Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022

1658 posts, 440418 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 119
 
 

📖 Pagination options

Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 TibiV

ByOnu wrote:
Cicainformarea cetatenilor se va realiza pe intreaga durata a implementarii proiectului! Care informare, doar ei stiu, ca nici macar consilierii din opozitie n-au acces la documentatie.

1. Cica cetatenii e multi, da' prosti... Ce se pricepe cetatenii la tramvaie ?!...
2. Consilierii din opozitie e mai jos decat cetatenii de rand. Astia din opozitiei e niste Untermensch care au nevoie de aerosoli cu Cyclon B.
Nu acum, dar la urmatorul mandat infiintam Compania Municipala de Gaze, ca doar am terminat testele in aer liber...

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Puss in Boots

Intr-o etapa ulterioara ar putea fi cumparate cateva bidirectionale. 10-20 poate putin mai multe. Eu nu le vad doar ca inlocuitoare pe perioada lucrarilor diverse ci ca o alternativa la a nu avea rond clasic pentru capetele traseelor si astfel a putea patrunde tramvaiul si pe rute unde nu poti avea un rond conventional din lipsa de spatiu sau unde ar dura ani si ani pt exproprieri si mai stiu eu ce ca sa largim strada/zona respectiva si sa intre un rond clasic. N-am exemple acum sa dau, e mai mult un gand.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 ByOnu

Nu cumparam tramvaie pentru chestii eventuale. Le cumparam la pachet cu infiintarea noilor linii despre care vorbesti, cand vor veni. :lol: Astazi, solutia de a ne limita la unidirectionale mi se pare corecta. :)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 shoppy

Lasa ca dupa ce vin tramvaiele noi ia URAC-ul 50 de V3A-uri reostatice si le transforma in 25 de bidirectionale.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Puss in Boots

Bidirectionalele sunt bune oricum ar fi, le iau si altii prin strainatate si circula si pe linii cu rond clasic. Ma rog, vorbim de ceva ce o sa fie prin 2050 daca le iau noi (sau 2030-40 daca se ocupa URAC). O sa dureze destul de mult si pana vine suta asta, licitatia nici nu a fost lansata.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 punmeister

Posibil ca in toamna asta sa se miste cu licitatia pentru tramvaie, avand in vedere ca dupa sedinta CGMB de maine se poate semna actul constitutiv al STB si faptul ca cererea de finantare pentru tramvaie este in etapa pre-contractuala:
20180905_143538.jpg (89.83 KB; downloaded 5035 times)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 shoppy

Evident ca bidirectionalele sunt foarte bune, nu mai sta nimeni sa faca linii intregi cu de 20 de statii cu toate peroanele pe dreapta si bucle de intoarcere in ambele capete si sa le dea drumul doar in intregime la sfarsit sau sa le inchida cu totul la fiecare perturbatie.
Cu bidirectionalele faci 3 statii, pui un macaz si gata, se circula, mai faci inca 2-3 statii, mai pui un macaz si imediat se circula si pe astea, iar la sfarsit ai avantajul ca la fiecare 2-3 statii ai un macaz de care te folosesti in caz de avarie sau lucrari iar statiile pot fi cu peronul pe orice parte in functie de necesitatile locului,  teoria chibritului pentru unii / teoria relativitatii pentru RATB .

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Andrei98

Si oricum la bidirectionalele de generatie noua nu mai ai problema cu spatiu ocupat din zona usilor, ele fiind low floor nici nu se prea observa faptul ca sunt usi si pe o parte si de alta.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 PaulIP

shoppy wrote:
Lasa ca dupa ce vin tramvaiele noi ia URAC-ul 50 de V3A-uri reostatice si le transforma in 25 de bidirectionale.

In anii '80 au transformat 15 V3A normale in V3A-2S, fara sa sacrifice inca un vagon pentru fiecare bidirectional. Deci ar putea sa faca 50 si acum.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 ByOnu

Voi aici vorbiti despre trasee noi. Eu zic de infrastructura actuala. Iar in Prelungirea Ghengea poti face linistit o bucla. :lol:

Traseele noi vor veni cu tramvaie noi, ca-s bidirectionale, bravo lor. Noi azi vrem sa sumplimentam necesarul de tramvaie unidirectionale. :)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Puss in Boots

Si infrastructura actuala poate fi regandita pentru bidirectionale. Ma refer la marile portiuni nereabilitate. Orice e posibil.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 shoppy

Pai si cine mai face acum controllere cu 25 de contacte?, singura solutie este sa faca un bidirectional din 2 V3A.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 alexxd_31

Din punct de vedere economic, costurile de intretinere pentru un parc cat mai omogen este mult mai mic decat in cazul unuia eterogen.
Dupa parerea mea soarta tramvaiului bidirectional in Bucuresti este de mult hotarata, se vor utiliza doar acolo unde situatia o impune.

Sunt curios care sunt diferentele de pret(de acizitie), costuri de intretinere intre un tramvai clasic si unul bidirectional. Respectiv o linie clasica cu bucla de intoarcere  vs rebrusment (Unde apar doua macazuri in plus care impun si ele niste costuri de intretinere suplimentara).

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 433933 posts in 5402 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use