Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discuții după inaugurarea pasajului

299 posts, 60769 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Bogdan Ciorascu

la 7.20 nu functiona!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Mircea G wrote:
O varianta mai utila de lucrare , ar fi fost unirea cu o strada , DN1 , Poligrafiei , Grivita ...
Ar fi fost o legatura mult mai utila .

Aia e suspendata lu' Oprescu!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului florin

Pe lângă problemele deja semnalate, mai este una de-a dreptul jenantă. După ce ne-am chinuit să avem autobuze low-floor, proiectantul (sau Dorel?) s-a gândit că e ceva în neregulă și a coborât bordura! Te doare mintea...

Cine se mândreşte cu pasajele de la Piaţa Presei Libere ?

Acum, după ce ne-am lămurit cum reuşesc alţii să atragă oamenii spre transportul public, decongestionând astfel traficul, haideţi să vedem cum arată cea mai nouă staţie de autobuz construită în Bucureşti. Toate autobuzele RATB Mercedes-Benz Citaro au podea joasă. Astfel, dacă maşina opreşte exact lângă peronul staţiei, ar trebui ca podeaua vehiculului să fie la acelaşi nivel cu trotuarul.

Ei bine, cea mai nouă (şi modernă ?) staţie RATB din Bucureşti, parte din lucrările finalizate la Pasajul rutier Piaţa Presei Libere, anulează avantajul podelei joase a autobuzelor, deoarece peronul este coborât aproape de nivelul carosabilului, punând astfel în faţa călătorilor o ”treaptă”. Asta înseamnă, pe lângă efortul depus de bătrâni, personele cu bagaje sau cu cărucioare de copii, mai mult timp pierdut în staţie. Acest timp se adaugă la cel pe care autobuzele RATB din Bucureşti îl pierd blocate în trafic doar pentru că administraţia locală se dovedeşte incapabilă să ofere locuitorilor un sistem public de transport eficient, prin realizarea de benzi dedicate.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Azi-dimineata era ambuteiaj. Se blocase pasajul din cauza semaforului de la P. Nebiolo si, evident, ARC.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Shogom

Cred ca o solutie ar fi alocarea tronsonului central (in totalitate) sensului spre Arc si , in compensare pentru celelalalt sens, eliminarea tuturor semafoarelor de la Arc catre DN1.Eventual la PPL se pot face doua benzi separate pentru tot ce vine dinspre ARC, benzi care sa nu fie gatuite de nici un semafor.Ar ajuta cel putin sensul de iesire din oras, iar pentru sensul spre ARC, zona mare de "colectare" pre-ARC ar limita timpul de stationare in tunel.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ClaudiuL

Trecerea pe banda centrala dupa iesirea din pasaj se face in prezent cu risc la P. Nebiolo. E posibil sa apara niste tamponari acolo. Ca sa aloce toata zona centrala fara pericole vor mai trebui taiati niste arbori.

Verde spre DN1 s-o putea dar problema mare este ca si pina acum virajul stanga pe Poligrafiei care blocheaza si acum piata.

Cine face comparatii sa faca cu situatia de dinainte de a incepe lucrarile.

E clar o investitie pentru viitor, acum insa ....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului David

1. Hai sa ne iasa din cap solutia cu largirea zonei centrale pe Kiseleff. Nu se poate largi fara taierea aliniamentului de copaci, iar asta nu o sa o faca nimeni, niciodata.
Tot ce se poate face, este sa se traseze din marcaj doua benzi spre Arc si una spre Piata Presei. Asta ar cam trebui. Din cate stiu, proiectantul a propus asa ceva beneficiarului si i s-a raspuns ca se depaseste limita proiectului. Probabil nu-i iesea la socoteala constructorului.
2. Crearea a doua benzi, independent de sensul giratoriu, se poate face chiar in conditiile actuale, adica fara desfiintarea trecerii de pietoni de pe Bucuresti-Ploiesti. Proiectantul a propus si asta, iar beneficiarul a raspuns ca pentru inceput sa vedem cum se desfasoara traficul in conditiile astea, iar pe viitor daca este cazul, sa se umble la geometria sensului giratoriu.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ClaudiuL

@David : E foarte buna ideea cu 2 benzi pe partea centrala pentru Arc, oricum se cam inghesuie lumea pe 2 benzi, dar problema este ca daca iesi din pasaj nu prea ai cum sa ajungi pe ele  :) .

Degeaba faci 2 benzi pentru Baneasa , cei care vireaza stanga pe Poligrafiei dimineata se intind si pe 5 benzi. Mai sunt si cei care vin pe centru si vor inainte, e haos cateodata.

Era util pasaj si spre Baneasa si chiar rezolva o problema.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului panzer01

Nightwolf wrote:
Azi-dimineata era ambuteiaj. Se blocase pasajul din cauza semaforului de la P. Nebiolo si, evident, ARC.

Astia o sa desfiinteze si trecerea de pietoni de acolo doar ca sa justifice ca Pasajul este "the thing!"

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului David

@Claudiu: Era bine ca pasajul sa se faca in ambele directii, Kiseleff-Miorita si Miorita-Kiseleff.
 Dar pe acest amplasament, pasajul a luat forma, mai mult din restrictiile impuse de urbanisti, decat din necesitatile rezultate din studiul de trafic.
 Asadar, al doilea pasaj pe directia Kiseleff-Miorita, care sa afecteze zona parcului, a fost exclus din start.
@panzer01: ce vezi rau la pasajele sau pasarelele pietonale. Unii o iau ca pe o lipsa de respect pentru pietoni: "bagam pietonii ca sobolanii pe sub pamant", cand de fapt este o solutie care vine in ajutorul pietonilor. Ce n-as da sa nu mai stau cu capul in soare si sa ma inghesui pe o trecere de 5m latime cand traversez la Romana, Victoriei sau Unirii. In plus, sa nu uitam cate persoane au murit si mor pe trecerile pentru pietoni, pe marile bulevarde. Vreo doua cazuri mi le aduc aminte chiar la trecerea de la P. Nebiolo.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

ora 7.50 semaforul nu mergea am trecut relativ usor prin intersectie,acum cred ca e mai interesant de trecut.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Bogdan Ciorascu

11.40 nu functioneaza semaforul. se circula perfect!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului panzer01

Asta e! La asta se referea Oprescu cu semafoarele. Dupa o analiza indelunga a traficului, nu este nevoie de semafoare, le opresc complet! :)

Acum aici pare o gluma si misto dar la intersectia Preciziei cu Valea Cascadelor s-au grabit sa puna semafor. Imi aduc aminte de reprezentata politiei capitalei la televizor. "punem 100 de semafoare, ca fara ele nu ne mai descurcam". Dupa cateva zile a aparut si semaforul. S-a blocat complet intersectia, si blocajul se transmitea si in Maniu. Au mai analizat ei si au ajuns la concluzia ca il lasa pe galben intermitent. Si totul s-a rezolvat. Cam vreo 4-5 ani. Dupa 5 ani Lidl si Kaufland au "determinat" un rond in locul semaforului. Restul il stim toti: vreo 2 baieti se racoresc dupa ce au luat cateva 100.000 euro. Ce nu inteleg eu este de ce nu se racoresc si aia care au dat spaga ci numai cei care au luat-o!

Cazul celalalt este pe soseaua Chitila: e un semafor pentru fostul Baumax, acum desfiintat. Cat timp a functionat magazinul semaforul era pe Intermitent. Acum ca e dezafectat semaforul merge perfect! Asta este clasicul semafor de care nu este nevoie: la 200m de el este rondul de la Chitila.  :popa:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului URANUS

Sursa: B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/test-pasajul-de...33855.html

TEST: Pasajul de la Piaţa Presei, INUTIL. Timpul făcut în trafic prin pasaj SE DUBLEAZĂ. VIDEO

Pasajul de la Piaţa Presei Libere se dovedeşte a fi complet inutil. Potrivit unui test realizat zilele trecute, în condiţii bune de trafic arată că timpul petrecut în trafic prin pasaj se dublează faţă de traficul prin intersecţie.

Blogger-ul Răzvan Baciu a făcut un test pentru a stabili dacă pasajul de la Piaţa Presei Libere este util pentru şoferi. Testul a scos la iveală faptul că pasajul nu îi ajută pe şoferi, ci chiar le dublează timpul petrecut în trafic, faţă de cel din intersecţie. Astfel, dacă prin intersecţie a ajuns de la Piaţa Presei la Arcul de Triumf în 2 minute şi 28 de secunde, aceeaşi distanţă a fost parcursă prin pasaj în 5 minute şi 20 de secunde, dublu faţă de timpul petrecut în trafic prin intersecţie.

"Am mers constant pe două variante de la Miorița către Arcul de Triumf. Am luat-o prin intersecție pe modelul clasic și prin noul și mult așteptatul pasaj.

Rezultatul îl vedeți în film. Nu era foarte aglomerat. Era trafic așa de ora 14 după ce se întorsese lumea de la masă. Nici nu vreau să-mi imaginez cum e dimineața.

Este așa cum am prezis, coada se mută de la Piața Presei la semaforul de la Arcul de Triumf.

Am făcut și teste în celelalte direcții dar rezultatul a fost irelevant. Adică se trecea cam în același timp. Singurele mari realizări sunt că se elimină coada din direcția Jiului către Piața Presei și coada dinspre Piața Montreal (probabil că din temporizarea semafoarelor). Coada de la Arcul de Triumf către Piața presei este la fel de îngrozitoare ca și până acum. Am făcut și filme cu celelalte direcții de acces dar din păcate nu mai am timp să le editez.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422419 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use