Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M4 Gara de Nord - Progresul

827 posts, 94526 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 60
 
 

📖 Pagination options
  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Statie in parc inseamna lipsa de corespondenta M4 cu M5.

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Deloc. Tocmai ti-am pus poza cu pasajul de corespondenta .
Stația M4 ar fi cat se poate de lipita de statia M1 (ceva in genul M5 la Eroilor). Din statia M4 te duci fie la M1, fie intr-un pasaj către M5. Pasajul ar fi comparabil cu cel de la Unirii.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Nu e fezabil. Pasajul pietonal ar fi la nivel vestibul statie M4, sa urce la nivel vestibul statie existenta. Pentru corespondenta cu M5 ar trebui sa treaca insa pe sub statia existenta. Incearca sa le pui pe hartie si iti vei da seama de absurditate. Nu intru in alte probleme constructive care ti-ar demonta complet fanteziile.

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nu mi se pare deloc ca ar fi nefezabil. Un pasaj deștept poate sa coboare direct de pe peron sub stația M4, daca este nevoie.  Oricum trebuie sa cobori, ca sa treci pe sub stația M1 si Dâmbovița. Știu ca noi suntem obișnuiți sa urcam la pasaje, ca sa avem de unde sa coboram aiurea. Însă trebuie schimbată paradigma ca un pasaj trebuie sa vina neapărat "pe sus".
La o adică, poți sa faci stația M4 si la Lazar, așa cum era programata inițial, soluția este flexibila si pasajul pietonal poate fi folosit in ambele sensuri. Totul este vrei sa faci ceva, de aceea exista ingineri si proiectanți, nu sa spună "nu se poate".

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

De la Lazar cu pasaj ar trebui sa mergi cu trei tuneluri  pe sub M1/3.

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Corect, ori facem o lucrare cum trebuie, ori nu o mai facem...

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

M 2 cum a trecut cu mijloace rudimentare pe sub M 1/3 la Unirii ?  Başca mai era şi Dâmboviţa pe acolo !
Dar M 4 cu aceleaşi mijloace rudimentare peste M 1 în zona Podului Grant ?
Cum de s-a putut cu aceleaşi mijloace rudimentare să se construiască Pasajul Lujerului peste M 3 ?
Dacă nu ar fi fost Revoluţia cu aceleaşi mijloace rudimentare M 4 ar fi trecut pe sub apeducte în zona Carpaţi / Podul Constanţa.
________________________
Guru, de la Revoluţie încoace din partea << Metroul SA >> care asigură proiectarea liniilor de metrou aud numai lamentări că e greu, că e dificil, că ne costă prea mult, că e deranjul prea mare, că nu se merită. În schimb s-au făcut studii de fezabilitate care au sugerat trasee pentru M 4 Sud care nici un puşti de şcoală generală nu le-ar fi acceptat din start.
Ce se mai aude cu megaparcarea de la Străuleşti, o demolăm sau facem depozit de barabule ? Sau ea va fi eficientă în momentul în care M 4 va ajunge în Giurgiului ? Adică în Sec XXII probabil !

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

@subway guru
Asocierea Metroul SA - Amberg Engineering AG a dat vreo solutie in aceasta privinta, ca-n 2018 pastoreai unul dintre membrii asocierii!

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Da, a dat o soluție, exact cea pe care o da guru și acum . Adică " feriți-va de Izvor, ca este greu de tot".  Ca dovada, n-au calificat în finala nicio varianta de traseu pe la Izvor... :popa:

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Cand faci un studiu de fezabilitate procedezi prin eliminare si dai la o parte variantele nefezabile.   :rofl:
Asta nu inseamna ca nu le-ai luat in considerare.   :bere:
P.S.
Poate-mi explicati si mie cum faceti voi trei tunele pe sub Schitu Magureanu la adancimea trebuincioasa…. In loc sa palavragiti in dodii  :mrgreen:
V-am pus o singura intrebare simplisima dar nu am primit niciun raspuns plauzibil!   :bleah:

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Dap, ați eliminat variante "nefezabile" si ați recomandat cap compas Ferentari. ...Bomboana de pe coliva :popa:

Suntem in secolul 21, tunelurile pot merge pe sub clădiri, nu mai sunt tasări ca la scut.
Alte soluții :
- o galerie suprapusa poate fi o soluție pentru Cobălcescu si Schitu Măgureanu.
- un tunel poate sa vina pe sub Plevnei, celălalt pe sub Cobălcescu
Soluții sunt, taica, numai voință sa avem....
P.S. Când ați desenat după 1989 traseul M4 pe sub Cobălcescu, ce soluții aveați si au dispărut ca prin farmec acum, după 30 ani ? Ca nu mai era Ceaușescu sa dărâme tot in cale...Noroc cu un Ceaușescu mai mic, pe nume Oprescu, care a dărâmat Buzești si Berzei, ca altfel ce te făceai ?

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

P.S. la P.S.
Minciunica gogonata! Ar trebui sa-ti fie rusinica pentru raspandirea de informatii false!  :headbash:

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Care ar fi minciuna ?

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

In anii 90 altele erau subiectele arzatoare.
Stii care e diferenta? La intrebarile voastre eu am raspunsuri, voi la ale mele nu aveti nimic…
:lol:
Nu vad ce e gresit sa analizezi un traseu pe la ferengii din Ferentari, sunt suboameni extraterestri nu tot bucuresteni ca si noi toti???
:no:

 


Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 60
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since , our 1904 forum members have written 368779 posts in 4481 topics and 445 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use