Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022

1658 posts, 434709 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 punmeister

150 de milioane de euro pentru 100 de LF-CA? No fucking way! :popa:
Mai bine o licitatie babana pentru inca 100 de tramvaie noi cu un CS mai accesibil (sa accepte si tramvaie cu motoare sincrone cu magneti permanenti si sa accepte si tramvaie care nu sunt 100% LF, astfel incat sa se bage si cei care fac tramvaie cu boghiuri pivotante dar care nu sunt 100% LF) si cu un grafic de livrare de oameni normali.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Albert

E incompetenta maxima și la STB și la PMB. Din 2015 pana acum puteau sa termine prototipul de Bucur 100% LF. Si acum URAC ar fi putut sa facă 18 tramvaie 100% LF cu acționare in CA, nu sa ne mai chinuim si in 2020 cu tramvaie cu PPC,după model 1980-1990...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Utilizator anonim

Cei de la gazeta au inteles putin gresit... :roll:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Andrei98

Mai întâi trebuie modernizat URAC-ul. Oricât timp le-ai da nu au cum sa realizeze un tramvai 100% LF în condițiile actuale, abea reușeau sa facă Bucur LF... Ce se mai aude de hala Astra?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 ByOnu

URAC trebuie MUTAT si RECONSTRUIT de la zero pe alt amplasament, preferabil in complexul STB Titan. Este absurd sa ai fabrica de tramvaie in buricul targului. Plus de asta, actualul ciclu de productie este deficitar, demn de tramvaiele Thompson.

Complexul URAC poate fi transformat in muzeu al STB.

Albert wrote:
...după model 1980-1990...


*1960

LHB GT8 a ajuns in Bucuresti prin '68. :lol:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 andrei11

1) Nu știu ce aveți cu acest cuvânt <<comunist>>, începe să mă deranjeze. Nu că am o vârstă și unii pot spune că sunt nostalgic, dar la observația de dinainte  te contrazici singur. Da, actualul URAC merită să fie transformat în muzeu ( cu condiția elementară dacă mai are ce expune  :D ) dar o hală comunistă obligatoriu trebuie să rămână pentru că reprezintă deja o întreagă epocă istorică.
2) Asta în general, este o confuzie / neglijență:
URAC-ul trebuie să repare mijloacele de transport ale STB - ului, tramvaiul nou trebuie fabricat într-o uzină oarecare. Poate au mai rămas ceva hale de producție la <<Malaxa>>.
3) Este un accident al Socialismului că URAC - ul s-a apucat să fabrice V3A-ul ( cu versiunile lui ) acolo.( Asta după ce tramvaiul original l-au furat de la nemți )

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 George

Mai bine rămâneau la tramvaie furate (ca tehnologie), erau mai ok  :lol:  :lol:  :lol:

Industria comunistă, ale cărei merite nu trebuie să le subestimăm, se baza în transporturi cel puţin pe licenţe vestice , vezi Dacia (Renault 11), Rombac (practic licenţa unui avion britanic fără prea mare succes), locomotivele Electroputere (ASEA Suedia) şi exemplele pot continua pentru cine are timp şi e pasionat.

Chiar şi mic copil în iepoca de aur fiind mi s-a părut că cele mai proaste şi dubioase tramvaie din Bucureşti sunt V3A-urile....
Încă ţin minte băbuţe chinuindu-se să escaladeze cele 3 sau chiar 4 trepte aproape verticale ale tramvaiului iniţial...săracele de ele!

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Nenea_titi

Dacia 1300 era Renault 12. 1100 era Renault 8. Și erau licențe.
Si azi la fel se practică. Dacia Logan nu e 100% românească. Ce să mai furi azi, la URAC nu sunt în stare să facă lucru fiabil și calitativ. E doar un atelier de tablarie. Nu se poate face nimic modern cu tehnologie 1920. Tramvaiele PCC au făcut carieră, ca și Tatrele în estul Europei.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 punmeister

Cristy wrote:
Utilizator anonim wrote:
Din proiectul de buget pe anul 2019, totusi cred ca e vorba de vagoanele astea, 18m fiind mai mult gresit scris.


Mai mult ca sigur nu este greseala de tipar. Spun asta deoarece aceasta pozitie e in bugetul STB-ului, deci ar trebui sa fie cumparate de STB.
Tramvaiele de 36 de metri se regasesc in bugetul PMB sub forma "Modernizarea si dotarea liniei X...."


A venit confirmarea:
El a adus în discuție și necesitatea conectării rețelei de tramvaie în centrul orașului, dar și licitația pentru achiziționarea a 100 de tramvaie cu fonduri din Programul Operațional Regional (POR), destinate liniilor 1. 10, 21, 25, 32, 40 și 41. Pe lângă acestea, Primăria Capitalei vrea să mai cumpere, dinfonduri proprii, mai multe tramvaie cu lungimea de 18 metri, pentru a prelua mai mulți călători, mai ales la orele de vârf, când cererea de transport este foarte mare[/b:28htwlik].

https://clubferoviar.ro/tren-metropolitan-la-bucuresti/[/quote:28htwlik]

:popa: :popa: :popa:

ByOnu wrote:
Complexul URAC poate fi transformat in muzeu al STB.

Sau intr-o sala de evenimente cum e Bonckenheimer Depot in Frankfurt, asa mai scot si niste bani.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 TibiV

Nu mai visati la cai verzi pe pereti.
Orice dezafectare a URAC se va transforma in niste blocuri noi, "ultracentrale"...
Ati uitat de vechile planuri pentru depoul Victoria?!....
:x

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Nenea_titi

Nu a zis nimeni de dezafectarea URAC. Am spus doar ce se face acolo. M-aș bucura să văd acolo o fabrică ultramoderna care fabrică tramvaie ultra low floor.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Costin

Sunteti offtopic. Asadar: aici se discuta despre achizitia tramaielor de 36m pe fonduri europene. Exista topic separat pentru tramvaiele de 18m pe fonduri de la bugetul local.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Nenea_titi

Deci? Ce se mai aude?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 punmeister

Momentan nimic nou, e in evaluare tehnica. Insa doua lucruri sunt certe:
Durmazlar - 100% va fi eliminata
Astra + CRRC - daca vor oferta Imperio GT8 cu subansamble Siemens ar avea ceva sanse

Eu unul nu inteleg ce vrea Astra sa faca cu CRRC, inafara de a fenta cerinta cu media cifrei de afaceri. Daca vor veni cu un tramvai proiectat de la zero sau vor folosi subansamble noi pentru Imperio vor fi si ei eliminati si licitatia va fi anulata:
Screenshot_20190416-134836_Drive.jpg (153.33 KB; downloaded 2152 times)

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2408 forum members have written 432509 posts in 5384 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use