Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discuții după inaugurarea pasajului

299 posts, 60765 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

Andrei, imi pare rau ca nu apuc sa iti raspund mai detaliat la ce ma intrebi, poate reusesc diseara. Pana atunci, ca sa rezum, cam aceeasi explicatie ca David am si eu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

David,
1) Pe tine nu te fac pentru ca nu-mi permit, desi cateodata scrii bazaconii pe forum.
2) Ori nu ai carnet ori nu te-a interesat problema,la Baneasa daca o iei pe deasupra poti sa ajungi in centru foarte bine, mai informeaza-te te rog. Repet, ori n-ai carnet ori nu ai trecut pe acolo niciodata.
Concluzia, cine a presemnalizat pasajul PPL asa cum a facut-o nu e numai cretin, e si oligrofen pe deasupra, deci e cretino - oligrofen.
Vad ca va place sa vi se repete la nesfarsit, pe mine ca si beneficiar al pasajului ma intereseaza unde duce acel pasaj. Daca nu mi se spune de unde sa stiu eu in ce directie s-o apuc ? Sau e tinut la secret numai pentru initiati, sa nu se supraaglomereze cumva ?
# zapacitu, asa e, si preselectia asta trebuie facuta din vreme, de la Fantana,  sa ai timp sa te incadrezi pe ce banda ai nevoie. Sa nu uitam, soseaua e deseori aglomerata si se circula "ca popa" cu 80 pe ora, nu prea e timp de rationamente. Indicatiile trebuie date din vreme si sa fie clare.
# Serban, nici o problema, detaliaza cand ai timp si daca crezi ca e necesar. Se uita deseori ca noi  cei de aici scriem de placere si nu ca si obligatie profesionala.   :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului David

Andrei,

Te rog de acum incolo, cand scriu aici pe forum, sa scoti carnetelul si sa iei notite.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:?:. Cam asa ceva e bun ?
7-30-2015 1-12-07 PM.png (51.63 KB; downloaded 2360 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului panzer01

Azi m-am nimerit in jurul pranzului primul si singurul la semafor pe Poligrafiei. Rosu. Un val de masini veneau dinspre DN1 si se duceau ... surpriza... pe Kiseleff. Si semaforul a tinut nu gluma.

Deci 2 concluzii marunte:
- sunt f multi care nu intra in pasaj ci stau la semafor pe sus. Deci, aveti absoluta dreptate.
- toata idea pasajului era sa elibereze timpi in rond pentru celelalte directii. De ce tine asa de mult semaforul pe directia pasajului? Pentru cei care vor sa se intoarca sau cei care vor sa intre pe Poilgrafiei?

PS: o idee nebuneasca: Blocarea intrarii in rond dinspre DN1.
- cine vrea kiseleff => pasaj
- cine vrea marasti => pasaj
- cine vrea Poligrafiei => pe tipografilor de la Miorita
- cine vrea sa se intoarca => Rondul de la Miorita

Modificarea statiei RATB undeva mai aproape de Miorita.

Ha! Au si nebunii dreptatea lor tovarasi! Ce proiect de regenerare urbana s-ar putea face!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Riscant,
Solutia mea ( cea de jos ) e cea mai buna.  :mrgreen:
P 3.png (350.11 KB; downloaded 2349 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Pune totul pe o consola cu un singur brat pe dreapta si sunt si eu multumit :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului florin

David wrote:
Presemnalizarea pasajului e mai mult decat suficienta. Indicatoarele sunt foarte logice. Se indica faptul ca primele doua benzi sunt dedicate pasajului, iar celelalte sunt pe la suprafata. Directia de mers "Centru", "Arc", etc. nu se indica inainte de intrarea in pasaj, pentru ca nu are rost, deoarece si prin pasaj si pe la suprafata se ajunge tot acolo. Directia de mers "Centru", "B-dul Marasti", etc. se indica din momentul in care intri pe rampa, deoarece exista acea bifurcatie care separa directiile de mers.

La Baneasa, unde ai dat exemplu, se indica directia "Centru" prin pasaj, pentru ca daca o iei pe deasupra nu mai ajungi in centru, ci ajungi spre Aerogarii, etc.


Și la Băneasa dacă o iei pe lângă pasaj poți merge înainte - cum fac autobuzele. Doar că restul șoferilor nu au de ce să meargă spre centru pe lângă pasaj, de asta se pune semn cu Centru prin pasaj. La fel ar trebui să se facă și la pasaj Piața Presei.

Și mie mi se pare deficitară semnalizarea. Încercați să vă puneți în pielea unui om care nu e la curent cu lucrările de infrastructură cum suntem noi, și dup-aia mai gândiți-vă dacă semnalizarea este atât de bună.

Cred că faptul semnalat de mai mulți colegi că mulți o iau în continuare pe deasupra este dovada cea mai evidentă că semnalizarea pur și simplu nu e (suficient de) bună.

Ce a postat Andrei este bine, deși poate cam nepotrivit pentru zona aia. Suplimentar ar trebui scris pe asfalt, pe fiecare bandă de circulație, imediat după Miorița (plus repetat din 200 în 200m) ceva gen POLIGRAFIEI sau ALTE DIRECTII, respectiv CENTRU CENTRU/MĂRĂȘTI. În vest sunt frecvente astfel de inscripții pe asfalt în orașe.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului captiva

Am trecut si eu prin pasaj luni pe la 5.30 pm. Mi s-a parut bine facut, suficient de luminos, suficient de usor de utilizat pentru cine cunoaste zona. Si la Arc am stat la un singur semafor (cred ca e vina concediilor :P )
Sunt partial de acord cu @andrei11: desi presemnalizarea e f. ok din punct de vedere al preselectiei, pentru cineva care nu stie zona (si cred ca sunt mii de soferi din provincie care intra zilnic in Bucuresti pe DN1) nu e OK ca nu apar directiile. Pe console, in loc de "Pasaj Subteran Piata Presei" ar fi avut loc la fix sa scrie "Centru" si "Bd. Marasti". Si as zice ca nu e prea tarziu sa schimbe lucrurile acum

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ClaudiuL

Sa nu ne repezim :)
Care este de fapt problema, ca este posibil ca unii sa o ia pe deasupra ? Chiar este o problema ? Cu siguranta tot acolo vor ajunge. Nu cred ca se justifica ca o zona aerisita sa se transforme in intrare de autostrada cu tot felul de marcaje specifice. In orasele din vest aceste marcaje sunt la intrari iesiri si chiar ajuta lumea sa nu se rataceasca ceea ce nu este cazul aici.

Probabil trebuie lungit rosu la semaforul de la PPL astfel incat sa nu se mai formeze dopuri la virajul stanga dinspreArcul de Triumf. Cu un rosu lung cei care prefera pe deasupra vor folosi pasajul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Problema e sa scrie unde duce pasajul respectiv si sa nu se scrie sec ca e pasaj, lucru care nu ajuta pe nimeni.
Si ca sa raspund unui coleg de dinainte, la intersectie la Bucur Obor presemnalizarea e super ok, cu console puse la aproximativ 170 m inainte de inceputul pasajului. Se scriu directiile principale. Si nici nu se scrie ca se intra in pasaj.
Nu inteleg cum niste console pot transforma strada in autostrada, imi scapa subtilitatea.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului David

In pasaj la Obor au presemnalizat si curba aia pe care nu o iei in siguranta nici cu bicicleta?!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

E prea subtil pentru mine si cred ca pentru majoritatea. La Obor nu exista nici o curba periculoasa, sper ca te-ai referit la intrarea / iesirea   dinspre /spre  Lizeanu. Nu tin minte ca viteza sa fie limitata in pasaj, deci se circula cu viteza legala de 50 km / h. La asemenea viteza categoric nu ai probleme cu curbele. Am facut pasajul asta de mai bine de un milion de ori si pana acum nu m-am prins ca ar fi vreo curba periculoasa acolo. Cu tot respectul !

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului David

Este foarte periculoasa, nu doar periculoasa.
De fapt, asta am vrut sa scot in fata: problemele de fond nu sunt observate, in schimb se discuta despre un indicator de vreo doua zile.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422417 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use