Topic: Milano - tramvaie
17 posts, 7482 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Milano - tramvaie
BodoMinea
Primul meu contact cu transportul public milanez a fost cursa cu un vagon de tramvai seria 1500. Deși de concepție veche, vagoanele sunt bine întreținute și foarte bune pentru liniile cu trafic oarecum redus: sunt mici dar spațioase în interior, cu băncuțe pe ambele laterale, două validatoare (unul în fiecare capăt), butoane pentru comandarea opririi, indicatorul de acționare al acestora și sistem de anunț al stațiilor. Geamurile mari sunt perfecte pentru a admira clădirile istorice din oraș.
O mare parte din stații sunt echipate cu un sistem de informare cu afișaj LED, care arată succedarea curselor liniilor de tramvai și informări privind devieri, blocaje, program special (ex.: de sărbători).
Sunt acceptate aceleași bilete magnetice (o călătorie + transfer, 24/48h etc) și smartcarduri contactless ca și la metrou, autobuze și trenuri urbane (la acestea din urmă bilete urbane sunt valabile doar în limita stațiilor din oraș, trenurile sunt operate de compania Trenord).
Dar aceste vagonete care își păstrează elemente istorice din interiorul original nu sunt singurele care deservesc acest oraș în plină dezvoltare economică, operatorul ATM are în flota sa și tramvaie articulate seria 4600/4700, 4900 dar și futuristele CTS Eurotram 7000, Ansaldobreda Sirio 7100 și "Sirietto" 7500/7600.
Încă operează și ultima linie de tramvai interurbană, Milano (Comasina) ↔ Limbiate.
Operatorul ATM are în parc și două vagoane denumite ATMosfera 1 și 2, tramvaie seria 1500 în forma lor originală cu două uși doar la capete, amenajate ca restaurant! Se pot rezerva mese sau se poate închiria cu totul vagonul pentru evenimente și ocazii speciale. Cina în tramvai, pe o rută care vă duce printre vestigiile arhitecturale cele mai de preț ale orașului, cum să nu fie impresionant?
Primul meu contact cu transportul public milanez a fost cursa cu un vagon de tramvai seria 1500. Deși de concepție veche, vagoanele sunt bine întreținute și foarte bune pentru liniile cu trafic oarecum redus: sunt mici dar spațioase în interior, cu băncuțe pe ambele laterale, două validatoare (unul în fiecare capăt), butoane pentru comandarea opririi, indicatorul de acționare al acestora și sistem de anunț al stațiilor. Geamurile mari sunt perfecte pentru a admira clădirile istorice din oraș.
O mare parte din stații sunt echipate cu un sistem de informare cu afișaj LED, care arată succedarea curselor liniilor de tramvai și informări privind devieri, blocaje, program special (ex.: de sărbători).
Sunt acceptate aceleași bilete magnetice (o călătorie + transfer, 24/48h etc) și smartcarduri contactless ca și la metrou, autobuze și trenuri urbane (la acestea din urmă bilete urbane sunt valabile doar în limita stațiilor din oraș, trenurile sunt operate de compania Trenord).
Dar aceste vagonete care își păstrează elemente istorice din interiorul original nu sunt singurele care deservesc acest oraș în plină dezvoltare economică, operatorul ATM are în flota sa și tramvaie articulate seria 4600/4700, 4900 dar și futuristele CTS Eurotram 7000, Ansaldobreda Sirio 7100 și "Sirietto" 7500/7600.
Încă operează și ultima linie de tramvai interurbană, Milano (Comasina) ↔ Limbiate.
Operatorul ATM are în parc și două vagoane denumite ATMosfera 1 și 2, tramvaie seria 1500 în forma lor originală cu două uși doar la capete, amenajate ca restaurant! Se pot rezerva mese sau se poate închiria cu totul vagonul pentru evenimente și ocazii speciale. Cina în tramvai, pe o rută care vă duce printre vestigiile arhitecturale cele mai de preț ale orașului, cum să nu fie impresionant?
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Milano - tramvaie
stefan_br
La tramvaie, Milano, este un contrast intre tramvaiele clasice/de epoca si cele de generatie noua. Am vazut multe linii care serpuiesc pe stradute inguste iar tramvaiele clasice se potrivesc foarte bine cu arhitectura orasului.
La tramvaie, Milano, este un contrast intre tramvaiele clasice/de epoca si cele de generatie noua. Am vazut multe linii care serpuiesc pe stradute inguste iar tramvaiele clasice se potrivesc foarte bine cu arhitectura orasului.
IMG_2323.jpg (516.26 KB; downloaded 1115 times)
IMG_2301.jpg (539.5 KB; downloaded 1115 times)
IMG_2327.jpg (460.61 KB; downloaded 1116 times)
IMG_2328.jpg (543.98 KB; downloaded 1116 times)
IMG_2387.jpg (377.38 KB; downloaded 1115 times)
- gintaras663
-
Posted:
-
📖 Pagination options