Topic: M4 Gara de Nord - Progresul
838 posts, 102758 views
📖 Pagination options
-
- Author: punmeister
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
punmeister
De asta le-am postat aici. Chiar abia astept sa vad rezultatul muncii lor la M4, bineinteles si cu un constructor pe masura.
subway guru wrote here:
Elvetienii de la Amberg sunt number one in probleme de incendiu si de ventilatie in spatii subterane, se duce lumea la centrul lor de cercetari mai ceva ca la Mecca!
Aceste lucruri se analizeaza cu programe complexe de simulare in zilele noastre, ce n-as fi dat sa fi avut si noi asa ceva in anii ‘80…
Pentru gugustiuci e suficienta animatia pe rezultate, daca-ti dadea un vfraf de listing cu cifre ai fi priceput ceva?
De asta le-am postat aici. Chiar abia astept sa vad rezultatul muncii lor la M4, bineinteles si cu un constructor pe masura.
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Foarte bine ai facut, sa vada lumea ca proiectarea nu se face din pix
Foarte bine ai facut, sa vada lumea ca proiectarea nu se face din pix
-
- Author: orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Ce sa zic, e plina tarisoara de mari specialisti…de aia ne-am umplut de tampenii facute dupa ureche…
Ce sa zic, e plina tarisoara de mari specialisti…de aia ne-am umplut de tampenii facute dupa ureche…

-
- Author: punmeister
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
punmeister
Tot din partea Amberg, o prezentare unde se regasesc printre altele, modelul 3D al statiei George Bacovia si modelul computational al statiei Eroii Revolutiei, precum si solutia adoptata pentru pasajul de legatura M2-M4.
Jos palaria pentru cei de la Amberg ca au pus materialele aferente M4 pe YouTube la public.
Tot din partea Amberg, o prezentare unde se regasesc printre altele, modelul 3D al statiei George Bacovia si modelul computational al statiei Eroii Revolutiei, precum si solutia adoptata pentru pasajul de legatura M2-M4.
Jos palaria pentru cei de la Amberg ca au pus materialele aferente M4 pe YouTube la public.
-
- Author: andrei11
- Moderator forum
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Cine a susținut că proiectele se fac din pix ? Eu niciodată ! A, că am dat drumul la idei trăsnite pe forum da, de acord, dar acesta e forum, nu e Institut de Proiectare !
subway guru wrote here:
Foarte bine ai facut, sa vada lumea ca proiectarea nu se face din pix
Cine a susținut că proiectele se fac din pix ? Eu niciodată ! A, că am dat drumul la idei trăsnite pe forum da, de acord, dar acesta e forum, nu e Institut de Proiectare !
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Din cauza de prea multe inginerii financiare frauduloase din pacate asta e parerea falsa indusa in public…
Din cauza de prea multe inginerii financiare frauduloase din pacate asta e parerea falsa indusa in public…
- Author: Stefan28
- Membru Bronze
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Stefan28
Să vedem ce are de spus și domnul Piedone:

Să vedem ce are de spus și domnul Piedone:
❗PRIMARUL SECTORULUI 5, CRISTIAN POPESCU PIEDONE ANUNȚĂ CĂ VOM AVEA METROU ÎN SECTORUL 5
Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone demarează, în premieră, împreună cu Primăria Generală a Municipiului București și METROREX S.A., procedura de consultare publică a Planului Urbanistic Zonal - Magistrala 4 - Tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul.
✅Traseul liniei M4 de metrou Lac Străulești - Gara Progresul, Tronson Gara de Nord - Gara Progresul, are 13 stații și un depou suprateran, plus stația Gara de Nord 2, existentă.
✅Traseul va avea aproximativ 10,84 km și reprezintă o continuare a Magistralei 4 existente, Depoul Străulești – Gara de Nord, iar conexiunea se va realiza în statia Gara de Nord 2.
✅Suprafața ocupată pe raza Sectorului 5, a continuării Magistralei 4, va fi cea mai mare din proiect.
✅După stația Gara de Nord 2, existentă, traseul se înscrie în ampriza străzii Gării de Nord, străzii Berzei, străzii Vasile Pârvan, unde se poate face legatura cu Magistrala 5 propusă. Continuă cu subtraversarea Râului Dâmbovița, Magistralei 1 și 3, apoi se înscrie în ampriza străzilor Bogdan Petriceicu Hașdeu, lzvor, Calea 13 Septembrie, bd. Tudor Vladimirescu, până in zona Pieței Chirigiu, unde se poate face legatura cu Magistrala 7 propusă. În continuare, se înscrie în ampriza străzii Odoarei și Șos. Viilor până la intersecția cu Calea Șerban Vodă și Șos. Oltenitei, unde se poate face legatura cu Magistrala 2 existentă. Traseul liniei M4 de metrou continuă și se înscrie în ampriza Șoselei Giurgiului, intersectează străzile Toporași și Ghimpați unde se poate face legatura cu Magistrala lnelară. Mai departe, continuă în ampriza Giurgiului până la Gara CFR Progresul , unde va fi ultima stație destinată călătorilor.
✅Traseul liniei M4 de metrou Lac Străulești - Gara Progresul, Tronson Gara de Nord - Gara Progresul, are urmatoarele stații:
1. Gara de Nord 2, existenta;
2. Știrbei Vodă;
3. Bogdan Petriceicu Hașdeu;
4. Uranus;
5. George Rozorea;
6. Chirigiu;
7. Filaret;
8. Eroii Revolutiei 2;
9. George Bacovia;
10. Toporași;
11. Nicolae Cajal;
12. Luică;
13. Giurgiului;
14. Progresul.
✅Stațiile, atât la suprafață cât și în subteran, împreună cu toate componentele de suprafață, vor fi tratate ca elemente distincte de arhitectură și vor fi avizate în Comisia Tehnică de Urbanism.
✅Proiectul se va realiza în conformitate cu prevederile PUG și PUZ coordonator Sector 5, aprobat cu HCGMB nr. 242/2020.
❗„Într-o capitală europeană transportul public trebuie să fie rapid și la îndemâna tuturor cetățenilor. Așa că... facem și metrou! Sectorul 5 se ridică... se civilizează!”, a precizat primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone.

-
- Author: ByOnu
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
ByOnu
Eu nu gasesc proiectul pe pagina PMB: https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb ... a=metrou
Ajuta cineva sa gasim proiectul? Deci termenul limita ar fi 30 iulie sau consideram ca inca nu a fost publicat pe pagina PMB?
Eu nu gasesc proiectul pe pagina PMB: https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb ... a=metrou
Ajuta cineva sa gasim proiectul? Deci termenul limita ar fi 30 iulie sau consideram ca inca nu a fost publicat pe pagina PMB?
-
- Author: andrei11
- Moderator forum
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
N-am înțeles nimic din postarea lui Stefan28 !
S-a gândit cineva să lase amorse spre Jilava ? Să nu ne găsim la un moment dat în situația de la Păcii !
N-am înțeles nimic din postarea lui Stefan28 !
S-a gândit cineva să lase amorse spre Jilava ? Să nu ne găsim la un moment dat în situația de la Păcii !
- Author: sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Ce situatie de la Pacii ? Faptul ca cineva care nu are toate tiglele pe casa s-a gandit sa faca in viitor o derivatie la o derivatie ?
Ce situatie de la Pacii ? Faptul ca cineva care nu are toate tiglele pe casa s-a gandit sa faca in viitor o derivatie la o derivatie ?
-
- Author: andrei11
- Moderator forum
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Păi IREMOAS e deviația ( stație + depou ), traseul logic de la Păcii e spre Chiajna prin Osiei !
Păi IREMOAS e deviația ( stație + depou ), traseul logic de la Păcii e spre Chiajna prin Osiei !
-
- Author: orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
- Author: sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Traseul este așa cum a fost decis la momentul respectiv, s-a considerat ca acolo este loc de depou + o platforma industriala care trebuia deservita. Spre autostradă nu era mai nimic.
Derivația preconizată de la Păcii nu ajunge la Chiajna si nu va ajunge vreodată acolo. Iar așa cum a fost preconizata de mintea "iluminata" este cu totul nejustificata prin beneficiile ZERO pe care le aduce versus problemele infinite create. Este aceeași concepție păguboasă care a dus la bifurcarea M5, cu consecințele pe care le știm.
Cam la fel, prelungirea M4 către Jilava aduce beneficii minime, ca orice prelungire a unei magistrale dincolo de limitele Bucureștiului. Nici nu mai știu, către Mogoșoaia au lăsat amorse pana la urmă ?
Dar tot nu am inteles ce ai vrut sa spui... Ca la Pacii nu avem acum amorse ?
Traseul este așa cum a fost decis la momentul respectiv, s-a considerat ca acolo este loc de depou + o platforma industriala care trebuia deservita. Spre autostradă nu era mai nimic.
Derivația preconizată de la Păcii nu ajunge la Chiajna si nu va ajunge vreodată acolo. Iar așa cum a fost preconizata de mintea "iluminata" este cu totul nejustificata prin beneficiile ZERO pe care le aduce versus problemele infinite create. Este aceeași concepție păguboasă care a dus la bifurcarea M5, cu consecințele pe care le știm.
Cam la fel, prelungirea M4 către Jilava aduce beneficii minime, ca orice prelungire a unei magistrale dincolo de limitele Bucureștiului. Nici nu mai știu, către Mogoșoaia au lăsat amorse pana la urmă ?
Dar tot nu am inteles ce ai vrut sa spui... Ca la Pacii nu avem acum amorse ?
📖 Pagination options