Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022
1049 posts, 284595 views
📖 Pagination options
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
micutzu
Turcia,Germania,putin mai conteaza in momentul de fata.Important e sa ofere confort calatorilor si sa reziste macar vreo 15 ani.
Turcia,Germania,putin mai conteaza in momentul de fata.Important e sa ofere confort calatorilor si sa reziste macar vreo 15 ani.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Nenea_titi
Poate fi făcut și în Papua Noua Guinee... Dacă e fiabil, făcut la niște standarde și oferă confort, nu văd vreo problemă. Dacă au garanție cu atât mai mult. Pot să jur că vom avea și tramvaie turcești, dar asta e alt topic.
Poate fi făcut și în Papua Noua Guinee... Dacă e fiabil, făcut la niște standarde și oferă confort, nu văd vreo problemă. Dacă au garanție cu atât mai mult. Pot să jur că vom avea și tramvaie turcești, dar asta e alt topic.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Important e produsul dar importanta e si mentenanta. Nu uitati.
Important e produsul dar importanta e si mentenanta. Nu uitati.
- punmeister
-
Posted:
-
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
CiprianTRB
Va fii jale după cei 8 ani când vor ieșii din garanție, dacă se va întâmpla ce s-a întâmplat cu Citaro...este de rău...
Sper sa nu i-a foc cumva din cauza acumulatorilor sau ceva de genul asta, având în vedere ca sunt niște prototipuri!
Va fii jale după cei 8 ani când vor ieșii din garanție, dacă se va întâmpla ce s-a întâmplat cu Citaro...este de rău...
Sper sa nu i-a foc cumva din cauza acumulatorilor sau ceva de genul asta, având în vedere ca sunt niște prototipuri!
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
PTMZ
Ba o să cam avem grijă. Faptul că sunt în garanție nu mă încălzește, atâta timp cât acest fapt nu va putea remedia posibilele defecte de proiectare, ce pot periclita siguranța pasagerului.
Argumentează, te rog, acest fapt. De unde știi că sunt cu mult peste ce există în momentul de față, cât timp sunt prototipuri? Principiul "să zicem mersi că suntem noi" este un principiu defectuos, mai ales în cazul de față. Firește, avem nevoie de troleibuze noi, însă cu condiția să fie de calitate. Dacă Bozankaya ar fi avut un prototip fizic, testat, certificat și omologat conform normelor europene la un standard ridicat, atunci ar fi fost ceva. Dar Bozankaya are doar un prototip pe hârtie, implicit netestat, neomologat conform normelor europene, dar și aflat la prima generație. Dacă e să ne luăm după ce a spus colegul @punmeister, prima generație de Sileo S12 a fost dezastru capital. Așa că mă aștept la ce e mai rău și la troleibuze.
Eu înțeleg că situația actuală a parcului rulant ne face să vrem orice e nou, dar mai bine suntem atenți și la ce luăm, să nu ne mulțumim cu tot ce se găsește pe piață.
punmeister wrote:
8 ani nu avem grija.
Ba o să cam avem grijă. Faptul că sunt în garanție nu mă încălzește, atâta timp cât acest fapt nu va putea remedia posibilele defecte de proiectare, ce pot periclita siguranța pasagerului.
micutzu wrote:
Eu zic sa fim multumiti ca vom avea troleibuze noi.Chiar daca sunt turcesti tot sunt mult peste ce exista in momentul de fata.
Argumentează, te rog, acest fapt. De unde știi că sunt cu mult peste ce există în momentul de față, cât timp sunt prototipuri? Principiul "să zicem mersi că suntem noi" este un principiu defectuos, mai ales în cazul de față. Firește, avem nevoie de troleibuze noi, însă cu condiția să fie de calitate. Dacă Bozankaya ar fi avut un prototip fizic, testat, certificat și omologat conform normelor europene la un standard ridicat, atunci ar fi fost ceva. Dar Bozankaya are doar un prototip pe hârtie, implicit netestat, neomologat conform normelor europene, dar și aflat la prima generație. Dacă e să ne luăm după ce a spus colegul @punmeister, prima generație de Sileo S12 a fost dezastru capital. Așa că mă aștept la ce e mai rău și la troleibuze.
Eu înțeleg că situația actuală a parcului rulant ne face să vrem orice e nou, dar mai bine suntem atenți și la ce luăm, să nu ne mulțumim cu tot ce se găsește pe piață.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
In timpul celor 8 ani de garantie full-warranty, Sileo (sau Bozankaya, ma rog), trebuie sa asigure o disponibilitate a flotei de minimum 95%, deci nu ii vad atat de sado-masochisti sa vina cu un produs slab sau cu un prototip*, pentru ca daca se defecteaza des, Bozankaya iese in pierdere, iar daca nu asigura o disponibilitate de minimum 95%, se reziliaza contractul.
Si da, prima generatie de e-busuri Sileo era slaba (nu chiar dezastru capital), doar ca in doar 3 ani s-au schimbat multe cu a doua generatie, lucru valabil si pentru noua generatie de troleibuze articulate Bozankaya Trambus.
* Apropo, daca propuneau un prototip si PMB le accepta oferta, ANAP le-ar fi taiat macaroana si le-ar fi eliberat unul sau mai multe avize conform conditionate, asta in comparatie cu singurul aviz conform NEconditionat pe care l-au eliberat la aceasta procedura de achizitie, semn ca evaluarea tehnica s-a facut ca la carte si totul trebuie sa fie OK.
In timpul celor 8 ani de garantie full-warranty, Sileo (sau Bozankaya, ma rog), trebuie sa asigure o disponibilitate a flotei de minimum 95%, deci nu ii vad atat de sado-masochisti sa vina cu un produs slab sau cu un prototip*, pentru ca daca se defecteaza des, Bozankaya iese in pierdere, iar daca nu asigura o disponibilitate de minimum 95%, se reziliaza contractul.
Si da, prima generatie de e-busuri Sileo era slaba (nu chiar dezastru capital), doar ca in doar 3 ani s-au schimbat multe cu a doua generatie, lucru valabil si pentru noua generatie de troleibuze articulate Bozankaya Trambus.
* Apropo, daca propuneau un prototip si PMB le accepta oferta, ANAP le-ar fi taiat macaroana si le-ar fi eliberat unul sau mai multe avize conform conditionate, asta in comparatie cu singurul aviz conform NEconditionat pe care l-au eliberat la aceasta procedura de achizitie, semn ca evaluarea tehnica s-a facut ca la carte si totul trebuie sa fie OK.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
PTMZ
Păi bun, dar eu nu înțeleg o chestie: cu ce au venit? Bozankaya nu are troleibuze de 12m, deci nu văd cu ce ar putea veni în afară de un prototip. Și să nu-mi ziceți că au venit cu Sileo S12 cu echipamente de troleibuz, că tot prototip e această modificare!
Păi bun, dar eu nu înțeleg o chestie: cu ce au venit? Bozankaya nu are troleibuze de 12m, deci nu văd cu ce ar putea veni în afară de un prototip. Și să nu-mi ziceți că au venit cu Sileo S12 cu echipamente de troleibuz, că tot prototip e această modificare!
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Mihai2005
Daca primim prototipuri primim prototipuri, asta e, dar măcar să fie bune. Ceva mai bune decât Otokar.
Daca primim prototipuri primim prototipuri, asta e, dar măcar să fie bune. Ceva mai bune decât Otokar.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Valentin
Hai sa o luam asa, un Mercedes Benz Euro 3 adus in 2006 are ~ 600.000 km (in Iulie a postat un coleg mai multe poze cu diverse autobuze E3), da? Garantia 4+4 = 8 ani = 240.000 x 2 = 480.000 km asigurata mentenanta , deci despre ce vorbim? Timp de 480.000km sau 8 ani ar trebui sa fie in stare tehnica exemplara, practic dupa acesti ani pana in 700.000 ar trebuie schimbate, in mod normal, asta daca PMB e in stare.
Nu inteleg de unde ura asta de orice inafara de ce e in vest? Credeti ca majoritatea calatorilor vor face asa? Pe langa faptul ca daca ar face asa ar insemna ipocrizie.
Eu zic sa fim obiectivi, doar pentru ca e fabricat altundeva decat in Germania sau alte tari pe care le avem ca model nu inseamna ca restul sunt proaste, calatorul vrea ca autobuzul/troleibuzul/tramvaiul sa ajunga la timp, sa aiba caldura, AC, sa fie curat, nu CE marca vine. Chiar daca si eu as vrea sa vad Solaris si alte marci nu inseamna ca ma apuc acum sa dau de toti peretii pe oricine altcineva. Cum ar fi fost daca Dacia nu exporta fiindca strainii ar fi zis "câh, no Dacia because is made in Romania, better VAG".
Eu vreau toate vehiculele ale STB sa fie dotate cu AC, incalzire si mai ales sa fie curate!
Hai sa o luam asa, un Mercedes Benz Euro 3 adus in 2006 are ~ 600.000 km (in Iulie a postat un coleg mai multe poze cu diverse autobuze E3), da? Garantia 4+4 = 8 ani = 240.000 x 2 = 480.000 km asigurata mentenanta , deci despre ce vorbim? Timp de 480.000km sau 8 ani ar trebui sa fie in stare tehnica exemplara, practic dupa acesti ani pana in 700.000 ar trebuie schimbate, in mod normal, asta daca PMB e in stare.
Nu inteleg de unde ura asta de orice inafara de ce e in vest? Credeti ca majoritatea calatorilor vor face asa? Pe langa faptul ca daca ar face asa ar insemna ipocrizie.
Eu zic sa fim obiectivi, doar pentru ca e fabricat altundeva decat in Germania sau alte tari pe care le avem ca model nu inseamna ca restul sunt proaste, calatorul vrea ca autobuzul/troleibuzul/tramvaiul sa ajunga la timp, sa aiba caldura, AC, sa fie curat, nu CE marca vine. Chiar daca si eu as vrea sa vad Solaris si alte marci nu inseamna ca ma apuc acum sa dau de toti peretii pe oricine altcineva. Cum ar fi fost daca Dacia nu exporta fiindca strainii ar fi zis "câh, no Dacia because is made in Romania, better VAG".
Eu vreau toate vehiculele ale STB sa fie dotate cu AC, incalzire si mai ales sa fie curate!
- punmeister
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
Să înțeleg de la voi că Bozankaya face deja troleibuze articulate ? Dacă da, cel de 12 m nu e chiar un prototip...
Să înțeleg de la voi că Bozankaya face deja troleibuze articulate ? Dacă da, cel de 12 m nu e chiar un prototip...
- punmeister
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
E clar, nu mai vorbiți voi de prototipuri că nu știți ce înseamnă !
E clar, nu mai vorbiți voi de prototipuri că nu știți ce înseamnă !
📖 Pagination options