Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discuții după inaugurarea pasajului

299 posts, 60770 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului panzer01

Deci acum o scalda ca e de la timpii de la semafoare atat Primaria cat si Politia. Eu unul sunt de parerea omului din articolul Romania Libera.

“Sincronizarea semafoarelor nu va rezolva problema ambuteiajelor, acestea erau sincronizate și până acum. Cât timp mărești viteza cu care autoturismele intră în oraș, prin astfel de pasaje, e evident că la un moment dat se va produce un blocaj, oricât te-ai chinui”, a precizat și Dan Trifu, reprezentantul organizației Eco Civica.


Am trecut prin rond iarasi: aceeasi problema: sincronizare in rond este prastie. Puneti va rog varinta veche de sincronizare. Mergea mai bine. Acum de oriunde ai veni astepti sa se elibereze rondul de 2-3 ori.

Probabil ca o sa desfiinteze cele 2 treceri de pietoni de pe Kiseleff a.i. sa mute o mare parte a "dopului" pe aceasta decat in pasaj. La iesirea Marasti spre Expozitiei avem un verde intermitent la stanga care ar putea elibera o parte din traficul din pasaj.

O concluzie a mea personala: ne-am ales cu un nou Baneasa. O mica parte rezolvata, tot o intersectie de cosmar este, dar e mai ok.

Solutia tuturor dar despre care nu se mai vorbeste deloc: DNCB + A0 pt masini, RATB si Metrou pt Bucuresti... restul sunt doar variatiuni pe aceeasi tema.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Am stat, am vazut, am trecut duminica p`acolo in drum spre aeroport. Ma depaseste DE CE s-a dat drumul la semaforul de la intrarea pe DN1 (cel pietonal care de ani de zile a mers in GI). Plec pe verde din PPL dinspre Montreal si dau in rosu la intrare pe DN1. WTF?!?!

Raman la premisa ca rondul putea fi resistematizat MUUULT mai bine prin separarea celor doua fluxuri prin borduri (centrul de extrema). Se puteau crea bretele separate de viraj dreapta astfel incat sa mai se "scurga" din semafoare. Se putea face asta chiar pe toate directiile, dar ma rog ... Ramane de vazut cum se vor regla semafoarele sus ...

panzer01 wrote:
Romania Libera:
Pasajul de 60 de milioane de lei de la Piața Presei a picat primul test
Pasajul subteran de 60 de milioane de lei făcut de Primăria Capitalei la Piaţa Presei nu a trecut primul test de eficienţă: a doua zi de la inaugurare, pe sensul de mers spre Kiseleff, se formase ambuteiaj. Adică, exact cum au prezis criticii proiectului.


Astia alti cretini. Nici macar n-au inteles ce criticam noi. Ce treaba are pasajul PL cu ambuteiajul de pe Kiseleff -- Arc? Ca sa inteleaga si tagma de jurnalisti ai lu` peste prajit, noi am prezis ca ambuteiajul SE VA MUTA PE KISELEFF de la Piata Presei nu ca VA DISPAREA, lucru axiomatic de altfel pe orice artera fluidizata printr-un pasaj ce are in capat ... ghici ce! Semafoooorrr!!!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

despre care semafor vorbesti?la intrare pe DN1 e cel care era in dreptul fostei statii de autobuz daca nu ma insel?anyway ceva e dubios la semaforizare ,sper sa o rezolve cat mai curand altfel in septembrie o sa iasa rau de tot.

https://www.google.de/maps/@44.478371,2...6656?hl=ro

de asta zic eu.
edit:Bine din punctul meu de vedere pasajul ma ajuta sa ies pe Expozitiei mult mai usor(inainte aveam optiunea de a iesi pe la Miorita -Taverna Sarbului-Ramada-apoi prin spate iesind in final in Bd Expozitiei) mai dispar cei care veneau aleile din Casa Presei spate si ieseau direct in rond la Piata Presei Libere.Altfel logic ca toti se opresc in urmatorul semafor :) .
Ah inca o "problema" pe ramura catre Marasti se pare ca cei care vin pe breteaua de deasupra nu inteleg exact semnificatia acelui cedeaza trecerea si mai ales cui se adreseaza .probabil e o problema de timp :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cutter

Mai rar ceva așa de prost ca sistematizarea acestei piețe pentru nivelul anului 2015. Cine a făcut așa ceva este foarte-foarte incompetent, așa de incompetent că mi-e milă și de el și de noi.

Cîteva observații (am notat cu numere pe imagine):

1) Ce e cu zonele hașurate? Le-au ieșit în plus? Nu putea urma bordura, spațiul verde acel contur? La ce servesc acele zone hașurate? Parcare ad-hoc de taxiuri?

2) Așa cum observa cred că Nightwolf, repet și eu întrebarea, de ce bordura nu urmează linia marcajului, spațiul ăla mort la ce servește?

3) Ce-i asta? O bandă 1 foarte generoasă de 6 metri?! Cîte mașini au voie pe banda asta?

4) Benzi de ghidare pentru ieșirea din giratoriu? Nu facem? Se descurcă cumva mașinile ca în India așa în devălmășie?

5) Ce-i aici, spațiu mort? bandă de circulație?

6) Conflictul de trafic indicat prin săgeți albastre este perfect posibil conform marcajelor (banda 1, 2, 3 au toate direcția înainte) adică e la fel de prost ca înainte.



 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului panzer01

Nightwolf wrote:
Am stat, am vazut, am trecut duminica p`acolo in drum spre aeroport. Ma depaseste DE CE s-a dat drumul la semaforul de la intrarea pe DN1 (cel pietonal care de ani de zile a mers in GI). Plec pe verde din PPL dinspre Montreal si dau in rosu la intrare pe DN1. WTF?!?!

Unul din motivele pt ca rondul sta blocat 1 tura.

Semafoarele din rond sunt prost aliniate de asemnea: in loc sa ii dea drumul mai intai celui care goleste rondul, si apoi celui care umple rondul, este fix invers.

O singura banda  (sau doua) separata prin borduri pe Kiseleff spre DN1 (Miorita) ar simplifica rondul fix la de mult ca si pasajul pe sensul celalalt. Si loc este. De acord aici.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului David

@cutter
Cunosc proiectul si pot sa ti raspund:
1. Pe Kiseleff a fost conditie de la urbanism sa se pastreze aliniamentul si ingustarile sa se faca foar din marcaje.
2. Spatiul marcat in fata City Gate nu apare in proiect. Ar trebui sa fie o banda pentru virajul de dreapta Poligrafiei-Marasti.
3. Marcajul paralel cu bordura, la intrarea pe Marasti, nu apare in proiect. Este in plus.
4. In fata statuii lui Lenin, lipseste un rand de marcaj, d aia apare banda aia foarte mare.
5. La iesirea din rond spre Miorita, in proiect apar niste marcaje de ghidare. Nu s au facut, se pare.
6. La fel la iesirea spre Kiseleff.
Nu inteleg dupa care proiect s a lucrat?!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

Eu cred ca nu s-au finalizat inca marcajele.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Nightwolf wrote:
Astia alti cretini. Nici macar n-au inteles ce criticam noi. Ce treaba are pasajul PL cu ambuteiajul de pe Kiseleff -- Arc? Ca sa inteleaga si tagma de jurnalisti ai lu` peste prajit, noi am prezis ca ambuteiajul SE VA MUTA PE KISELEFF de la Piata Presei nu ca VA DISPAREA, lucru axiomatic de altfel pe orice artera fluidizata printr-un pasaj ce are in capat ... ghici ce! Semafoooorrr!!!


Interesant cum s-a mutat treptat coada de la intersectia cu Privighetorilor pana spre Arcul de Triumf, cu opriri intermediare la Ikea si intersectia cu Aerogarii. Cand urmeaza urmatorul pasaj de la Arcul de Triumf ca sa o mai mutam un pic?  :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Nu mutam topicul la lucrari finalizate?

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ClaudiuL

A fost mutat ca sa nu mai discutam despre efectele lui ?

- La ora 10:00 coada pe Averescu nemaiintalnita in iulie
- La ora 10:00 coada la intrarea in Piata Presei dinspre Arc nemaiintalnita in iulie evident pina la inceperea lucrarilor.

Cate tramvaie/autobuze se puteau achizitiona cu acesti bani ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

ClaudiuL wrote:
Cate tramvaie/autobuze se puteau achizitiona cu acesti bani ?


Corect, s-a pus problema utilitatii acestui pasaj inca de cand era in stadiul de proiect si erau destul de multe argumente valabile in defavoarea constructiei lui,

dar:

ClaudiuL wrote:
- La ora 10:00 coada la intrarea in Piata Presei dinspre Arc nemaiintalnita in iulie evident pina la inceperea lucrarilor.



Cu siguranta nu are o legatura directa cu existenta in sine a pasajului, pentru ca sunt fluxuri total diferite de trafic, ci are legatura cu noua semaforizare din intersectie. Iar semaforizarea se va ajusta in perioada de timp urmatoare, in functie de situatia din teren. Eu zic sa mai avem un pic de rabdare pana cand traficul se va mai "aseza".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

ClaudiuL wrote:
A fost mutat ca sa nu mai discutam despre efectele lui ?

- La ora 10:00 coada pe Averescu nemaiintalnita in iulie
- La ora 10:00 coada la intrarea in Piata Presei dinspre Arc nemaiintalnita in iulie evident pina la inceperea lucrarilor.

Cate tramvaie/autobuze se puteau achizitiona cu acesti bani ?

-semaforizarea pe Averescu a fost praf intotdeauna.sa vedem daca si maine sau poimaine va fi la fel.
-coada dinspre Arc nu e nimic nou. desfiindarea semaforului de la 41 a accentuat-o ,probabil ca se va adopta solutia expusa mai sus cu 1 banda dedicata pentru DN1 desi nu cred ca se poate aplica.Teoretic ideal ar fi 2 benzi pt DN1 cu larrgire DN1 pana la Miorita pe 4 benzi,dar asta e imposibil de facut,in concluzie probabil ca o sa se mai joace la semaforizare.
edit:personal pe sensul meu -Expozitiei -DN1 si DN1-Expozitiei pot spune ca sunt extrem de multumit de cum se misca traficul :) indeosebi in varianta DN1-Expozitiei unde pierdeam si 10-15 min la semaforul din Piata Presei Libere acum trec in 30 sec prin pasaj.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

ClaudiuL wrote:
A fost mutat ca sa nu mai discutam despre efectele lui ?

A fost mutat in categoria "lucrari finalizate". Aceasta este o lucrare finalizata. Nici un topic nu e inchis. Deci, care e problema? Sper ca nu incepem iar cu "conspiratii" si "cenzuri"...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Nu cred ca se pune problema... V-am vazut si pe voi impotriva de multe ori, asa ca...
ClaudiuL e nou si probabil ca nu a observat.

Tare coincidenta, acum am vazut si eu intrebarea cu tramvaiele si autobuzele... Am intrebat si eu la autostrada suspendata referitor la Pasajul Mihai Bravu.
Ala e chiar in mare parte inutil, aici macar rezolvi problemele celor care nu ajung la Arc dinspre Baneasa...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422419 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use