MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M4 Gara de Nord - Progresul

867 posts, 130082 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 62
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

subway guru wrote:
...pentru ca implica realizarea unui nou mare bulevard.

Care ar fi fost ăla  că nu-mi pică fisa.
Un bulevard prin Ferentari sau  străzile Cobălcescu / Schitu Măgureanu ?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Studiile se fac astfel ca sa fie realizabile si acceptate de toti cei ce au un cuvant greu de spus, altfel patim ca la Iancului-Pantelimon, vine Baba Cloanta si-ti arunca toti pieptenii spurcati in drum…oricat ai fi de Fat Frumos!
Daca isi inchipuie cineva ca un traseu pe Cobalcescu ar ocoli Pieptanari…no comment!

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Haram!
PS
Daca nu era ala mik la stat si mare la sfat acum schimbam magistrala la Gara de Nord!
Cand a zis ”O singură stație, că eu am fost și cu mașina, și pe jos, și am luat-o pe Polizu, și se poate a mârâit cineva? Si, n-a fost ca EL si astazi ii multumim?! :yes:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Ceea ce n-ar fi fost rau deloc dar s-a lasat prostit de vaicarelile ministrului Aron…
Ce treaba are GdN1 cu M4???

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Deci, revenind, ca se ia pe aratura..
1) de ce doar corespondenta cu M5 este importanta si cea cu M3 nu merita ?
2) de ce este asa imposibil sa faci 3 tuneluri la Izvor ?

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

@subway guru
Are, dintr-un singur punct de vedere, ca, astazi, cu toate studiile de fezabilitate...ne lamentam, ca aia-i greu, cealalta imposibila! NU, se poate ca avem, inca, CU CINE!  Ne lasam de meserie dupa 203 ani de scoala?! :oops:
@sab
Si unde pui ca trebuie sa puna umarul la doar cca. 220 m tunel pietonal, apoi, daca nu le permite teshereaua, s-o faca cu vreo cartita, merge si cu sapatura deschisa, inca 580 m paralel cu M1/M3, prin parc ( de la str. B.P.H., pe malul drept al Dambovitei, pana la statia Izvor)!
Abia astept sa vad aici trotuare rulante ca la Montpanasse, intre M6 si M12!

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Voi porniti de la premisa falsa ca daca la suprafata pare liber ar fi la fel si dedesubt. Ia bagati in ecuatie cele doua colectoare principale ale orasului B0 si A0 de pe mal stang si mal drept, boloanele Benotto pe care sta podul Izvor, caseta de sub Dambovita care e foarte aproape de statia Izvor pentru ca practic tot peronul liniei spre Eroilor e in albie. Mai vreti, ca mai am!  :rofl:

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Bine ca erai ceva mai ”plapand” pe vremea ”batranului”, altfel, jar mancai acum, daca era la ”butoane”, cu o astfel de abordare! :rofl:  :bere:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Am mancat destul jar la viata mea, spre deosebire de voi…care va dati viteji nevoie mare!  :rofl:
Explica-ne si noua nestiutorilor de carte si de meserie cum faci galerie deschisa prin tablierul podului, asa ca exemplu didactic.

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Eu ma refeream la ”paralela” M1/M3, adica dupa ce s-ar subtraversa  Dambovita, cu tunel pietonal, firesc, s-o cotim prin parcul Izvor, spre statia omonima cu sapatura deschisa pe lungimea aia! Unde-i schisma?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Deci nu discutam despre subtraversare la Izvor ci la Hasdeu?

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

CLAR! Asa cum s-a dispus in preliminariile campionatului! :bere:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

N-are sens să te plimbi pe trotuar  de la Haşdeu - M 4 la Izvor - M 1/3.
Nu-i mai simplu / comod Haşdeu M 4 - Haşdeu M 5 - Eroilor M 5 - Eroilor M 1 / 3 ?  Eu cred că da.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

La Hasdeu sunt conditii mai usoare de subtraversare chiar daca nu e chiar floare la ureche si chiar si asa tot e problematic sa indesi trei tuneluri. Plus ca un pasaj pietonal  mai lung de o jumatate de kilometru e complet inatractiv. Cand te gandestila la o solutie trebuie sa te gandesti si cum o aranjezi atat in plan orizontal cat si vertical si ce constrangeri geometrice ai.
Hai sa pornim din Hasdeu M4 cu doua tuneluri la nivelul cel mai de jos ca sa treaca pe sub M5 si sa ajunga sub M1/3. Tunelul pietonal trebuie insa sa porneasca de la nivelul cel mai de sus, adica vestibul statie Hasdeu M5 si sa ajunga tot la aceeasi cota de subtraversare pe sub M1/3. Daca te gandesti la tunel cu TBM incepem sa avem probleme de gabarit in caz ca vrei si doua trotuare rulante, plus ca trebuie ca traseul sa fie din aliniamente frante ca inca nu prea am auzit de trotuare rulante in curba…la nivel cale de rulare curbele sunt ok daca nu sunt mai stranse decat raza minima.

 


Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 62
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2064 forum members have written 394083 posts in 4870 topics and 479 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use