Topic: M4 Gara de Nord - Progresul
838 posts, 102751 views
📖 Pagination options
-
- Author: orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
DA!
DA!
Acesta mai spune că poate fi extinsă şi linia 4, care tocmai este prelungită cu două staţii, spre Străuleşti. „Există posibilitatea să fie extinsă către Buftea, Mogoşoaia. Este amorsa lăsată pentru a se continua lucrările”, arată Udrişte.
- Author: sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Sa-l lăsăm pe Udiște, cu andropauza lui sa viseze...
Ce s-a intamplat in 5 ani, din 2016 ? Nada...
Mi se pare mie sau se vede un pasaj pietonal Hasdeu-Izvor?
Sa-l lăsăm pe Udiște, cu andropauza lui sa viseze...

Ce s-a intamplat in 5 ani, din 2016 ? Nada...
Mi se pare mie sau se vede un pasaj pietonal Hasdeu-Izvor?

Screenshot 2021-07-19 200103.jpg (29.42 KB; downloaded 1249 times)
-
- Author: andrei11
- Moderator forum
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Îmi pare rău dar Roșu / Dudu / Chiajna de facto sunt în București. Uite o fotografie, linia punctată desparte Bucureștiul de satul Roșu ( sau Dudu ). Nu e niciun indicator, nimic. Poți să juri că tot în București ești și după linia galbenă...
Există amorse spre Mogoșoaia. Una are ditamai linia vreo 30 metri.
Îmi pare rău dar Roșu / Dudu / Chiajna de facto sunt în București. Uite o fotografie, linia punctată desparte Bucureștiul de satul Roșu ( sau Dudu ). Nu e niciun indicator, nimic. Poți să juri că tot în București ești și după linia galbenă...
2021-07-19_20-06-24.jpg (365.29 KB; downloaded 1239 times)
Există amorse spre Mogoșoaia. Una are ditamai linia vreo 30 metri.
- Author: sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
-
- Author: orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Una peste alta, analizand cifrele avansate pentru extinderea M4 pana la Progresul sunt subevaluate!
Una peste alta, analizand cifrele avansate pentru extinderea M4 pana la Progresul sunt subevaluate!

- Author: sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Eu am o intrebare, curba de la Tudor Vladimirescu este ok, nu are raza cam mica ?
Eu am o intrebare, curba de la Tudor Vladimirescu este ok, nu are raza cam mica ?
Screenshot 2021-07-20 084916.jpg (290.22 KB; downloaded 1143 times)
-
- Author: orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Daca-i mai mica de 180 m raza de curbura, TMB-ul nu merge, deci va fi sapatura deschisa ca-n cazul traseului Romancierilor-Valea Ialomitei!
Daca-i mai mica de 180 m raza de curbura, TMB-ul nu merge, deci va fi sapatura deschisa ca-n cazul traseului Romancierilor-Valea Ialomitei!
-
- Author: ByOnu
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
ByOnu
Kind reminder. :)
ByOnu wrote here:
Eu nu gasesc proiectul pe pagina PMB: https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb ... a=metrou
Ajuta cineva sa gasim proiectul? Deci termenul limita ar fi 30 iulie sau consideram ca inca nu a fost publicat pe pagina PMB?
Kind reminder. :)
-
- Author: andrei11
- Moderator forum
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Nu din cauza asta Romancierilor - Aleea Lunca Siretului a fost săpătură deschisă !
Nu din cauza asta Romancierilor - Aleea Lunca Siretului a fost săpătură deschisă !
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
-
- Author: orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
TBM -urile, alea care au facut treaba in Drumul Taberei, nu pot lucra pe o raza de curbura mai mica de 180 m!
Daca vrei se poate si altfel...
TBM -urile, alea care au facut treaba in Drumul Taberei, nu pot lucra pe o raza de curbura mai mica de 180 m!
Daca vrei se poate si altfel...
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Da, sigur, iar te dai mare specialist fara sa intelegi nimic!
Ala e un TBM feroviar pentru sapat in roca nu in teren moale sub nivelul apelor freatice.
In hidrogeologia noastra pana si anticul nostru scut semimecanizat si cu front deschis nu putea lua curbe cu raza sub 200m, desi era foarte scurt comparativ cu un TBM!
Raza minima depinde de lungimea nearticulata a cartitei…
Ia de bune cifrele pe care le-am spus, nu te mai baga in chestii la care nu te pricepi!
Un TBM valabil pentru noi are trei parti monobloc, freza, corpul principal cu angrenajul mecanic principal si fusta cu erectorul pentru boltari si presele de avans…
Ar trebui sa-mi multumesti ca-mi pierd vremea incercand sa te luminez, nu sa te dai dastept fara motiv!
Da, sigur, iar te dai mare specialist fara sa intelegi nimic!
Ala e un TBM feroviar pentru sapat in roca nu in teren moale sub nivelul apelor freatice.
In hidrogeologia noastra pana si anticul nostru scut semimecanizat si cu front deschis nu putea lua curbe cu raza sub 200m, desi era foarte scurt comparativ cu un TBM!
Raza minima depinde de lungimea nearticulata a cartitei…
Ia de bune cifrele pe care le-am spus, nu te mai baga in chestii la care nu te pricepi!
Un TBM valabil pentru noi are trei parti monobloc, freza, corpul principal cu angrenajul mecanic principal si fusta cu erectorul pentru boltari si presele de avans…
Ar trebui sa-mi multumesti ca-mi pierd vremea incercand sa te luminez, nu sa te dai dastept fara motiv!

- Author: sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Hai sa vorbim la concret, adică ce am întrebat mai sus. Se poate lua curba si in ce condiții ?
Hai sa vorbim la concret, adică ce am întrebat mai sus. Se poate lua curba si in ce condiții ?
-
- Author: orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
📖 Pagination options