Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
632 posts, 186945 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Si la P+R Pantelimon si la P+R Domnesti tramvaiul(chestie mai complicata decat troleibuzul) intra in terminal, si asa este si in strainatate, deci parerea ta personala, lipsita de documentare atat in mediul civilizat cat si in cel local, este gresita.
Si la P+R Pantelimon si la P+R Domnesti tramvaiul(chestie mai complicata decat troleibuzul) intra in terminal, si asa este si in strainatate, deci parerea ta personala, lipsita de documentare atat in mediul civilizat cat si in cel local, este gresita.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Bine, e ca tine, 97 n-are de-a face cu terminalul, e paralel cu el, n-are nicio treabă cu terminalul. Dacă vreți să faceți schimb de linii la Străulești, inclusiv cu metroul, nu vă urcați în 97. Găsiți alte variante.
Care P+R Pantelimon ?
La Domnești o să ajungă tramvaiul care va circula pe Doamna Ghica !
Bine, e ca tine, 97 n-are de-a face cu terminalul, e paralel cu el, n-are nicio treabă cu terminalul. Dacă vreți să faceți schimb de linii la Străulești, inclusiv cu metroul, nu vă urcați în 97. Găsiți alte variante.
Care P+R Pantelimon ?
La Domnești o să ajungă tramvaiul care va circula pe Doamna Ghica !
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
O intrebare pertinenta: lucrarile de largire includ si tramvaiul, sau doar se va lasa loc?
O intrebare pertinenta: lucrarile de largire includ si tramvaiul, sau doar se va lasa loc?
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Valentin
Nu stiu daca e inclus in proiect, dar cel putin din declaratii asta iese + modificarea proiectului la Domnesti special pentru a permite accesul tramvaielor in terminal.
De asemenea, Primarul General a mai explicat ca noua artera, care va avea aproximativ 6 km, va avea cale dubla de tramvai, 2 benzi de circulatie pe sens, pista de biciclete (dublu sens, amplasată pe o singura parte a arterei), trotuare si spatii verzi intre acestea si partea carosabila. Totodata, se va mai realiza si un nod intermodal (tramvai 41, autobuze și microbuze ale liniilor preorășenești) precum si o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri, ce poate fi extinsă, ulterior, până la 500 de locuri. Primele lucrări vor fi de demolare.
Nu stiu daca e inclus in proiect, dar cel putin din declaratii asta iese + modificarea proiectului la Domnesti special pentru a permite accesul tramvaielor in terminal.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Faptul ca P si R este conceput pentru tramvai, idem pasajul, nu inseamna ca se va face in prima etapa.
Iar lucrari de infrastructura care au lasat spatiu pentru viitoare linii de tramvai am tooot vazut.
Faptul ca P si R este conceput pentru tramvai, idem pasajul, nu inseamna ca se va face in prima etapa.
Iar lucrari de infrastructura care au lasat spatiu pentru viitoare linii de tramvai am tooot vazut.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Exemplul cel mai elocvent este linia de tramvai de la Doamna Ghica până hăt departe, pe Hațeganu.
________________
PS: Există o stradă Iuliu Hațieganu la Cluj
În București este Iuliu Hațeganu.
Ce făcuși Gogule ?
Exemplul cel mai elocvent este linia de tramvai de la Doamna Ghica până hăt departe, pe Hațeganu.
________________
PS: Există o stradă Iuliu Hațieganu la Cluj
În București este Iuliu Hațeganu.
Ce făcuși Gogule ?
- iulian9203
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
iulian9203
De pe http://mobile.hotnews.ro/stire/22906791.
"Proiectul de lărgire a străzii Prelungirea Ghencea se va derula etapizat. Astfel, în prima etapă, care va fi demarată în această primăvară, vor fi relocate și modernizate toate rețelele de utilități din zona. După finalizarea acestei etape, vor fi demarate lucrările de lărgire a drumului de la 2 la 4 benzi pe sens, precum și pregătirea șantierului pentru realizarea trotuarului și a pistelor pentru biciclete.
Cea de-a două etapă presupune, de asemenea, construirea unei linii de tramvai pe care să poată circulă tramvaiul 41 și a buclei de întoarcere a acestuia, pentru a încuraja cetățenii să folosească transportul în comun în defavoarea autoturismelor proprii.
În cea de-a treia etapă, va fi realizat nodul intermodal care ar putea include și o stație de tren, în funcție de rezultatul discuțiilor care se derulează în prezent între reprezentanții PMB și cei ai CFR."
ByOnu wrote:
O intrebare pertinenta: lucrarile de largire includ si tramvaiul, sau doar se va lasa loc?
De pe http://mobile.hotnews.ro/stire/22906791.
"Proiectul de lărgire a străzii Prelungirea Ghencea se va derula etapizat. Astfel, în prima etapă, care va fi demarată în această primăvară, vor fi relocate și modernizate toate rețelele de utilități din zona. După finalizarea acestei etape, vor fi demarate lucrările de lărgire a drumului de la 2 la 4 benzi pe sens, precum și pregătirea șantierului pentru realizarea trotuarului și a pistelor pentru biciclete.
Cea de-a două etapă presupune, de asemenea, construirea unei linii de tramvai pe care să poată circulă tramvaiul 41 și a buclei de întoarcere a acestuia, pentru a încuraja cetățenii să folosească transportul în comun în defavoarea autoturismelor proprii.
În cea de-a treia etapă, va fi realizat nodul intermodal care ar putea include și o stație de tren, în funcție de rezultatul discuțiilor care se derulează în prezent între reprezentanții PMB și cei ai CFR."
- Citaro2037
-
Posted:
-
- catalinp
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
catalinp
Ce frumos scrie in articolul din link...poate nepotii nostri sa prinda !! La Ciurel a durat 10 ani sa treaca niste fiare peste Dambovita si linia lui 41
Ce frumos scrie in articolul din link...poate nepotii nostri sa prinda !! La Ciurel a durat 10 ani sa treaca niste fiare peste Dambovita si linia lui 41
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
A trecut ”aceasta primavara” si n-am vazut nimic din ceea ce tot ”cotcodaceau”. Poate incepand cu urmatoarea.
A trecut ”aceasta primavara” si n-am vazut nimic din ceea ce tot ”cotcodaceau”. Poate incepand cu urmatoarea.
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Eu cred ca proiectul asta este doar o gluma proasta. Un proiect care pe multa lume o face spere in acesta Primarie si poate poate se ajute la a mai castiga un vot-doua-noua. In rest, niste desene frumoase, cum bine zicea andrei11, insa nimic concret. O sa mai vedem ceva forfota probabil, apoi vine vremea rea si se opresc. Cam asta e tot.
Eu cred ca proiectul asta este doar o gluma proasta. Un proiect care pe multa lume o face spere in acesta Primarie si poate poate se ajute la a mai castiga un vot-doua-noua. In rest, niste desene frumoase, cum bine zicea andrei11, insa nimic concret. O sa mai vedem ceva forfota probabil, apoi vine vremea rea si se opresc. Cam asta e tot.
- cao_vali
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cao_vali
Azi au inceput lucrarile de demolare a imobilelor de la inceputul Prelungirii Ghencea, pe partea stanga cum vii dinspre strada Brasov! Magazinele de pe acolo s-au golit si am vazut si unul in proces de golire! Sa speram ca continua cu demolarile!
De asemenea tot pe acolo intersectia Brasov cu Prelungirea Ghencea se vede in departare un magazin Dedeman, deja ridicat, sunt curios pe unde isi face intrarea?
Azi au inceput lucrarile de demolare a imobilelor de la inceputul Prelungirii Ghencea, pe partea stanga cum vii dinspre strada Brasov! Magazinele de pe acolo s-au golit si am vazut si unul in proces de golire! Sa speram ca continua cu demolarile!
De asemenea tot pe acolo intersectia Brasov cu Prelungirea Ghencea se vede in departare un magazin Dedeman, deja ridicat, sunt curios pe unde isi face intrarea?
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
^ Intrarea va fi prin aceeași intersecție despre care spuneai.
^ Intrarea va fi prin aceeași intersecție despre care spuneai.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
E uite aici, pe acest tronson de traseu, de peste 12 km (dus-intors), erau pretabile troleibuzele cu autonomie 20 de km fara retea electrica. Cred ca le-a fost frica ca nu vor face fata la cum se misca, ca si ramele, toate autovehiculele care tranziteaza zona. Dar nah, vrem o investitie mult mai consistenta/costisitoare, tramvai, d-aia nu este nimic sesizabil intre intersectia str. Brasov si CTB.
E uite aici, pe acest tronson de traseu, de peste 12 km (dus-intors), erau pretabile troleibuzele cu autonomie 20 de km fara retea electrica. Cred ca le-a fost frica ca nu vor face fata la cum se misca, ca si ramele, toate autovehiculele care tranziteaza zona. Dar nah, vrem o investitie mult mai consistenta/costisitoare, tramvai, d-aia nu este nimic sesizabil intre intersectia str. Brasov si CTB.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești
•
Choose destination