Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
835 posts, 325725 views
📖 Pagination options
- dany
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
dany
Intamplarea face sa ma stiu cu titularii lui 4210 fosti titulari ai lui 4232, masina avea 303695 km aseara cand am dat o tura cu ea si a fost preluata de actualii titulari la 242000 anul acesta in primavara, masina merge perfect si cand spun perfect ma refer ca in prima zi de functionare, nici macar un plastic de pe ea nu scartaie...
Intamplarea face sa ma stiu cu titularii lui 4210 fosti titulari ai lui 4232, masina avea 303695 km aseara cand am dat o tura cu ea si a fost preluata de actualii titulari la 242000 anul acesta in primavara, masina merge perfect si cand spun perfect ma refer ca in prima zi de functionare, nici macar un plastic de pe ea nu scartaie...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Dragos31
@dany, am rotunjit kilometrajul.
Într-adevăr, autobuzul este bine întreținut - cel puțin așa am remarcat în această seară pret de o stație, cât am fost pasager în 4210.
@dany, am rotunjit kilometrajul.
Într-adevăr, autobuzul este bine întreținut - cel puțin așa am remarcat în această seară pret de o stație, cât am fost pasager în 4210.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ADK
E important totuși că a revenit și s-a investit niște bani să poată recircula. Numărul ăla de înmatriculare stă atârnat sau mi se pare?
E important totuși că a revenit și s-a investit niște bani să poată recircula. Numărul ăla de înmatriculare stă atârnat sau mi se pare?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
Daca saptamana trecuta v-am povestit despre 4160, astazi l-am intalnit la terminalul "Ghencea" pe 4179 - un alt autobuz din primul lot Mercedes-Benz Citaro Euro 3 sosit la Ferentari.
Luand-o de la inceput, va pot spune ca autobuzul a fost fabricat in Germania, la Mannheim, putin dupa jumatatea lunii Mai 2006. A circulat, la inceput, pe liniile 122/126.Dupa, a fost multi ani constant pe 116, linie cuplata cu 418 (fostul traseul spre Berceni - in prezent R475 de la Obregia). Are parcursi aprox. 720.000 de kilometri. Il regasiti pe R418, R419, R422, R425, R428, R438, R439 (BIS), R440. Ca o mentiune speciala: titularul de la schimbul 1 inca lucreaza cu acest autobuz
Daca saptamana trecuta v-am povestit despre 4160, astazi l-am intalnit la terminalul "Ghencea" pe 4179 - un alt autobuz din primul lot Mercedes-Benz Citaro Euro 3 sosit la Ferentari.
Luand-o de la inceput, va pot spune ca autobuzul a fost fabricat in Germania, la Mannheim, putin dupa jumatatea lunii Mai 2006. A circulat, la inceput, pe liniile 122/126.Dupa, a fost multi ani constant pe 116, linie cuplata cu 418 (fostul traseul spre Berceni - in prezent R475 de la Obregia). Are parcursi aprox. 720.000 de kilometri. Il regasiti pe R418, R419, R422, R425, R428, R438, R439 (BIS), R440. Ca o mentiune speciala: titularul de la schimbul 1 inca lucreaza cu acest autobuz
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ADK
4100 în aprilie 2006, apărut în articolul de pe site-ul Agerpres:
”500 de autobuze urbane cu podea complet coborata marca "Mercedes-Benz Citaro" vor circula pe strazile Capitalei, incepand din a doua jumatate a lunii iunie.”
4100 în aprilie 2006, apărut în articolul de pe site-ul Agerpres:
”500 de autobuze urbane cu podea complet coborata marca "Mercedes-Benz Citaro" vor circula pe strazile Capitalei, incepand din a doua jumatate a lunii iunie.”
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Dragos31
4422 este fabricat la data de 09 August 2006, sosind de la ineput la Autobaza Militari.
De-a lungul ultimului an, a circulat cu precadere pe linia 136, dar avand de asemenea numeroase aparitii si pe alte linii ale garajului din vest-ul Capitalei(137, 138, 336, etc.).
De mentionat ca este un autobuz bine intretinut din punct de vedere al aspectului interior/exterior si ca peste vara avea instalatia de aer conditionat functionala - cel putin in zilele in care am calatorit cu el.
4422 - Retragere 137 - Bd. Timisoara/Bd. G-ral. Vasile Milea - 20 Decembrie 2019
4422 este fabricat la data de 09 August 2006, sosind de la ineput la Autobaza Militari.
De-a lungul ultimului an, a circulat cu precadere pe linia 136, dar avand de asemenea numeroase aparitii si pe alte linii ale garajului din vest-ul Capitalei(137, 138, 336, etc.).
De mentionat ca este un autobuz bine intretinut din punct de vedere al aspectului interior/exterior si ca peste vara avea instalatia de aer conditionat functionala - cel putin in zilele in care am calatorit cu el.
4422 - Retragere 137 - Bd. Timisoara/Bd. G-ral. Vasile Milea - 20 Decembrie 2019
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Dragos31
Primul autobuz din cele 1000 de Mercedes-Benz Citaro sosite in urma cu mai bine de un deceniu in parcul RATB.
4100 a fost livrat in Bucuresti in luna Aprilie 2006, incepandu-si "cariera" la STB (fosta RATB) doua luni mai tarziu, pe 18 Iunie 2006, in linia 313(a doua "modernizata" cu Citaro la acea vreme). A circulat constant pana la finalul anului 2012, dupa care a avut o perioada de imobilizare de cca. 6 ani, revenind la traseu pe liniile Autobazei Obregia spre sfarsitul anului trecut (2018).
De atunci a circulat cu precadere pe 313, dar cu dese aparitii (si) pe celelalte linii ale garajului.
Estimez ca are parcursi undeva in jurul a 350.000 - 360.000 de kilometri.
De mentionat, de asemenea, ca este singurul autobuz Mercedes-Benz Citaro din parcul STB cu interiorul in schema galbena
4100 - Linia 313 - Piata de Gros - 24 Decembrie 2019
Primul autobuz din cele 1000 de Mercedes-Benz Citaro sosite in urma cu mai bine de un deceniu in parcul RATB.
4100 a fost livrat in Bucuresti in luna Aprilie 2006, incepandu-si "cariera" la STB (fosta RATB) doua luni mai tarziu, pe 18 Iunie 2006, in linia 313(a doua "modernizata" cu Citaro la acea vreme). A circulat constant pana la finalul anului 2012, dupa care a avut o perioada de imobilizare de cca. 6 ani, revenind la traseu pe liniile Autobazei Obregia spre sfarsitul anului trecut (2018).
De atunci a circulat cu precadere pe 313, dar cu dese aparitii (si) pe celelalte linii ale garajului.
Estimez ca are parcursi undeva in jurul a 350.000 - 360.000 de kilometri.
De mentionat, de asemenea, ca este singurul autobuz Mercedes-Benz Citaro din parcul STB cu interiorul in schema galbena
4100 - Linia 313 - Piata de Gros - 24 Decembrie 2019
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
@Dragos31: 4100 avea 321.xxx km la pranz Nu am reusit sa vad foarte bine, dar autobuzul cred ca a fost fabricat in Februarie 2006.
@Dragos31: 4100 avea 321.xxx km la pranz Nu am reusit sa vad foarte bine, dar autobuzul cred ca a fost fabricat in Februarie 2006.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Dragos31
Acum mi-am dat seama că nu am pus la "calcul" perioada de imobiliare avută în primăvara acestui an.
Mulțumesc pentru corectie, oricum
Acum mi-am dat seama că nu am pus la "calcul" perioada de imobiliare avută în primăvara acestui an.
Mulțumesc pentru corectie, oricum
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
1689
Poate au nevoie cei de la MB de un Citaro ca nou pentru muzeu ?
Victor92 wrote:
[...]4100 avea 321.xxx km [...]
Poate au nevoie cei de la MB de un Citaro ca nou pentru muzeu ?
- dany
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
dany
In acest caz il pot alege pe 4210, nu cred ca exista autobuz cu rulaj mai mic ca al sau
In acest caz il pot alege pe 4210, nu cred ca exista autobuz cu rulaj mai mic ca al sau
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
Continui prezentarea primelor autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 care au ajuns la Ferentari in 2006. Asa cum va spuneam luna trecuta, din lotul pentru linia 122/126, o parte dintre autobuze inca circula, altele nu, iar cele care sunt apte de traseu sunt majoritatea pe rutele regionale.
De la 4160 si 4179, mentin dublura si trecem la 4166 si 4197. Despre primul autobuz, va pot preciza faptul ca are un numar mai mic de kilometri parcursi fata de celelalte. Fabricat in Germania, la Mannheim, precum celelalte stele ale Capitalei, 4166 are parcursi aproximativ 620.000 de kilometri.
L-am surprins in urma cu doua zile la Piata Sudului cocotat pe noua parcare supraterana inaugurata recent in zona.
4166 - Linia R439
Daca memoria nu ma inseala, 4197 cred ca a fost primul autobuz Mercedes-Benz Citaro Euro 3 de la Ferentari cu care am mers in linia 122 in vara anului 2006. Pe 31 Mai 2006 s-a incheiat constructia acestui autobuz la Mannheim, in Germania si are parcursi 732 xxx de kilometri.
Autobuzul in cauza a fost / este astazi pe linia R419. L-am gasit, la pranz, in zona Piata Eroii Revolutiei.
Continui prezentarea primelor autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 care au ajuns la Ferentari in 2006. Asa cum va spuneam luna trecuta, din lotul pentru linia 122/126, o parte dintre autobuze inca circula, altele nu, iar cele care sunt apte de traseu sunt majoritatea pe rutele regionale.
De la 4160 si 4179, mentin dublura si trecem la 4166 si 4197. Despre primul autobuz, va pot preciza faptul ca are un numar mai mic de kilometri parcursi fata de celelalte. Fabricat in Germania, la Mannheim, precum celelalte stele ale Capitalei, 4166 are parcursi aproximativ 620.000 de kilometri.
L-am surprins in urma cu doua zile la Piata Sudului cocotat pe noua parcare supraterana inaugurata recent in zona.
4166 - Linia R439
Daca memoria nu ma inseala, 4197 cred ca a fost primul autobuz Mercedes-Benz Citaro Euro 3 de la Ferentari cu care am mers in linia 122 in vara anului 2006. Pe 31 Mai 2006 s-a incheiat constructia acestui autobuz la Mannheim, in Germania si are parcursi 732 xxx de kilometri.
Autobuzul in cauza a fost / este astazi pe linia R419. L-am gasit, la pranz, in zona Piata Eroii Revolutiei.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
V2A
4481 a aparținut de autobaza Ferentari între 2006 și 2008, când a fost transferat la Pipera. Acolo a circulat mult timp pe linia expres 783, spre Aeroportul Otopeni. În primăvara anului 2018 i-au fost instalate în salon unități de aer condiționat Corunclima.
Acum două săptămâni a fost transferat la autobaza Obregia. Astăzi este repartizat pe linia 313. Afișajele îi funcționau, dar nu au apărut în poză.
4481 a aparținut de autobaza Ferentari între 2006 și 2008, când a fost transferat la Pipera. Acolo a circulat mult timp pe linia expres 783, spre Aeroportul Otopeni. În primăvara anului 2018 i-au fost instalate în salon unități de aer condiționat Corunclima.
Acum două săptămâni a fost transferat la autobaza Obregia. Astăzi este repartizat pe linia 313. Afișajele îi funcționau, dar nu au apărut în poză.
#4481 - 313 - 3.01.2020.jpg (505.72 KB; downloaded 5440 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
Nu am apucat zilele trecute sa va invit la o lectie de istorie, dar imi fac putin timp sa vorbim despre cele 13 norocoase (n.r. - autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3) sosite la Autobaza Militari. De altfel, primele autobuze moderne care au fost livrate la acest garaj au fost 4102, 4104, 4112, 4115, 4120, 4135, 4139, 4141, 4152, 4153, 4154, 4155, 4157 pentru linia 601. La data de 11 Iunie 2006, conform graficului stabilit la vremea respectiva si pus in aplicare, au inceput sa circule primele autobuze.
Din cele 13 autobuze, evidenta personala imi spune ca in prezent sunt defecte cele cedate la Alexandria in Decembrie 2018 4104, 4153, 4154. Restul ar trebui sa circule pe liniile autobazei Militari ...
Pe 4102 am avut ocazia sa-l intalnesc pe linia regionala R432 in ultima zi din an. Autobuzul a fost fabricat in Germania, la Mannheim, pe 02 Mai 2006 si are parcursi peste 720.000 de kilometri.
Nu am apucat zilele trecute sa va invit la o lectie de istorie, dar imi fac putin timp sa vorbim despre cele 13 norocoase (n.r. - autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3) sosite la Autobaza Militari. De altfel, primele autobuze moderne care au fost livrate la acest garaj au fost 4102, 4104, 4112, 4115, 4120, 4135, 4139, 4141, 4152, 4153, 4154, 4155, 4157 pentru linia 601. La data de 11 Iunie 2006, conform graficului stabilit la vremea respectiva si pus in aplicare, au inceput sa circule primele autobuze.
Din cele 13 autobuze, evidenta personala imi spune ca in prezent sunt defecte cele cedate la Alexandria in Decembrie 2018 4104, 4153, 4154. Restul ar trebui sa circule pe liniile autobazei Militari ...
Pe 4102 am avut ocazia sa-l intalnesc pe linia regionala R432 in ultima zi din an. Autobuzul a fost fabricat in Germania, la Mannheim, pe 02 Mai 2006 si are parcursi peste 720.000 de kilometri.
📖 Pagination options