Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022
1049 posts, 271772 views
📖 Pagination options
- yoyoMax
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
yoyoMax
Wow, chiar trebuia sa fim noi primii? Nu cred ca o combinație de fabricatie turcă + prima seria este buna. Nu o sa realizeze nimic bun pana cand nu o învețe si ai noștri sa ceara ceva normal, nu termeni foarte scurți de livrare, termeni scurți de înscriere, preturi ridicol de mici etc, ca altfel ne alegem cu experimente turcești precum asta sau primul lot mare al Otokar...
Cred ca cele 130 de Mercedes Citaro Hybrid o sa strice peisajul pe care conducătorii capitalei il vor de "turcalizare" a transportului in comun. Nu sunt neaparat împotriva, dar nici nu mai ei si nici in capitala, macar aici sa avem ceva mai "premium".
Wow, chiar trebuia sa fim noi primii? Nu cred ca o combinație de fabricatie turcă + prima seria este buna. Nu o sa realizeze nimic bun pana cand nu o învețe si ai noștri sa ceara ceva normal, nu termeni foarte scurți de livrare, termeni scurți de înscriere, preturi ridicol de mici etc, ca altfel ne alegem cu experimente turcești precum asta sau primul lot mare al Otokar...
Cred ca cele 130 de Mercedes Citaro Hybrid o sa strice peisajul pe care conducătorii capitalei il vor de "turcalizare" a transportului in comun. Nu sunt neaparat împotriva, dar nici nu mai ei si nici in capitala, macar aici sa avem ceva mai "premium".
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
CiprianTRB
@Solaris, de unde știi ? În SEAP apare încă în evaluare financiara, și pe Pagina de Facebook a"Duamnei" e liniște!
@Solaris, de unde știi ? În SEAP apare încă în evaluare financiara, și pe Pagina de Facebook a"Duamnei" e liniște!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Albert
E foarte posibil sa se fi terminat si evaluarea financiară, mai ales dacă spune si @solaris. Sunt șanse de 90%.
In alta ordine de idei, îmi făceam un scenariu ( mai negru ca sa zic asa) zilele trecute si ma gandeam cum ar fi sa avem si autobuze electrice, si tramvaie si troleibuze Bozankaya. Ar fi foarte foarte trist ca o capitala europeană sa aibă 30-40% din parcul de transport public alcătuit din vehicule turcesti cu titlu experimental, ca nu le putem numi altfel având in vedere ca e prima data cand fac troleibuze de 12m.
E foarte posibil sa se fi terminat si evaluarea financiară, mai ales dacă spune si @solaris. Sunt șanse de 90%.
In alta ordine de idei, îmi făceam un scenariu ( mai negru ca sa zic asa) zilele trecute si ma gandeam cum ar fi sa avem si autobuze electrice, si tramvaie si troleibuze Bozankaya. Ar fi foarte foarte trist ca o capitala europeană sa aibă 30-40% din parcul de transport public alcătuit din vehicule turcesti cu titlu experimental, ca nu le putem numi altfel având in vedere ca e prima data cand fac troleibuze de 12m.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Nenea_titi
Dacă au garanție, care e problema? La Luxemburg, autobuzele hibrid și cele electrice Volvo, care sunt nava amiral a transportului în comun Multiplicity, sunt destul de problematice. Dar au garanție, iar Multiplicity a specificat clar că mai mult de 1 autobuz pe dreapta nu se permite, timp în care acel autobuz trebuie pus la punct. La fel au avut și cu Citaro EEV. Dar au pus condiția unui număr minim de autobuze inactive. Trebuie să se vrea.
Dacă au garanție, care e problema? La Luxemburg, autobuzele hibrid și cele electrice Volvo, care sunt nava amiral a transportului în comun Multiplicity, sunt destul de problematice. Dar au garanție, iar Multiplicity a specificat clar că mai mult de 1 autobuz pe dreapta nu se permite, timp în care acel autobuz trebuie pus la punct. La fel au avut și cu Citaro EEV. Dar au pus condiția unui număr minim de autobuze inactive. Trebuie să se vrea.
- Solaris
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Solaris
S-a dat aviz conform neconditionat de MF. Vezi la clarificari. Este documentul de consfintire al etapei de evaluare financiara. Dupa asta urmeaza deliberarea si desemnarea castigatorului.
Vestea proasta este ca si la ebus, tot Bozankaya va castiga.
CiprianTRB wrote:
@Solaris, de unde știi ? În SEAP apare încă în evaluare financiara, și pe Pagina de Facebook a"Duamnei" e liniște!
S-a dat aviz conform neconditionat de MF. Vezi la clarificari. Este documentul de consfintire al etapei de evaluare financiara. Dupa asta urmeaza deliberarea si desemnarea castigatorului.
Vestea proasta este ca si la ebus, tot Bozankaya va castiga.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Asta este, pe SEAP a fost publicat ieri avizul de la MF pe langa avizul eliberat luna trecuta de catre ANAP conform ca nu s-a facut vreo manareala la evaluarea tehnica.
Asta este, pe SEAP a fost publicat ieri avizul de la MF pe langa avizul eliberat luna trecuta de catre ANAP conform ca nu s-a facut vreo manareala la evaluarea tehnica.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Sa înțeleg ca au prețul foarte mic in comparație cu BYD. Ma astept ca BYD sa stea mai bine la calitate, dar o sa ii bată rau la pret cel mai probabil.
Solaris wrote:
Vestea proasta este ca si la ebus, tot Bozankaya va castiga.
Sa înțeleg ca au prețul foarte mic in comparație cu BYD. Ma astept ca BYD sa stea mai bine la calitate, dar o sa ii bată rau la pret cel mai probabil.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Nu chiar, un Sileo costa in jur de 500K euro pentru modelul de 12 metri, respectiv 700K euro pentru modelul de 18 metri. Totul depinde de cat de mare e comanda.
Un BYD eBus 12 pentru aeroportul din Bruxelles a costat 330K euro bucata pentru o comanda de 30 de unitati.
https://newmobility.news/2017/10/30/bru ... ric-buses/
Nu chiar, un Sileo costa in jur de 500K euro pentru modelul de 12 metri, respectiv 700K euro pentru modelul de 18 metri. Totul depinde de cat de mare e comanda.
Un BYD eBus 12 pentru aeroportul din Bruxelles a costat 330K euro bucata pentru o comanda de 30 de unitati.
https://newmobility.news/2017/10/30/bru ... ric-buses/
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Sunt mai mulți factori; trebuie sa luam in calcul si garantia si cum ai spus si tu, depinde de ce discount-uri aplica ei pentru o asemenea comanda...
Sunt mai mulți factori; trebuie sa luam in calcul si garantia si cum ai spus si tu, depinde de ce discount-uri aplica ei pentru o asemenea comanda...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Pai e foarte mare diferenta. Momentan e greu de spus...
Pai e foarte mare diferenta. Momentan e greu de spus...
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
micutzu
Eu zic sa fim multumiti ca vom avea troleibuze noi.Chiar daca sunt turcesti tot sunt mult peste ce exista in momentul de fata.
Eu zic sa fim multumiti ca vom avea troleibuze noi.Chiar daca sunt turcesti tot sunt mult peste ce exista in momentul de fata.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Cu mentiunea ca nu vor fi fabricate in Turcia. Valabil si la e-busuri.
Cu mentiunea ca nu vor fi fabricate in Turcia. Valabil si la e-busuri.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Conceput in Turcia, asamblat in Germania...
Conceput in Turcia, asamblat in Germania...
📖 Pagination options