MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 544162 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 174 175 176 177 178 179 180  ... 188
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Pai de ce sa intre in subteran la Berceni ? Trebuie sa ramana in subteran de la Leonida. Deja statia Berceni si traseul suprateran sunt un obstacol.
Si sa nu uitam ce se intampla iarna cu depoul si statia supraterana Berceni... Si noi vrem sa mai facem o statie supraterana...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Da, cred că ideea ta e cea mai logică și nici nu e greu de realizat.  :bere:
Deci Băluță poate face ce vrea, nu încurcă posibila  extindere spre Sud.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Sunt bani aruncati aiurea, orice idee de prelungire supraterana. Asa sum arata treaba, pare si mai scumpa o prelungire supraterana fata de una subterana. Si sa nu uitam cheltuielile de intretinere a unei linii si a unei statii supraterane

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou survola

Cât sunt aceste cheltuieli?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

A avansat sab ideea, vreo 180 mil EURO. A înnebunit Băluță.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou TibiV

sab wrote:
Pai de ce sa intre in subteran la Berceni ? Trebuie sa ramana in subteran de la Leonida. Deja statia Berceni si traseul suprateran sunt un obstacol.


Ai perfecta dreptate...
Dar este o problema cu ingroparea actualei statii Berceni: cat timp faci asta, bulibasesti complet M2. Si ar fi o lucrare cu o durata mult mai mare decat doua amarate de accesuri noi la Tineretului...
Asa ca solutia corecta este reingroparea liniei dupa Berceni, subtraversarea DNCB si organizarea unui capat decent intre DNCB si inceputul zonei constuite din Comuna Berceni, la vest de DJ401, undeva pe aici.
Capat decent inseamna cam ca la M4 Straulesti: depou + Park&Ride, dar unul mare, de minimum 1000 de locuri. Comuna Berceni este enorma si creste neincetat, cred ca un PR acolo nu va sta niciodata nefolosit...(Basca cunosc oameni din Cretesti/Sintesti care prefera sa intre pe acolo in Bucuresti...)

Imi amintesc ca in urma cu cativa ani am postat o schita, dar nu o gasesc si pace, si dupa 14 ore de munca nocturna nu ma simt in stare sa fac alta....
Problema evidenta (din pdv al Curtii de Conturi) este ca acest nou capat al M2 ar "pica" pe teritoriul judetului Ilfov...
survola wrote:
Cât sunt aceste cheltuieli?

andrei11 wrote:
A avansat sab ideea, vreo 180 mil EURO. A înnebunit Băluță.

Cu 180 de milioane de euro se poate face tot ce am descris eu mai sus...

Băluță vrea sa faca un cotet sinistru care nu poate depasi 1-2 mil.euro - si asta doar daca face lucrarea cu cele mai spagare firme "de casa"...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Nu, actuala stație Berceni ar trebui să fie închisă, se face alta subteran, acolo sau în altă locație. Sab  are dreptate, de la Leonida spre Comuna Berceni metroul trebuie să continuie subteran, pe sub actuala șosea.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou TibiV

Explica-mi un singur lucru:CUM faci treaba asta fara sa dai peste cap M2 timp de cel putin 2 ani?...

La metrou nu merge ca la Podul Grant, montam niste macaze la 41 si circulam o luna sau doua pe un singur fir pana facem rost de traverse...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Cred ca survola se referea la cheltuielile de intretinere a unei statii supraterane. Nu stiu cat sunt, neavand foarte multe statii de acest fel si neexistand date. Dar ma gandesc doar la climatizare si la efectele precipitatiilor asupra structurii supraterane.

@Tibiv. Hai sa ne gandim si altfel. Statia Berceni cati calatori are? Si de unde vin? Cei din afara Bucurestiului se vor opri la noua statie, daca nu va fi o noua Antilopa.
Pe durata lucrarilor lucrurile raman ca acum. Statia noua Berceni subterana (cu pasaj subteran catre Popesti, care sa o faca atractiva) se executa mai spre Centura, astfel incat sa nu afecteze circulatia cat timp se construieste.  Apoi se desfiinteaza statia actuala. Mare lucru, este o hala ruginita.
Singura problema este la racordarea tunelelor, dar se gaseste o solutie....

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

TibiV, limitezi actualul M 2 la stația Leonida, ai și diagonală normală acolo. Devierea pe sub șosea o faci după diagonală, nu se afectează deloc circulația pe M 2. E mai simplu ca la Semănătoarea când s-a făcut prelungirea spre Crângași. Bine, acolo amorsele erau deja executate. Macazele și schimbarea configurației liniilor s-au montat / s-a realizat în vreo 3 nopți, metrourile au întors spre Depoul Ciurel. Nu  a fost afectată circulația absolut deloc.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou punmeister

TibiV wrote:
Băluță vrea sa faca un cotet sinistru care nu poate depasi 1-2 mil.euro - si asta doar daca face lucrarea cu cele mai spagare firme "de casa"...

Exclus pe POIM, ca altfel vine OLAF si sare la beregata lui labuta.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou TibiV

Mda... Pareri si pareri...
Mie mi se extrem, extrem de complicat ceea ce vreti voi (ingroparea actualei statii Berceni).
NU imposibil la modul general, ci la modul in care se fac si se realizeaza proiectele in Romania, mai ales cele de metrou in Bucuresti... (Aici va fi peste 3 ani statia ta de metrou!....)  :lol:

Sincer vorbind, si mie mi s-ar parea cea mai buna solutie, acum linia reprezinta acolo o bariera impentrabila...
Dar pur si simplu ma uit la cum s-au miscat astia pe linia 41, inclusiv la devierea pentru noile accesuri de la Parc Drumul Taberei.

Dar mi-as dori sa ne spuna si guru parerea lui.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou survola

Avem deja un SF, e mai oficial decât oricare păreri.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Da vreun studiu alt rezultat decat ceea ce doreste cu orice pret beneficiarul? Sa ne amintim recent de M4....

 


Go to page:  1  ... 174 175 176 177 178 179 180  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421266 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use