Topic: M4 Gara de Nord - Progresul
867 posts, 129169 views
📖 Pagination options
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Pana acum nu s-a spus clar lucrul asta de către beneficiarul investiției, Metrorex, dar am remarcat cu toții apariția unei carioci in acest sens pe schiță.
Chiar daca va fi construit pasajul, nu sunt convins ca va fi de utilitate, iar construcția nu va fi una ușoară, așa cum spuneam. Sper sa nu ajungă in aceasta stare, o alta investiție despre care s-a susținut ca este necesara si va fi de un real succes. Iar viața a bătut...opinia consultantului, luata din carti sau din alte tari.
Totusi...nu imi dau seama in print screen-ul pus de unde rezulta ca se va face sigur...
Pana acum nu s-a spus clar lucrul asta de către beneficiarul investiției, Metrorex, dar am remarcat cu toții apariția unei carioci in acest sens pe schiță.
Chiar daca va fi construit pasajul, nu sunt convins ca va fi de utilitate, iar construcția nu va fi una ușoară, așa cum spuneam. Sper sa nu ajungă in aceasta stare, o alta investiție despre care s-a susținut ca este necesara si va fi de un real succes. Iar viața a bătut...opinia consultantului, luata din carti sau din alte tari.
Pasajul-Basarab-5-640x400.jpeg (61.55 KB; downloaded 1753 times)
Totusi...nu imi dau seama in print screen-ul pus de unde rezulta ca se va face sigur...

-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Pai nu suntem? Discutam de un ipotetic pasaj pietonal...
Deci de unde ne prindem de aici ca vor sa facă într-adevăr acest pasaj pietonal ?
Pai nu suntem? Discutam de un ipotetic pasaj pietonal...
Deci de unde ne prindem de aici ca vor sa facă într-adevăr acest pasaj pietonal ?
Screenshot+2021-12-15+094030.png (133.93 KB; downloaded 1703 times)
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Asta este bine, in sensul ca nu se arunca banii pe ceva ce era de la început clar ca nu merita si nu va înlocui vreodată cu succes o corespondenta directa si scurta in zona Izvor.
Rămâne cum am stabilit si știm de multa vreme, M4/M6 va fi cea mai proasta magistrala conceputa după 1989, nu ne dezmințim.
Asta este bine, in sensul ca nu se arunca banii pe ceva ce era de la început clar ca nu merita si nu va înlocui vreodată cu succes o corespondenta directa si scurta in zona Izvor.
Rămâne cum am stabilit si știm de multa vreme, M4/M6 va fi cea mai proasta magistrala conceputa după 1989, nu ne dezmințim.

-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Corespondenţa de la Izvor are un dezavantaj major, coastă de te rupe.
Ok, ar fi "sărit" o staţie de pe M5.2 (În loc de Haşdeu / Cişmigiu ar fi fost o singură staţie) dar exproprierile / demolările, subtraversarea Dâmboviţei ar fi costat.
Apropo, pe unde ai fi văzut accesul în staţia Izvor M 1/ 3 ?
Corespondenţa de la Izvor are un dezavantaj major, coastă de te rupe.
Ok, ar fi "sărit" o staţie de pe M5.2 (În loc de Haşdeu / Cişmigiu ar fi fost o singură staţie) dar exproprierile / demolările, subtraversarea Dâmboviţei ar fi costat.
Apropo, pe unde ai fi văzut accesul în staţia Izvor M 1/ 3 ?
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu ar fi costat mai mult decât o eventuala corespondenta Hașdeu-Izvor pentru ca ar fi fost mult mai scurta. Sunt de acord ca nu ar fi fost cea mai simpla lucrare, dar mai simplu este sa nu facem nimic, ca asta nu costa absolut nimic in termeni materiali, dar costa calatorul timp pierdut si nervi ..
Accesul in stația Izvor ar fi putut fi făcut in pasajul de sub linii sau in zona turnichetilor, înspre parc. Depinde unde făceai stația, mai simplu era sa o faci in parc, părerea mea. Si nu am înțeles pana in ziua de azi de ce nu avem voie sa ne atingem de parc.
Nu cred ca ai fi sărit o stație pe M5, planul M5 prevede stații dese, iar Hașdeu era in plan si daca M4 ajungea la Izvor. Si nu trebuie sa demolezi nimic, faci doar pasajul dintre M5 si M1 (intre Kogalniceanu si Dambovita). Da, era ideal sa strecori stația acolo, dar posibil sa nu fie loc, așa ca faci doar un amarat de pasaj de maxim 100m.
Nu ar fi costat mai mult decât o eventuala corespondenta Hașdeu-Izvor pentru ca ar fi fost mult mai scurta. Sunt de acord ca nu ar fi fost cea mai simpla lucrare, dar mai simplu este sa nu facem nimic, ca asta nu costa absolut nimic in termeni materiali, dar costa calatorul timp pierdut si nervi ..
Accesul in stația Izvor ar fi putut fi făcut in pasajul de sub linii sau in zona turnichetilor, înspre parc. Depinde unde făceai stația, mai simplu era sa o faci in parc, părerea mea. Si nu am înțeles pana in ziua de azi de ce nu avem voie sa ne atingem de parc.
Nu cred ca ai fi sărit o stație pe M5, planul M5 prevede stații dese, iar Hașdeu era in plan si daca M4 ajungea la Izvor. Si nu trebuie sa demolezi nimic, faci doar pasajul dintre M5 si M1 (intre Kogalniceanu si Dambovita). Da, era ideal sa strecori stația acolo, dar posibil sa nu fie loc, așa ca faci doar un amarat de pasaj de maxim 100m.
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
S-a mai discutat si demonstrat ca nu ai cum sa faci pisu boului de la Hasdeu la Izvor si inapoi pe strada Izvor.
S-a mai discutat si demonstrat ca nu ai cum sa faci pisu boului de la Hasdeu la Izvor si inapoi pe strada Izvor.
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu s-a demonstrat nimic. S-a emis doar un mit ca "nu este voie sa sapi in parc la Izvor". Atât...
1.Traseul pe la Hasdeu nu aduce niciun avantaj, nu trebuie sa o iei neapărat pe la Hașdeu.
2. Nu te obliga nimeni sa o iei pe strada Izvor, următoarea stație este tocmai la Puișor. Si poți sa ajungi in mai multe moduri acolo.
Suntem încăpățânați in cea mai proasta soluție posibila Hașdeu-str Izvor, având ca si consecința o interstație lunga de 1,3km . Doar pentru ca este simpla si ieftinache
Nu s-a demonstrat nimic. S-a emis doar un mit ca "nu este voie sa sapi in parc la Izvor". Atât...
1.Traseul pe la Hasdeu nu aduce niciun avantaj, nu trebuie sa o iei neapărat pe la Hașdeu.
2. Nu te obliga nimeni sa o iei pe strada Izvor, următoarea stație este tocmai la Puișor. Si poți sa ajungi in mai multe moduri acolo.
Suntem încăpățânați in cea mai proasta soluție posibila Hașdeu-str Izvor, având ca si consecința o interstație lunga de 1,3km . Doar pentru ca este simpla si ieftinache
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Sunt bune numai traseele imposibile imaginate de matale!
Sunt bune numai traseele imposibile imaginate de matale!

- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Ai dreptul sa spui asta doar dacă respectivele trasee ar fi fost analizate. Insa atata timp consultantul nici măcar nu s-a obosit sa le analizeze, opinia ta rămâne o părere strict personala, fara argumente.
In schimb consultantul a "indesat" în studiu tot felul de trasee de îți stă mintea în loc, doar ca să iasă la număr, sa bifeze studiul și sa ia geanta de bani
Ai dreptul sa spui asta doar dacă respectivele trasee ar fi fost analizate. Insa atata timp consultantul nici măcar nu s-a obosit sa le analizeze, opinia ta rămâne o părere strict personala, fara argumente.
In schimb consultantul a "indesat" în studiu tot felul de trasee de îți stă mintea în loc, doar ca să iasă la număr, sa bifeze studiul și sa ia geanta de bani
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Ca sa rezolvi problema unei corespondente simultane M4 cu M5 si M1/3 ar fi trebuit o statie pe Schit intre Elisabeta si Splai. Ti se pare fezabila?
Ca sa rezolvi problema unei corespondente simultane M4 cu M5 si M1/3 ar fi trebuit o statie pe Schit intre Elisabeta si Splai. Ti se pare fezabila?
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Ar fi o varianta, ideala as spune, dar nu ar încăpea cred decât cel mult ca stație suprapusa.
Așa ca ce am propus eu mai sus era stație M4 in parc (dacă nu se poate lângă liceu) și un simplu pasaj între Elisabeta și Splai. Adică in mare ce se prevedea cu ani buni in urma, dar pasajul nu trebuie sa fie fix sub pod, ca in imagine.
Nici asta nu este fezabil?
Ar fi o varianta, ideala as spune, dar nu ar încăpea cred decât cel mult ca stație suprapusa.
Așa ca ce am propus eu mai sus era stație M4 in parc (dacă nu se poate lângă liceu) și un simplu pasaj între Elisabeta și Splai. Adică in mare ce se prevedea cu ani buni in urma, dar pasajul nu trebuie sa fie fix sub pod, ca in imagine.
Nici asta nu este fezabil?
Screenshot 2021-12-22 160621.jpg (25.88 KB; downloaded 1161 times)
📖 Pagination options