Topic: M4 Gara de Nord - Progresul
867 posts, 130085 views
📖 Pagination options
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Si daca-o fi ca macazul din ”perete” de la PDT? In DT ati vazut vreo sapatura deschisa, in afara de RMC-VI?
Si daca-o fi ca macazul din ”perete” de la PDT? In DT ati vazut vreo sapatura deschisa, in afara de RMC-VI?
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Posibil ( sau ca la Crângaşi ), dar atunci nu "mâzgăleau" cu verde toată porţiunea URANUS intersecţia 13 Septembrie - TV / Panduri. Se limitau la un verde mic de tot imediat după staţia URANUS. Nu ?
Posibil ( sau ca la Crângaşi ), dar atunci nu "mâzgăleau" cu verde toată porţiunea URANUS intersecţia 13 Septembrie - TV / Panduri. Se limitau la un verde mic de tot imediat după staţia URANUS. Nu ?
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Hai ca am avansat, suntem in anul de gratie 2022! TBM-urile se misca ”cu talent” pe oriunde ai vrea, totul e sa le dai cotele (asbscisele si ordonatele) concrete!
N-ar avea rost sa fie sapatura deschisa intre statiile Uranus si Rozorea, ar intarzia mult santierul, ar crea un disconfort, impardonabil, celor din zona!
Hai ca am avansat, suntem in anul de gratie 2022! TBM-urile se misca ”cu talent” pe oriunde ai vrea, totul e sa le dai cotele (asbscisele si ordonatele) concrete!
N-ar avea rost sa fie sapatura deschisa intre statiile Uranus si Rozorea, ar intarzia mult santierul, ar crea un disconfort, impardonabil, celor din zona!
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Negativ. Mai studiază.
Mi se pare perfect logic !
TBM-urile se misca ”cu talent” pe oriunde ai vrea...
Negativ. Mai studiază.

...ar crea un disconfort, impardonabil, celor din zona!
Mi se pare perfect logic !
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Este sapatura deschisa de la Uranus pana la curba (culoarea verde). Pe de alta parte, exista și tuneluri TBM acolo de la Uranus pana la Rozorea (culoarea mov).
Întrebarile care se pun:
- un sens este galerie, un sens tunel cu TBM?
- dacă DA, se justifica sa faci atata sapatura deschisa doar ca să faci o amărată de amorsa?
-apoi se mai justifica sa bagi TBM-ul pe sensul care Progresu doar pentru curba, cativa metri, după ce se intra pe T. Vladimirescu?
Sau avem acolo o soluție gen Romancierilor, cu subtraversare și, de fapt, amorsa este dubla, prevazuta pentru o derivatie în toată regula?
Eu v-am zis de acum câteva luni ca amorsa asta este foarte interesanta... 😀. Atunci credeam ca este pentru o linie tehnologica a unei ipotetice magistrale Ghencea-Unirii-Alba Iulia-Muncii-Georgian.
Este sapatura deschisa de la Uranus pana la curba (culoarea verde). Pe de alta parte, exista și tuneluri TBM acolo de la Uranus pana la Rozorea (culoarea mov).
Întrebarile care se pun:
- un sens este galerie, un sens tunel cu TBM?
- dacă DA, se justifica sa faci atata sapatura deschisa doar ca să faci o amărată de amorsa?
-apoi se mai justifica sa bagi TBM-ul pe sensul care Progresu doar pentru curba, cativa metri, după ce se intra pe T. Vladimirescu?
Sau avem acolo o soluție gen Romancierilor, cu subtraversare și, de fapt, amorsa este dubla, prevazuta pentru o derivatie în toată regula?
Eu v-am zis de acum câteva luni ca amorsa asta este foarte interesanta... 😀. Atunci credeam ca este pentru o linie tehnologica a unei ipotetice magistrale Ghencea-Unirii-Alba Iulia-Muncii-Georgian.
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Curba categoric va fi în săpătură deschisă, mai mult de 150 - 155 metri nu poţi avea raza curbei, deci sau se aduce un TBM special sau se trece pe sub blocuri.
Şi atunci cum procedezi, ai pe o porţiune de aproximativ 250 metri 4 tuneluri de metrou pe sub 13 Septembrie ???
Şi la Unirii ce faci cu magistrala asta, la subsolul minus 4 ? M 1 / M 2 / M 7. Şi cum o legi cu celelalte staţii la Unirii ? Dar cu parcarea de sub Decebal, başca staţia de metrou Muncii / M 1.
Curba categoric va fi în săpătură deschisă, mai mult de 150 - 155 metri nu poţi avea raza curbei, deci sau se aduce un TBM special sau se trece pe sub blocuri.
sab wrote:
Atunci credeam ca este pentru o linie tehnologica a unei ipotetice magistrale Ghencea-Unirii-Alba Iulia-Muncii-Georgian.
Şi atunci cum procedezi, ai pe o porţiune de aproximativ 250 metri 4 tuneluri de metrou pe sub 13 Septembrie ???
Şi la Unirii ce faci cu magistrala asta, la subsolul minus 4 ? M 1 / M 2 / M 7. Şi cum o legi cu celelalte staţii la Unirii ? Dar cu parcarea de sub Decebal, başca staţia de metrou Muncii / M 1.
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Pana se face magistrala asta Ghencea-Unirii, vor veni ingineri care nu se tem sa se ducă și la -50m.
La Muncii o legi cum legi și M7 la Obor.. 😀
Mai avem galerii /tuneluri dublate și între Basarab și GdN, ba chiar "triplate"...
Ce este interesant este ca Ghencea-Unirii mai apare pe ici pe colo, însă metrou pe Antiaeriana nu am văzut pana acum. Chiar se justifica, de s-au gandit la asa ceva ?
Pana se face magistrala asta Ghencea-Unirii, vor veni ingineri care nu se tem sa se ducă și la -50m.
La Muncii o legi cum legi și M7 la Obor.. 😀
Mai avem galerii /tuneluri dublate și între Basarab și GdN, ba chiar "triplate"...
Ce este interesant este ca Ghencea-Unirii mai apare pe ici pe colo, însă metrou pe Antiaeriana nu am văzut pana acum. Chiar se justifica, de s-au gandit la asa ceva ?
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Părerea mea e că Ghencea - Unirii - Muncii - Pantelimon nu se justifică.
Dar ar fi interesante două trasee:
a) M 4 Străuleşti - Ghencea ( cu prelungirea Prelungirea Ghencea blablabla cât de rentabil ar fi să ajungă până în Domneşti ( nu ştiu dacă e gabarit de metrou prin comună )).
b) M 6 Otopeni - Gara Progresu.
c) Măgurele ? Habar n-am dacă ar fi rentabilă, poate au pus şi ei acolo ceva, un obiectiv, cum ai observat şi tu, în loc de Măgurele poate să se ducă fix la F.C. Steaua Bucureşti. Sâmbătă e mare vânzoleală la cimitirele din zonă, linia şi-ar scoate pârleala pentru toate celelalte zile ale săptămânii.
Dacă stau să mă gîndesc până la Podul Grant, nu până la Basarab.
Dacă vrem să dublăm tunelurile pe 13 Septembrie ar fi bine să le facem din prima de pe acum ( suprapuse ?), să nu muncim ca disperaţii după ce construim numai 2 şi alte 2 tuneluri după încă 50 de ani.
Geotehnica chiar e treabă serioasă, nu ştiu dacă merită costurile o staţie la Unirii la minus 50 metri...poate tehnic ar fi posibil, dar cu costuri uriaşe...Şi eu vreau să mă însor cu Regina Angliei dar nu cred că pot
...Deşi teoretic ar fi şanse.
Părerea mea e că Ghencea - Unirii - Muncii - Pantelimon nu se justifică.
Dar ar fi interesante două trasee:
a) M 4 Străuleşti - Ghencea ( cu prelungirea Prelungirea Ghencea blablabla cât de rentabil ar fi să ajungă până în Domneşti ( nu ştiu dacă e gabarit de metrou prin comună )).
b) M 6 Otopeni - Gara Progresu.
c) Măgurele ? Habar n-am dacă ar fi rentabilă, poate au pus şi ei acolo ceva, un obiectiv, cum ai observat şi tu, în loc de Măgurele poate să se ducă fix la F.C. Steaua Bucureşti. Sâmbătă e mare vânzoleală la cimitirele din zonă, linia şi-ar scoate pârleala pentru toate celelalte zile ale săptămânii.
sab wrote:
Mai avem galerii /tuneluri dublate și între Basarab și GdN...
Dacă stau să mă gîndesc până la Podul Grant, nu până la Basarab.
Dacă vrem să dublăm tunelurile pe 13 Septembrie ar fi bine să le facem din prima de pe acum ( suprapuse ?), să nu muncim ca disperaţii după ce construim numai 2 şi alte 2 tuneluri după încă 50 de ani.
sab wrote:
Pana se face magistrala asta Ghencea-Unirii, vor veni ingineri care nu se tem sa se ducă și la -50m.
Geotehnica chiar e treabă serioasă, nu ştiu dacă merită costurile o staţie la Unirii la minus 50 metri...poate tehnic ar fi posibil, dar cu costuri uriaşe...Şi eu vreau să mă însor cu Regina Angliei dar nu cred că pot


- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Părerea mea este ca Ghencea va rămâne strict in sarcina M8 (inelara), in timp ce Prelungirea Ghencea va fi rezolvata de o prelungire a M5. Deci nu se va va mai face nimic prin Pta Unirii, sper ca măcar M7 sa se facă.
In aceste condiții, singurul "culoar" rămase liber este într-adevăr Antiaeriana. Problema este ca este o zona preponderent de case. Iar dincolo de intersecția cu tramvaiul 32 este o străduța amarata pana la Centura.
Bine, amorsa poate fi folosita pentru orice linie care se va dezvolta in viitor, inclusiv către Ghencea, nu este asta o problema. In general amorse sunt lăsate unde sunt șanse sa apară ceva in viitor. Doar la Grigorescu nu îmi explic de ce nu a existat o amorsa, deși se știa clar ca va exista metrou către Policolor
Părerea mea este ca Ghencea va rămâne strict in sarcina M8 (inelara), in timp ce Prelungirea Ghencea va fi rezolvata de o prelungire a M5. Deci nu se va va mai face nimic prin Pta Unirii, sper ca măcar M7 sa se facă.
In aceste condiții, singurul "culoar" rămase liber este într-adevăr Antiaeriana. Problema este ca este o zona preponderent de case. Iar dincolo de intersecția cu tramvaiul 32 este o străduța amarata pana la Centura.
Bine, amorsa poate fi folosita pentru orice linie care se va dezvolta in viitor, inclusiv către Ghencea, nu este asta o problema. In general amorse sunt lăsate unde sunt șanse sa apară ceva in viitor. Doar la Grigorescu nu îmi explic de ce nu a existat o amorsa, deși se știa clar ca va exista metrou către Policolor
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Îţi spun cu siguranţă că la Grigorescu nu se ştia nimic când s-a construit staţia...
Nu cred că M 4 Străuleşti - Ghencea este o variantă de neglijat...
Îţi spun cu siguranţă că la Grigorescu nu se ştia nimic când s-a construit staţia...
Nu cred că M 4 Străuleşti - Ghencea este o variantă de neglijat...
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Ba da, exista planul inelarei încă de la început, iar Inelara mergea catre Policolor. Ca segmentul respectiv de la Policolor a ajuns parte a noii M3, este alta discuție, dar se știa clar ca va fi metrou acolo către Policolor. Nu ma refer la al treilea peron de sus de la NG, ci strict o amorsa jos, inainte de curba spre Titan.
Nu este de neglijat sa separe M4 de M6, numai ca trebuie sa se hotărască acum...
Ba da, exista planul inelarei încă de la început, iar Inelara mergea catre Policolor. Ca segmentul respectiv de la Policolor a ajuns parte a noii M3, este alta discuție, dar se știa clar ca va fi metrou acolo către Policolor. Nu ma refer la al treilea peron de sus de la NG, ci strict o amorsa jos, inainte de curba spre Titan.
Nu este de neglijat sa separe M4 de M6, numai ca trebuie sa se hotărască acum...
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
📖 Pagination options