Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1445 posts, 398720 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 104
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee andrei11

În orice caz tramvaiele actuale unisens trebuie eliminate total. Ar trebui să avem numai tramvaie dublu sens care să elimine pe de o parte bucla de la cap, pe de altă parte să putem să avem și stații cu peron central, acolo unde se impune acest lucru.
Veniți cu foarte multe informații și nu am cum să le procesez așa de rapid.
Traseele de tramvai trebuie gândite în mod just iar unele capete nu sunt de părăsit. ( mă refer la cele din centru:  Sf.Gheorghe / Sf. Vineri / Capul lui 32. )

 


Re: Propuneri de noi trasee neur000

andrei, perfect de acord cu tine. Până vom vedea metrouri în diverse cartiere, poate ar fi mai realist să visăm la metrou uşor pe actuala infrastructură de tramvaie.

55 îl văd mai util pentru locuitorii din Pantelimon. Iancului e destul de scurt, are metrou la un capăt.

Ar fi de analizat şi frecvenţa lui 55 şi timpul pe care îl faci de la o staţie oarecare până la Sf Gheorghe. Dacă ar veni la 2 minute precum 32 şi dacă ar circula rapid, e posibil să meargă foarte mulţi cu el până la capăt.

De câte ori am avut treabă în Iancului, am luat 311 de la Piaţa Rosetti la Piaţa Iancului.

Cât despre racorduri gen:

- Rahova - Bellu
- Colentina ( până la Bucur Obor )
- Pantelimon ( până la Iancului )
- Giurgiului ( tot până la Bellu ).

Mie personal mi se pare o idee bună, să conectezi un cartier strict cu cea mai apropiată staţie de metrou, apoi trenurile să circule pe infrastructura existentă.  Dacă nu mă înşel, aşa s-a şi întâmplat prin alte ţări. Ar fi mai ieftin decât magistrale complete. Dar poate actualele magistrale sunt prea aglomerate şi nu ar fi loc pe ele pentru trenuri suplimentare.
Valentin wrote:
Eu in mod special as plusa cu capetele propuse in Parc Eroilor si in zona Bibliotecii este un teren liber(?) , iar tramvaiul in loc sa o ia prin Pasajul Marasesti o ia pe bretea spre Bd.Mircea Voda si se poate realiza un capat pentru tramvaiul 27 (ar ajuta si la degrevarea statie de la Unirii a lui 32)


Eu aş vedea un mega nod intermodal, fix în Piaţa Unirii. Unde să se conecteze toate mijloacele de transport care ajung la Piaţa Unirii sau prin jur.

 


Re: Propuneri de noi trasee Valentin

Aglomeratia la metrou este cauzata de lipsa investitiilor la RATB. Daca liniile esentiale ar fi metrou usor (cu 2,3 minute / statie) , ar avea aer conditionat vara, refugiile ar fi mai generoase cu acoperitoare mai lungi si mai late, metroul s-ar degreva cat de cat...
De asemenea, acolo unde se poate, ar trebuii ca statiile de autobuz/troleibuz/tramvai sa fie unite printr-un trotuar central sau cumva (ex: Piata Sf. Gheorghe)


La Unirii unde mai exact... nu prea este mult loc pentru constructii generoase..

 


Re: Propuneri de noi trasee neur000

Legat de metrou uşor, în PMUD sunt trecute doar două: Bragadiru-Voluntari şi Popeşti Leordeni-Piața Victoriei. Și probabil că sunt trecute la mișto și alea, să fie acolo.

Nu văd de ce nu transformă unele din actualele linii în linii de metrou ușor. Schimbă parțial șinele, aduc vagoane mai decente, delimitează șinele de trafic, pun macazuri automate, instalează semafoare care dau automat verde tramvaiului.

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Intervenție moderator :
Pentru valentin / neur 000.
ATENȚIE !
Ca noi membrii nu prea aveți spațiu suficient pentru postare fotografii ( vă rog verificați cât spațiu mai aveți ). Recomandabil ar fi să folosiți deocamdată un spațiu extern pentru  postare fotografii, noi recomandăm flickr.

_____________________________________________________
neur000 wrote:
Cât despre racorduri gen:

- Rahova - Bellu
- Colentina ( până la Bucur Obor )
- Pantelimon ( până la Iancului )
- Giurgiului ( tot până la Bellu ).
Mie personal mi se pare o idee bună...

Cred că m-ai înțeles complet greșit, racordurile respective ar fi fost tot linii de metrou ( greu ), ar fi fost cea mai proastă soluție cu putință.
Soluția corectă sunt magistralele care sunt pe planșele proiectanților ( M 4 ...M 7 + inelara ). Problema este că aceste proiecte nu se concretizează decât foarte greu...

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

Sunt multe linii RATB care ar trebui reorganizate.Ar trebui gândite traseele RATB și să se creeze legături noi între cartiere și centru,intre un cartier si alt cartier.De exemplu nu există legătură între cartierele Drumul Taberei și Militari.Nu exista legatura intre Drumul Taberei și Berceni.Nu există legătură directă între Bucur Obor și Theodor Pallady.Nu există legătură între Ghencea și Titan.De ce nu se prelungește linia 220 la Ghencea?De ce nu se modifică traseul liniei 36 spre Complex RATB Titan iar linia 40 să dispară?De ce nu se modifică traseul liniei 27 spre Ghencea?Între Drumul Taberei și Militari ar putea fi un traseu de autobuz între Ghencea și Militari Residence care ar funcționa pe următoarele artere:Bulevardul Ghencea - Strada Brașov - Drumul Taberei(ramura de nord) - Strada Romancierilor - Bulevardul Timișoara - Strada Moinești - Bulevardul Iuliu Maniu - Complex Comercial Militari - Militari Residence,iar la întoarcere să aibă același traseu între Militari Residence și intersecția Strada Moinești/Bulevardul Timișoara apoi prin Bulevardul Timișoara - Strada Valea Oltului - Strada Valea Ialomiței - Drumul Taberei (ramura de sud) - Strada Brașov - Bulevardul Ghencea - Ghencea.

 


Re: Propuneri de noi trasee Valentin

Fiecare cartier ar trebui sa aiba propriul ei LGT sau metrou usor care sa deserveasca centrul sau.. Restul liniilor sa fie conexiuni cu celelalte cartiere din zona...

Raze = linii metrou usor cu green track
Liniile celelalte = circulare pe cat posibil

 


Re: Propuneri de noi trasee Nicu24

Din cate stiu s-a propus acum ceva ani de zile schimbarea traseului lui 27 până la Ghencea dar nu s-a vrut de către capetele pătrate din RATB din cauza călătorilor care ar tipa în Piața Unirii ca nu le mai vine 27-le .
Multe trasee sunt si la ora actuală făcute pe fluxurile si gândirea din anii 70-80 si nu pr situația actuală cand Bucureștiul este sufocat la propriu de mașini și vad ca nici din partea PMB nu exista solutii viabile cu privire la transportul în comun .
Cat despre metrou si construirea de noi magistrale sint vise umede si fanteziste ,uitati-va de cati ani de chinuie să realizeze magistrala 5 pe care probabil nici la anul nu vom circula .
Eu unul as scoate porcăria aceea de tramvai 47 și as baga Tatrele unde e nevoie de ele  cu adevarat si as lua 27-le si l-aș duce în Ghencea si asa s-ar crea o legătură directă Titan si Drumul Taberei chit ca apar nemultumiri la călătorii fideli ai lui 27 ..se obișnuiește lumea dar chestia e că nu se vrea realizarea acestui traseu.
Cat despre linia 40 și eu l-aș desființa si l-aș trimite pe 36 la RATB Titan cu suplimentarea de vagoane din 40 ,si as lasa decât 56 la Republica comun cu 46.

 


Re: Propuneri de noi trasee Valentin

47-ele e singurul traseu care leaga cartierul Ghencea + DT de Unirii direct d.p.d.v. al tramvaiului.. Poate dupa terminarea M5 la Universitate s-ar putea scoate sau reorganiza..

 


Re: Propuneri de noi trasee WT_fan06

Sunt sigur că nu 27 e cauza haosului din București... părerea mea e că îi e suficient până la Unirii. Circulând cât de cât segregat de mașini, nu cred că e bine să dăm și această linie peste cap SUPRA lungind-o ( :mrgreen: ). Mai bine să repare catastrofa aia de Camil Ressu & Co și să mai subțieze un pic timpii ăia de așteptare (peste 10 minute de așteptare nu ar trebui să aibă) și are toate datele unei legături rapide și eficiente periferie - centru.

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

DT - ul e un fel de a spune. Oricum DT - ul are legătură directă cu Universitatea / gara și la  ora actuală. Ba și cu Romana dacă nu mă înșel.
Cât despre Ghencea ce să spun...în Ghencea sunt mai multe morminte decât apartamente.
La  Ghencea este o anomalie...De exemplu capătul lui 41 e în Ghencea, dar blocurile de peste drum sunt în Dr. Taberei.
______________
27 este o linie parazit, e ilogică din toate punctele de vedere.

 


Re: Propuneri de noi trasee punmeister

andrei11 wrote:
Ba și cu Romana dacă nu mă înșel.

Da, 368.

 


Re: Propuneri de noi trasee Valentin

Eu ma refeream d.p.d.v. al tramvaiului.. Pentru Gara de Nord avem linia 35 si 1/10 pentru Piata Victorieri, dar la Unirii nu duce niciun tramvai (nu zic ca si trebuie) .. E adevarat ca linia lui 47 nu e foarte populata si are un tramvai la 30 de minute ( 2 ture? ) si o ia pe ocolite ca sa ajunga in zona centrala... Poate daca s-ar putea duce pe langa Parlament cu capat in Parcul Izvor ar avea mai multa utilitate, acum.. rar am vazut oameni sa il ia pana la Unirii (eu l-am folosit pana la Unirii din curiozitate+ era aproape de casa) , multi folosesc RATB-ul , mai exact 385 care duce direct (ma refer de zona capatului lui 41)

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Ai spus o vorbă mare...Hai să ducem liniile RATB acolo unde trebuie, nu  acolo unde ne dictează sufletul...Nu înțeleg ce aveți cu Piața Unirii, nu e deloc punctul central al Bucureștiului...

 


Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 104
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421279 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use