Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022

1658 posts, 440359 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 81 82 83 84 85 86 87  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 orex

Ce le-o trebui inca doua saptamani sa-si linga ranile?! Gata, le jeux sont fait rien ne va plus!
Stadiu procedura tramvaie 36 m Bucuresti 2020.png (120.33 KB; downloaded 3082 times)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 PTMZ

Astăzi a fost finalizată reevaluarea tehnică a ofertelor.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 punmeister

Si avem si un aviz conform neconditionat.
Aviz conform neconditionat tehnic si financiar tramvaie.pdf
Aviz conform neconditionat tehnic si financiar tramvaie.pdf (104.89 KB; downloaded 379 times)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Puss in Boots

Ca pentru cineva care nu se pricepe, ce inseamna acest aviz?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 PTMZ

Că (re)evaluările s-au desfășurat în ordine și nu există nereguli.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 orex

punmeister wrote:
Si avem si un aviz conform neconditionat.

Cine mai pune baza in diletantii ”astia”? ;)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Stefan28

Astra tocmai a câștigat licitatia!
https://clubferoviar.ro/astra-vagoane-crrc-castiga-licitatia-de-100-de-tramvaie-la-bucuresti/

Asocierea româno-chineză a primit din partea Primăriei București maximul de punctaj la ultima evaluare a ofertelor după decizia favorabilă a Curții de Apel București.

Astra Vagoane – CRRC a primit 100 de puncte, respectiv maximul posibil, potrivit informațiilor deținute de către Club Feroviar. Evaluarea ofertelor, tehnică și financiară, a primit și avizul conform necondiționat din partea Agenției Naționale de Achiziții Publice.

În data de 24 iunie Curtea de Apel București a dat dreptate asocierii menționate aflată în dispută cu firma turcă Durmazlar Makine. Mai precis Curtea a respins acțiunile depuse de Primărie și Durmazlar împotriva deciziei CNSC din decembrie 2019 care dădea dreptate producătorului româno-chinez.

Motivarea deciziei a fost făcută în 15 iulie, însă de abia marți a fost primit acceptul Autorității de Achiziții.

Turcii, desemnați inițial câștigători
La începutul lunii decembrie, decizia de atribuire de la licitația pentru tramvaie organizată de Primăria Capitalei, prin care turcii de la Durmazlar au fost desemnați câștigători, a fost anulată de CNSC.

”În temeiul art. 26 alin. (2) și (5) din Legea nr. 101/2016, pentru considerentele evocate în motivarea prezentei, admite, în parte, contestația formulată de Astra Vagoane Călători SA, în contradictoriu cu Municipiul București, și anulează adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire nr. 3307/04.11.209 și 3308/04.11.2019 și raportul procedurii de atribuire nr. 3297/04.11.2019”, se arăta în Decizia CNCS obținută de Club Feroviar.

De asemenea, CNSC a obligat Primăria Capitalei la plata sumei de 35.000 de lei către Astra Vagoane Călători SA, reprezentând cheltuielile cu avocații.

Primăria ar fi vrut reevaluarea ambelor oferte, nu doar a Durmazlar
După ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a desființat, practic, desemnarea câștigătorului la licitația pentru cele 100 de tramvaie, Primăria Municipiului București s-a făcut că nu pricepe decizia și a cerut clarificări.

”Prin cererea nr. (…), înregistrată la Consiliul Național pentru Soluționarea Constestațiilor sub nr. (…) Municipiul București a solicitat lămurirea dispozitivului deciziei nr. (…) din 11.12.2019, în sensul clarificării înțelesului, întinderii și aplicării dispozitivului acestei decizii prin care Consiliul a obligat autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei Durmazlar Makina Sanayi Ve Ticaret AȘ în termen de 20 de zile de la primirea deciziei, cu respectarea celor din motivare, a documentației de atribuire și a dispozițiilor legale în materia achizițiilor publice. Solicită indexarea expresă în dispozitiv a aspectelor de procedură ce trebuie reevaluate cu indicarea și identificarea cerinței din documentație, indicarea punctuală pe aspect de reevaluare, dacă reevaluarea se va face unuia sau ambilor ofertanți, indicarea expresă a menținerii celorlalte dispoziții din raportul procedurii, având în vedere că s-a dispus nulitatea raportului și nu nulitatea parțială. Pentru a înțelege limitele reanalizării ofertei dispuse de Consiliu”, se arăta în încheierea CNSC.

Cu alte cuvinte, Primăria Capitalei ar fi dorit să reevalueze nu doar oferta turcilor de la Durmazlar, ci și pe cea a asocierii Astra Vagoane Călători Arad – CRRC. Asta cu toate că decizia din 11 decembrie a Consiliului stipula clar că trebuie reanalizată doar oferta turcilor. De altfel, acest lucru este amintit și de CNSC acum, în încheierea menționată.

CNSC a respins cererea Primăriei
Răspunsul CNSC a fost tranșant în această chestiune: ”În cererea înaintată, deși se solicită o clarificare a dispozitivului deciziei, este solicitată o extindere a acestuia, deși analiza Consiliului a privit evaluarea ofertei Durmazlar Makina Sanayi Ve Ticaret AȘ, singura ofertă criticată prin contestație. Astfel fiind, cererea înaintată va fi respinsă ca nefondată”.

Oficialii Consiliului reiau concluziile cuprinse în Decizia din 11 decembrie, care stabileau, fără urmă de echivoc, că turcii de la Durmazlar nu au depus în oferta inițială graficul de livrare a tramvaielor, acesta fiind dat doar atunci când autoritatea contractantă, adică Primăria capitalei, a cerut clarificări. ”Completarea adusă prin răspunsul la clarificări nu putea fi acceptată, nefiind o clarificare formală sau de confirmare, ci o întregire a ofertei cu informații esențiale care trebuiau să se regăsească în propunerea tehnică depusă inițial în cadrul ofertei. Admiterea și luarea în considerare a unei astfel de completări conduce la încălcarea prevederilor legale amintite și a principiilor transparenței și tratamentului egal, situație care a determinat avantajarea ofertei Durmazlar Makina Sanayi Ve Ticaret AȘ”, se mai arată în documentul citat.

Oferta turcilor a avut câteva probleme printre care lățimea tramvaiului, peste cea admisă, de maximum 2,45 metri (modelul Panorama propus are 2.65 metri) și absența activităților de omologare la RINA Services Spa, agenție propusă în cuprinsul ofertei pentru omologarea tramvaiului.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 andreiiul

Daca se adevereste informtia, turcii mai pot face contestatie?
Si asa in locul autoritatilor cu drept de control as face o vizita serioasa comisiei pt a afla cum au putut sa trateze asa diferit aceeasi oferta.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Stefan28

Nu văd de ce nu ar fi pe bune, din moment ce azi s-a terminat reevaluarea!  ;)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 cris_m

Nu m-ar mira sa apara o contestatie mica, acolo asa pe final, sa fie circul pana la capat....

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Stefan28

Dacă rămâne Astra, primul prototip ar trebui să ajungă în Decembrie 2021!  :popa:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 cris_m

Pana la urma pe ce linii le vedem? A ramas ineptia cu Basarabia/Calarasi?  :popa:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 CiprianTRB

Știu ca modernizarea liniei e înclusa în proiect.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 orex

Hai sa luam partea plina a paharului!  ;)
PS
E CONFORM...cum ”A RAMAS” stabilit! :D

 


Go to page:  1  ... 81 82 83 84 85 86 87  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 433919 posts in 5402 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use