Topic: Autobuze electrice BYD in teste (2015)
79 posts, 43533 views
📖 Pagination options
- IK4
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
IK4
Adica noi aici, la Bucuresti, ne rupem zilnic hainele de pe noi cu vreo 700 de masini active si aia au 150 de autobuze doar in aeroport?
Doctorul sa ne traiasca, ca-i capu la urbea noastra!
Adica noi aici, la Bucuresti, ne rupem zilnic hainele de pe noi cu vreo 700 de masini active si aia au 150 de autobuze doar in aeroport?
Doctorul sa ne traiasca, ca-i capu la urbea noastra!
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Chev Celios
Pai la cat de mare este acel aeroport sunt prea putine. De fapt mai au si inca nu stiu cate autobuze pe motorina. Nu am reusit sa imi dau seama ce marca.
Pai la cat de mare este acel aeroport sunt prea putine. De fapt mai au si inca nu stiu cate autobuze pe motorina. Nu am reusit sa imi dau seama ce marca.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
133 313
Trebuie vazut cum se comporta in trafic urban real, nu pe o tarla. Trebuie vazut cat rezista suspensiile pe la Piata Gropanelor, cate curse rezista bateria daca se sta de 3-4 la ori la un semafor, etc.
Stai sa vezi ce mai traieste de acu' incolo. Voi nu mai aruncati cate un ochi pe stiri?
Trebuie vazut cum se comporta in trafic urban real, nu pe o tarla. Trebuie vazut cat rezista suspensiile pe la Piata Gropanelor, cate curse rezista bateria daca se sta de 3-4 la ori la un semafor, etc.
IK4 wrote:
Doctorul sa ne traiasca, ca-i capu la urbea noastra!
Stai sa vezi ce mai traieste de acu' incolo. Voi nu mai aruncati cate un ochi pe stiri?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Costin
Eu zic de cat pot merge cu un ciclu de incarcare complet, nu "cate" merg... in traficul din Bucuresti, dupa 3-4 curse pe o linie grea, trebuie bagate in priza pentru 8 ore. Pai asta e eficienta? Un autobuz daca poate sa circule 12 ore pe zi, atunci SA CIRCULE 12 ORE PE ZI. Dar daca dupa 4-5 ore trebuie bagat in priza pentru inca 8... e risipa si prostie.
Eu zic de cat pot merge cu un ciclu de incarcare complet, nu "cate" merg... in traficul din Bucuresti, dupa 3-4 curse pe o linie grea, trebuie bagate in priza pentru 8 ore. Pai asta e eficienta? Un autobuz daca poate sa circule 12 ore pe zi, atunci SA CIRCULE 12 ORE PE ZI. Dar daca dupa 4-5 ore trebuie bagat in priza pentru inca 8... e risipa si prostie.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
IK4
Bucurestiul este un oras care are traditie in exploatarea troleibuzelor (a avut in vremurile bune chiar si 500 de vehicule electrice functionale) si ar trebui sa profite din plin de acest lucru. Troleibuzul nu trebuie sa stea bagat in priza nspe ore pe zi, autonomia nu e afectata de numarul de cicluri de pornire-oprire si are permanent energie pentru a avea caldurica din plin in salon iarna si poate si un AC vara. Se pot face benzi dedicate pentru troleibuze. Refacerea completa a retelelor din Drumul Taberei, Unirii-Piata Presei (Baneasa), Faur-Titan si achizitia de troleibuze noi din care o parte sa fie ARTICULATE in genul Trollino Metro, ar trebui sa fie printre primele prioritati. De urgenta ar trebui instalata retea pe malul drept al Dambovitei intre Podul Cotroceni si Opera astfel incat troleibuzele sa deserveasca o zona foarte aglomerata, nu campul. Componentele sunt disponibile din dezmembrarile facute recent in zona Eroilor - Stirbei Voda.
Momentan autobuzele electrice sunt un moft din trendul "eco", nu s-a ajuns inca nici macar pe-aproape de eficienta si fiabilitatea unui troleibuz sau a unui autobuz diesel. Sunt potrivite de exemplu pentru transport turistic in statiuni, arii protejate, rezervatii, dar nu ca solutie primara de mass-transit intr-o capitala aglomerata.
Bucurestiul este un oras care are traditie in exploatarea troleibuzelor (a avut in vremurile bune chiar si 500 de vehicule electrice functionale) si ar trebui sa profite din plin de acest lucru. Troleibuzul nu trebuie sa stea bagat in priza nspe ore pe zi, autonomia nu e afectata de numarul de cicluri de pornire-oprire si are permanent energie pentru a avea caldurica din plin in salon iarna si poate si un AC vara. Se pot face benzi dedicate pentru troleibuze. Refacerea completa a retelelor din Drumul Taberei, Unirii-Piata Presei (Baneasa), Faur-Titan si achizitia de troleibuze noi din care o parte sa fie ARTICULATE in genul Trollino Metro, ar trebui sa fie printre primele prioritati. De urgenta ar trebui instalata retea pe malul drept al Dambovitei intre Podul Cotroceni si Opera astfel incat troleibuzele sa deserveasca o zona foarte aglomerata, nu campul. Componentele sunt disponibile din dezmembrarile facute recent in zona Eroilor - Stirbei Voda.
Momentan autobuzele electrice sunt un moft din trendul "eco", nu s-a ajuns inca nici macar pe-aproape de eficienta si fiabilitatea unui troleibuz sau a unui autobuz diesel. Sunt potrivite de exemplu pentru transport turistic in statiuni, arii protejate, rezervatii, dar nu ca solutie primara de mass-transit intr-o capitala aglomerata.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Costin
Evident ca autobuzele 'eco', pe baterii, sunt doar un moft, o fita, in orice oras care are infrastructura de troleibuz. Asta pe langa problemele de autonomie pe care le au.
Legat de eficienta, autonomie si mod de calcul, inca o data, nu mai comparati kilometrii parcursi intr-un aeroport cu cei din Bucuresti pe o linie medie (nu zic grea), ca nu se compara nicicum. Si calculul se face oricum la kilometru, nu la ora de functionare, ca nu sunt aspiratoare.
Evident ca autobuzele 'eco', pe baterii, sunt doar un moft, o fita, in orice oras care are infrastructura de troleibuz. Asta pe langa problemele de autonomie pe care le au.
Legat de eficienta, autonomie si mod de calcul, inca o data, nu mai comparati kilometrii parcursi intr-un aeroport cu cei din Bucuresti pe o linie medie (nu zic grea), ca nu se compara nicicum. Si calculul se face oricum la kilometru, nu la ora de functionare, ca nu sunt aspiratoare.
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Hawkuletz
In sfarsit mai vad si eu pe cineva luand apararea troleibuzelor, cu argumente rationale. Deja ma gandeam ca toata lumea e amortita de "moda" si "trenduri" de-mi era si teama sa spun ceva. Sa nu uitam ca autobuzele cu baterii trebuie sa care o masa in plus (bateriile) care mai sunt si consumabile. Dpdv eco acestea sunt minusuri. Tare ma tem insa ca, din pacate, moda va avea castig de cauza si in niste ani o sa fim martori la diminuarea retelei de troleibuze (pe considerent ca nu e moderna).
IK4 wrote:
Momentan autobuzele electrice sunt un moft din trendul "eco", nu s-a ajuns inca nici macar pe-aproape de eficienta si fiabilitatea unui troleibuz sau a unui autobuz diesel. Sunt potrivite de exemplu pentru transport turistic in statiuni, arii protejate, rezervatii, dar nu ca solutie primara de mass-transit intr-o capitala aglomerata.
In sfarsit mai vad si eu pe cineva luand apararea troleibuzelor, cu argumente rationale. Deja ma gandeam ca toata lumea e amortita de "moda" si "trenduri" de-mi era si teama sa spun ceva. Sa nu uitam ca autobuzele cu baterii trebuie sa care o masa in plus (bateriile) care mai sunt si consumabile. Dpdv eco acestea sunt minusuri. Tare ma tem insa ca, din pacate, moda va avea castig de cauza si in niste ani o sa fim martori la diminuarea retelei de troleibuze (pe considerent ca nu e moderna).
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Robert24
Noi beneficiem de o retea destul de importanta de troleibuze, care poate fi extinsa pe bani europeni (infrastructura si partial troleibuze). Asta ar trebui sa se intample cat se poate de repede.
App, saptamana trecuta a ramas un 'bidon' fara acumulatori in traseu
Noi beneficiem de o retea destul de importanta de troleibuze, care poate fi extinsa pe bani europeni (infrastructura si partial troleibuze). Asta ar trebui sa se intample cat se poate de repede.
App, saptamana trecuta a ramas un 'bidon' fara acumulatori in traseu
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
bercenicity
In Zurich, cu reteaua de troleibuze cea mai avansata tehnologic (dupa parerea mea), deja testeaza troleibuze cu baterii si, daca testele au succes, au de gand sa desfiinteze nodurile complexe - in speta in Albisriederplatz si Bucheggplatz https://www.youtube.com/watch?v=A3JSs9yQleI; ochiometric as zice ca sunt cel putin 1 milion de euro in aer acolo doar in macazuri si incrucisari.
Cred ca asta e viitorul vest-european al retelelor mari de troleibuz; strategia asta a inceput sa fie implementata si in Beijing, unde are loc o renastere a retelei: troleibuze cu baterii si evitarea jonctiunilor in reteaua aeriana.
In Zurich, cu reteaua de troleibuze cea mai avansata tehnologic (dupa parerea mea), deja testeaza troleibuze cu baterii si, daca testele au succes, au de gand sa desfiinteze nodurile complexe - in speta in Albisriederplatz si Bucheggplatz https://www.youtube.com/watch?v=A3JSs9yQleI; ochiometric as zice ca sunt cel putin 1 milion de euro in aer acolo doar in macazuri si incrucisari.
Cred ca asta e viitorul vest-european al retelelor mari de troleibuz; strategia asta a inceput sa fie implementata si in Beijing, unde are loc o renastere a retelei: troleibuze cu baterii si evitarea jonctiunilor in reteaua aeriana.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Florinds
Bateriile nu devin oricum deseuri? Nici eu nu inteleg rostul...
Poate flexibilitatea traseelor + evitarea timpului pierdut din cauza masinilor parcate.
Bateriile nu devin oricum deseuri? Nici eu nu inteleg rostul...
Poate flexibilitatea traseelor + evitarea timpului pierdut din cauza masinilor parcate.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
133 313
Info trafic: in jurul orei 13:30 IF02BYD era oprit in statia Piata Progresul a liniei 323 sens Sura Mare cu afisajul stins.
Info trafic: in jurul orei 13:30 IF02BYD era oprit in statia Piata Progresul a liniei 323 sens Sura Mare cu afisajul stins.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
133 313
Si dovada de la info trafic, din pacate dupa depasirea sa.
Si dovada de la info trafic, din pacate dupa depasirea sa.
CAM01198.jpg (126.38 KB; downloaded 6848 times)
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
georgica2704
Oare ce cauta pe acolo? Nu este nici pe departe pe traseul lui 381.
Oare ce cauta pe acolo? Nu este nici pe departe pe traseul lui 381.
- Robert-Marian
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Robert-Marian
L-am vazut si eu astazi in jurul orei 15:15 tot in statia Piata Progrestul. Posibil sa fi lovit usor un alt participant la trafic?
L-am vazut si eu astazi in jurul orei 15:15 tot in statia Piata Progrestul. Posibil sa fi lovit usor un alt participant la trafic?
📖 Pagination options