MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M4 Gara de Nord - Progresul

838 posts, 115028 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Daca vrei inca o statie Hasdeu pe M4 dincolo de garla e si mai aberant…
Mai aveti multe idei din astea cretze???

 


  • drbm
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul drbm

Am măsurat pe hartă. Cu respect, domnule inginer Subway Guru, dar 250 metri de !a mijlocul stației Izvor echivalează cu stația eventuală de corespondență dispusă tot în parc, ceea ce evident nu este cazul.
Oi părea eu "blondă", dar nici așa...
subway guru wrote here:
Daca vrei inca o statie Hasdeu pe M4 dincolo de garla e si mai aberant…
Mai aveti multe idei din astea cretze???


Nu știu la ce vă referiți cu stația de dincolo de gârlă, poate îmi scapă mie, dar vorbeam despre o stație în ax cu actualele tuneluri și modificarea casetei Dâmboviței similar/ asemănător cu soluția de la Izvor...

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

De patru ani nu mai am nicio implicare nici in M4 si nici in M5, opiniile mele sunt absolut neutre dar de bazeaza pe ceea ce stiu, si stiu destule, cat sa apreciez cat de realiste ar putea fi alte variante, diferite de cele deja puse pe hartie.
Urmeaza sa vedem cu ce solutii vin proiectantii si atunci mai comentam mai la obiect.
8-)

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

@drbm
Ca să faci o stație "normală" pe caseta actuală înseamnă să oprești total circulația pe M1 si M3 vreo 2 ani între Eroilor si Izvor. Plus circulația rutieră pe un sens al Splaiului.
Cine a prins lucrările de la NG știe cât de cât despre ce este vorba la o astfel de lucrare, cu diferența că acolo a fost vorba doar de o porțiune mică de galerie/tunel si doar de M1. În plus, s-a putut circula cu niște navete pe un singur fir.
Cu metroul in circulație se poate face, cel mult, o nouă stație Piața Romană, nu cred că ne dorim așa ceva. Posibil însă ca, dacă pornim proiectul cu atitudinea asta de "țața Leana", cum că nimic nu se justifică si că nu avem nevoie de corespondența M3-M4/6, să ajungem totuși peste câțiva ani la o noua stație Piața Romană. Și ar fi mare păcat, când se poate altceva...
drbm wrote here:
Este evident traficul intens pe segmentul D2- Eroilor, corespondența ARE SENS!
Aici nu am înțeles ce vrei sa spui, adică legătura cu tronsonul D2-Eroilor. Acești oameni schimba cu M4 la Basarab.

 


  • drbm
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul drbm

De acord, dar cu prețul unor minute bunicele în plus.


Eu consider M4_6  ca un viitor "backbone" Nord- Sud, in completarea M2 - si in viitor posibil chiar cu inversarea gradului de incărcare-. Ca urmare centrul orașului, zona administrativă, ar trebui legate direct la aceasta.
Dacă în urmă cu 30 de ani când mă gândeam la "centru" făceam analogia cu Universitatea, lucrurile stau cu totul altfel acum, centrul administrativ s-a mutat categoric in zona Unirii. IT-ul din Pipera lucrează mult de acasă, M2 s- a mai eliberat, dar segmentul D2-Eroilor și-a păstrat în bună măsură gradul de încărcare. Prin urmare
este o eroare să considerăm M5 a fi un "backbone", ea va veni doar in completarea M1/M3, după cum probabil se va întâmpla cu perechea M2 / M4_6.

Privind spre tendința de extindere a metropolei spre sud din ultimii ani, nu m-ar mira defel ca M4 spre Progresului să preia fluxuri comparabile cu M2 in scurt timp de la finalizare, oricând va fi fiind aceea.
Mai mult, dacă aeroportul de la Adunații-Copăceni se va materializa, M4 va deveni dominanta N-S.

Sigur, este vorba despre perspective, dar ele sunt formulate deja in niște planuri de dezvoltare durabilă. La care ar trebui să adaptăm lucrările actuale, pentru proiectele viitoare.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Toate ca  toate, dar n-am înţeles la ce-ţi mai trebuie un aeroport în Bucureşti ? Ca să ce ?
M 2 şi M 4 sunt linii diferite, nu se canibalizează. Iar cine are treabă pe traseul lui M 4/6 nu cred că foloseşte M 2 în acest moment.
De ce s-a mutat centrul administrativ în zona Unirii ?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Off topicul îl găsiţi începând de aici

 


  • aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex aztec

La M4 exceptand ca pleaca de la Gara de nord la Gara Progresu..e ceva clar cu traseul?
Adica stim ceva sigur, batut in cuie?
Ca vad ca se presupun cam multe...si nu se stie mai nimic clar.
Hai sa stabilim mai intai ce e sigur...si sa vedem ce ramane..

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

Pornim de la concluziile publicate in urma finalizarii SF, aprobat prin HG, restul au fost discutii si comentarii pe langa, la un pahar de bere.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

@aztec cred că după aceea ţi-e limpede  traseul. Ţi-e clar că e schiţă, n-am desenat curbele, staţiile, etc.
M 4.png (669.9 KB; downloaded 1221 times)

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

@aztec
Lucrurile par deocamdata batute in cuie, iar traseul va fi cel cunoscut :
http://www.metrorex.ro/consultare_public ... _p2406-1

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Guru, iar ne scumpim la tărâţe ? Eu aş face staţia  URANUS din start cu  3 linii, gen  Eroilor 1 / Crângaşi,  asta ca să nu regretăm mai târziu ca la intersecţia M 4 / 6 de la 1 MAI. Sau să intervenim ca la NG.
Ce spui, se poate insista pentru o linie în plus ? Pentru ca să nu se aştepte în viitor în tunel, e mai benefic pentru oameni să  aştepte în staţie, cu  metroul tras la peron.
Ce zici, merită o încercare ?
________________________________
Eu, guru şi sab ştim de ce. Se mai prinde şi altcineva ?
Voi reveni.  :bere:

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nu știm dacă nu cumva Uranus are deja 3 linii. Sunt 4 stații "complexe" pe traseul M4.
Screenshot 2022-01-15 182557.jpg (18.22 KB; downloaded 886 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Mi-a picat fisa târziu şi numai la insistenţele lui sab. Bine, sab insista pe altceva dar colateral mi-a picat mie fisa.
Dacă  vom avea M 4 / 6 în exploatare comună, ceva de genul M 4  Străuleşti -  Giurgiului şi M 6 Otopeni - Giurgiului vom avea o problemă la capătul celor 2 magistrale de la Giurgiului. Exact cum se întâmpla la Republica pe vremea celor 2 ramuri, Crângaşi şi Militari.
Aşa încât trebuia să se "inventeze" un al patrulea cap ( de linie ). ( Aşa cum s-a inventat capătul de la AS ).
Mărind foarte mult traseul lui M 4 ( aceasta este harta iniţială )
V 4.png (513.37 KB; downloaded 886 times)
în punctele de interes, adică între staţiile URANUS  şi G. ROZOREA şi analizând în detaliu amorsa ce pleacă din staţia URANUS spre Calea 13 Septembrie ( Ghencea ) ghici peste ce am dat ?
Iată rezultatul( Amorsă Antianteriană - Măgurele ) :
V 3.png (55.19 KB; downloaded 886 times)

Interesant, nu ?
Nu ştiu de unde ştie sab, dar porţiunea URANUS - G. ROZOREA se va construi în săpătură deschisă, şi aşa cum am precizat, amorsa începe în Staţia URANUS până la intersecţia 13 Septembrie cu TV / Panduri. Interesant, nu ? Oricum la intersecţia 13 Septembrie cu TV - Panduri acea curbă trebuie construită în săpătură deschisă, va avea  raza de curbură undeva la 130 - 135 metri, mult prea mică pentru un TBM.
V 5.png (436.4 KB; downloaded 877 times)

 


Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 1994 forum members have written 384834 posts in 4729 topics and 457 subforums.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use