Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2309 posts, 771721 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 124 125 126 127 128 129 130  ... 165
 
 

📖 Pagination options
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze cris_m

Revin la intrebarea, oare de ce este aglomerat? Nu cumva pentru ca se aduna simultan cate 8-10 masini de pe aceeasi linie?

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Chev Celios

Da cel mai bine si ok ar fi construirea unui terminal pe fosta platforma a Helitube, unde sa intoarca toate R-urile care trec de Centura.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andrei11

Dar dacă tot poporul ilfovean o să se urce în 21, 21 face față  până la Obor ?
Dacă ați fi din Ilfov n-ați mai gândi așa.  E o discriminare. Oricum mulți care vin cu "R"-uri  coborau  la 66 / 253, habar n-am unde se duceau.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze dekolor

Multi coborau din regionale si se urcau in 21 chiar la capatul acestuia, inainte de introducerea lor pe linia de tramvai, deci nu ar fi o problema pentru ei daca regionalele s-ar limita la marginea orasului de exemplu (spun asta din propria experienta, stau in Ilfov si folosesc liniile STV de pe vremea 155-ului, care intorcea chiar la Institutul Oncologic).

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andrei11

În sfârșit o părere autorizată.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze cris_m

Regionalele nu au de ce sa intre prea mult in oras, pot sa ajunga la un capat de linie important si atat. In cazul de fata 21. Nu e o catastrofa sa aduci tramvaie mai lungi... in conditiile in care exista si de 58 metri....

 


Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Andrei Andraș

A se vedea situația din Brașov unde toate liniile metropolitane au capătul din Brașov în primul terminal mare de transport de unde oamenii pot lua o linie "de oraș" către destinația lor în baza a 50 de minute de la validarea biletului. Unele metropolitane îți permit (prin timpul scurt pe care îl parcurg dintre comună și oraș) chiar să traversezi orașul cu același bilet.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze GPS

Dieferența dintre Brașov și București este că în Brașov nu există metrou, iar în București da. Acesta este motivul pentru care liniile ce traversează orașul Voluntari ajung la Obor sau cele dinspre Jilava ajung la Eroii Revoluției. Sunt oameni care în această situație folosesc abonament pentru linia regională și abonament lunar la metrou, fără să mai utilizeze și abonament general la STB. Normal ar fi ca liniile să întoarcă la marginea orașului, la finalul epocii liniilor preorășenești, traseele chiar au fost scurtate cât de mult posibil la marginea orașului. De exemplu liniile dinspre Berceni, Vidra sau Popești-Leordeni nu mai ajungeau nici măcar la Piața Sudului, se opreau la Romprim.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze zapacitu

Sincer, asa ar fi logic si rational. In cazul Berceni, e suficient pana la Romprim. In cazul Jilava, e suficient pana la CFR Progresu. In cazul discutat anterior, pana la capul lu 21 (cum se numeste acolo?). In cazul Chitila, pana la Laminorului unde intoarce 45. Nu e normal sa tragi de preorasesnesti pana la metrou, decat daca metroul e CHIAR ACOLO, cum ar fi la Catelu, Berceni sau la Industriilor. In rest sa fim seriosi, liniile alea de tramvai chiar sunt utilizabile.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andrei11

GPS are dreptate. Preorășeneștile sunt îndreptățite să ajungă la prima stație de metrou din motive evidente.
Nici ție nu ți-ar conveni să plătești abonamentul la Vodafone / Orange etc prin Ciocan SRL. Adică să nu poți ajunge direct la Vodafone, etc decât prin Ciocan SRL.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze orex

Hai ca aflam noutati!
1. Ce liniile preoreasenesti dinspre vestul Bucurestiului ajung sa ”deserte” calatorii la metrou? Niciuna, ca n-au unde!
2. Chiar musti la chiftelele ”familiei”, ca cei veniti din Voluntari au nevoie spre si dinspre serviciu doar de metrou?! De unde si pana unde esti sigur de asta?!
3. Cand s-o implementa si la NOI sistemul de taxare pe lungimea rutei pe care vrei s-o strabati va fi altceva! Abonamentul sa fie de baza!
PS
In Austria, Viena, daca musti la chiftea ajungi la aeroport cu OBB-ul cu 4,20E, dar daca ai abonament valabil pe toate ”liniile” platesti doar de la ”granita” metropolei o suma modica Se poate implementa si-n Bucuresti un asemenea sistem, de plata! Iar tre sa inventam ”apa calda”?! :rofl:

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andrei11

Toate preoșăneștile ar trebui să ajungă la metrou, E,W,S,N. dar mai ales cele care vin în dungă, din NE.
Dacă legea NU le permite preoșăneștelor să ajungă la metrou de ce nu dați în judecată familia Primărică ?
Dar 135 de ce ajunge în Tunari ?  Nu strada, comuna suburbană.
____________
Amintesc aici și de excepția care confirmă regula,  253. Care lege i-a permis de la Revoluție încoace să facă transport  transfrontalier ? Înainte de 1989 nu se pune, erau alte legi.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze orex

Asa poate vezi TU dar nu asta e solutia decongestionarii traficului urban/interurban, ii a-i aduce pe ”metropolitani” la o gura de metrou, ci la cel mai apropiat mijloc de transport rapid din zona! Tramvaiul 21 este? Este si te duce chiar in ”buricul targului”, dincolo de ”Obeor”!
Si cand va fi gata M7, n-are importanta cand, R4XX vor trebui sa slefuiasca linia 21, pana la Obor? Daca da, de ce?! :think:

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze cris_m

Bun deci in conceptia voastra liniile R421 -> R428 ar trebui sa opreasca la Piata Unirii ca sa aiba acces la metrou?! Problema sper ca realizati ca pleaca de la lipsa integrarii tarifare metrou-STB si de la lipsa tarifarii orare/pe zone...

 


Go to page:  1  ... 124 125 126 127 128 129 130  ... 165
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420686 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use