MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M4 Gara de Nord - Progresul

867 posts, 129169 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 62
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Pana acum nu s-a spus clar lucrul asta de către beneficiarul investiției, Metrorex, dar am remarcat cu toții apariția unei carioci in acest sens pe schiță.
Chiar daca va fi construit pasajul, nu sunt convins ca va fi de utilitate, iar construcția nu va fi una ușoară, așa cum spuneam. Sper sa nu ajungă in aceasta stare, o alta investiție despre care s-a susținut ca este necesara si va fi de un real succes. Iar viața a bătut...opinia consultantului, luata din carti sau din alte tari.
Pasajul-Basarab-5-640x400.jpeg (61.55 KB; downloaded 1753 times)


Totusi...nu imi dau seama in print screen-ul pus de unde rezulta ca se va face sigur... :)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Hai să revenim printre meandrele concretului !

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Pai nu suntem? Discutam de un ipotetic pasaj pietonal...
Deci de unde ne prindem de aici ca vor sa facă într-adevăr acest pasaj pietonal ?
Screenshot+2021-12-15+094030.png (133.93 KB; downloaded 1703 times)

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

andrei11 wrote here:
Hai să revenim printre meandrele concretului !

Ai achizitionat licenta poetica?  :shock:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

@sab
Au studiat si au ajuns la concluzia ca nu e cazul.
:bere:

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Asta este bine, in sensul ca nu se arunca banii pe ceva ce era de la început clar ca nu merita si nu va înlocui vreodată cu succes o corespondenta directa si scurta in zona Izvor.
Rămâne cum am stabilit si știm de multa vreme, M4/M6 va fi cea mai proasta magistrala conceputa după 1989, nu ne dezmințim. ;)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Corespondenţa de la Izvor are un dezavantaj major, coastă de te rupe.
Ok, ar fi "sărit" o staţie de pe M5.2 (În loc de Haşdeu / Cişmigiu ar fi fost o singură staţie) dar exproprierile / demolările, subtraversarea Dâmboviţei ar fi costat.
Apropo, pe unde ai fi văzut accesul în staţia Izvor M 1/ 3 ?

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nu ar fi costat mai mult decât o eventuala corespondenta Hașdeu-Izvor pentru ca ar fi fost mult mai scurta. Sunt de acord ca nu ar fi fost cea mai simpla lucrare, dar mai simplu este sa nu facem nimic, ca asta nu costa absolut nimic in termeni materiali, dar costa calatorul timp pierdut si nervi ..
Accesul in stația Izvor ar fi putut fi făcut in pasajul de sub linii sau in zona turnichetilor, înspre parc. Depinde unde făceai stația, mai simplu era sa o faci in parc, părerea mea. Si nu am înțeles pana in ziua de azi de ce nu avem voie sa ne atingem de parc.
Nu cred ca ai fi sărit o stație pe M5, planul M5 prevede stații dese, iar Hașdeu era in plan si daca M4 ajungea la Izvor. Si nu trebuie sa demolezi nimic, faci doar pasajul dintre M5 si M1 (intre Kogalniceanu si Dambovita). Da, era ideal sa strecori stația acolo, dar posibil sa nu fie loc, așa ca faci doar un amarat de pasaj de maxim 100m.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

S-a mai discutat si demonstrat ca nu ai cum sa faci pisu boului de la Hasdeu la Izvor si inapoi pe strada Izvor.

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nu s-a demonstrat nimic. S-a emis doar un mit ca "nu este voie sa sapi in parc la Izvor". Atât...
1.Traseul pe la Hasdeu nu aduce niciun avantaj, nu trebuie sa o iei neapărat pe la Hașdeu.
2. Nu te obliga nimeni sa o iei pe strada Izvor, următoarea stație este tocmai la Puișor. Si poți sa ajungi in mai multe moduri acolo.
Suntem încăpățânați in cea mai proasta soluție posibila Hașdeu-str Izvor, având ca si consecința o interstație lunga de 1,3km . Doar pentru ca este simpla si ieftinache

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Sunt bune numai traseele imposibile imaginate de matale!
:rofl:

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Ai dreptul sa spui asta doar dacă respectivele trasee ar fi fost analizate. Insa atata timp consultantul nici măcar nu s-a obosit sa le analizeze, opinia ta rămâne o părere strict personala, fara argumente.
In schimb consultantul a "indesat" în studiu tot felul de trasee de îți stă mintea în loc, doar ca să iasă la număr, sa bifeze studiul și sa ia geanta de bani

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Ca sa rezolvi problema unei corespondente simultane M4 cu M5 si M1/3 ar fi trebuit o statie pe Schit intre Elisabeta si Splai. Ti se pare fezabila?

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Ar fi o varianta, ideala as spune, dar nu ar încăpea cred decât cel mult ca stație suprapusa.

Așa ca ce am propus eu mai sus era stație M4 in parc (dacă nu se poate lângă liceu) și un simplu pasaj între Elisabeta și Splai. Adică in mare ce se prevedea cu ani buni in urma, dar pasajul nu trebuie sa fie  fix sub pod, ca in imagine.
Nici asta nu este fezabil?
Screenshot 2021-12-22 160621.jpg (25.88 KB; downloaded 1161 times)

 


Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 62
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2058 forum members have written 393245 posts in 4859 topics and 479 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use