Topic: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
352 posts, 112694 views
📖 Pagination options
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
SniperGuy
A inceput vacanta de 1 Mai de vreo saptamana )
A inceput vacanta de 1 Mai de vreo saptamana )
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Adrian Rosca
Un filmulet cu multimodalul din februarie "cules" de pe Youtube:
Un filmulet cu multimodalul din februarie "cules" de pe Youtube:
- subway guru
-
Posted:
-
Re: POZE terminal multimodal Straulesti
subway guru
Sau la Marriott?
Adrian Rosca wrote:
S-au miscat foarte bine cu placarea treptelor si cu balustradele din fata intrarii principale. Am un feeling ca aici lucreaza echipa care trebuie sa se intoarca cat de curand la Tineretului si atunci sunt cam presati cu timpul
Sau la Marriott?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: POZE terminal multimodal Straulesti
Adrian Rosca
Nope, in situatia de fata am toata increderea in colegul nostru @Inginerul:
Nope, in situatia de fata am toata increderea in colegul nostru @Inginerul:
Inginerul wrote:
Lucrarile de finisaje pentru vestibul,peron si acces B vor incepe dupa montajul escalatorului si vor dura circa o luna.
Intr-adevar Adrian Rosca , lucrarile de finisaje nefiind pe drumul critic in acest moment si practic vestibulul aproape terminat, au fost relocati muncitorii Somet la Depoul Straulesti si la Terminalul Multimodal Straulesti unde se pregateste inaugurarea.
- subway guru
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
mindmasster
Care era ultimul termen pentru finalizare?
Care era ultimul termen pentru finalizare?
- punmeister
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Adrian Rosca
Pentru inaugurare trebuie sa fie totul gata, inclusiv refacerea integrala a suprafetelor exterioare (bulevard, stradute, incinte CV-uri si zone demolate) si Dimetronicul.
In plus, se vede in ultimele poze ca instalatia electrica de la cladirea parcarii nu e terminata.
Victor92 wrote:
15 Iulie 2018
Lucrarile sunt pe final. S-au montat gazonul, bancile din statiile RATB, indicatoarele din aria parcarii. Reteaua de troleibuze e gata de ceva vreme.
Se face curatenie in zona.
Asteptam inaugurarea.
Pentru inaugurare trebuie sa fie totul gata, inclusiv refacerea integrala a suprafetelor exterioare (bulevard, stradute, incinte CV-uri si zone demolate) si Dimetronicul.
In plus, se vede in ultimele poze ca instalatia electrica de la cladirea parcarii nu e terminata.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Victor92
@Adrian Rosca: Multumesc pentru precizari ...
@Adrian Rosca: Multumesc pentru precizari ...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Goldmund
Am citit ca doresc un administrator al multimodalului P+R , care sa vina cu aparatura, automatele de parcare, etc.. Sper ca locurile de parcare sa nu fie la un pret inflationist, terminalul sa reprezinte o alternativa pt. toti care doresc sa ia metroul de acolo si care poate fi folosit de cei care au abonament metrou(pe an/lunar) la jumatate de pret...ar fi ceva...
PS
...si sa nu arate ca vestita parcare de la OTP unde ori nu merge un automat, ori e haos ca nu functioneaza totul.
Am citit ca doresc un administrator al multimodalului P+R , care sa vina cu aparatura, automatele de parcare, etc.. Sper ca locurile de parcare sa nu fie la un pret inflationist, terminalul sa reprezinte o alternativa pt. toti care doresc sa ia metroul de acolo si care poate fi folosit de cei care au abonament metrou(pe an/lunar) la jumatate de pret...ar fi ceva...
PS
...si sa nu arate ca vestita parcare de la OTP unde ori nu merge un automat, ori e haos ca nu functioneaza totul.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Puss in Boots
Chiar sunt curios cati or sa foloseasca celebrul terminal Dar n-as lega abonamentul de acces la metrou cu accesul in parcare. Am impresia ca mereu cand se ofera noi facilitati de genul asta imediat se gaseste cine sa le umple dar traficul nu scade. Nu zic ca P+R sunt o idee rea, ba din contra dar cred ca ar trebui actionat si in alte directii. Idem atunci cand se largesc strazile ca nu incap masinile. Se largesc si tot nu incap, brusc apar altele. Niciodata nu va fi suficient. O strada lata nu va face decat sa atraga si mai mult trafic doar ca se va sta pe 2-3-4 benzi in loc de una.
Chiar sunt curios cati or sa foloseasca celebrul terminal Dar n-as lega abonamentul de acces la metrou cu accesul in parcare. Am impresia ca mereu cand se ofera noi facilitati de genul asta imediat se gaseste cine sa le umple dar traficul nu scade. Nu zic ca P+R sunt o idee rea, ba din contra dar cred ca ar trebui actionat si in alte directii. Idem atunci cand se largesc strazile ca nu incap masinile. Se largesc si tot nu incap, brusc apar altele. Niciodata nu va fi suficient. O strada lata nu va face decat sa atraga si mai mult trafic doar ca se va sta pe 2-3-4 benzi in loc de una.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
mindmasster
Fara mentenanta acest terminal o sa ajunga fix ca statia de la Basarab si trotuarul rulant de la linia 1 din Gara de Nord.
Fara mentenanta acest terminal o sa ajunga fix ca statia de la Basarab si trotuarul rulant de la linia 1 din Gara de Nord.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
zapacitu
Stiu ca locul discutiei asteia este la circulatie, dar sa stii ca ai dreptate doar din perspectiva de pieton: tu vezi doar o strada plina de masini. Daca ai urmari putin intersectiile, ai observa ca printr-o intersectie pe 4 benzi (si inainte si dupa intersectie) trec de doua ori mai multe masini decat printr-una de 2 benzi. Plus minus, functie de geometrie. Or fi tot la fel de multe masini, dar timpii scad. Asta da, atrage alte masini, de pe alte rute, deci per total, timpul mediu de stat in trafic SCADE, viteza medie CRESTE si asta este ceea ce scade poluarea si creste confortul. Benzile RATB, in conditiile RATB din Bucuresti, au efectul opus, intrucat RATB nu e o alternativa reala pentru masini personale din cauza ineficientei crase si disconfortului sporit.
Terminalul are utilitate relativ scazuta in prezent intrucat nu e conectat direct de o magistrala corporatista. Un P+R in zona Pantelimon (odata ce e pus in functiune M5 complet) e mana cereasca. Un P+R la IMGB e imperios necesar (vezi numai cate masini sunt parcate in zona pe timpul zilei). P+R la Bucurestii Noi... cand trebuie sa schimbi de doua ori ca sa ajungi oriunde... sa zicem ca nu e la fel de apetisant. Daca vorbeam de un P+R in zona Baneasa cu M6 functional, discutam altfel. Chiar ma astept ca lumea sa invadeze parcarile adiacente statiilor de metrou din zona (daca o sa faca secolul asta magistrala).
Problema e ca nu avem o infrastructura de transport public suficient de matura incat un P+R sa fie cu adevarat eficient. Insa nimic nu se poate face peste noapte pentru ca pur si simplu nu sunt suficienti bani. Asa ca daca acum faci P+R si maine cumperi autobuze si poimaine tragi metrou apoi mai cumperi tramvaie si autobuze... pana la urma vei vedea ca ajuta la fluidizarea traficului si scaderea neta a numarului de masini.
Puss in Boots wrote:
Se largesc si tot nu incap, brusc apar altele. Niciodata nu va fi suficient. O strada lata nu va face decat sa atraga si mai mult trafic doar ca se va sta pe 2-3-4 benzi in loc de una.
Stiu ca locul discutiei asteia este la circulatie, dar sa stii ca ai dreptate doar din perspectiva de pieton: tu vezi doar o strada plina de masini. Daca ai urmari putin intersectiile, ai observa ca printr-o intersectie pe 4 benzi (si inainte si dupa intersectie) trec de doua ori mai multe masini decat printr-una de 2 benzi. Plus minus, functie de geometrie. Or fi tot la fel de multe masini, dar timpii scad. Asta da, atrage alte masini, de pe alte rute, deci per total, timpul mediu de stat in trafic SCADE, viteza medie CRESTE si asta este ceea ce scade poluarea si creste confortul. Benzile RATB, in conditiile RATB din Bucuresti, au efectul opus, intrucat RATB nu e o alternativa reala pentru masini personale din cauza ineficientei crase si disconfortului sporit.
Terminalul are utilitate relativ scazuta in prezent intrucat nu e conectat direct de o magistrala corporatista. Un P+R in zona Pantelimon (odata ce e pus in functiune M5 complet) e mana cereasca. Un P+R la IMGB e imperios necesar (vezi numai cate masini sunt parcate in zona pe timpul zilei). P+R la Bucurestii Noi... cand trebuie sa schimbi de doua ori ca sa ajungi oriunde... sa zicem ca nu e la fel de apetisant. Daca vorbeam de un P+R in zona Baneasa cu M6 functional, discutam altfel. Chiar ma astept ca lumea sa invadeze parcarile adiacente statiilor de metrou din zona (daca o sa faca secolul asta magistrala).
Problema e ca nu avem o infrastructura de transport public suficient de matura incat un P+R sa fie cu adevarat eficient. Insa nimic nu se poate face peste noapte pentru ca pur si simplu nu sunt suficienti bani. Asa ca daca acum faci P+R si maine cumperi autobuze si poimaine tragi metrou apoi mai cumperi tramvaie si autobuze... pana la urma vei vedea ca ajuta la fluidizarea traficului si scaderea neta a numarului de masini.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017
•
Choose destination