Topic: M4 Gara de Nord - Progresul
867 posts, 129880 views
📖 Pagination options
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Da, ai dreptate, uitasem aspectul.
sab wrote:
...ci strict o amorsa jos, inainte de curba spre Titan.
Da, ai dreptate, uitasem aspectul.
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Oarecum ceva mai bun!
In loc de inelara e mai eficient un LRT gen 41.
sab wrote here:
Adica ? Suntem pe drumul cel bun ?
Oarecum ceva mai bun!

In loc de inelara e mai eficient un LRT gen 41.
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Parerea mea sincera?…e doar o abureala inutila.
In ceea ce priveste o raza de curbura sub 150m e absolut inadmisibila, metroul nu e tramvai!
Avem raza de 150m intr-un singur loc, la iesire din GdN1 spre Victoriei si o astfel de situatie compromite circulatia pe o intreaga magistrala, e un absolut no-no, never again! Chiar nu invatam nimic din erorile/ororile trecutului???
Intersectia aia Panduri cu 13 nu e chiar asa simpla cum pare…
Parerea mea sincera?…e doar o abureala inutila.
In ceea ce priveste o raza de curbura sub 150m e absolut inadmisibila, metroul nu e tramvai!
Avem raza de 150m intr-un singur loc, la iesire din GdN1 spre Victoriei si o astfel de situatie compromite circulatia pe o intreaga magistrala, e un absolut no-no, never again! Chiar nu invatam nimic din erorile/ororile trecutului???

Intersectia aia Panduri cu 13 nu e chiar asa simpla cum pare…
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Iese cam la 200m la limita...
De aceea iti spun ca altul era traseul bun...
Iese cam la 200m la limita...
Screenshot 2022-01-15 220939.jpg (273.54 KB; downloaded 1051 times)
De aceea iti spun ca altul era traseul bun...

-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Cam asta...Sa se schimbe traseul.
Cam asta...Sa se schimbe traseul.

Screenshot 2022-01-15 221334.jpg (213.93 KB; downloaded 1040 times)
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Mai impingi un pic in sus pornirea de pe 13 ca sa nu tai asa adanc curba si cam aia e…
Felicitari ca ai intrat in gashca lui @andrei11 cu harti mai realiste!…nu doar carioci!
Mai impingi un pic in sus pornirea de pe 13 ca sa nu tai asa adanc curba si cam aia e…
Felicitari ca ai intrat in gashca lui @andrei11 cu harti mai realiste!…nu doar carioci!

- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Eu zic sa se caute rapid un scut semi-mecanizat....ca este "groasa". Daca nu este deranj la tine, este la cladirile de vis-a-vis.
Pana la urma si săpătura deschisa este o opțiune... Trebuie facute 2 tuneluri, cu distanta intre ele.
Eu zic sa se caute rapid un scut semi-mecanizat....ca este "groasa". Daca nu este deranj la tine, este la cladirile de vis-a-vis.
Pana la urma si săpătura deschisa este o opțiune... Trebuie facute 2 tuneluri, cu distanta intre ele.
Screenshot 2022-01-15 222208.jpg (211.33 KB; downloaded 1020 times)
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Scutul semimecanizat nu e o solutie, produce tasari atat de mari ca ar devasta totul pe toate laturile…si nici galeria deschisa nu mi se pare fezabila, dar din alte motive.
Singurul lucru bun e structura argiloasa a subteranului din zona…
Ai putea baga o galerie deschisa doar pe o portiune limitata a curbei ca sa reduci raza la 200m…
Scutul semimecanizat nu e o solutie, produce tasari atat de mari ca ar devasta totul pe toate laturile…si nici galeria deschisa nu mi se pare fezabila, dar din alte motive.
Singurul lucru bun e structura argiloasa a subteranului din zona…
Ai putea baga o galerie deschisa doar pe o portiune limitata a curbei ca sa reduci raza la 200m…
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
”Raza” de curbura trasata e mai mult decat minimul (180 m) in care se incadreaza o cartitoaie de gen ”Varvara”!
”Raza” de curbura trasata e mai mult decat minimul (180 m) in care se incadreaza o cartitoaie de gen ”Varvara”!
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Scuza-ma, dar te-ai trezit vorbind, 180m raza nu poti lua cu niciun tip de scut…
Un TBM necesita raze de cel putin 250m iar un scut semimecanic are nevoie de cel putin 200m raza pentru a carmi../
Restrictiile astea sunt date de lungimea partilor monobloc ale respectivei cartite…care sunt din otel nu din cauciuc.
Hai ca ati mai invatat niste lucruri utile daca ati fost studenti silitori si studiosi…Felicitari!
Scuza-ma, dar te-ai trezit vorbind, 180m raza nu poti lua cu niciun tip de scut…
Un TBM necesita raze de cel putin 250m iar un scut semimecanic are nevoie de cel putin 200m raza pentru a carmi../
Restrictiile astea sunt date de lungimea partilor monobloc ale respectivei cartite…care sunt din otel nu din cauciuc.
Hai ca ati mai invatat niste lucruri utile daca ati fost studenti silitori si studiosi…Felicitari!

-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Eu vad ca nu ai vazut nimic si nu ai invatat nimic desi ti-am explicat ce era de explicat…te iei dupa un tembel de spagar zis radu dintre cei mai afumati, cu un articol ce nu pomeneste nimic despre raze de curbura si alte tehnicalitati…
Ia mai bine pune compasul pe harta M5.1 in loc sa ne obosesti inutil cu fanteziile matale…
Eu vad ca nu ai vazut nimic si nu ai invatat nimic desi ti-am explicat ce era de explicat…te iei dupa un tembel de spagar zis radu dintre cei mai afumati, cu un articol ce nu pomeneste nimic despre raze de curbura si alte tehnicalitati…

Ia mai bine pune compasul pe harta M5.1 in loc sa ne obosesti inutil cu fanteziile matale…

📖 Pagination options