Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1448 posts, 404448 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 104
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee autob368

mastocitu wrote:
682 este singura linie ratb din andronache nu poti sa lasi un cartier intreg fara mijloc de transport doar pentru ca are locuitori mai putini; duci 101 in andronache la care adaugi autobuzele de pe 682

Vad ca aveti ceva cu linia asta... va ganditi mult cand afirmati asa ceva? Nu am spus niciodata ca nu trebuie transport acolo, dar de ce sa nu se inlocuiasca 682 cu 101? 101 vine si mult mai des decat 682, iar suplimentarea lui 101 cu 2-3 ture ar fi suficienta, asa cum mai mentionat in postarile anterioare. Dar in conditiile in care RATB nu are autobuze suficiente, tu gandesti de-a dreptul SF, sa duci in Andronache  pe 101, lasandu-l si pe 682  :|

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Unde nu-i cap vai de .... vehicule !!! Daca e adevarat ca de la 1 Martie iar se reduce numarul de vehicule asta nu inseamna decat distrugerea rapida a celor care vor circula, si asa sunt unele trasee aglomerate, cu usi care sunt fortate pentru a se inchide + alte piese care se distrug din cauza supraincarcarii. Paguba o sa fie mult mai mare deci in loc de economie o sa iasa pierdere si vaiiiii nu avem bani  :oops: ....
RATB in loc de reducerea parcului prin metoda asta ar trebui sa-si revizuiasca toate liniile (traseele) si sa faca o reorganizare generala severa a acestora, ceea ce inseamna desfiintari, prelungiri, scurtari, comasari etc. cu riscul de a nemultumi pe unii sau pe altii (ceea ce face si acum).
De fapt la modul general nu ii poti multumi pe toti.  Sa nu uitam ca unele trasee au fost infiintate poate din diversele interese personale ale unora sau din ambitia prosteasca de a pastra cu orice pret trasee traditionale si nu din nevoile reale de deplasare ale "fluxurilor de calatori". Si chestia cu oamenii care sunt obisnuiti ca linia traditionala XXX sa mearga din punctul A in punctul B nu este hotaratoare pentru a nu face orice fel de schimbari daca situatia le impune. Tot invatul are si un dezvat, treptat se vor obisnui cu noile trasee, indicative etc. Mai greu e la inceput, dar daca ne vaitam ca nu avem bani doar nu o sa stam asa, numai de dragul ca lumea e obisnuita ca troleibuzul 70 sa aibe 90% traseu comun cu 92 si sa vina unul in spatele celuilalt - de exemplu - iar dupa aia sa mai astepte inca 15-20 de minunte pentru a se repeta situatia. Exemplele pot continua. E valabil oriunde ca atunci cand nu ai bani sa cauti sa te descurci cu ce ai. In cazul RATB-ului folosind parcul de care dispune acum (excluzand vehiculele ce urmeaza a fi casate) trebuie sa faca in asa fel incat sa nu nemultumeasca pe toata lumea.
Deci cred ca au dreptate cei care zic aici ca se impun niste schimbari, fie ca ne plac sau nu dar deocamdata asta e situatia cu transportul din Bucuresti iar propunerile noastre trebuie sa tina cont de aceste aspecte.

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Da, numai ca cel putin ultimii 20 de ani ne-au aratat ca indiferent care a fost conducerea si angajatii cu raspundere in RATB lucrurile au mers din ce in ce mai prost. Daca se schimba EI tot mai dureaza ceva timp (ani) pana la normal. Speram in mai bine ...
Si ce le-o trebui sa studieze atat daca e nevoie sau nu de linia 27 in Ghencea (sau alta) cand daca stai doar 1 saptamana si urmaresti vezi cu ochiul liber realitatea ?  :evil:

 


Re: Propuneri de noi trasee Lohengrin

Cred ca fara impulsul unor operatori privati de transport in Capitala - si aici exclud "firma de dube a sefului autobazei X", calitatea serviciului prestat de RATB nu are decat cum sa se deterioreze constant. Asta in ciuda maririlor apropiate de tarife care nu vor face decat sa mai reduca din subventia Primariei.
 Pe cazul concret al liniei 682, asta se traduce asa: daca o linie privata, sa-i zicem 382 Andronache - Obor - Rosetti va circula la interval de 10 minute la tariful de 2 lei/cursa, nu stiu cati amatori de 682 (interval ideal 20 minute, real 25-30 minute) vor mai ramane.

 Perspectivele pana prin 2013 nu sunt tocmai roz pentru transportul public de suprafata din Bucuresti. Tramvaiele pica pe capete, altele noi nu se mai fac curand - la adapostul scaderii cererii ca urmare a lucrarilor de durata: Mihai Bravu, Sudului, Muncii, Basarabia, Pantelimon, Liviu Rebreanu, Aerogarii, Lacul Tei. Se caseaza ultimele DAF-uri si RdS, se aduc autobuze noi (speram ca nu MAZ-uri), 2012 e an electoral asa ca liniile preorasenesti gratuite nu vor intarzia sa apara ca sa aiba de unde disparea dupa alegeri. Troleibuze nu s-au licitat, but who the f#%k needs them, reteaua N-S e o utopie, ba si din Drumul Taberei vor disparea dupa ce vom avea metrou.

 


Re: Propuneri de noi trasee alchimistul

Totusi, cat de proaste sunt aceste MAZ-uri ? Am remarcat ca sunt privite cu multa reticenta de catre unii forumisti (mai ales pe forumul celalalt). De ce ? Sunt proaste ca fiabilitate ? Consuma mult ? La raportul calitate-pret ?

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Dr2005 wrote:
Se impune o singură schimbare: schimbarea directorului general! Eventual şi a angajaţilor care se ocupă de trasee şi orare.
€Si asta repede, fiindca romanul are o vorba: boala lunga, moarte sigura. Aici e cheia. Exista un prag critic care daca este depasit, nimeni nu mai poate salva nimic, chiar daca vine un director general mai bun.
linia 69 wrote:
Unde nu-i cap vai de .... vehicule !!! Daca e adevarat ca de la 1 Martie iar se reduce numarul de vehicule asta nu inseamna decat distrugerea rapida a celor care vor circula, si asa sunt unele trasee aglomerate, cu usi care sunt fortate pentru a se inchide + alte piese care se distrug din cauza supraincarcarii. Paguba o sa fie mult mai mare deci in loc de economie o sa iasa pierdere si vaiiiii nu avem bani
Aici e vorba de un cerc vicios, care face ca atunci cand regia de transport creste intervalele de succedare pe un traseu, fie din motive economice, fie ca urmare a scaderii cererii, calatorii ramasi incep sa se orienteze spre alte alternative de deplasare, si sfarsitul traseului respectiv nu mai e departe, fiindca numarul de calatori scade sub un prag critic necesar pentru continuarea functionarii traseului respectiv La asta adaugam si timpul de acces la statie si timpul mediu de asteptare in statie, elemente la care calatorul roman este foarte sensibil, cu atat mai mult cu cat orarele nu sunt afisate in statii sau pe internet, si daca sunt, nu prea sunt respectate.

O alta problema este ca exista studii care au dovedit ca odata ce ai "alungat" calatorii prin desfiintarea unor trasee sau cresterea intervalului de succedare pe altele, e foarte greu sa ii "re-inveti" sa foloseasca transportul public, chiar daca dupa un timp se revine la orare mai atractive, fiindca deja poporul si-a gasit alte alternative de deplasare, la care e greu sa renunte.
Lohnegrin wrote:
Cred ca fara impulsul unor operatori privati de transport in Capitala - si aici exclud "firma de dube a sefului autobazei X", calitatea serviciului prestat de RATB nu are decat cum sa se deterioreze constant.
You hit gold! . :lol: Mai tineti minte cand se discuta de introducerea de autobuze mici, nepoluante pentru transportul de noapte? De ce nu si in timpul zilei?

 


Re: Propuneri de noi trasee Chev Celios

Dr2005 wrote:
Se impune o singură schimbare: schimbarea directorului general! Eventual și a angajaților care se ocupă de trasee și orare.


Toata parte de TESA trebuie schimbata.Cat despre Crit ceva imi spune ca nu mai are mult.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Dr2005

alch3mist wrote:
Totusi, cat de proaste sunt aceste MAZ-uri ?

Suficient de proaste cât să ia foc după o lună de exploatare şi, cum MAZ-ul NU are service în România, să rămână aşa arse până ies din leasing, că nu e legal să fie casate. În plus, şasiurile sunt foarte subţiri (economie...) şi trebuie sudate des, apărând problema pe care am expus-o la DeSimoane (dar MAZurile cad mult mai repede) cu sudatul aiurea peste rugină, de în câteva luni se rupe la loc. Nu mai zic de finisaje (la Constanţa, la ultimul lot s-au prins în şuruburi toate panourile din interior înainte să le scoată la traseu, deşi vorbim de autobuze NOI) şi de unele echipamente (în prima zi cu MAZ 107 la Constanţa am luat o ţeapă de zile mari, că au crăpat mecanismele de la uşi, aşa că jos toată lumea, de fapt ,,Dă-te, bă, jos" - exprimarea şoferului, şi apoi înghesuie-te 10 minute mai târziu în următorul, pentru care trebuia şi alt bilet).€

 


Re: Propuneri de noi trasee alchimistul

Pacat, ma asteptam sa fie bine realizate si durabile, avand in vedere ca sunt produse intr-o tara ex-sovietica. In 2-3 saptamani vreau sa merg cu consoarta pana la Pitesti, fireste ca o sa ne dam si cu MAZ-urile si eventual poate cu un DAC articulat  :)  Gata, am terminat cu off-topicul

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Dr2005

Nu mai există Dac-uri articulate în Piteşti. Cele de la Publitrans s-au casat în 2007, iar cele de la Dacia în 2009.€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
Nu mai există Dac-uri articulate în Pitești. Cele de la Publitrans s-au casat în 2007, iar cele de la Dacia în 2009.


8-)  8-)  8-)

 


  • nokia2010
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee nokia2010

Propunere trasee tramvaie (pentru cazul în care ar exista suficiente tramvaie):

1  PASAJ COLENTINA – Şos. Colentina – Podul Colentina – Şos. Colentina – Str. Ziduri Moşi – Halele Obor - Şos. Pantelimon – Bd. Ferdinand I – Foişorul de Foc – Str. Traian – P-ţa şi Hala Traian – Cal. Călăraşi (lor) – P-ţa şi Bis. Sf. Ştefan – Cal. Călăraşi (lor) – P-ţa Corneliu Coposu – Bd. Corneliu Coposu – P-ţa Sf. Vineri – Bd. Corneliu Coposu - Hanul lui Manuc - Str. Halelor – P-ŢA UNIRII, cu întoarcere prin Bd. Ion C. Brătianu

5  P-ŢA SF. VINERI – Str. Sf. Vineri – Cal. Moşilor – Str. Paleologu – Str. Armand Călinescu – Str.. Vasile Lascăr – P-ţa Gemeni – Bd. Dacia – Str. Alecu Russo – Str- Tunari (lor) – Str. Barbu Văcărescu – Podul Barbu Văcărescu – Str. Barbu Văcărescu – Str. Cpt. Av. Alexandru Şerbănescu – Pasaj Băneasa – Bd. Aerogării – Str. Graţioasă - AEROP. BĂNEASA (ŞOS. BUCUREŞTI-PLOIEŞTI)

7 C.F.R. PROGRESUL – Şos. Giurgiului – P-ţa Eroii Revoluţiei – Şos. Viilor – Str. Dr. Constantin Istrati – Autogara Filaret – Str. Dr. Consatin Istrati – Str. 11 Iunie – Bd. Regina Maria – P-ŢA UNIRII

8  C.F.R PROGRESUL – Şos. Girgiului – Str. Anghel Alexandru – Str. Zeţari (lor)– Prel. Ferentari (lor) – P-ţa Ferentari (lor) – Cal. Ferentari (lor) – Cal. Rahovei – „Electromagnetica” – Şos. Progresului („Trafic Greu”) – Bd. Timişoara – Str. Valea Cascadelor – Bd. Preciziei – DEP. R.A.T.B. MILITARI

9 CART. TUDOR VLADIMIRESCU – Bd. Ghencea – Cal. 13 Sept. – Şos. Prgoresului („Trafic Greu”) – Şos. Viilor – P-ţa Eroii Revoluţiei – Şos. Olteniţei – P-ţa Sudului – Şos. Olteniţei – ROMPRIM S.A.

11  ROMPRIM S.A.  – Şos. Olteniţei – P-ţa Sudului – Şos. Olteniţei - Şos. Viilor – Şos. Progresului („Trafic Greu”) – Bd. Timişoara – Bd. G-ral Vasile Milea – Podul Grozăveşti –  Şos. Orhideelor – Cal. Giuleşti – CART. 16 FEBRUARIE

12  C.F.R. PROGRESUL – Şos. Giurgiului – P-ţa Eroii Revoluţiei – Şos. Viilor – Şos. Progresului („Trafic Greu”) – Bd. Timişoara – Bd. G-ral Vasile Milea – Podul Grozăveşti –  Şos. Orhideelor – GARA BASARAB

14  „GRANITUL” S.A. – Şos. Pantelimon – Bd. Ferdinand I – Foişorul de Foc – Str. Traian – P-ţa şi Hala Traian – Cal. Călăraşi (lor) – P-ţa şi Bis. Sf. Ştefan – Cal. Călăraşi (lor) – P-ţa Corneliu Coposu – Bd. Corneliu Coposu – Str. Sf. Vineri – Cal. Moşilor – Str. Cavafii Vechi – Str. Băniei – P-ŢA SF. GHEORGHE (Bis. Sf. Gheorghe Nou), cu întoarcere prin Str. Lipscani

15  COMPEX R.A.T.B. TITAN – Bd. Theodor Pallady – P-ţa Titan – Bd. Camil Ressu – Cal. Dudeşti – Posţa Vitan – Bd. Octavian Goga – Pasajul Mărăşeşti – Podul Mărăşeşti – Bd. Mărăşeşti – Str. 11 Iunie – Bd. Regina Maria – P-ţa Regina Maria – Bd. George Coşbuc – P-ţa Chirigiu – Cal. Rahovei – P-ţa Rahova – Şos. Alexandria (ei) – DEP. R.A.T.B. ALEXANDRIA

16  P-ŢA SF. VINERI - Str. Sf. Vineri – Cal. Moşilor – Str. Paleologu – Str. Armand Călinescu – Str.. Vasile Lascăr – P-ţa Gemeni – Str. Viitor (ului) – Str. Lizeanu – Str. Maica Domnului – Bd. Lacul Tei – Şos. Petricani – Bd. Prof. Dimitrie Pompeiu – PLATF. IND. PIPERA

17  LACUL TEI – Bd. Lacul Tei – Str. Maica Domnului – Str. Lizeanu – Şos. Ştefan cel Mare – Bucur Obor – Şos. Mihai Bravu – P-ţa Iancului – Şos. Mihai Bravu – P-ţa Eudoxiu Hurmuzachi/Bariera Vergului – Şos. Mihai Bravu – Podul Mihai Bravu – Şos. Mihai Bravu – Cal. Văcăreşti (lor) – P-ţa Sudului – Şos. Olteniţei – ŞURA MARE, cu întoarcer prin Şos. Giurgiului


19  COMPLEX R.A.T.B. TITAN – Bd. Thedor Pallady – Bd. 1 Dec. 1918 – Str.Liviu Rebreanu – Pod Lacuri – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Camil Ressu – Cal. Dudeşti – Poşta Vitan – Bd. Octavian Goga – Str. Nerva Traian – Podul Timpuri Noi – Bd. Gh. Şincai – Lic. „Gh. Şincai” – Cal. Şerban Vodă – P-ţa Eroii Revoluţiei – Şos. Giurgiului – Str. Anghel Alexandru – Str. Zeţarilor - ZEŢARILOR

20  LAROMET – Bd. Bucureştii Noi – Pasajul C.F.R Constanţa – Cal. Griviţei – P-ţa Mureş (Chibrit) Bd. Ion Mihalache – P-ţa Domenii (lor) – Bd. Ion Mihalache – P-ţa Victoriei – Str. Buzeşti – P-ţa Matache – Str. Berzei – P-ţa Virgiliu – Str. Berzei– VASILE PÂRVAN, cu întoarcere prin Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Prof. Dr. Grigore Cobălcescu

21  P-ŢA SF. GHEORGHE/Bis. Sf. Gh. Nou (venire prin Str. Cavafii Vechi, Str. Băniei) – Str. Lipscani – Cal. Moşilor – Bucur Obor – Şos. Colentina – Podul Colentina – Şos. Colentina – PASAJ COLENTINA

23  FAUR S.A. (PORATA IV) - Bd. 1 Dec. 1918 – Str.Liviu Rebreanu – Pod Lacuri – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Camil Ressu – Cal. Dudeşti – Poşta Vitan – Bd. Octavian Goga – Pasajul Mărăşeşti – Podul Mărăşeşti – Bd. Mărăşeşti – Str. 11 Iunie – Bd. Regina Maria – P-ţa Regina Maria – Bd. George Coşbuc – P-ţa Chirigiu – Cal. Rahovei – Cal. Ferentari (lor) – P-ţa Ferentari (lor) – Prel. Ferentari (lor) – ZEŢARILOR

24  CART. DĂMĂROAIA – Str. Piatra Craiului – Bd. Gloriei – Bd. Bucureştii Noi – Pasajul C.F.R Constanţa – Cal. Griviţei – Bd. Ion Mihalache – P-ţa Domenii (lor) – Bd. Ion Mihalache – P-ţa Victoriei – Str. Buzeşti – Bd. Alexandru Ioan Cuza – Bd. Ing. Gh. Duca – GARA DE NORD, cu întoarcere prin Cal. Grivţei, Str. Buzeşti

25 C.F.R. PROGRESUL – Şos. Giurgiului – P-ţa Eroii Revoluţiei – Şos. Viilor – Şos. Progresului („Trafic Greu”) – Bd. Timişoara - Str. Valea Cascadelor – Bd. Preciziei – DEP. R.A.T.B. MILITARI

26 (linie inelară)  SENS I: P-ŢA EROII REVOLUŢIEI – Cal. Şerban Vodă – Lic. Gheorghe Şincai – Bd. Gh. Şincai – Spl. Unirii (cheiul drept) – Podul Mihai Bravu – Şos. Mihai Bravu – P-ţa Eudoxiu Hurmuzachi/Bariera Vergului – Şos. Mihai Bravu – P-ţa Iancului – Şos. Mihai Bravu – Bucur Obor – Şos. Ştefan cel Mare – Bd. Iancu de Hunedoara – Pasaj Victoria – Şos. Nicolae Titulescu – Pasajul Basarab – Şos. Orhideelor – Podul Grozăveşti Şos. Grozăveşti – P-ţa Leul – Bd. Geniului – Şos. Progresului („Trafic Greu”) – Şos. Viilor  - P-ŢA EROII REVOLUŢIEI
SENSUL 2: P-ŢA EROII REVOLUŢIEI – Şos. Viilor – Şos. Progresului („Trafic Greu”) – Bd. Geniului – P-ţa Leul – Şos. Grozăveşti – Podul Grozăveşti – Şos. Orhideelor – Pasajul Basarab – Şos. Nicolae Titulescu – Pasajul Victoria – Bd. Iancu de Hunedoara – Şos. Ştefan cel Mare – Bucur Obor – Şos. Mihai Bravu – P-ţa Iancului – Şos. Mihai Bravu – P-ţa Eudoxiu Hurmuzachi/Bariera Vergului – Şos. Mihai Bravu – Spl. Unirii (cheiul stâng) – Podul Timpuri Noi – Bd. Gh. Şincai – Lic. Gh. Şincai – Cal. Şerban Vodă – P-ŢA EROII REVOLUŢIEI

27   COMPLEX R.A.T.B. TITAN – COMPEX R.A.T.B. TITAN – Bd. Theodor Pallady – P-ţa Titan – Bd. Camil Ressu – Cal. Dudeşti – Posţa Vitan – Bd. Octavian Goga – Pasajul Mărăşeşti – Podul Mărăşeşti – Bd. Mărăşeşti – Str. Dr. Constantin Istrati – Autogara Filaret – Str. Dr. Constantin Istrati – Şos. Progresului („Trafic Greu”) – Cal. 13 Sept. – Bd. Ghencea – CART. TUDOR VLADIMIRESCU

30 COMPLEX R.A.T.B. TITAN COMPLEX R.A.T.B. TITAN – COMPEX R.A.T.B. TITAN – Bd. Theodor Pallady – P-ţa Titan – Bd. Camil Ressu –Şos. Mihai Bravu – Cal. Vitan– Posţa Vitan – Bd. Octavian Goga – Pasajul Mărăşeşti – Podul Mărăşeşti – Bd. Mărăşeşti – Str. 11 Iunie – Bd. Regina Maria – P-ŢA UNIRII

32  DEP. R.A.T.B. ALEXANDRIA – Şos. Alexandria (ei) – P-ţa Rahova – Cal. Rahovei – P-ţa Chirigiu – Bd. George Coşbuc – P-ţa Regina Maria – Bd. Regina Maria – P-ŢA UNIRII

33  GRANITUL S.A. – Şos. Pantelimon – Halele Obor – Str. Ziduri Moşi - – Şos. Colentina – Podul Colentina – Şos. Colentina – PASAJ COLENTINA

34 ROMPRIM S.A. – Şos. Olteniţei – P-ţa Sudului – Cal. Văcăreşti (lor) - Podul Mihai Bravu – Şos. Mihai Bravu – P-ţa Eudoxiu Hurmuzachi/Bariera Vergului – Şos. Mihai Bravu – P-ţa Iancului – Şos. Mihai Bravu – Bucur Obor – Şos. Ştefan cel Mare – Bd. Iancu de Hunedoara – Pasaj Victoria – Şos. Nicolae Titulescu – Bd. Alexandru Ioan Cuza -  Gara de Nord – P-ţa Gara de Nord – Bd. Dinicu Golescu – GARA BASARAB

35  DEP. R.A.T.B. MILITARI – Bd. Preciziei – Str. Valea Cascadelor – Bd. Timişoara – Bd. G-ral Vasile Milea – Podul Grozăveşti – Şos. Orhideelor – Gara Basarab – Bd. Dinicu Golescu – Gara de Nord – Bd. Dinicu Golescu - P-ţa Virgiliu – Str. Berzei– VASILE PÂRVAN, cu întoarcere prin Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Prof. Dr. Grigore Cobălcescu

36  „REPUBLICA” S.A. – Bd. Basarabia (ei) – Bd. Chişinău – Şos. Pantelimon – Halele Obor – Str. Ziduri Moşi – Şos. Colentina – Str. Turmelor – Str. Reînvierii - Str. Maica Domnului – Bd. Lacul Tei – Şos. Petricani – Bd. Prof. Dimitrie Pompeiu – PLATF. IND. PIPERA

39  „REPUBLICA” S.A. – Bd. Basarabia (ei) – P-ţa Eudoxiu Hurmuzachi/Bariera Vergului – Cal. Călăraşi (lor) - ţa şi Hala Traian – Cal. Călăraşi (lor) – P-ţa şi Bis. Sf. Ştefan – Cal. Călăraşi (lor) – P-ţa Corneliu Coposu – Bd. Corneliu Coposu – P-ţa Sf. Vineri – Bd. Corneliu Coposu – P-ţa Unirii [Hanul lui Manuc - Str. Halelor (la ducere)] – [Bd. Ion C. Brătianu (la întoarcere)] – Bd. Regina Maria – P-ţa Regina Maria – Bd. Georghe Coşbuc – P-ţa Chirigiu – Cal. Rahovei – Cal. Ferentari (lor) – P-ţa Ferentari (lor) – Prel. Ferentari (lor) – ZEŢARI (LOR)

40  COMPLEX R.A.T.B. TITAN – Bd. Theodor Pallady – Bd. 1 Dec. 1918 - Cal. Călăraşi (lor) – P-ţa Corneliu Coposu – Bd. Corneliu Coposu – P-ţa Sf. Vineri - Str. Sf. Vineri – Cal. Moşilor – Str. Cavafii Vechi – Str. Băniei – P-ŢA SF. GHEORGHE (Bis. Sf. Gheorghe Nou), cu întoarcere prin Str. Lipscani

41  P-ŢA PRESEI LIBERE – P-ţa Montreal – Bd. Mărăşti – Bd. M-raş Constantin Prezan – Str. Turda – Cal. Crângaşi – P-ţa Crângaşi – Şos. Virtuţii – Podul Ciurel – Şos. Virtuţii – Pasajul Lujerului – Str. Lujerului – Str. Braşov – Bd. Ghencea – CART.  TUDOR VLADIMIRESCU

42  P-ŢA PRESEI LIBERE – P-ţa Montreal – Bd. Expoziţei – Str. Av. Popişteanu – [Str. Av. Popişteanu, Str. Puţul lui Crăciun (la ducere)] – [Str. Clăbucet (la întoarcere)] – P-ţa Mureş (Chibrit) – Cal. Grivţei – Pasajul C.F.R. Constanţa – Bd. Bucureştii Noi – Şos. Chitila (ei) – STR. MEZEŞ

44  CART. 16 FEBRUARIE – Cal. Giuleşti – Şos. Orhideelor – Gara Basarab - Gara Basarab – Bd. Dinicu Golescu – Gara de Nord – Bd. Dinicu Golescu - P-ţa Virgiliu – Str. Berzei– VASILE PÂRVAN, cu întoarcere prin Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Prof. Dr. Grigore Cobălcescu

45  STR. MEZEŞ – Şos. Chitila (ei) – Bd. Bucureştii Noi – Pasajul C.F.R. Constanţa – Cal. Grivieţi – P-ţa Mureş (Chibrit) – Bd. Ion Mihalache – P-ţa Domenii (lor) – Bd. Ion Mihalache – Str. Dr. Felix – Şos. N. Titulescu – Bd. Alexandru Ioan Cuza – Bd. Ing. Gh. Duca – GARA DE NORD, cu întoarcere prin Cal. Griviţei, Şos. Nicolae Titulescu

46  „GRANITUL” S.A. – Şos. Pantelimon – Şos. Iancului – P-ţa Iancului - -ţa Iancului – Şos. Mihai Bravu – Bucur Obor – Şos. Ştefan cel Mare – Bd. Iancu de Hunedoara – Pasaj Victoria – Şos. Nicolae Titulescu – Bd. Alexandru Ioan Cuza – Bd. Ing. Gh. Duca - GARA DE NORD, cu întoarcere prin Cal. Griviţei, Şos. Nicolae Titulescu

47  CART. TUDOR VLADIMIRESCU – Bd. Ghencea – Cal. 13 Sept. – Şos. Progresului („Trafic Greu”) – Bd. Timişoara – C.E.T. VEST MILITARI

48  CART. TUDOR VLADIMIRESCU – Bd. Ghencea – Cal. 13 Sept. – Şos. Progresului („Trafic Greu”) – Bd. Timişoara - Bd. Timişoara – Bd. G-ral Vasile Milea – Podul Grozăveşti –  Şos. Orhideelor – GARA BASARAB

50  FAUR S.A. (PORATA IV) - Bd. 1 Dec. 1918 – Str.Liviu Rebreanu – Pod Lacuri – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Camil Ressu – Şos. Mihai Bravu – Cal. Vitan - Bd. Octavian Goga – Str. Nerva Traian – Podul Timpuri Noi – Bd. Gh. Şincai – Lic. „Gh. Şincai” – Cal. Şerban Vodă – P-ţa Eroii Revoluţiei – Şos. Olteniţei – ŞURA MARE, cu întoarcere prin Şos. Giurgiului

51  P-ŢA TITAN – Bd. Nicolae Grigorescu – Bd. Chişinău – Şos. Pantelimon – Şos. Iancului - -ţa Iancului – Şos. Mihai Bravu – Bucur Obor – Şos. Ştefan cel Mare – Bd. Iancu de Hunedoara – Pasaj Victoria – Şos. Nicolae Titulescu – Bd. Alexandru Ioan Cuza -  Gara de Nord – P-ţa Gara de Nord – Bd. Dinicu Golescu – GARA BASARAB

55  „GRANITUL” S.A. – Şos. Pantelimon – Şos. Iancului – P-ţa Iancului - P-ţa Iancului – Bd. Pache Protopopescu - Str. Traian – P-ţa şi Hala Traian – Cal. Călăraşi (lor) – P-ţa şi Bis. Sf. Ştefan – Cal. Călăraşi (lor) – P-ţa Corneliu Coposu – Bd. Corneliu Coposu - P-ţa Sf. Vineri – Bd. Corneliu Coposu - Hanul lui Manuc - Str. Halelor – P-ŢA UNIRII, cu întoarcere prin Bd. Ion C. Brătianu

56  REPUBLICA” S.A. – Bd. Basarabia (ei) – P-ţa Eudoxiu Hurmuzachi/Bariera Vergului – Cal. Călăraşi (lor) - ţa şi Hala Traian – Cal. Călăraşi (lor) – P-ţa şi Bis. Sf. Ştefan – Cal. Călăraşi (lor) – P-ţa Corneliu Coposu – Bd. Corneliu Coposu – P-ŢA SF. VINERI

57  DEP. R.AT.B. ALEXANDIRA – Şos. Alexandria (ei) – P-ţa Rahova – Cal. Rahovei – Şos. Progresului („Trafic Greu”) – Şos. Viilor – P-ţa Eroii Revoluţiei – Cal. Şerban Vodă – Lic. „Gh. Şincai” – Bd. Gh. Şincai – Podul Timpuri Noi – Str. Nerva Traian – Str. Traian – P-ţa şi Hala Traian – Str. Traian – Foişorul de Foc – Bd. Ferdinand I – Str. Ziduri Moşi – Şos. Colentina – Str. Turmelor – Str. Reînvierii - Str. Maica Domnului – Bd. Lacul Tei – LACUL TEI

59  P-ŢA TITAN – Bd. Camil Ressu – Şos. Mihai Bravu – Podul Mihai Bravu  - Şos. Mihai Bravu – Cal. Văcăreşti (lor) – P-ţa Sudului – Şos. Olteniţei – ŞURA MARE, cu întoarcere prin Şos. Giurgiului€

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Tom

Am mers astazi cu 104 dela Eroilor pana la bd.Chisinau (Socului). Autobuzul era plin si era intervalul 11:30-12:00 (nu stiu daca dupa RATB e ora de varf ca numar de masini). In orice statie, coborau calatori si urcau multi calatori, astfel incat autobuzul a fost "full".
As propune infiintarea a inca unei linii (sa-i spunem 204) intre Piata Unirii si Cora Pantelimon sau macar pana la stadion (vechiul capat al lui 104), care sa mai preia din calatori. Autobuzul a plecat cam la 3-4 minute dela capat dupa cel din fata lui, nu stiu ce ar mai putea face la acest aspect, decat sa puna autobuze (Mercedes :twisted: ) articulate.

 


Re: Propuneri de noi trasee Gabi23

Sa fie suplimentat 104 ca tot are Pipera multe Mercedesuri in plus fata de cat au nevoie pentru parcul actual  ;).

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 104
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422241 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use