Topic: Stiri, noutati, perspective
135 posts, 34277 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
orex
O sa fie ”parfum” ce are de facut UMB-ul p-aci, in raport cu ”lupta” cu dealurile transilvanene!
O sa fie ”parfum” ce are de facut UMB-ul p-aci, in raport cu ”lupta” cu dealurile transilvanene!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Incep lucrarile si la refacere/intregire centura Buzau Est DN2 - A7/DN2B, lucreaza RomOil, si-au facut organizarea sub podurile de la Vadu Pasii.
Incep lucrarile si la refacere/intregire centura Buzau Est DN2 - A7/DN2B, lucreaza RomOil, si-au facut organizarea sub podurile de la Vadu Pasii.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
orex
„Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Drum Expres Pascani- Suceava”
„Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Drum Expres Pascani- Suceava”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat in data de 10.11.2022, Actul Adițional nr.3, la Contractul de Finanțare nr. 45/25.09.2019, pentru proiectul:
„Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Drum Expres Pascani- Suceava”.
Prin semnarea Actului Aditional nr.3 se modifica una dintre prevederile importante :
Conditii Generale:
Art.I . (1) La Art.2 alin.(2)– Durata contractului si perioada de implementare a proiectului, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„Perioada de implementare a Proiectului este de 39 luni, respectiv intre data de 26.10.2020 si 31.12.2023, la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor”.
Cod proiect:126714.
Proiect cofinantat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Din nefericire se intrevad probleme.
Pe santierul A7 4 prapaditi si-au compostat biletul si 5 au ajuns la spital dupa ce au rupt cu excavatorul magistrala de gaze, se pare ca in planuri conducta era la -3m dar in realitate era ingropata doar la -1m.
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/ ... -2513057
Din nefericire se intrevad probleme.
Pe santierul A7 4 prapaditi si-au compostat biletul si 5 au ajuns la spital dupa ce au rupt cu excavatorul magistrala de gaze, se pare ca in planuri conducta era la -3m dar in realitate era ingropata doar la -1m.
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/ ... -2513057
Explozie la o magistrală de gaz din Vrancea. 4 oameni care lucrau la autostrada A7 au murit, iar 5 sunt răniți Data actualizării: 21.09.2023 11:41 Data publicării: 21.09.2023 07:29 Un incendiu puternic a avut loc în Călimănești, județul Vrancea, după o explozie la o magistrală de gaz, posibil lovită de muncitori care lucrau la autostrada A7. Patru persoane au fost găsite carbonizate de către salvatori iar alți cinci oameni sunt răniți, dintre care doi cu arsuri grave.
Mărturia unui localnic, după explozia de la Călimănești Explozie pe șantierul autostrăzii A7 din Vrancea. 4 oameni au murit iar alți 5 sunt răniți Explozie la bordul unei nave aflate în apropiere de Sulina Un autobuz electric a luat foc în Brăila Un TIR a luat foc pe A2 Imagini cu containerele în care s-au mutat localnicii din Crevedia România trimite ajutoare în Libia Arafat, despre adăposturile construite în Delta Dunării 30 de morți și 50 de răniți într-un incendiu în Vietnam 0 seconds of 14 minutes, 35 secondsVolume 90% embed Doi bărbaţi de 61 şi 53 de ani, victime ale exploziei de la magistrala de gaz de la Călimăneşti, urmată de incendiu, care prezentau arsuri pe 65, respectiv 40% din corp, au fost preluaţi cu elicopterul şi transferaţi la unităţi medicale din Bucureşti, a informat, joi dimineaţă, Serviciul de Ambulanţă Judeţean (SAJ) Vrancea. Potrivit sursei citate, cele cinci persoane rănite în urma exploziei de la Călimăneşti au ajuns la Compartimentul de Primiri Urgenţe al Spitalului Municipal Adjud cu mijloace proprii. „La ora 01:12, Dispeceratul SAJ Vrancea a primit o solicitare, în localitatea Călimăneşti, pentru o explozie urmată de incendiu la o conductă de gaze. S-a activat Planul roşu la ora 01,53. SAJ Vrancea a alocat cinci echipaje tip B în zona incendiului. Primele cinci victime s-au deplasat cu mijloace proprii la CPU Adjud. Trei victime au fost internate în spital. Pentru două victime s-a solicitat transferul din CPU Adjud către aeroportul Bacău cu echipaje SAJ de urgenţă tip C2. O victimă conştientă, de sex masculin, în vârstă de 61 ani, cu arsuri pe o suprafaţă de 65% din corp, a fost preluată de echipajul SAJ cu medic şi transportată la Aeroport Bacău, unde a fost preluată de un elicopter SMURD pentru transport la Spitalul «Bagdasar Arseni» din Bucureşti. A doua victimă, conştientă, de sex masculin, în vârstă de 53 de ani, cu arsuri pe o suprafaţă de 40% din corp, a fost preluată de al doilea echipaj SAJ cu medic şi transportată la Aeroportul Bacău, de unde a fost preluată de elicopterul SMURD pentru transfer la Spitalul Floreasca Bucureşti”, a declarat purtătorul de cuvânt al SAJ Vrancea, Gabriela Moroş, citat de Agerpres. Alte patru persoane au fost găsite carbonizate în urma incendiului. Atât persoanele decedate, cât şi cele rănite în urma incendiului efectuau lucrări de construcţie pe şantierul Autostrăzii Moldovei. Planul roşu de intervenţie a fost activat, în noaptea de miercuri spre joi, la ora 01:30, în urma unei explozii la o magistrală de gaz de la Călimăneşti. Incendiul a fost lichidat după circa trei ore. La faţa locului au intervenit şase autospeciale de stingere cu apă şi spumă, patru ambulanţe SMURD, o autospecială de transport persoane şi victime multiple a ISU Vrancea şi cinci ambulanţe ale SAJ Vrancea. Alimentarea cu gaze naturale nu a fost întreruptă la Focşani, Adjud şi Odobeşti.
Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/ ... -2513057
Informaţiile publicate pe site-ul Digi24.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
orex
Remember?
A trecut timp prea mult de la acest episod, nu?
Planul de retele e praf in multe locuri, ca-i vorba de curent, gaze, alimentare cu apa sau canalizare! D-asta mi-e teama si din pespectiva edificarii M5.2!
Precizări CNAIR
Siguranta vietii celor ce edifica A7, si orice alt drum conteaza, nu incadrarea in termen cu orice pret!
Remember?
A trecut timp prea mult de la acest episod, nu?
Planul de retele e praf in multe locuri, ca-i vorba de curent, gaze, alimentare cu apa sau canalizare! D-asta mi-e teama si din pespectiva edificarii M5.2!
Precizări CNAIR
CNAIR transmite condoleanțe familiilor constructorilor care și-au pierdut viața în accidentul de pe șantierul lotului 1 al Autostrăzii Focșani - Bacău, din noaptea de 21.09.2023.
Totodată, CNAIR face următoarele precizări:
1. Studiul de Fezabilitate a fost elaborat de SC Consitrans SRL București, iar indicatorii tehnico- economici au fost aprobați prin HG nr.903/ 13.07.2022.
2. Documentația Tehnică pentru obținerea Autorizației de Construire (DTAC) a fost realizată de SC Consitrans SRL, în baza tuturor avizelor necesare obținute inclusiv de la Transgaz:
- Aviz favorabil Transgaz nr. 219/2197 din 04.01.2021
- Aviz favorabil CTE Transgaz nr.387/29.11.2021
În baza acestei documentații, MTI a emis Autorizația de Construire nr.11 din 27.03.2023.
3. A fost elaborat Proiectul Tehnic (PT) tot de către SC Consitrans SRL și aprobat în CTE CNAIR, în data de 22.07.2022.
4. Prin decizia Directorului General al CNAIR a fost desemnată, în data de 10.02.2023, echipa de consultanță a proiectului, constituită din angajați ai DRDP Iași. Această echipă de supervizare a emis Ordinul de Începere a lucrărilor în data de 29.03.2023.
5. Antreprenorul, prin subcontractantul de specialitate, a depus la Transgaz Documentația Tehnică necesară relocării efective a conductei de gaz care intersectează autostrada.
6. Din informațiile pe care le avem pânâ la această oră, Antreprenorul Spedition UMB nu efectua lucrări de relocare a rețelei de gaz, ci doar lucrări de îmbunătățire a terenului de fundare a corpului autostrăzii.
7. Astăzi CNAIR a solicitat echipei de supervizare un raport special cu privire la împrejurările în care a avut loc evenimentul.
8. În acest moment se desfășoară cercetări ale instituțiilor abilitate ale statului, iar CNAIR nu se poate pronunța asupra cauzelor care au provocat deflagrația din noaptea de 21.09.2023.
Ne exprimăm speranța că cercetările desfășurate în cazul acestui accident nu vor provoca întârzierea lucrărilor.
Siguranta vietii celor ce edifica A7, si orice alt drum conteaza, nu incadrarea in termen cu orice pret!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Si asa s-a descoperit ca in republica bananiera in zona utilitatilor nu se sapa noaptea cu ditai excavatorul la productie maxima ci se sapa ziua cu cel mai mic excavator posibil si cu atentie maxima pana dai de utilitate.
Am vazut si eu avize de la utilitati, pe de-o parte zice ca e ok ca nu te intersectezi si pe de alta zice ca daca te intersectezi atunci nu ai dreptul sa intervii asupra proprietatii lor, deci ei nu au nici o vina ca proprietatea lor este in alta parte decat unde zic ei, este vina ta ca ai dat peste ea.
Dar de ce doar la M5.2? Peste tot este problema. La no planurile spun una si in teren e alta, vezi ce gasesti cand sapi, degeaba ai AC pe un amplasament daca il gasesti ocupat, sapi stanga-dreapta pana gasesti pe undeva liber, lasi groapa deschisa vreo 2 luni pana cand te suna toata lumea ca "puneti-le oricum numai sa scapam de groapa asta", astepti pana in ultimul moment posibil si atunci pui pe unde se poate, imediat acoperi repede si semnezi ca defapt ai facut ca in AC.
Si asa s-a descoperit ca in republica bananiera in zona utilitatilor nu se sapa noaptea cu ditai excavatorul la productie maxima ci se sapa ziua cu cel mai mic excavator posibil si cu atentie maxima pana dai de utilitate.
Am vazut si eu avize de la utilitati, pe de-o parte zice ca e ok ca nu te intersectezi si pe de alta zice ca daca te intersectezi atunci nu ai dreptul sa intervii asupra proprietatii lor, deci ei nu au nici o vina ca proprietatea lor este in alta parte decat unde zic ei, este vina ta ca ai dat peste ea.
Dar de ce doar la M5.2? Peste tot este problema. La no planurile spun una si in teren e alta, vezi ce gasesti cand sapi, degeaba ai AC pe un amplasament daca il gasesti ocupat, sapi stanga-dreapta pana gasesti pe undeva liber, lasi groapa deschisa vreo 2 luni pana cand te suna toata lumea ca "puneti-le oricum numai sa scapam de groapa asta", astepti pana in ultimul moment posibil si atunci pui pe unde se poate, imediat acoperi repede si semnezi ca defapt ai facut ca in AC.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
orex
CNAIR a comunicat noul rezultat al contractului pentru construcția lotului III al autostrăzii Ploiești - Buzău!
Asocierea de constructori turci NUROL INŞAAT VE TICARET (lider) - MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET a fost desemnată din nou câștigătoarea contractului pentru construcția lotului 3 al AUTOSTRĂZII #PLOIEȘTI-#BUZĂU !
În cazul semnării contractului, asocierea va avea la dispoziție 20 de luni si 1,09 miliarde de lei, fără TVA pentru a finaliza lucrările pe cei 13,9 km ai lotului cuprins între localitatea #Pietroasele și #MunicipiulBuzău.
În cadrul contractului finanțat prin #PNRR, Asocierea va construi inclusiv 8 poduri și un pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.260 m.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Licitația pentru acest lot al #A7 a fost lansată în septembrie 2021, dar rezultatul ei a fost contestat de 4 ori.
Asocierea NUROL INŞAAT VE TICARET - MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET a mai fost desemnată căștigătoarea acestui contract în urma cu un an (27 octombrie 2022), dar rezultatul a fost de asemenea contestat.
Ca urmare a multiplelor contestații, Lotul Pietrosele-Municipiul Buzău este ultimul lot al A7 pe care nu au început lucrările din cauză că până acum nu a putut fi semnat contractul.
CNAIR a comunicat noul rezultat al contractului pentru construcția lotului III al autostrăzii Ploiești - Buzău!
Luni, 23.10.2023, după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor în conformitate cu dispozițiile Deciziei CNSC nr. 1506/C9/1490/03.07.2023, rămasă definitivă prin Hotararea Civilă nr. 367/06.10.2023, pronunțată în dosarul nr. 4856/2/2023 de către Curtea de Apel București, CNAIR a comunicat noul rezultat al procedurii de atribuire a contractului EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIEȘTI – BUZĂU, LOT 3, Pietroasele – Municipiul Buzău, km 49+350 – km 63+250.
Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea NUROL INŞAAT VE TICARET A.S. (lider) - MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S., cu prețul de 1.093.470.823,76 Lei fără TVA.
Durata de execuție a contractului este de 20 de luni.
Perioada de garanție a lucrărilor ofertată conform factorului de evaluare este de 10 ani.
Lungimea acestui tronson de autostradă este de 13,9 km, și include construcția a 8 poduri și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.260 m.
Sursa de finanțare este asigurată din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
orex
#A7 (Ploiești - Pașcani): Odiseea contractării prin #PNRR a celor 319 km ia sfârșit!
PS
Cine-i redacteaza astuia mesajele nu verifica si acuratetea informatiei, intrucat s-a strecurat o eroare impardonabila cu privire la termenul prezumtiv de finalizare aferent lotului 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni. Acesta, potrivit graficului de executie, este trimestrul II 2025, nicidecum aprilie 2024!
#A7 (Ploiești - Pașcani): Odiseea contractării prin #PNRR a celor 319 km ia sfârșit!
Am semnat, astăzi, contractul pentru ultimul lot din A7, #Pietrosele-Municipiul #Buzău, cu Asocierea de constructori turci NUROL INŞAAT VE TICARET (lider) - MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET, respectând temenele legale asumate prin finanțarea din PNRR!
Asocierea va avea la dispoziție 20 de luni și 1,09 miliarde de lei, fără TVA pentru a finaliza lucrările pe cei 13,9 km ai lotului cuprins între localitatea #Pietroasele și #MunicipiulBuzău, ultimul lot fără constructor dintre cele 13 loturi ale Autostrăzii Moldovei Ploiești – Pașcani.
În cadrul contractului finanțat prin PNRR, Asocierea va construi inclusiv 8 poduri și un pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.260 m.
Amintesc faptul că licitația pentru acest lot al A7 a fost lansată în septembrie 2021, dar rezultatul ei a fost contestat de 4 ori.
În prezent, situația loturilor A7 (de la #Ploiești la #Pașcani) a căror construcție este finanțată prin PNRR este următoarea:
#Ploiești -#Buzău
lotul 1 (Dumbrava – Mizil (21 km), cu o lungime de 21 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 34 % (contract semnat in data de 16 iunie 2022). Lucrările trebuie finalizate până in luna octombrie anul 2024.
lotul 2 (Mizil – Pietroasele), cu o lungime de 28,35 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 29,6 % (contract semnat in data de 7 iunie 2022). Lucrările trebuie finalizate până in luna octombrie anul 2024.
#Buzău – #Focșani
lotul 1 (Buzău – Vadu Pașii), cu o lungime de 4,6 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 22,5 % (contract semnat in data de 06.09.2022). Lucrările trebuie finalizate până in luna august anul 2024.
lotul 2 (Vadu Pașii – Râmnicu Sărat), cu o lungime de 30,8 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 22,5 % (contract semnat in data de 12.01.2023). Lucrările trebuie finalizate până in luna aprilie anul 2025.
lotul 3 (Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni), cu o lungime de 36,1 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 25 % (contract semnat in data de12.01.2023). Lucrările trebuie finalizate până in luna aprilie anul 2024.
lotul 4 (Mândrești Munteni – Focșani), cu o lungime de 10,94 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 27 % (contract semnat in data de 06.09.2022). Lucrările trebuie finalizate până in luna in luna august anul 2024.
#Focșani – #Bacău
lotul 1 (Focșani - Domnești Târg), cu o lungime de 35,6 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 14,5 % (contract semnat in data de 15.12.2022). Lucrările trebuie finalizate până in luna septembrie anul 2025.
lotul 2 (Domnești Târg - Răcăciuni), cu o lungime de 38,78 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 3 % (contract semnat in data de 15.12.2022). Lucrările trebuie finalizate până in luna noiembrie anul 2025.
lotul 3 (Răcăciuni - Bacău), cu o lungime de 21,52 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 2 % (contract semnat in data de 15.12.2022). Lucrările trebuie finalizate până in luna noiembrie anul 2025.
#Bacău – #Pașcani
lotul 1 (Săucești - Trifești), cu o lungime de 30,3 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 3 % (contract semnat in data de 15.02.2023). Lucrările trebuie finalizate până in luna noiembrie anul 2025.
lotul 2 (Trifești - Gherăeşti), cu o lungime de 18,99 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 1% (contract semnat in data de 15.02.2023). Lucrările trebuie finalizate până in luna noiembrie anul 2025.
lotul 3 (Mircești - Pașcani), cu o lungime de 28,09 km, a ajuns la un stadiu fizic al execuției de 1,5 % (contract semnat in data de 15.02.2023). Lucrările trebuie finalizate până in luna noiembrie anul 2025.
PS
Cine-i redacteaza astuia mesajele nu verifica si acuratetea informatiei, intrucat s-a strecurat o eroare impardonabila cu privire la termenul prezumtiv de finalizare aferent lotului 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni. Acesta, potrivit graficului de executie, este trimestrul II 2025, nicidecum aprilie 2024!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Iar din lista Ploiesti - Buzau lipseste lotul 3 de parca Pietroasele este la Buzau, da, scrie de el mai sus, dar fara data de finalizare.
Ar fi foarte interesant sa ne spuna si cu ce au fost sanctionati cei care au contestat de 4 ori sau doar le batem obrazul si gata?
Iar din lista Ploiesti - Buzau lipseste lotul 3 de parca Pietroasele este la Buzau, da, scrie de el mai sus, dar fara data de finalizare.
Ar fi foarte interesant sa ne spuna si cu ce au fost sanctionati cei care au contestat de 4 ori sau doar le batem obrazul si gata?
📖 Pagination options