Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1414 posts, 387420 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 64 65 66 67 68 69 70  ... 101
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee ANTENA

cris_m wrote:
Cum am zis, cea mai logica si utila e la Presei. Daca o duci oriunde altundeva o sa stea autobuzele in trafic zeci de minute.

Fostul 149 sau 782 - suficient. Pt alte linii mai lungi, ar trebui tarif special.

 


Re: Propuneri de noi trasee CiprianTRB

Răspunsul primit de la ADTPBI cu privire la înființarea unor trasee către Ansamblul Rezidențial Greenfield:
PicsArt_03-10-05.11.51.png (443.5 KB; downloaded 4379 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee Citaro2037

Ar fi bună o linie de autobuz Colegiul Tehnic Iuliu Maniu(capăt 62) spre Prelungirea Ghencea-Platforma Vale Oltului(capăt 385),prin Valea Cascadelor,Bulevardul Timisoara ,Valea Oltului.Stiu că,pe vremuri era una asemanătoare spre UREMOAS.

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

Având în vedere darea în folosință a magistralei 5 de metrou pe data de 30 iunie 2020,unele linii de transport din cartier se vor suprapune pe o mare parte din traseu/sau pe tot traseul cu metroul.Din păcate,metroul în prima fază va funcționa doar până la stația Eroilor.Astfel,nu există o legătură facilă cu metroul între Drumul Taberei(ramura de nord) cu Universitate,cu Piața Romană și cu Gara de Nord.În primele două cazuri e nevoie de două transbordări(Eroilor respectiv Piața Unirii),iar în al treilea caz e nevoie doar de o singură transbordare,dar metroul va ocoli mult prin Crângași.Pentru a menține legături directe între cartier și centru respectiv gară și pentru evitarea aglomerarii magistralelor 1 și 3,propun eficientizarea rețelei de transport de suprafață din Drumul Taberei.Am mai propus asta și în trecut,dar după o analiză mai largă,vin cu o altă propunere care i-ar ajuta foarte mult pe locuitorii din acest cartier și o să expun și motivele pentru fiecare linie în parte.

Liniile de troleibuz 69,90,91 și 96 vor reveni pe la Răzoare și Academia Militară.

Linia 93 va fuziona cu linia 65 și circula între Valea Argeșului și Dridu.
TRASEU DUS:
VALEA ARGEȘULUI - Strada Valea Argeșului – Drumul Taberei(ramura de sud) – Bulevardul 1 Mai – Strada Sibiu - Drumul Taberei – Bulevardul Vasile Milea – Bulevardul Iuliu Maniu - Șoseaua Cotroceni – Strada Constantin Noica – Strada Mircea Vulcănescu – Strada Baldovin Pârcălabul – Strada Gării de Nord – Piata Garii de Nord – Calea Griviței – Bulevardul Bucureștii Noi – Strada Pajurei – DRIDU
TRASEU ÎNTORS:
DRIDU – Strada Pajurei – Bulevardul Bucureștii Noi – Calea Griviței – Piața Gării de Nord - Strada Witting – Calea Plevnei – Strada Constantin Noica – Șoseaua Cotroceni – Bulevardul Iuliu Maniu – Bulevardul Vasile Milea – Drumul Taberei – Strada Sibiu – Bulevardul 1 Mai – Drumul Taberei(ramura de sud) – Strada Valea Argeșului – VALEA ARGEȘULUI

Motive:Prin această modificare a liniei 93 se va crea o legătură nouă între cartierele Drumul Taberei și Pajura.Pentru ca acest lucru să se poată realiza,este necesară instalarea unei rețele de troleibuz prin Piața Gării de Nord.

Linia 105 va fi păstrată și circula între terminalele Valea Ialomitei și Piața Presei Libere pe următorul traseu:
TRASEU DUS:
VALEA IALOMIȚEI – Strada Valea Ialomiței – Drumul Taberei(ramura de nord) – Bulevardul Vasile Milea – Bulevardul Iuliu Maniu - Șoseaua Cotroceni – Strada Constantin Noica – Strada Mircea Vulcănescu – Strada Baldovin Pârcălabul – Strada Gării de Nord – Piata Garii de Nord – Calea Griviței – Șoseaua Nicolae Titulescu - Bulevardul Banu Manta – Bulevardul Ion Mihalache – Strada Postelnicului - Strada Clucerului – Bulevardul Mărăști – Piața Presei Libere – Șoseaua București Ploiești – COMPLEX COMERCIAL BĂNEASA
TRASEU ÎNTORS:
COMPLEX COMERCIAL BĂNEASA – Șoseaua București Ploiești – Piața Presei Libere – Bulevardul Mărăști – Strada Clucerului – Bulevardul Ion Mihalache – Bulevardul Banu Manta – Șoseaua Nicolae Titulescu – Calea Griviței - Piața Gării de Nord – Strada Witting – Calea Plevnei – Strada Constantin Noica – Șoseaua Cotroceni – Bulevardul Iuliu Maniu – Bulevardul Vasile Milea – Drumul Taberei(ramura de nord) – Strada Valea Ialomiței – VALEA IALOMIȚEI

Bucharest bus route 105.png (872.31 KB; downloaded 3721 times)


Motive:Înainte de începerea lucrărilor la metrou,linia de troleibuz 93 circula pe acest traseu doar între ”Valea Ialomiței” și ”Gara de Nord”,iar linia de troleibuz 71 circula între ”Valea Argeșului” și ”Gara de Nord”.De când s-au început lucrările la metrou,locuitorii de pe ramura nordică a bulevardului au pierdut singura legătură directă cu Gara de Nord,ei fiind nevoiți fie să meargă până la ramura de sud ca să-l ia pe 93,fie să meargă la Bulevardul Timișoara ca să-l ia pe 35 care circulă doar până la ”Gara Basarab”.Totodată,s-ar crea o legatură noua și utilă între cartierele Drumul Taberei si Băneasa.  

Linia 122 va fi pastrată și va circula pe următorul traseu:
TRASEU DUS:
CARTIERUL LATIN – Prelunigrea Ghencea – Bulevardul Ghencea – Calea 13 Septembrie – Strada Izvor – Strada Hasdeu – Bulevardul Mihail Kogălniceanu – Bulevardul Regina Elisabeta – Piața Universității – Bulevardul Carol I – PIAȚA ROSETTI
TRASEU INTORS:
PIAȚA ROSETTI – Bulevardul Carol 1 – Piața Universității – Bulevardul Regina Elisabeta – Bulevardul Mihail Kogălniceanu – Strada Hasdeu – Strada Izvor – Calea 13 Septembrie – Bulevardul Ghencea – Prelungirea Ghencea – CARTIERUL LATIN

Motive:Păstrarea liniei 122 și redirecționarea ei la “Piața Rosetti”,va crea o legătură nouă și utilă între cei care locuiesc pe Bulevardul și Prelungirea Ghencea,Calea 13 Septembrie și Universitate.

Linia 126 va fuziona cu linia 185 și va circula între Cartierul Fortuna și Piața Romană pe următorul traseu:
TRASEU DUS:
FORTUNA RESIDENCE – Strada Diamantului - Strada Cristalului – Strada Mărgelelor  –  Strada Parfumului – Strada Dantelei – Strada Lavei – Drumul Cooperativei – Prelungirea Ghencea - Strada Brașov – Drumul Taberei – Strada Razoare – Șoseaua Panduri – Strada Profesor Doctor Rainer – Bulevardul Eroilor – Strada Știrbei Vodă – Calea Victoriei – Strada Dem Dobrescu – Bulevardul Nicolae Bălcescu – Bulevardul Magheru – PIAȚA ROMANĂ
TRASEU ÎNTORS
PIAȚA ROMANĂ  - Bulevardul Dacia – Strada Mircea Vulcănescu – Strada Berzei – Strada Știrbei Vodă – Bulevardul Eroilor – Strada Doctor Bagdasar – Șoseaua Panduri – Bulevardul Geniului – Drumul Taberei – Strada Brașov – Prelungirea Ghencea – Drumul Cooperativei – Strada Arefului – Strada Dantelei – Strada Mărgelelor - Strada Cristalului – Strada Diamantului – FORTUNA RESIDENCE  

Motive:Această fuziune,ar asigura o legătură direct între locuitorii cartierelor Ghencea,Fortuna și a celor din Bragadiru cu supermarketul Carrefour,hypermarketul Auchan,Piața Drumul Taberei,respectiv stația de metrou Parc Drumul Taberei.

Linia 137 va circula pe urmatorul traseu:
TRASEU DUS:
CARREFOUR MILITARI – Șoseaua de Centură – Autostrada A1 - Bulevardul Iuliu Maniu – Strada Moinești – Bulevardul Timișoara – Strada Răzoare – Șoseaua Panduri - Strada Profesor Doctor Rainer – Bulevardul Eroilor – Splaiul Independenței – Piața Operei – Bulevardul Mihail Kogălniceanu – Bulevardul Regina Elisabeta – Piața Universității – Bulevardul Carol I – PIAȚA ROSETTI
TRASEU INTORS:
PIAȚA ROSETTI – Bulevardul Carol 1 – Piata Universității – Bulevardul Regina Elisabeta – Bulevardul Mihail Kogălniceanu – Splaiul Independenței - Bulevardul Eroilor – Strada Doctor Bagdasar – Șoseaua Pandurilor – Bulevardul Geniului – Bulevardul Timișoara – Strada Moinești - Bulevardul Iuliu Maniu – CARREFOUR MILITARI

Motive: Păstrarea liniei 137 și redirecționarea ei la ”Piața Rosetti”,va crea o legătură nouă și utilă între cei care locuiesc pe Bulevardul Timisoara și Strada Moinești cu Universitate.

Linia 138 va circula pe urmatorul traseu:
CARTIER MILITARI – Strada Tineretului – Strada Rezervelor – Complex Comercial Militari – Bulevardul Iuliu Maniu – Strada Moinești – Bulevardul Timișoara - Strada Răzoare – Șoseaua Panduri – Strada Profesor Doctor Rainer – Bulevardul Eroilor – Strada Știrbei Vodă – Calea Victoriei – Strada Dem Dobrescu – Bulevardul Nicolae Bălcescu – Bulevardul Magheru – PIAȚA ROMANĂ
TRASEU ÎNTORS:
PIAȚA ROMANĂ  - Bulevardul Magheru – Strada George Enescu – Strada  Episcopiei – Strada Știrbei Vodă – Strada Luterană – Strada General Berthlot – Strada Budișteanu – Strada Mircea Vulcănescu – Strada Berzei – Strada Știrbei Vodă – Bulevardul Eroilor – Strada Doctor Bagdasar – Șoseaua Pandurilor – Bulevardul Geniului – Bulevardul Timisoara – Strada Moinesti - Bulevardul Iuliu Maniu – Complex Comercial Militari – Strada Rezervelor – Strada Apeductului – Strada Tineretului – CARTIER MILITARI

Motive: Păstrarea liniei 138 și redirecționarea ei la “Piața Romană” va crea o legătură nouă și utilă între cei care locuiesc pe Bulevardul Timișoara cu Piața Romană.

Linia 168 va fi păstrată și va circula pe următorul traseu:
TRASEU DUS:
VALEA IALOMIȚEI – Strada Valea Ialomiței – Drumul Taberei(ramura de nord) - Strada Răzoare – Șoseaua Panduri – Strada Profesor Doctor Rainer – Bulevardul Eroilor – Strada Știrbei Vodă – Calea Victoriei – Strada Dem Dobrescu – Bulevardul Nicolae Bălcescu – Bulevardul Magheru – PIAȚA ROMANĂ
TRASEU ÎNTORS:
PIAȚA ROMANĂ  - Bulevardul Magheru – Strada George Enescu – Strada  Episcopiei – Strada Știrbei Vodă – Strada Luterană – Strada General Berthlot – Strada Budișteanu – Strada Mircea Vulcănescu – Strada Berzei – Strada Știrbei Vodă – Bulevardul Eroilor – Strada Doctor Bagdasar – Șoseaua Panduri – Bulevardul Geniului – Drumul Taberei(ramura de nord) – Strada Valea Ialomiței – VALEA IALOMIȚEI

Motive:Prin aceste modificări s-ar menține legătura directă între cartier și  Piața Romană.Totodată,s-ar crea o legătură directă între Sala Palatului și Drumul Taberei(pe sensul spre cartier)

Linia 221 va reveni pe traseul vechi pe care-l avea până în 2012.

Linia 222 va fi pastrată si va circula pe urmatorul traseu:
TRASEU DUS:
CARTIERUL LATIN – Prelunigrea Ghencea – Bulevardul Ghencea – Calea 13 Septembrie - Șoseaua Panduri – Strada Profesor Doctor Rainer – Bulevardul Eroilor – Strada Știrbei Vodă – Calea Victoriei – Strada Dem Dobrescu – Bulevardul Nicolae Bălcescu – Bulevardul Magheru – PIAȚA ROMANĂ
TRASEU ÎNTORS:
PIAȚA ROMANĂ  - Bulevardul Magheru – Strada George Enescu – Strada  Episcopiei – Strada Știrbei Vodă – Strada Luterană – Strada General Berthlot – Strada Budișteanu – Strada Mircea Vulcănescu – Strada Berzei – Strada Știrbei Vodă – Bulevardul Eroilor – Strada Doctor Bagdasar – Șoseaua Panduri - Calea 13 Septembrie – Bulevardul Ghencea – Prelungirea Ghencea – CARTIERUL LATIN

Motive:Păstrarea liniei 222 și prelungirea ei la ”Piața Romană” va elimina dublarea completă a liniei 122 și va asigura o legătură legătură nouă,utilă și directă între cei care locuiesc pe Prelungirea Ghencea cu Piața Romană.

Linia 268 va si păstrată și circula pe următorul traseu:
VALEA IALOMIȚEI – Strada Valea Ialomiței – Drumul Taberei(ramura de nord) - Strada Răzoare – Șoseaua Panduri – Strada Profesor Doctor Rainer – Bulevardul Eroilor - Splaiul Independenței – Piața Operei – Bulevardul Mihail Kogălniceanu – Bulevardul Regina Elisabeta – Piața Universității – Bulevardul Carol I – PIAȚA ROSETTI
TRASEU INTORS:
PIAȚA ROSETTI – Bulevardul Carol 1 – Piata Universității – Bulevardul Regina Elisabeta – Bulevardul Mihail Kogălniceanu – Splaiul Independenței - Bulevardul Eroilor – Strada Doctor Bagdasar – Șoseaua Pandurilor – Bulevardul Geniului – Drumul Taberei(ramura de nord) – Strada Valea Ialomiței – VALEA IALOMIȚEI

Motive:Chiar dacă va dubla metroul pe tot traseul lui,menținerea acestei linii și suplimentarea ei va fi importantă pentru menținerea legăturii directe dintre cartier și Universitate(până la începerea lucrărilor de extindere a metroului spre centru).După ce M5 va fi prelungită până la Iancului,linia 268 poate fi desființată.

Linia 368 va fi păstrată și va circula pe următorul traseu.
TRASEU DUS:
CARTIER CONSTANTIN BRÂNCUȘI – Drumul Valea Doftanei – Aleea Poarta Sărutului – Aleea Masa Tăcerii – Strada Valea Oltului – Strada Valea Argeșului – Drumul Taberei(ramura de sud) – Bulevardul 1 Mai – Strada Sibiu - Drumul Taberei – Strada Răzoare – Șoseaua Panduri – Strada Profesor Doctor Rainer – Bulevardul Eroilor – Strada Știrbei Vodă – Calea Victoriei – Strada Dem Dobrescu – Bulevardul Nicolae Bălcescu – Bulevardul Magheru – PIAȚA ROMANĂ
TRASEU ÎNTORS:
PIAȚA ROMANĂ  - Bulevardul Magheru – Strada George Enescu – Strada  Episcopiei – Strada Știrbei Vodă – Strada Luterană – Strada General Berthlot – Strada Budișteanu – Strada Mircea Vulcănescu – Strada Berzei – Strada Știrbei Vodă – Bulevardul Eroilor – Strada Doctor Bagdasar – Șoseaua Pandurilor – Bulevardul Geniului – Drumul Taberei – Strada Sibiu – Bulevardul 1 Mai – Drumul Taberei(ramura de sud) – Strada Valea Argeșului – Strada Valea Oltului – Drumul Valea Doftenei – Aleea Pasărea în Văzduh.

Motive:Prin această modificare a traseului liniei 368 s-ar menține legătura directă între Cartierul Brâncuși și Drumul Taberei(ramura de sud) cu Piața Romană și ar ține locul liniilor 126 și 168 a căror modificări au fost prezentate mai sus.  

Înființarea unei linii noi de autobuz(să zicem 215) care va circula între terminalul Valea Oltului și Gara de Nord pe următorul traseu:
TRASEU DUS:
VALEA OLTULUI – Prelungirea Ghencea – Bulevardul Ghencea – Drumul Sării – Strada Locotenent Nicolae Găină - Drumul Taberei – Bulevardul Vasile Milea – Pod Grozăvești - Șoseaua Orhideelor – Bulevardul Dinicu Golescu – GARA DE NORD
TRASEU ÎNTORS:
GARA DE NORD – Strada Witting – Calea Plevnei – Șoseaua Orhiddelor – Pod Grozăvești – Bulevardul Vasile Milea – Drumul Taberei – Strada Locotenent Nicolae Găină  - Drumul Sării – Bulevardul Ghencea – Prelungirea Ghencea – VALEA OLTULUI

Liniile de tramvai 8,25,35,cât și liniile de autobuz 173 și 385 vor rămâne nemodificate.

Orice părere și orice comentariu legat de acestă propunere este binevenită.

Bucharest bus routes after modifications of route network in Drumul Taberei neighborhood.rar
Bucharest bus routes after modifications of route network in Drumul Taberei neighborhood.rar (8.75 MB; downloaded 230 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee rosetti61

"Înființarea unei linii noi de autobuz(să zicem 215) care va circula între terminalul Valea Oltului și Gara de Nord pe următorul traseu:
TRASEU DUS:
VALEA OLTULUI – Prelungirea Ghencea – Bulevardul Ghencea – Drumul Sării – Strada Locotenent Nicolae Găină - Drumul Taberei – Bulevardul Vasile Milea – Pod Grozăvești - Șoseaua Orhideelor – Bulevardul Dinicu Golescu – GARA DE NORD
TRASEU ÎNTORS:
GARA DE NORD – Strada Witting – Calea Plevnei – Șoseaua Orhiddelor – Pod Grozăvești – Bulevardul Vasile Milea – Drumul Taberei – Strada Locotenent Nicolae Găină - Drumul Sării – Bulevardul Ghencea – Prelungirea Ghencea – VALEA OLTULUI"

A existat acest traseu - 105 barat pana la renumerotarea din 1981 in 215 si circula pe la Piata Leul, prin Drumul Taberei cu capat la Valea Argesului, cu ceva diferente fata de varianta propusa.
In cartier functiona de la piata Drumul Taberei prin Brasov, prel. Ghencea, str. Valea Oltului cu capat la V. Argesului (nu stiu daca a avut vreo varianta "circulara" adica de la V. Argesului in continuare cu intoarcere prin Dumul Taberei ramura sud).

LE: ar putea desena traseele pe o singura harta, pune un preview acceptabil in limita celor 2 MB si in atasament arhivat harta la dimensiunea originala (cred ca se permit maxim 32 mb de fisier atasat.

 


Re: Propuneri de noi trasee 1689

Putem discuta aici despre noile trasee propuse de STB pentru 73/74/76 ?

Mie, cel putin, 73 mi se pare o linie inutila in forma propusa. Pe linga faptul ca frecventa va fi dezastruoasa cu numarul de vehicule propuse, are si un segment semnificativ de traseu fara retea in care aglomeratia la orele de virf va produce situatii hilare in care autonomia bateriilor va fi depasita si troleibuzele vor ramine blocate in trafic. Poate nu la inceput, dar cu degradarea performantei stocarii, sint sigur ca se va intimpla in citiva ani.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Nici linia 74 nu are vreun sens în formatul propus de ei.

 


Re: Propuneri de noi trasee 1689

Cred ca este vorba de aceeasi problema pe care o are si prelungirea lui 323 spre Unirii. Poate o varianta ar fi fost mutarea de la Abator spre Timpui Noi pe Splai pina la podul Marasesti, dupa care stinga pe pod, pe Bd. Marasesti cu reconectare la retea la Budapesta si intoarcere la capatul actual. Astfel, ar fi oferit o conexiune cu zona centrala pentru cei care locuiesc pe Splai.
Problema pe care o vad, insa, e timpul de reincarcare a bateriilor.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Sau ar putea să rămână așa și să reconfigureze traseul lui 312.

 


Re: Propuneri de noi trasee Daddy

Aici sunt doua probleme. Una pentru 73 si anume ca sunt prea putine vehicule alocate, traseu greu si in realitate intervalele de succedare vor fi mai mari decat cele prevazute. Ceea ce va conduce probabil la suplimentarea dublurii 313, poluare mai mare, nu e bine. Dar e de inteles ca mai e nevoie de o linie N-S, 381 e solicitat la greu. O solutie ar fi sa-l uneasca cu 97.

A doua pentru 74 si 76, as vrea sa vad studiile care indica necesitatea acestor trasee si cati calatori se asteapta sa transporte 76 intre Pta Alba Iulia si Tineretului - Berceni cu acel traseu in forma de L. La fel, 74, avem retea pe Cantemir si se scurteaza traseul troleibuzului, 312 va circula in continuare pe sub fire spre Unirii.

Deci fie se modifica ceva in planuri sa renunte la o linie sa suplimenteze restul (aici vorbesc de toate 100) fie vom avea situatii dificile in care n-ar fi exclus, daca sunt probleme de parc, sa se introduca autobuze electrice in locul troleibuzelor ce nu pot iesi pe traseu.

Din punctul meu de vedere, pentru ca se vorbea numai de cele 3 linii sudice, solutia simpla ar fi fost sa le prelungeasca pe toate cateva statii in zona Unirii-Sfanta Vineri, sa dispara 313, 133 prelungit la Metalurgiei daca tot se vrea o legatura intre sud cu Timpuri Noi si Gara, iar 312 lasat dus intors pe Splai. Ideal, ar fi trebuit una unita cu reteaua din est (prin Mihai Bravu), alta cu cea din vest (pe la Universitatii).

 


Re: Propuneri de noi trasee ByOnu

Daddy wrote:
Deci fie se modifica ceva in planuri sa renunte la o linie sa suplimenteze restul (aici vorbesc de toate 100) fie vom avea situatii dificile in care n-ar fi exclus, daca sunt probleme de parc, sa se introduca autobuze diesel electrice in locul troleibuzelor ce nu pot iesi pe traseu.


Corrected. :D

Perfect de acord cu ce ai scris. Troleibuzele acestea nu vor aduce nicio reducere a poluarii. Cel putin pentru liniile din Berceni acestea ar fi trebuit sa inlocuiasca liniile de autobuz (313, 381), mers cu un traseu pe Vacaresti si Mircea Voda ca alternativa la Cantemir, poate chiar 313.

Iar 97 nu are voie sa fie cu autonomie, este noaptea mintii. :no:

 


Re: Propuneri de noi trasee 1689

Si pe Splai, care ar fi dificultatea de a monta retea de contact pe ambele maluri pina la Pod Marasesti ?

Ar putea acum foarte simplu sa implementeze faza de semaforizare dedicata sub podul Mihai Bravu si sa devieze una sau doua linii de troleibuz pe Splai (Mihai Bravu - Pod Marasesti), cu intoarcere prin Bd. Marasesti, Budapesta si capat de linie si stationare la Sitraco.

Ca sa nu mai aduc in discutie varianta de a monta linie de contact si pe Vacaresti, intre Abator si Timpuri Noi, si atunci s-ar putea eventual elimina si 312 si 313 (daca ar exista suficiente troleibuze)...

Partea de sud ar putea - cu investitii minore in retea de contact - transformata intr-o zona deservita de mijloace de transport preponderent electrice (inca o data, daca ar exista suficiente troleibuze...).

 


Re: Propuneri de noi trasee helixdq

Ma gandeam la devierea liniei 222 pe Raul Doamnei, pe linia lui 105, 368 si apoi pe linia lui 173 pana la capatul din Ghencea.
Ar fi o solutie de a duce direct oamenii din Prelungirea Ghencea / Cartier Latin la metroul M6 (si la parc, Auchan).

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Magistrala din Drumul Taberei este M5.

 


Go to page:  1  ... 64 65 66 67 68 69 70  ... 101
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419396 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use