MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M4 Gara de Nord - Progresul

838 posts, 114771 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60
 
 

📖 Pagination options
  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Mai incerci sa contrazici evidenta, domnia TA?
PS
Faci abstractie de recordul MONDIAL al Varvarei?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Ce legatura are viteza de avans cu raza minima? Cat de absurd poti fi?
Sau o tinem tot batman-batman???

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

1) Guru are evident dreptate, aici ne contrazicem de pomană.
2) N-am avut odată ce face şi am căutat reţete pe net de făcut ouă moi. Am dat de o reţetă  absolut sigură cum că trebuie să las ouălele în apă fiartă un sfert de oră ! Cu focul aprins, nu stins.
3) Să revenim. Sunt absolut convins că dacă s-a aprobat traseul 13 Septembrie / Tudor Vladimirescu "băieţii" au calculat curba / variantele de executat  respectiva curbă. Şi le-a şi ieşit pentru că în caz contrar nu era aprobat traseul.
4) Nu cred că s-au  luat în considerare variantele  să se sape pe sub blocuri sau să fie demolate blocurile din colţ.
__________________________
Te rog nu-l mai contrazice pe guru în această chestiune, este evident care e răspunsul corect.
Recordul MONDIAL al Varvarei la ce ? La negociat curbe strânse, la raze cât mai strânse de curbură, la deochiat fete frumoase găsite prin pământ, recordul mondial la ce ?

 



Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

La curba prelunga dintre Romancierilor si Brancusi varvarele au avut probleme cu banda de transport pamant care se rasucea. Hai sa nu idealizam inutil lucrurile…Recordul de viteza de avans s-a inregistrat atunci cand distanta fata de PLS AM era relativ scurta…si mai mult in aliniament!
Si nu a fost niciodata vorba de record mondial ci de record european raportat la doua-trei santiere similare din Europa de est.
Chiar nu inteleg ce ne-ar costa sa fim un pic mai realisti si sa nu ne inchipuim buricul lumii…

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

orex wrote here:
Din categoria asta, pot face si ”minunatii” d-astea?!  

??????????????
Nu înţeleg absolut nimic !

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Cerceteaza si-o sa vezi, ce si cum!

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Cerceteaza si-o sa vezi, ce si cum!

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Ok, hai să depăşim momentul, din pălăvrăgeala aia tot n-am înţeles care este raza minimă de curbură. Chit că ai avut o postare dublă ca să  se adâncească misterul.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Raza minima la TBM e 250m si punct, restul sunt baliverne…

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Hai să revenim la ale noastre,  curba 13 Septembrie / Tudor Vladimirescu.
Guru, mie nu-mi ies 250 metri nici cu forcepsul, nici cu cea mai mare bunăvoinţă. Cu siguranţă  cei care au proiectat traseul au instrumente mult mai precise decât Google Earth Pro ! Şi atenţie, noi n-am ţinut seama de clotoide, mai mănâncă şi astea ceva metri. Şi nu poţi fără ele, că-ţi deraiază metroul când se angajează în curbă ! Sau când iese din ea.

 


  • Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul Costin

orex wrote here:
Din categoria asta, pot face si ”minunatii” d-astea?!  

Posteaza te rog articolul (sau un extras continand ideile principale), si nu doar un link care posibil sa dispara in timp, asa cum cere regulamentul. Multumim.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

@andrei11
Problema critica e pe firul interior. Daca pe firul exterior o mai pacalesti cu raza de 250m, pe firul interior fara o galerie cu raza de 200m nu prea vad cum o scoti la iveala, oricate alte artificii maiestre ai imagina…pentru ca marja de manevra e cam restransa. Partea proasta e ca toate astea te imping si cu statia mai departe de intersectie inspre Chirigiu. Dintre toate imobilele adiacente cel mai putin m-ar ingrijora cladirea de birouri construita de Tungal, (actual sediu si al Astaldi), care e cea mai noua si e facuta conform celor mai noi prescriptii. Cu blocurile de locuinte treaba e mai delicata, risti un conflict cu zeci si sute de persoane. Nu se compara cu situatia de la AM unde s-au subtraversat pe o directie un camin studentesc si pe cealalta cateva cocioabe cu cel mult parter cu un etaj…asa ca asteptam sa vedem care va fi solutia finala pentru curba 13Septembrie-Tudor Vladimirescu atunci cand vom avea un PT, ca fara PT oricum nu se poate construi nimic!

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Daca citesc corect aceasta schiță, M4 va veni dinspre sud către nord, adică dinspre Uranus către Hașdeu. Vad ca puțul pentru spargerea pereților mulați ai M1(semnul rotund cu verde) este intre M1 si Uranus ( in parc, probabil...). Asta înseamnă ca se va sapa "manual" pe sub galeria M1 ca să se spargă si celălalt PM, cel dinspre Dâmbovița ?
Screenshot 2022-01-16 075531.jpg (36.34 KB; downloaded 885 times)

 


Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 1991 forum members have written 384712 posts in 4726 topics and 457 subforums.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use