MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

551 posts, 136147 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului satanistu

Deci au inceput cam peste tot cel putin organizarea de santier - mai putin la cele doua statii care sunt cel putin departe si nefrecventabile unde nu avem nicio confirmare.

Probabil o sa trec eu prin weekend.

Din ce am vazut statia Pajura e in spatele celor 3 blocuri lipite unde e locul de joaca. Iar statia Expozitiei este in curtea Romexpo, si va fi efectiv pe locul unde e acum "Platou Chefi la Cutite".

Daca a trecut cineva pana acum pe acolo si a vazut ca n-a inceput nimic, sa scrie aici ca sa stiu sa nu mai bat drumul.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: DISCUȚII Stația Pajura sab

shoppy wrote here:
Pe terenul fostei fabrici de cofraje de pe Carpati, dupa PUD de pe gard, se va construi un "complex mixt 3S+P+16E", n-or fi auzit ca magistrala este inutila / nenecesara / n-o va folosi nimeni.
https://www.google.ro/maps/@44.4754956,2 ... ntry=ttu
https://www.google.ro/maps/@44.4768448,2 ... ntry=ttu

Cred si eu ca se construieste, când Metrorex îți face cadou o gura de acces "in curte".
Ma intreb (retoric) de ce nu au construit pana acum acest minunat ansamblu cu acces "facil"?
De obicei necesitatea se stabilește pe baza unui studiu de fezabilitate, bazat pe datele din prezent, nu viitoare. Astea sunt speculații imobiliare.

 


Re: DISCUȚII Stația Pajura Costin

Ba nu, astea sunt primele semne de dezvoltare urbanistica sanatoasa in Bucuresti. Intai infrastructura si apoi blocurile. Ca invers s-a tot construit si stim cum a iesit.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Costin, nu are rost sa reluam discutia. Asa se face dezvoltare urbanistica, insa cand ai un oras bine acoperit din punct de vedere al transportului si iti pui problema sa dezvolti zone noi. Noi mai avem mult pana acolo....
Nu o sa-mi spui acum ca zonele alea virane erau prioritare unor cartiere deja dezvoltate si unde transportul este deficitar. Asa s-a dezvoltat orasul, corect, insa noi mai intai trebuie sa ne axam pe rezolvarea problemelor si abia apoi sa ne punem probleme din astea de dezvoltare sanatoasa. Altfel o sa mergem cu "cangrena" ani buni de acum incolo. Deja au trecut vreo 35....Vorba aceea, operatia a reusit, pacientul este mort.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

Mie nu mi se pare ca trebuie sa alegem intre a dezvolta zone noi si a repara zone vechi neacoperite. Ambele sunt la fel de importante si ambele trebuie implementate. Bani sunt.

Ca nu exista M7 nu justifica inutilitatea M6. E o premiza falsa.

Ca traficul la aeroport nu justifica M6 e o premiza corecta.

Dar cum M6 nu are doar doua statii (GdN si Aeroport), discutia devine mult mai nuantata. Aici incepe discutia despre infrastructura inaintea imobiliarelor, aici putem justifica M6 prin necesitatea dezvoltarii unui colt de oras tocmai pentru a nu aglomera mai mult restul orasului. Caci blocul ala de 15 etaje ar fi aparut in alta parte daca nu era M6, posibil langa alta magistrala de metrou deja aglomerata.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Din păcate nu exista zone care sa se poată dezvolta pe traseul M6, cu excepția zonei Pajura-Expoziției.
Bani sunt, insa nu și proiecte pentru ce este necesar acum. Aici este tragedia, ca avem proiecte și ne axam fix pe ce nu este o urgenta. De ce nu avem proiect M4 sud? De ce abia acum ne chinuim sa avem un proiect M5 dincolo de Eroilor? De ce nu avem proiect M7 sau măcar un studiu de fezabilitate?
Intr-adevar, discuția devine nuanțata, pentru ca acei oameni de pe M6 tot la Unirii, Victoriei si pe M2 ajung, adică se vor lovi de problemele nerezolvate ale rețelei existente și de puținele destinații unde pot ajunge. Plus cele create de conceptul prost de prelungire catre sud,nu le mai reluam...
Măcar suntem de acord cu un lucru, ca M6 .2 nu se justifica. Atunci de ce o facem? Doar pentru ca este singurul proiect pe care îl avem...

Si nici macar nu este foarte nou...
Screenshot 2024-03-03 173850.png (403.41 KB; downloaded 1368 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Alte cladiri construite de curand pe traseul metroului la Otopeni:

Pe DN1, terminata anul acesta:
https://www.google.ro/maps/@44.5091526,2 ... ntry=ttu

Alaturi, langa statia meteo se mai construieste un complex, actual este pe la etajul 2:
https://www.google.ro/maps/@44.5105562,2 ... ntry=ttu

Complex nou de blocuri pe Jandarmeriei langa DN1, este mai avansat decat in poze:
https://www.google.ro/maps/@44.511843,26 ... ntry=ttu
https://www.google.ro/maps/@44.5115421,2 ... ntry=ttu

Un nou complex in "padure", intre Stejarii si DN1, este terminat:
https://www.google.ro/maps/@44.5151458,2 ... ntry=ttu

 


Re: Știri și articole din presă orex

Atata timp cat contractul de ”proiectarea și execuția structurilor de rezistență” nu e in tandem cu cel de ”arhitectură, șină și instalații” n-o sa vezi comicariile celor de la ”club feroviar”, adica PIF ”secvential” ;)

 


Discutii shoppy

23 Martie

La Tokyo se lucreaza la un sant pe strada Stefan Holban, cred ca au inceput si lucrarile la ceea ce pare sa fie CV-ul interstatiei in coltul dinspre Baneasa a parcarii BMW.

La Aeroportul Baneasa sunt 2 foreze care lucreaza la piloti, kelly inca nu s-a asamblat.

La Gara Baneasa nici o miscare, poate doar niste mici foraje de explorare.

La Piata Montreal nici o miscare.

La Expozitiei avem prima Kelly asamblata si in pozitie de lucru deasupra transeii desi nu am vazut armaturi de PM, doua excavatoare lucrau la transee, au aparut si doua foreze ce foreaza piloti in capatul dinspre CF.

La Pajura un singur excavator lucra la utilitati, s-a sapat un sant de-a lungul parcarii si s-a inconjurat fosta statie de pompare.

La PSS Carpati o mini instalatie tot ridica si trantea o greutate, posibil pentru studii seismice.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Nu are treaba cu studiile seismice, e o instalație de penetrometrie a solului, bați o tijă în pământ și măsori cat a pătruns după un număr de lovituri.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului satanistu

Eu chiar sunt curios care e planul lor si ce au mai exact pe hartie.

La Tokyo sunt varza, abia ce au mai pregatit santul pentru capatul statiei cel spre Otopeni, cu relocarea acelui apeduct abia se misca, in curtea Decathlon/birouri doar au relocat niste utilitati, in rest absolut nimic, in conditiile in care statia asta e prioritatea nr 1 pt M6.

La interstatia A Baneasa - Tokyo doar au zgaramat putin, nimic mai mult.

La A Baneasa sunt mai inaintati insa nimic special nici aici, nu inteleg ce ii opreasca sa mute statuia din fata statiei de autobuz si ce ii opreste sa inchida iesirea spre DN1 de pe Str Gratioasa.

Culmea e ca la Expozitiei sunt cel mai bine, tot conturul statiei e inchis, au demolat tot ce le statea in calea si mare parte din conturul statiei are santurile pt PM, dar pana sa ajunga TBMurile aici trebuie sa treaca prin alte 4 statii cu un progres mult mai mic sau chiar nul (Gara Baneasa)...

In schimb au adus forezele la interstatia Pajura - Expozitiei.

Sunt super curios care e planul lor sau daca voi intelegeti cum procedeaza.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Asteapta sa vina iarna sa se planga ca i-a gasit vrednicia dar i-a luat prin surprindere ca in Turcia iarna e ca vara dar in Romania nu e.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului satanistu

Problema, sau ma rog ideea e ca e pe PNRR, nu poti face chiar asa.

Daca vorbim de finisaje/sine etc. atunci e altceva, sau daca vorbim de Tokyo-Otopeni.

Alta chestie - ei au TBM-urile in tara de anul trecut, nu costa si ele - inchirierea si depozitarea? Nu pierd bani zilnic ca nu le bag in subteran?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Un TBM care sta pe mal evident costă bani dar pentru a-l băga în pământ trebuie îndeplinite mult mai multe lucruri.

 


Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421277 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use