Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1445 posts, 398548 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 104
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee linia 69

marian wrote:
Eu ma raliez oricarei initiative pe care eventual o au administratori forumului sau chiar Utilizator anonim.Banuiesc ca impreuna putem fi mult mai demni de luat in seama.

SI EU !!!! sustin orice actiune in acest sens!!! Pt inceput propun sa-i bombardam cu petitii asupra carora sa fim cu totii de acord.

 


Re: Propuneri de noi trasee bercenicity

RATB mai infiinteaza linii "venind in intampinarea numeroaselor solicitari primite din partea publicului calator". Interesant ar fi de aflat cum se procedeaza pentru a inregistra in masa cererile calatorilor la RATB, si cam cate ar fi nevoie. Si dupa aia de mers cu pixu si tabelu pe 13 sept/Ghencea la strans semnaturi de petitionari...  :idea:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Dr2005

Păi...concepem un text, îl facem public, adunăm semnăturile şi mergem la RATB cu el.€

 


Re: Propuneri de noi trasee bercenicity

Ma intrebam care ar fi datele minime pe care le-ar vrea RATB-ul de la fiecare persoana pentru a le lua in considerare. Prea putine si ar zice ca na, ai scos lista din burta, prea detaliate si cine ti-ar da adresa si CNP-ul, nr de fix si mobil, asa, ca-i zici tu ca vrei sa pui tramvai pe strada?... :?

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

In primul rand, il rog pe Utilizator anonim sa publice aici raspunsul primit la petitia pe care a trimis-o in legatura cu re-orientarea liniei 27 in Ghencea. Cred ca acest pas e necesar, ca sa "analizam" raspunsul si sa stim cum sa "contra-atacam". Modificarea lui 11 in Giulesti e un fait accompli si nu cred ca va fi bagat inapoi in Ghencea, indiferent ce va fi, deci discutam de pomana.

In al 2'lea rand, petitia userului "linia 69", cu unele "reparatii" ici si colo, cred ca e foarte buna. Mi-am "stors creierul" si eu cu privire la aceasta problema, si cred ca intr-adevar cea mai buna solutie ar fi introducerea celor 4 ture ale liniei 47 in linia 27, concomitent cu re-orientarea liniei 27 in Ghencea. Cred ca prin aceasta suplimentare cu 4 ture, frecventa de circulatie a liniei 27 ar ramane aproximativ la fel si deci nu s-ar modifica semnificativ capacitatea de transport pe tronsonul RATB Titan - Parcul Libertatii. Ar trebui explicat inca o data ca daca vrei sa ajungi din Titan sau din Dristor la Piata Unirii, metroul e mult mai rapid si direct. Iar daca stai in Vitan, la fel de bine ajungi cu 123 si 124 la Unirii. Si chiar daca folosesti tramvaiul 27, trebuie sa fii masochist sa mergi cu el intre Budapesta si Unirii, mai ales la orele de varf.

Trebuie explicat ca in cazul modificarii liniei 27 in Ghencea, transbordarea intre 27 si 32 pentru cei care merg pe relatia Rahoca - Vitan/Dristor/Marasesti/Titan poate fi facuta la fel de usor la intersectie la Stan Tabara in loc de 11 Iunie, cum se face acum. Iar cei care au treaba cu zona Chirigiu - Cosbuc - Regina Maria pot folosi in continuare linia 23 dinspre Dudesti - Dristor.

Mai trebuie explicat, adica repetat, in petitie si faptul ca linia 47 asa cum e nu are nici un rost, nici in Ghencea, nici la Cet Vest, intrucat e prea ocolit si vine prea greu. Cine vrea sa faca acest traseu ajunge mult mai rapid cu autobuzul 221. 47 de cand a fost infiintat in anii '80 a fost intotdeauna "o umplutura" a carei singur scop real a fost utilizarea sinei pe Bd. Timisoara intre Cet Vest si Valea Cascadelor, dar acest tronson e acoperit cu o frecventa mult mai buna de autobuzele care ajung acolo.

Dar ca sa ajunga ceva si la Cet Vest, in contul celor 4 ture scoase din 47 si bagate in 27, eu as propune sa se scoata cateva ture (3-4) din linia 8 si introdusa o linie de dublura (hai sa zicem 48, din motive "traditionale" :roll: ) care sa mearga pe traseul Zetarilor - Razoare - Cet Vest. Si asa rezolvam aproape toate problemele, si avem un traseu spre Cet Vest, inutil ca intotdeauna :twisted: , dar macar e folosita sina. Singura scadere a capacitatii de transport ar fi pe Preciziei si Valea Cascadelor, pana la intersectia cu Timisoara, dar asta nu ar reprezenta o problema, fiindca oricum mi se pare ca sunt cam multe tramvaie care defileaza destul de goale pe acolo.

De varianta asta ce parere aveti? SI inca o data, repet rugamintea sa se publice aici raspunsul RATB'ului cu privire la modificarea lui 27 in Ghencea.

 


  • Leo
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Leo

Dominatrix wrote:
In primul rand, il rog pe Utilizator anonim sa publice aici raspunsul primit la petitia pe care a trimis-o in legatura cu re-orientarea liniei 27 in Ghencea. Cred ca acest pas e necesar, ca sa "analizam" raspunsul si sa stim cum sa "contra-atacam". Modificarea lui 11 in Giulesti e un fait accompli si nu cred ca va fi bagat inapoi in Ghencea, indiferent ce va fi, deci discutam de pomana.

In al 2'lea rand, petitia userului "linia 69", cu unele "reparatii" ici si colo, cred ca e foarte buna. Mi-am "stors creierul" si eu cu privire la aceasta problema, si cred ca intr-adevar cea mai buna solutie ar fi introducerea celor 4 ture ale liniei 47 in linia 27, concomitent cu re-orientarea liniei 27 in Ghencea. Cred ca prin aceasta suplimentare cu 4 ture, frecventa de circulatie a liniei 27 ar ramane aproximativ la fel si deci nu s-ar modifica semnificativ capacitatea de transport pe tronsonul RATB Titan - Parcul Libertatii. Ar trebui explicat inca o data ca daca vrei sa ajungi din Titan sau din Dristor la Piata Unirii, metroul e mult mai rapid si direct. Iar daca stai in Vitan, la fel de bine ajungi cu 123 si 124 la Unirii. Si chiar daca folosesti tramvaiul 27, trebuie sa fii masochist sa mergi cu el intre Budapesta si Unirii, mai ales la orele de varf.

Trebuie explicat ca in cazul modificarii liniei 27 in Ghencea, transbordarea intre 27 si 32 pentru cei care merg pe relatia Rahoca - Vitan/Dristor/Marasesti/Titan poate fi facuta la fel de usor la intersectie la Stan Tabara in loc de 11 Iunie, cum se face acum. Iar cei care au treaba cu zona Chirigiu - Cosbuc - Regina Maria pot folosi in continuare linia 23 dinspre Dudesti - Dristor.

Mai trebuie explicat, adica repetat, in petitie si faptul ca linia 47 asa cum e nu are nici un rost, nici in Ghencea, nici la Cet Vest, intrucat e prea ocolit si vine prea greu. Cine vrea sa faca acest traseu ajunge mult mai rapid cu autobuzul 221. 47 de cand a fost infiintat in anii '80 a fost intotdeauna "o umplutura" a carei singur scop real a fost utilizarea sinei pe Bd. Timisoara intre Cet Vest si Valea Cascadelor, dar acest tronson e acoperit cu o frecventa mult mai buna de autobuzele care ajung acolo.

Dar ca sa ajunga ceva si la Cet Vest, in contul celor 4 ture scoase din 47 si bagate in 27, eu as propune sa se scoata cateva ture (3-4) din linia 8 si introdusa o linie de dublura (hai sa zicem 48, din motive "traditionale" :roll: ) care sa mearga pe traseul Zetarilor - Razoare - Cet Vest. Si asa rezolvam aproape toate problemele, si avem un traseu spre Cet Vest, inutil ca intotdeauna :twisted: , dar macar e folosita sina. Singura scadere a capacitatii de transport ar fi pe Preciziei si Valea Cascadelor, pana la intersectia cu Timisoara, dar asta nu ar reprezenta o problema, fiindca oricum mi se pare ca sunt cam multe tramvaie care defileaza destul de goale pe acolo.

De varianta asta ce parere aveti? SI inca o data, repet rugamintea sa se publice aici raspunsul RATB'ului cu privire la modificarea lui 27 in Ghencea.


Sunt sigur ca nu o sa vrea Tatre pe 27. Trece prin centru...
Ma rog n-ar fi o problema daca s-ar face schimb cu V3A care mai circula pe 8/25.

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Trasee traditionale ? Ce scorneala tipic RATB-ista ! In primul rand nu-i da mana nimanui sa pastreze trasee traditionale fara sa fie solicitate de calatori, asa numai de dragul traditiei ... Asta e o poveste pt a o spune copiilor la culcare " cand eram eu mic linia X mergea din punctul a in punctul b .... si ce bine era, uite vezi ca mai e si azi dar nu mai are calatori ..." In al doilea rand orasul s-a schimbat si se mai schimba iar oamenii au alte trasee de parcurs care impun modificari ale liniilor de transport, acestea trebuind adaptate in permanenta, desigur cand situatia o cere. Asa ca partea cu traseele traditionale ale RATB-ului o consider o jignire mascata pentru noi cei de aici si nu numai, de fapt a tuturor locuitorilor Buurestiului. RUSINE RATB !!! Iar avand in vedere ca parcul de vehicule este redus, in special la troleibuze si tramvaie, nu mai e cazul sa se faca mofturi de genul ca pe nu stiu unde nu pot circula tramvaie d-alea sau d-alea ... pe acolo nu pot trece decat d-astea ... (vezi moftul cu TATRELE) si mai bine nu mai bagam nimic !!! Lasa ca prostimea crede in "pitici si zane" in continuare.
Da, trebuie sa facem toate demersurile care s-au scris aici, ne intalnim si trecem la semnaturi. In paralel ar trebui ca fiecare dintre noi sa trecem la bombardat RATB-ul cu petitii, astfel se mai pune ceva acolo pe langa celelalte propuneri de "protest". Nu trebuie sa ne lasam, ca tot noi avem de tras. Cand voi primi raspunsul (desigur nefavorabil) o sa-l postez si eu aici.

 


Re: Propuneri de noi trasee ionescu63

O alta varianta ar fi ca 11 sa revina in Ghencea, 12 +44 sa intoarca la G.Basarab, 8 si 25 sa ramana neschimbate si am acoperi toate variantele...
Ce ziceti?

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Leo wrote:
Sunt sigur ca nu o sa vrea Tatre pe 27. Trece prin centru...
Ma rog n-ar fi o problema daca s-ar face schimb cu V3A care mai circula pe 8/25.
Care Centru!? Dupa stiinta mea, tramvaie nu mai circula DELOC prin centru in oras de aproape 25 de ani, de cand s-au scos liniile pe acolo!!! 27 e o linie "tangentiala", in nici un caz centrala. Si chiar daca ar fi "centrala", care e problema? Nu-i convine primarului? Sa puna mana sa aloce bani pentru modernizarea sau inlocuirea vagoanelor vechi si pe urma sa-si permita sa dea din gura.

ionescu63 wrote:
O alta varianta ar fi ca 11 sa revina in Ghencea, 12 +44 sa intoarca la G.Basarab, 8 si 25 sa ramana neschimbate si am acoperi toate variantele...
Ce ziceti?
12 daca ar circula pe traseul de baza CFR Progresul - Gara Basarab, ar fi dublat prea mult de 25, de unde tramvaie pentru asa ceva?

 


Re: Propuneri de noi trasee ionescu63

OK, 25 inlocuit cu 35.

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

lucianho wrote:
25-ul dispare odata cu deschiderea circulatiei tramvaielor pe pasajul Basarab,asta e sigura deci luati-va gandul de la 25.
Vedeti de asta ziceam si in topicul de la infrastructura, si repet aici: SA INCETAM SA MAI FIM NISTE BOTTOMS, care se agita pe forumuri, si in rest nu fac mare lucru, si pe urma cand "inevitabilul" se produce, isi arunca mainile in aer si zic: "Ce sa faci? Asta e!" Trebuie sa luam veneticii de urechi, fiindca nu ei au de-a face zi de zi cu conditiile sado-maso de transport in comun din Bucuresti. Si noi avem un avantaj: suntem destupati la cap si intelegem bine problemele acestea, deci este pacat sa nu facem ceva mai mult decat niste propuneri pe un forum, care cine le citeste? Tot noi?

Si chiar daca in continuare vom fi Bottoms, macar sa fim unii cu initiativa, adica sa facem "Varza pe Varza", PENTRU CA MERITAM, vorba reclamei. Bravo lui Dr2005 si altora care au luat initiativa. Trebuie sa fim TOPS. Asa trebuie continuat.

Inca o data, rog sa se publice raspunsul RATB (defavorabil) cu privire la modificarea lui 27 in Ghencea.

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

lucianho wrote:
Linia 11 va functiona intre Cartier 16 Februarie si Ghencea, pe Cal. Giulesti, Sos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timisoara, Sos. Progresului, Cal. 13 Septembrie si Bd. Ghencea ;

Valabil doar de revelion !!!

 


  • Leo
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Leo

Dominatrix wrote:
Leo wrote:
Sunt sigur ca nu o sa vrea Tatre pe 27. Trece prin centru...
Ma rog n-ar fi o problema daca s-ar face schimb cu V3A care mai circula pe 8/25.
Care Centru!? Dupa stiinta mea, tramvaie nu mai circula DELOC prin centru in oras de aproape 25 de ani, de cand s-au scos liniile pe acolo!!! 27 e o linie "tangentiala", in nici un caz centrala. Si chiar daca ar fi "centrala", care e problema? Nu-i convine primarului? Sa puna mana sa aloce bani pentru modernizarea sau inlocuirea vagoanelor vechi si pe urma sa-si permita sa dea din gura.


Poate centru e prea mult spus, 27 trece destul de aproape de zone centrale (ex Piata Unirii ; Budapesta ; Bd. Unirii ; P-ta Alba Iulia etc.), comparativ cu traseele prin care trec Tatrele. Din moment ce se doresc prin Pasajul Basarab doar tramvaie noi, sansele sa accepte Tatre pe trasee precum 27 sunt destul de mici.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Mircea G

Vad ca istoria de aici   - viewtopic.php?p=32646#p32646 - a stirnit multe comentarii ... :evil:
Studiam !? eu azi harta transportului bucurestean si ma intrebam de ce in cartierul parvenitilor , Brincusi , pacat de nume ...a " incaput " autobuzul ratb , pe strada Pucheni , adevarat bulevard , nu .
Ramin la parerea ca este rea vointa .
Daca mai are cineva idei la ce institutii se poate apela , se mai poate apela , sa scrie aici .

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 104
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421217 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use