Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
830 posts, 319454 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Andrei98
4210 se incadreaza la ambele, merg des cu el si se prezinta excelent atat estetic cat si tehnic.
4210 se incadreaza la ambele, merg des cu el si se prezinta excelent atat estetic cat si tehnic.
- Albert
-
Posted:
-
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Calaretul
Nu. Are cel putin 6 luni de cand este defect. Probleme la motor
Nu. Are cel putin 6 luni de cand este defect. Probleme la motor
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Chev Celios
Sunt multe masini care au stat pe dreapta ani de zile. Acum cativa ani erau maxim 700 de autobuze la strada. Asa ca la categoria masina cu cei mai putini km e o lupta stransa.
Sunt multe masini care au stat pe dreapta ani de zile. Acum cativa ani erau maxim 700 de autobuze la strada. Asa ca la categoria masina cu cei mai putini km e o lupta stransa.
- Axel
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Axel
4359 a fost una din masinile de baza a liniei 402 in ultmii 2-3 ani, ramane de vazut daca de maine mai ramane pe liniile regionale de la Nordului cat mai are rovinieta valabila sau revine pe oras.
4359 a fost una din masinile de baza a liniei 402 in ultmii 2-3 ani, ramane de vazut daca de maine mai ramane pe liniile regionale de la Nordului cat mai are rovinieta valabila sau revine pe oras.
4359-402,06.05.2023..jpg (260.09 KB; downloaded 3320 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Gabi23
Interiorul acestui autobuz este destul de uzat, degradat. A mers aproape în permanență în ultimii 17 ani și e foarte posibil să fi trecut borna de 1 milion de km.
Interiorul acestui autobuz este destul de uzat, degradat. A mers aproape în permanență în ultimii 17 ani și e foarte posibil să fi trecut borna de 1 milion de km.
- georgica2704
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Gabi23
Întradevăr 4149 și 4359 sunt primele autobuze care au depășit borna de 1 milion de km de la Autobaza Nordului.
4149 are în prezent aproximativ 1032000 km și este imobilizat recent cu defect la pompa de apă. A fost fabricat la 12.05.2006 și a sosit la București în „lotul” dedicat liniei 331. A fost tamponat frontal în anul 2007. A circulat constant de-a lungul anilor pe liniile 331 și 123 (2006-2012), 460 Buftea (2012-2019), iar din 2019 a revenit constant pe liniile urbane din București, având unele perioade pe linia 402. A primit instalația AC în anul 2018.
4359 are în prezent aproximativ 1015000 km. A fost fabricat la 20.07.2006 și a sosit la București în „lotul” dedicat liniei 123. A fost tamponat de mai multe ori de-a lungul anilor. A circulat în primii ani pe linia 123, până când s-a dorit ca pe liniile 123 și 131 să circule autobuzele dotate cu stație de emisie-recepție, astfel că a făcut schimb în repartizare cu 4169. A circulat din 2008 constant pe liniile 205 și 304, ajungând pe traseele regionale în ultimii ani, în special pe linia 402. În prezent circulă pe liniile urbane, fiind un autobuz degradat estetic, cu afișajele nefuncționale și linoleumul deteriorat. A primit instalația AC în anul 2018.
Întradevăr 4149 și 4359 sunt primele autobuze care au depășit borna de 1 milion de km de la Autobaza Nordului.
4149 are în prezent aproximativ 1032000 km și este imobilizat recent cu defect la pompa de apă. A fost fabricat la 12.05.2006 și a sosit la București în „lotul” dedicat liniei 331. A fost tamponat frontal în anul 2007. A circulat constant de-a lungul anilor pe liniile 331 și 123 (2006-2012), 460 Buftea (2012-2019), iar din 2019 a revenit constant pe liniile urbane din București, având unele perioade pe linia 402. A primit instalația AC în anul 2018.
4149 - 331 - 28.08.2011.JPG (357.2 KB; downloaded 3015 times)
4359 are în prezent aproximativ 1015000 km. A fost fabricat la 20.07.2006 și a sosit la București în „lotul” dedicat liniei 123. A fost tamponat de mai multe ori de-a lungul anilor. A circulat în primii ani pe linia 123, până când s-a dorit ca pe liniile 123 și 131 să circule autobuzele dotate cu stație de emisie-recepție, astfel că a făcut schimb în repartizare cu 4169. A circulat din 2008 constant pe liniile 205 și 304, ajungând pe traseele regionale în ultimii ani, în special pe linia 402. În prezent circulă pe liniile urbane, fiind un autobuz degradat estetic, cu afișajele nefuncționale și linoleumul deteriorat. A primit instalația AC în anul 2018.
4359 - 205 - 29.07.2011.JPG (371.65 KB; downloaded 2923 times)
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Albert
Apropo, care a fost faza cu stațiile de emisie-recepție? De ce s-a dorit ca acele linii sa beneficieze de autobuze dotate cu stații și de ce nu s-a continuat programul?
Apropo, care a fost faza cu stațiile de emisie-recepție? De ce s-a dorit ca acele linii sa beneficieze de autobuze dotate cu stații și de ce nu s-a continuat programul?
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Luca M.
Cel putin pe linia 312 are afisajul asa cred ca de vreun an.
Cel putin pe linia 312 are afisajul asa cred ca de vreun an.
Untitled215_20230713122239.png (1.74 MB; downloaded 2071 times)
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Andi_C
Nu chiar. L-am mai intalnit cu afișajul așa, dar după cateva zile iși revine, iar face probleme și tot așa.
Nu chiar. L-am mai intalnit cu afișajul așa, dar după cateva zile iși revine, iar face probleme și tot așa.
- valy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
valy
Câte din vechile instalații de A/C montate pe aceste mașini mai sunt funcționale/reparabile? Mă refer strict la cele 17 instalații montate acum mulți ani.
Câte din vechile instalații de A/C montate pe aceste mașini mai sunt funcționale/reparabile? Mă refer strict la cele 17 instalații montate acum mulți ani.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Gabi23
Nu am văzut niciuna funcțională anul acesta. Unele sunt defecte autobuzele oricum și nu circulă.
Nu am văzut niciuna funcțională anul acesta. Unele sunt defecte autobuzele oricum și nu circulă.
📖 Pagination options