Parent forum: Operatori privați din România

 

Topic: Astra Trans Carpatic (ATC)

396 posts, 103127 views
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
 
 

📖 Pagination options
  • Author: bobby
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) bobby

Frumos site au cei de la Astra.... :headbash:

Screenshot_20190811-225023.png (539.08 KB; downloaded 3133 times)

 


  • Author: CA 205
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) CA 205

Inainte sa comentezi, mai bine inveti cum se foloseste un telefon!  :headbash:

 


  • Author: BodoMinea
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) BodoMinea

Nu înțeleg de ce este necesară această răutate în răspuns...
Ce nu știe să folosească la telefon? Telefonul este pe mod avion, fiind restricționată rețeaua mobilă, dar este conectat la wireless (Wi-Fi), având conexiune la internet. Problema a fost la încărcarea site-ului ATC, care într-adevăr a avut o defecțiune tehnică de dimineață, însă acum se poate accesa normal...  :headbash:

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Costin

CA 205 avertisment pentru atac la persoana.

 


  • Author: bobby
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) bobby

BodoMinea wrote:
Telefonul este pe mod avion, fiind restricționată rețeaua mobilă, dar este conectat la wireless (Wi-Fi), având conexiune la internet.


Într-adevăr eram pe tabletă care ea neavând slot de SIM, așa vine din fabrică cu Mod Avion pornit, care nu poate fi oprit.

 


  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Victor92

Piticul IR 15582 venind dinspre Mangalia in zona Voluntari - 15.08.2019



 


  • Author: 3dwizard
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) 3dwizard

Are cineva vreo idee, de ce nu mai circula spre Brasov si retur incepand cu 12 august?

 


  • Author: bobby
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) bobby

Momentan nu, îți recomand să te uiți la ei pe site sau Facebook. O să comunice acolo 100%

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) TibiV

Astra, o companie de incredere....
Incident neplăcut în drum spre litoral. Trenul Astra Transcarpatic București Nord – Mangalia s-a defectat la Ciunița

”Astăzi trenul IR 15581 de pe ruta București Nord – Mangalia a circulat doar până la stația Ciulnița din cauza unei defecțiuni tehnice. Prin urmare, acesta nu își continuă drumul, iar trenurile IR 15582 de pe ruta Mangalia – București Nord și trenul IR 15521 de la București Nord la Titu sunt anulateastăzi, în data de 22.08.2019”, se arată într-o postare pe pagina de Facebook Trenuri Astra Transcarpatic.
Astra Transcarpatic le va returna pasagerilor banii dați pe bilete.”

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) PTMZ

Un articol de pe HotNews ce arată răspunsurile companiei cu privire la IC2 și la călătoria fără loc rezervat, dar care face și o radiografie a Astrei:
http://mobile.hotnews.ro/stire/23333577
Operatorul feroviar Astra Trascarpatic este o companie paradoxală fiindcă nimeni altcineva nu a primit atât de multe laude pentru trenuri dar nicio altă companie nu le anulează atât de des. În ultmele săptămâni trenurile Astra au enervat pasagerii, unele trenuri au fost anulate, altele s-au oprit brusc și nu au mai pornit. Am trimis celor de la Astra câteva întrebări despre trenurile IC2 în special, iar în articol puteți citi răspunsurile companiei.

Astra Transcarpatic este compania fabricii de vagoane de la Arad și este cunoscută pentru trenurile galben-verzi și în septembrie 2018 a introdus și automotoarele IC2 aduse din Danamarca, unde au avut probleme. Astra are puține trenuri pe zi dacă raportăm la cerere, însă marea problemă este că numărul anulărilor este supărător de mare și în general compania anunță pe Facebook, cu doar o zi înainte.

Se știe că este cerere uriașă pentru bilete de tren vara către Brașov și către Litoral, CFR are vagoane puține, iar companiile private nu au foarte multe trenuri. În acest context mulți pasageri și-au luat din timp bilete la trenurile Astra, către mare sau către munte, sperând să călătorească mult mai civilizat.

Ei bine, în destule cazuri nu a fost așa. În august au fost două cazuri în care trenurile București - Constanța nu au mai pornit: o dată la Cernavodă și o dată la Ciulnița, iar pasagerii au postat furioși pe Facebook și au criticat compania pentru că îi lasă în drum.

Ce spune Astra despre aceste incidente? Au trenurile IC2 și probleme mecanice? "Au fost două probleme, menționate de dumneavoastră, când trenurile au fost limitate la Cernavodă și Ciulnița. Problemele au apărut ca urmare a unor informații neclare transmise de calculatorul de bord al trenului, calculator care a blocat transmisia astfel încât trenul nu a mai putut fi pus în mișcare. Nu sunt probleme mecanice la trenuri", spun cei de la Astra, în răspunsul trimis de directorul general Liviu Cristian Pescărașu.

O altă mare problemă este că din 10 august sunt anulate trenurile București - Brașov și retur, dar compania promite că se încearcă reluarea circulației în această săptămână. Anulate sunt și trenurile București - Titu.

Astra a achiziționat acum doi ani de la Căile Ferate Daneze DSB 15 automotoare fabricate de Ansaldo Breda și a adus câteva în țară, pentru teste. Au fost în centrul unui scandal, după ce într-un articol bine documentat se susținea că trenurile au mari probleme. Asociația Construim România a lansat și un apel către autoritățile implicate cerând să nu autorizeze pentru traficul cu călători automotoarele IC2. Patronul Astra a susținut însă că nu sunt probleme și că trenurile pot fi puse fără probleme în funcțiune.

Compania are acum trei automotoare în țară, dintre care două în circulație. Va mai aduce altele? "Programul de livrare este în derulare, discutăm în prezent o asistență tehnică mai consistentă din partea reprezentanților DSB" , spun cei de la Astra.

Trenurile sunt compuse din două vagoane articulate, cu o lungime totală de 48 de metri și capacitatea de transport a fiecărei garnituri este de 113 pasageri.

Este clar că lucrurile nu merg chiar conform planului. Omul de afaceri Valer Blidar, care controlează atât compania feroviară cât și fabrica de material rulant Astra Vagoane Călători Arad, declara în septembrie 2018 că au fost investiți 20 de milioane de euro pentru a se dechide rute noi, în special regionale.

Blidar promitea atunci, că până în aprilie 2019 vor fi puse în circulație toate celelalte 13 garnituri, urmând să fie deschise noi rute. Trenurile circulă pe o rută nouă, către litoral, dar o altă rută a fost închisă în martie: Timișoara - Baia Mare. Compania spunea atunci că trenurile sunt scoase din cauza gradului redus de ocupare și din cauza liniei cu deficiențe de întreținere.

În această vară au fost și încă sunt zile în care un om care merge la casă pentru a-și lua bilet undeva pe ruta Brașov - București - Constanța este informat că nu se mai dau bilete, nici măcar fără loc, la trenurile din acea zi. În acest context au apărut și pe Facebook discuții despre faptul că Astra nu vinde bilete fără loc rezervat, deși cerere există de la oamenii care, pur și simplu, nu au cu ce merge la destinație. Au apărut și informații cum că trenurile IC2 ar avea senzori care nu permit închiderea ușilor dacă sunt călători în picioare.

Cei de la Astra spun că nu mai vând bilete fără loc fiindcă s-au plâns călătorii.

"Nu este o limitare din partea senzorilor privind persoanele care călătoresc în picioare. Noi am încercat să limităm vânzarea de bilete fără loc din cauza reclamațiilor primite de la călătorii care au achiziționat bilete cu anticipație - cu loc, și care ne-au semnalat disconfortul creat de călătorii care merg în picioare" .

Astra a devenit cunoscută pentru vagoanele de dormit luxoase introduse în februarie 2017 între București și Arad, unele având și duș. Laudele au curs, iar Astra a devenit renumită pentru trenurile sale.

Însă și vara trecută și vara aceasta anulările au fost atât de dese încât mulți oameni care și-au jurat că nu vor mai călători cu CFR-ul au rămas extrem de dezamăgiți și spun că au de-a face cu o companie foarte neserioasă.

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Marian Andrei

De la noul mers stiu ca mai intra cu vreo 4 rame.

 


  • Author: Dragos31
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) Dragos31

Stimați călători,

⚠️ Vă informăm că trenul IR 15522 de la Titu la București Nord este temporar anulat, în locul lui circulând trenul 15520 cu plecare din stația Titu la ora 05:45.

Pe celelalte rute operate de Astra Trans Carpatic se circulă normal la acest moment.

Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru disconfortul creat!

Sursa: https://www.facebook.com/19238608845019 ... 476108447/

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) shoppy

Deci IC2 au probleme la motor si la frane, asa ca ce a blocat calculatorul?, evident transmisia, ca doar aia a mai ramas :lol: , da da :yes: , bine jucat :applause: .
Deci cine vine sa ne invete intretinere pe noi?, aia de le-au intretinut asa de bine la ei de le-au casat si vandut la pret de fier vechi de noi noute? Uraaa, suntem salvati!  !! !  :rofl:

 


  • Author: SirVlady
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Astra Trans Carpatic (ATC) SirVlady

IR 15533 (Bucuresti Nord - Brasov) - Sinaia




1.09.2019

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Operatori privați din România  • 
Choose destination

Since , our 1799 forum members have written 352106 posts in 4210 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use