia cum îi spune metropolitană, blablabla ? Fiecare entitate cu a măsii, NU se depășește granița orașului, comunei, satului. Și ce mama măsii, 253 ce caută în Dobroești ? Să circule numai în București !
Ori privim asamblul oraș mamă / comune limitrofe ca un tot unitar, ori punem bariere, de exemplu ca Bariera Vergului.
Și mai a , STB - ul să nu aibă voie să iasă din cartier / sector. Hai că-mi place ideea !
Oricum orașul București e ceea ce există în interiorul inelului principal. Restul nu e București, să-și organizeze transport propriu.
________________
Cris_m,în concepția mea transportul public trebuie să corespundă nevoilor populației, de aceea a fost înființat, NU criteriilor teritoriale. Ce te faci dacă Orașul Voluntari cere să fie <<înghițit>> de București ? Idem alte comune limitrofe ? Orașul Pantelimon, Popești Leordeni, etc ?
Bucureștiul actual << a înghițit >> destule comune limitrofe. Dacă procesul va continua ?
____________________
Din partea moderatorului.
Nu suntem cu toții of topic ?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
cris_m
Intreaba-i pe prea luminatii care au luat decizia asta tampita. Probabil nu au vrut aia vreo linie regionala sau ceva de ordin birocratic. La fel ca in cazul R447bis. Cu 253 e alta poveste, de fapt e si la 178 si 278. Pentru cateva zeci de metri nu e nimeni absurd sa faci linie regionala/metropolitana cand ea merge 99% din traseu prin oras.
Intreaba-i pe prea luminatii care au luat decizia asta tampita. Probabil nu au vrut aia vreo linie regionala sau ceva de ordin birocratic. La fel ca in cazul R447bis. Cu 253 e alta poveste, de fapt e si la 178 si 278. Pentru cateva zeci de metri nu e nimeni absurd sa faci linie regionala/metropolitana cand ea merge 99% din traseu prin oras.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX)
andrei11
Aici nu e vorba de absurd / neabsurd. Aici e vorba de lege. Ce scrie la lege ?
Aici nu e vorba de absurd / neabsurd. Aici e vorba de lege. Ce scrie la lege ?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX)
cris_m
Ne legam deja de maruntisuri doar sa ne aflam in treaba...
Ne legam deja de maruntisuri doar sa ne aflam in treaba...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX)
Robert24
Am mai spus si cu alta ocazie, chiar daca 253 tranziteaza Fundeni, nu paraseste Bucurestiul. Sos. Fundeni tine doar de Bucuresti, ce e dincolo de trotuare e Fundeni. E o exceptie, dar e!
Am mai spus si cu alta ocazie, chiar daca 253 tranziteaza Fundeni, nu paraseste Bucurestiul. Sos. Fundeni tine doar de Bucuresti, ce e dincolo de trotuare e Fundeni. E o exceptie, dar e!
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX)
Chev Celios
Are dreptate Robert24. Stau in Fundeni si asa este. Soseaua efectiv apartine de PMB.Toate reparatiile,dezapezire, etc au fost facute de cei de la Bucuresti. Terenurile cu iesire la sosea sunt in Fundeni.
Are dreptate Robert24. Stau in Fundeni si asa este. Soseaua efectiv apartine de PMB.Toate reparatiile,dezapezire, etc au fost facute de cei de la Bucuresti. Terenurile cu iesire la sosea sunt in Fundeni.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX)
andrei11
Mie harta îmi spune altceva. Inclusiv indicațiile rutiere. Traseul lui 253 prin Fundeni e de aproape 1 km.
Mie harta îmi spune altceva. Inclusiv indicațiile rutiere. Traseul lui 253 prin Fundeni e de aproape 1 km.
Fundeni.jpg (236.44 KB; downloaded 3279 times)
Fundeni a.jpg (271.38 KB; downloaded 3283 times)
Fundeni 2.jpg (45.78 KB; downloaded 3266 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX)
Andrei98
Mut discutia aici pentru ca am observat ca nu am scris unde trebuie.
135 a ajuns la un traseu exagerat de lung si mai esti si subturat, cand am avut nevoie de el la ore de varf am asteptat si 20-25 minute, pentru ca am avut ghinionul sa nu nimeresc vreun "trenulet". Iese deja prea de mult din Bucuresti, poate ca pana la Pasaj Tunari mai mergea, dar sa o prelungesti incat sa strabata chiar 2 localitati din afara orasului este exagerat, mai ales la lungimea ei de acum. Iar legat de R461, in Afumati nu au deja vreo regionala care sa ajunga la Obor la metrou? Chiar au nevoie de inca o linie speciala care sa strabata jumatate de oras?
Si in legatura cu discriminarile teritoriale cam ai dreptate, desi la tariful actual nu este mare diferenta, daca ar fi fost un sistem de tarifare normal cum este in Brasov de exemplu, un alt oras unde se fac discriminari de genul, ar fi fost o mare problema. De ce unii cetateni din afara orasului sa plateasca mai mult fata de alti cetateni din afara chiar daca stau in buza orasului?
andrei11 wrote:
Păi de 135 ce mai spui ?
Mut discutia aici pentru ca am observat ca nu am scris unde trebuie.
135 a ajuns la un traseu exagerat de lung si mai esti si subturat, cand am avut nevoie de el la ore de varf am asteptat si 20-25 minute, pentru ca am avut ghinionul sa nu nimeresc vreun "trenulet". Iese deja prea de mult din Bucuresti, poate ca pana la Pasaj Tunari mai mergea, dar sa o prelungesti incat sa strabata chiar 2 localitati din afara orasului este exagerat, mai ales la lungimea ei de acum. Iar legat de R461, in Afumati nu au deja vreo regionala care sa ajunga la Obor la metrou? Chiar au nevoie de inca o linie speciala care sa strabata jumatate de oras?
Si in legatura cu discriminarile teritoriale cam ai dreptate, desi la tariful actual nu este mare diferenta, daca ar fi fost un sistem de tarifare normal cum este in Brasov de exemplu, un alt oras unde se fac discriminari de genul, ar fi fost o mare problema. De ce unii cetateni din afara orasului sa plateasca mai mult fata de alti cetateni din afara chiar daca stau in buza orasului?
- dekolor
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX)
GPS
În cazul unui bilet nu există difernențe semnificative, dar în cazul abonamentelor se observă. De ce să fiu nevoit să iau un abonament pe o linie regională spre Pantelimon, de exemplu, când aș putea folosi o linie de autobuz urbană ce nu mă costă nimic în plus dacă am abonament urban general?
În cazul unui bilet nu există difernențe semnificative, dar în cazul abonamentelor se observă. De ce să fiu nevoit să iau un abonament pe o linie regională spre Pantelimon, de exemplu, când aș putea folosi o linie de autobuz urbană ce nu mă costă nimic în plus dacă am abonament urban general?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX)
andrei11
Ca să închidem subiectul "Dobroești / Fundeni", dacă cei din Ilfov au fost în stare să-și delimiteze teritoriul, Bucureștiul prin Primăria Generală a considerat acest lucru lipsit de importanță. Cele trei foto sunt din locuri diferite. Puteam să pun mai multe, dar trei fotografii mi s-au părut suficiente.
135 în Tunari mi se pare o eroare, miroase a DNA.
Ca să închidem subiectul "Dobroești / Fundeni", dacă cei din Ilfov au fost în stare să-și delimiteze teritoriul, Bucureștiul prin Primăria Generală a considerat acest lucru lipsit de importanță. Cele trei foto sunt din locuri diferite. Puteam să pun mai multe, dar trei fotografii mi s-au părut suficiente.
D 2.jpg (201.91 KB; downloaded 3208 times)
135 în Tunari mi se pare o eroare, miroase a DNA.
- nicusior
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
nicusior
Este de vanzare,costa doar 16 milioane de euro.
zapacitu wrote:
EDIT: Terenu de vizavi de capatul lui 21 ce e cu el?
Este de vanzare,costa doar 16 milioane de euro.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX)
zapacitu
16 milioane de euro? Nu tocmai mult, ar merge de niste birouri.
16 milioane de euro? Nu tocmai mult, ar merge de niste birouri.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
cosminduru
Evident că viitorul trebuie să fie al unității și al desființării limitărilor absurde pe criterii de granițe administrative.
Problema aici este discriminarea, primarul Bucureștiului impunând niște decizii arbitrare bazate pe preferințe personale având în vedere că soțul este primaul din Voluntari. Cetățenii din Voluntari sunt răsfățați în timp ce cei din Bragadiru sau Adunații Copăceni sunt batjocoriți. Este o dezvoltare neunitară și o suită de măsuri evident electorale.
Rămâne de discutat, cu argumente pro și contra:
- Aceste autobuze regionale încurcă în mod evident tramvaiele și aglomerează extrem de mult linia, sunt ele OK să circule așa? Nu ar fi mai bine să rămâna cadențate tramvaiele cu o viteză cum trebuie?
- În orice oraș civilizat din lumea asta regionalele se opresc în hub-urile periferice. Nu intră până în centrul orașului. Motivul este evident, nu acela de bariere, ci acela de eficiență a traseului. Și-așa un regional are traseu de regulă mai lung, compensat de viteza mai mare de exploatare, dacă îl bagi în urban deja intră în semafoare și opriri și timpii de parcurs se măresc.
- Tarifarea trebuie să fie unitară și la distanță, pe zone. Nu contează că schimbi sau nu, contează că depășești zona. Astfel, e nedrept ca o călătorie cu R din Voluntari la Obor să coste 1,5, dar o călătorie cu R din Domnești și apoi cu 385 să coste 1,5 + 1,3. Tarifarea trebuie să fie astfel, am validat pe R am 90 de minute să merg până la Unirii cu ce o fi..
andrei11 wrote:
Nu ocoli întrebarea, 135 ce caută în Tunari ?
Ori privim asamblul oraș mamă / comune limitrofe ca un tot unitar, ori punem bariere, de exemplu ca Bariera Vergului.
Și mai a , STB - ul să nu aibă voie să iasă din cartier / sector. Hai că-mi place ideea !
Evident că viitorul trebuie să fie al unității și al desființării limitărilor absurde pe criterii de granițe administrative.
Problema aici este discriminarea, primarul Bucureștiului impunând niște decizii arbitrare bazate pe preferințe personale având în vedere că soțul este primaul din Voluntari. Cetățenii din Voluntari sunt răsfățați în timp ce cei din Bragadiru sau Adunații Copăceni sunt batjocoriți. Este o dezvoltare neunitară și o suită de măsuri evident electorale.
Rămâne de discutat, cu argumente pro și contra:
- Aceste autobuze regionale încurcă în mod evident tramvaiele și aglomerează extrem de mult linia, sunt ele OK să circule așa? Nu ar fi mai bine să rămâna cadențate tramvaiele cu o viteză cum trebuie?
- În orice oraș civilizat din lumea asta regionalele se opresc în hub-urile periferice. Nu intră până în centrul orașului. Motivul este evident, nu acela de bariere, ci acela de eficiență a traseului. Și-așa un regional are traseu de regulă mai lung, compensat de viteza mai mare de exploatare, dacă îl bagi în urban deja intră în semafoare și opriri și timpii de parcurs se măresc.
- Tarifarea trebuie să fie unitară și la distanță, pe zone. Nu contează că schimbi sau nu, contează că depășești zona. Astfel, e nedrept ca o călătorie cu R din Voluntari la Obor să coste 1,5, dar o călătorie cu R din Domnești și apoi cu 385 să coste 1,5 + 1,3. Tarifarea trebuie să fie astfel, am validat pe R am 90 de minute să merg până la Unirii cu ce o fi..
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination