MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M4 Gara de Nord - Progresul

838 posts, 114762 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

sab wrote:
...ci strict o amorsa jos, inainte de curba spre Titan.

Da, ai dreptate, uitasem aspectul.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

sab wrote here:
Adica ? Suntem pe drumul cel bun ?

Oarecum ceva mai bun!
:rofl:
In loc de inelara e mai eficient un LRT gen 41.

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Si eu care credeam ca ne lămurești ce este cu amorsa asta... 😀

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Parerea mea sincera?…e doar o abureala inutila.
In ceea ce priveste o raza de curbura sub 150m e absolut inadmisibila, metroul nu e tramvai!
Avem raza de 150m intr-un singur loc, la iesire din GdN1 spre Victoriei si o astfel de situatie compromite circulatia pe o intreaga magistrala, e un absolut no-no, never again! Chiar nu invatam nimic din erorile/ororile trecutului???
:popa:
Intersectia aia Panduri cu 13 nu e chiar asa simpla cum pare…

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Iese cam la 200m la limita...
Screenshot 2022-01-15 220939.jpg (273.54 KB; downloaded 759 times)

De aceea iti spun ca altul era traseul bun... :mrgreen:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Baga 250m ca sa vedem ce ne asteapta…

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Cam asta...Sa se schimbe traseul. :)
Screenshot 2022-01-15 221334.jpg (213.93 KB; downloaded 748 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Mai impingi un pic in sus pornirea de pe 13 ca sa nu tai asa adanc curba si cam aia e…
Felicitari ca ai intrat in gashca lui @andrei11 cu harti mai realiste!…nu doar carioci!
:bere:

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Eu zic sa se caute rapid un scut semi-mecanizat....ca este "groasa". Daca nu este deranj la tine, este la cladirile de vis-a-vis.
Pana la urma si săpătura deschisa este o opțiune... Trebuie facute 2 tuneluri, cu distanta intre ele.
Screenshot 2022-01-15 222208.jpg (211.33 KB; downloaded 728 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Scutul semimecanizat nu e o solutie, produce tasari atat de mari ca ar devasta totul pe toate laturile…si nici galeria deschisa nu mi se pare fezabila, dar din alte motive.
Singurul lucru bun e structura argiloasa a subteranului din zona…
Ai putea baga o galerie deschisa doar pe o portiune limitata a curbei ca sa reduci raza la 200m…

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

”Raza”  de curbura trasata e mai mult decat minimul (180 m) in care se incadreaza o cartitoaie de gen ”Varvara”!

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Scuza-ma, dar te-ai trezit vorbind, 180m raza nu poti lua cu niciun tip de scut…
Un TBM necesita raze de cel putin 250m iar un scut semimecanic are nevoie de cel putin 200m raza pentru a carmi../
Restrictiile astea sunt date de lungimea partilor monobloc ale respectivei cartite…care sunt din otel nu din cauciuc.
Hai ca ati mai invatat niste lucruri utile daca ati fost studenti silitori si studiosi…Felicitari!
:bere:

 



Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Eu vad ca nu ai vazut nimic si nu ai invatat nimic desi ti-am explicat ce era de explicat…te iei dupa un tembel de spagar zis radu dintre cei mai afumati, cu un articol ce nu pomeneste nimic despre raze de curbura si alte tehnicalitati…
:bleah:
Ia mai bine pune compasul pe harta M5.1 in loc sa ne obosesti inutil cu fanteziile matale…
:headbash:

 


Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 1991 forum members have written 384705 posts in 4726 topics and 457 subforums.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use