Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

632 posts, 185795 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 27 28 29 30 31 32 33  ... 46
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Materialul rulant va fi mereu mai eficient decat un vehicol rutier deoarece are o rata de recuperare a energiei de peste 60% in timp ce troleibuzul nu va depasi niciodata 50% iar autobuzul electric este si mai slab decat troleibuzul(ca isi care bateriile in carca), si in general cu cat vehicolul este de capacitate mai mare si mai specializat cu atat randamentul creste. De asemeena o sina de tramvai isi mentine performantele mai bine si mai predictibil decat o banda de asfalt.
Iar autobuzul, fie el chiar si electric, este pana la urma o carpeala, o solutie bazate pe flexibilitate si nu pe investitii mari si longevive, un traseu de autobuz azi nu este, maine este, poimaine iara nu mai este, in timp ce o linie de tramvai deovedeste o atitudine matura si o investitie pe termen lung in transport sustenabil si ecologic, si asta este important pentru toti investitori, ca nu pune nimeni botu la turcisme care azi sunt si maine dispar.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului oc7avian

Nu e corectă comparația preț tramvai vs preț autobuz. Au durate de exploatare diferite. Un tramvai îl poți opera lejer 40 de ani cu upgrade-uri regulate. La autobuze vei trece prin 3 generații perioada asta. STB nu e exemplu bun pe zona de upgrade, însă CFR da.

În București e frica de autobuze de 18m că cică nu pot vira :lol: Clar, fantezie. Însă când discutăm de lungimi mai mari, deja e un alt subiect. Iar acele autobuze chiar vor fi cu dedicație pentru acele linii. Flexibilitatea nu prea e un atu.

Tramvai pe Iuliu Maniu ar fi inutil. Dar STB tot trebuie să dubleze traseul subteran pentru că e distanța mare între stațiile de metrou. Grosul de urcări/coborâri sunt fix în zona stațiilor de metrou. Dacă aveam distanțe între stații ca pe DT, nici nu mai aveam disucția asta. Culmea, sunt ore în care niște articulate ar fi bune pe 336. Dar tramvai exclus.

Tramvaiul în Prelungirea Ghencea e chiar util. Zona aia va avea tot mai multă populație, iar dezvoltarea infrastructurii ar putea duce la creșterea calității proiectelor pentru că terenul devine mai valoros. Tramvaiul și Metroul au impact economic uriaș. Zona Basarab - Grozăvești - Politehnica e un exemplu bun. Nu se întâmplă instant, dar vine un moment când realizezi că nu mai recunoști zona.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Da, nu pot vira din cauza bizonilor cu ceafa groasa care parcheaza peste tot ca cica nu sunt locuri inclusiv pe banda 2 chiar langa locuri libere de pe banda 1, si cum bizonii pot fi fraieriti foarte usor sa voteze cu cine trebuie cu promisiuni de pasaje, autostrazi si pasarele pietonale prin oras, evident ca nu vrem sa ii suparam cu amenzi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

La cum arata traficul pe Iuliu Maniu cred ca tramvaiul e util si acum si cele doua -metrou si tramvai- nu se exclud.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

EU n-am contestat niciodata utilitatea tramvaiului, ca am vazut ce inseamna in Viena, ci faptul ca oamenii aia vor sa aiba mobilitate urbana cat mai curand posibil, eventual maine, nu peste 10 ani! ;)
Si da, metroul sau echivalentul RER, e cea mai viabila solutie, dar...cred ca nimeni nu s-a gandit serios la un proiect de extindere M5, de unde-o fi, ca acum exista alternativa sa-l duca pana la Centura in urmatorul deceniu, dar mai rapid ar fi sa revigoreze fosta linie de cale ferata, dubla de altfel, spre/dinspre Giurgiu, pe langa centura, cu intrare-n Bucuresti, prin Militari, cel putin spre AFI! Sa vedem ce-or decide ”Astrele” pentru urmatorii 4 ani! ;)  :yes:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Pe termen scurt si mediu rezultate pot aduce tramvaiul, metroul de suprafata si trenul.
Asta in ani romanesti inseamna macar 10-15 (cu studii, licitatii, contestatii -in bucla de cateva ori- plus intarzieri).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului reiny2000

Cu roz este marcata Prelungirea Ghencea.

Cu portocaliu este marcata strada Brasov de la intersectia cu Bulevardul Drumul Taberei (Tricodava) pana la intersectia cu Prelungirea Ghencea.

Cu verde este marcata strada Raul Doamnei de la intersectia cu Bulevardul Drumul Taberei pana la intersectia cu Prelungirea Ghencea, precum si serele si cimitirul ghencea II.

Cu albastru este marcata strada Valea Oltului de la intersectia cu strada Valea Argesului pana la intersectia cu Prelungirea Ghencea.

Cu rosu este marcat DNCB.

Prima poza este din 2001, iar a doua din 2020

Se vede clar ca in toata zona se construieste masiv, iar in viitorul destul de apropiat (5-10 ani) probabil ca singurul mijloc de transport care va avea suficienta capacitate de transport (daca ne dorim si conditii normale, nu inghesuiti ca sarmalele in oala) va fi tramvaiul si metroul. Liniile de autobuz vor ramane probabil pe trasee scurte (nu ca 122) si se vor infiltra mult mai mult pe stradute. Cred ca acest proiect si strapungerea strada Brasov-soseaua Alexandriei vor fi vitale pentru aceasta parte a orasului.
2001
1.jpg (2 MB; downloaded 3041 times)
2020
2.jpg (2 MB; downloaded 3029 times)

 


Re: Noiembrie 2020 Citaro2037

Între piloni sunt prevazute grinzi sau se va turna dintr-o bucată ca la Pasajul Basarab?

 


Re: Noiembrie 2020 shoppy

Tablierele drepte cu grinzi prefabricate, cele curbe turnate in situ.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Citaro2037

Multumesc ! Și o ultimă întrebare:prefabricatele se toarnă la fata locului sau vor fi aduse din alt loc?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Răspunde-ți singur la întrebare. Ele sunt prefabricate. ( Deci cum ar veni fabricate dinainte )  ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului oc7avian

Parcă știam că sunt grinzi metalice aici, deci nu se toarnă și vin din altă parte.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Este foarte greu sa transporti o grinda curba.
Vad ca la Ploiesti si tablierele drepte sunt tot turnate, este si asta o solutie, s-a economisit ca nu s-au mai facut pile de trecere intre grinzile prefabricate si cele turnate in situ.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului catalinp

Pe aceeasi logica cheltuiala fara rost nici de M5 nu ar fi fost nevoie ! Drumul Taberei are bulevard pe 3 benzi, ejectau masinile parcate pe banda 1 si o faceau doar pt autobuze si gata ;)
Oricum de peste o luna de zile pare ca nu doar linia de tramvai nu se mai executa  :lol:

 


Go to page:  1  ... 27 28 29 30 31 32 33  ... 46
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420770 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use