Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

632 posts, 187506 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 46
 
 

📖 Pagination options
Re: Aprilie 2022 Costin

PaulM wrote here:
De la RD la Strada Brasov avem cam toti stalpii de iluminat montati, mai sunt doar cateva exceptii pe alocuri regasite, in diverse stadii.

Aici daca vad bine, avem fundatii pentru stalpi grosi (pentru tramvai), insa avem montati stalpi subtiri doar pentru iluminat.

Nici nu stiu ce parere sa am... bine macar ca au lasat fundatiile pentru un viitor tramvai.

 


Re: Iunie 2022 orex

BEV wrote here:
Activitate redusa pe santierul de la Pasajul Domnesti duminica 5 Iunie. Presupun ca este acel weekend din luna cand muncitorii merg sa-si viziteze familiile.
Probabil ca de saptamana viitoare se vor relua in forta lucrarile.

Si chiar daca n-ar fi, in weekend e oricum slow motion, nu numai aici ci pe orice santier!
Sigur se onoreaza Tracon de obligatiile asumate, la termen! :yes:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului CataOT

Din pozele cu devierile de retele sa inteleg ca reteaua in zona era pe PEHD ochiometric de 200 si se updateaza la acele tuburi albastre de diametru mai mare ?

Din cate stiu acolo apa potabila vine dinspre strada Ghidigeni unde sunt apeductele Apa Nova.

 


Re: Iulie 2022 Costin

PaulM wrote here:
De altfel, au inceput lucrarile pentru sina de tramvai, probabil se incepe cu devierile.

Sigur? Ultima informatie publica era ca se face spatiu verde pe mijlocul bulevardului, pentru moment, urmand ca linia de tramvai sa fie construita mai tarziu. Poate ca acolo doar se sapa pentru spatiu verde?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

@Costin, paragraful al 2-lea.

Totusi, intr-adevar, ceva nu se leaga.
Screenshot_20220703-015123_Chrome.jpg (1.15 MB; downloaded 2573 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului FabiM

M-am luat cam după ce a spus Nicusor.
La fel stiam și eu de spațiu verde. Ma gândeam.. nu cumva se face o fundație pentru linia de tramvai? Peste care ulterior se pune pământ pentru spațiu verde și in caz de viitor tramvai sa aibă deja fundația gata?

Sau dacă greșesc.. sa se facă oare doar devierile necesare?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului aztec

De la vulcanizarea unde sunt client, au inteles ca in max o luna vin cu exproprierile...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

PaulM wrote here:
M-am luat cam după ce a spus Nicusor.
La fel stiam și eu de spațiu verde. Ma gândeam.. nu cumva se face o fundație pentru linia de tramvai? Peste care ulterior se pune pământ pentru spațiu verde și in caz de viitor tramvai sa aibă deja fundația gata?

Sau dacă greșesc.. sa se facă oare doar devierile necesare?


Si eu sunt interesat de raspuns, se apuca de tramvai? parca n-aveau bani. Dar cred ca e varianta A. Pregatesc terenul si atat. Ca si prin alte locuri.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Costa tramvaiul si PMB n-are bani, dar, poate se inspira de la administratia din Istanbul, sa bage autobuze electrice de 18 m, pe ”linia de tramvai” si n-o sa mai fie nevoie de tramvai! ;)
PS
Cum un articulat (335) nu da cu coada, ca rechinul, pe linia (1), n-ar avea de ce sa faca pe nebunu p-aci! :yes:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului reiny2000

Aici e nevoie de un 47 prelungit până la P&R lângă DNCB, la care să se oprească toate liniile regionale. Zona are nevoie de un mijloc de transport de mare capacitate, rapid și comod, care să asigure legături cu M5, 41 și cu Piața Unirii, nu ceva făcut în bătaie de joc. Când mă gândesc la transport în comun sustenabil nu-mi vine în minte BRT.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului WAYNEN

Eu aș duce și linia 41 la centura de la Domnești,ca să faciliteze direct legătura cu metroul și cu nordul capitalei.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Povesti de adormit copiii! Ai exemplu P&R Straulesti!
Pana n-o sa se puna stavila circulatiei in Bucuresti (taxa de parcare babana-n Centru, taxa gen ”Oxigen”) nimeni nu va fi interesat sa foloseasca cu precadere transportul in comun, ca alternativa la mobilitatea urbana.
PS
E 9 lei litru de benzina/motorina si strazile Bucurestiului sunt tot la fel de ințesate de autovehicule! N-am sesizat ca, pana acasa, de la serviciu, sa fac cu 5 min. mai putin ca acum 2 (doi) ani de zile, atunci cand sunt nevoit sa iau masina, ba din contra! :yes:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Isaac

Din cate observ in ultimele poze, pista pentru biciclisti are borduri delimitatoare la capetele cu intersectii ceea ce creeaza o diferenta de nivel cu carosabilul. La fel cum a fost facuta cea de pe Fabrica de Glucoza.
Chiar daca diferenta de nivel ar fi mica (borduri coborate) tot nu mi se pare in regula. Pe pista ar trebui sa se circule fluid, fara iregularitati de teren indiferent ca ajungi la o intersectie sau nu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Media

Pe Fabrica de Glucoza se circula greu cu bicicleta din cauza acelor borduri. Bordurile sunt în curba, astfel nu le iei cu roata perpendicular. Materialul este alunecos și în cazul când sunt umede riscul de derapaj este foarte mare. Ar trebui sa învețe din greșeli și sa nu le mai repete și la alte lucrări.

 


Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 46
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești  • 
Choose destination

Since our 2294 forum members have written 421792 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use