MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 544153 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 147 148 149 150 151 152 153  ... 188
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

subway guru wrote:
Totdeauna am avut doua magistrale in executie

He he he...alte vremuri. Pe atunci nu dura 8 ani sa faci 7km de metrou....Acum ne-am...modernizat.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ByOnu

Atentie: ceea ce urmeaza sa scriu s-ar putea sa ii enerveze pe unii experti. Precizez, de asemenea, faptul ca nu am cautat daca s-a mai discutat aceasta propunere "temporara" (doar 10-15 ani).

Avand in vedere ca suntem adulti si intelegem faptul ca M4 spre sud nu se va materializa mai devreme de 2030, vin cu urmatoarea fantezie. Cum ar fi M4 prelungit pe M1 pana la Dristor 2?

Beneficii:
- cresterea frecventei pe tronsonul M1: Gara de Nord - Dristor 2 (care uneori ajunge si la 8-10 minute in timpul saptamanii);
- cresterea atractivitatii pentru M4, inclusiv pentru eventualii clienti P&R Straulesti;
- eliminarea dublei-transbordari pentru a ajunge pe M2;

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou rosetti61

Un fir de circulatie exista - tunelul de legatura M1-M4, ca sa mai faci inca unul pe partea cealalta, deranj mare cu intepat in 2 locuri; se pot folosi si resturile de galerii spre Titulescu. Dar asta inseamna iar sapaturi, santier de durata si nu se mai leaga nimeni la cap cu asa ceva, Altii, insa recurg la asemenea solutii fara probleme. Gara de Nord 2 se transforma in statie tehnica si se face cumva un bypass de la Basarab in tunelul M1 spre Gara de Nord iar pe invers se foloseste galeria de legatura.
Si cu linia aflata in functiune spre Progresul se poate face asa ceva, trenuri spre D2 de la Straulesti/Otopeni. Conditiile de trafic din viitorul indepartat pot sa faca posibila varianta asta.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Ideea in sine n-ar fi rea, dar tehnic este imposibil sa unesti tunelul M4 cu galeria M1 pe sensul Basarab-GdN.
Plus ca nu stiu cat suporta D2 doua magistrale...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Metroul va fi extins în zona Berceni: Apare o nouă staţie/ Va avea o singură linie şi se va aştepta 15 minute[/color:32zkdhat]

https://m.mediafax.ro/economic/metroul- ... e-17751433


Magistrala 2 de metrou va fi extinsă în zona Berceni cu o staţie, la nivel suprateran, după ce Metrorex şi Primăria Sectorului 4 au încheiat un protocol de intenţie, informează compania de transport.

Staţia de metrou, cu infrastructura aferentă şi infrastructura adiacentă (elemente de siguranţă, automatizări, etc.), va fi situată pe Şoseaua Berceni, în apropierea Şoselei de Centură, într-un amplasament favorabil pentru activitatea de transport a călătorilor, precizează comunicatul.

Primăria Sectorului 4 va asigura finanţarea, proiectarea şi construcţia noii staţii de metrou, împreună cu toată infrastructura necesară acesteia.

Obiectivul face parte dintr-o serie de proiecte din Strategia de dezvoltare a reţelei de metrou şi a Planului de Mobilitate Urbană Durabilă a regiunii Bucureşti – Ilfov: 2016 – 2030, care vizează atât modernizarea Magistralei 2, cât şi extinderea acesteia.
Noua staţie de metrou din Berceni va avea o singură linie şi se va aştepta 15 minute

Description: Metrorex şi Primăria Sectorului 4 au încheiat un protocol de intenţie pentru extinderea Magistralei 2 de metrou în zona Berceni cu o staţie, la nivel suprateran.

Staţia ar putea fi gata în anul 2021, însă autorităţile implicate nu au comunicat costurile acestei staţii.

Noua staţie de metrou, pe care Primăria Sectorului 4 şi Metrorex vor să o facă până aproape de Şoseaua de Centură a Capitalei, după staţia Berceni, ar putea fi gata în anul 2021, iar lucrările vor începe în anul 2019, au transmis, marţi, reprezentanţii Metrorex şi cei ai Primăriei Sectorului 4.
Nici primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, şi nici directorul Metrorex, Dumitru Şodolescu, nu au vrut să spună, marţi, în cadrul unei conferineţe de presă, care vor fi costurile acestei noi staţii. Potrivit primarului Sectorului 4, în prezent se lucrează la un studiu de fezabilitate, care a costat 1,3 milioane de lei, şi care va fi finalizat la sfârşitul lunii decembrie.

„Primăria Sectorului 4 va asigura finanţarea, proiectarea şi construcţia noii staţii de metrou, împreună cu toată infrastructura necesară acesteia. Obiectivul face parte dintr-o serie de proiecte din Strategia de dezvoltare a reţelei de metrou şi a Planului de Mobilitate Urbană Durabilă a regiunii Bucureşti – Ilfov: 2016 – 2030, care vizează atât modernizarea Magistralei 2, cât şi extinderea acesteia”, transmit reprezentanţii Metrorex.

Potrivit directorului Metrorex, noua staţia va avea la început o singură linie, şi se va circula în sistem de pendulă, iar timpii de aşteptare vor fi de 15 minute. Ulterior, Metrorex va construi un al doilea fir, astfel încât să nu se mai circule în sistem pendular.

Primarul sectorului 4 susţine că pe lângă această staţie, primăria are în vedere construirea unei parcări în zonă, astfel încât cei ce intră în Capitală să îşi poată lăsa maşinile, apoi să circule cu metroul.

Lucrurile care mi se par interesante le-am marcat cu rosu. Traiasca statia model Pantelimon, care s-a dovedit un real succes si are un numar record de calatori. :popa:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

Daca nu ai afisat si respectat programul de circulatie, mereu o sa fie mai rapid sa mergi la statia urmatoare.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Si daca ai afisat ce rezolvi? Nu este mai simplu pentru cel care vine pe acolo sa mai mearga cu masina sau cu cu STB-ul pana la Berceni? Ca doar nu sta in zona noii statii... De ce ar lasa masina acolo si ar astepta 15 min ca sa mearga o singura statie si sa schimbe metroul?

 



Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Important este ca acest peron sa nu blocheze dublarea liniei in viitor.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou misterr

O nouă staţie de metrou se construieşte în Capitală. Când va fi gata





Metrorex şi Primăria sectorului 4 vor demara proiectul comun de construcţie unei noi staţii de metrou la nivel suprateran ce va completa Magistrala 2.

Noua staţie va fi situată între staţia de metrou Berceni şi Şoseaua de Centură, au anunţat, marţi, într-o conferinţă de presă, primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, şi directorul general al Metrorex, Dumitru Şodolescu.

Costurile construcţiei vor fi suportate integral din bugetul local al Sectorului 4. Lucrările vor demara în prima parte a anului 2019 şi vor fi încheiate până la jumătatea anului 2021.

“Proiectul dezvoltat cu Metrorex este un proiect menit să completeze ansamblul de măsuri pe care Primăria Sectorului 4 le-a luat pentru a fluidiza traficul şi pentru a creşte atractivitatea şi a dinamiza investiţiile în această zonă. În afară de lărgirea la patru benzi a şoselei Berceni, lărgirea şoselei Turnu Măgurele şi a şoselei Luică, şi realizarea de construcţii Park&Ride, proiectul dezvoltat cu Metrou S.A. reprezintă o închidere a listei de măsuri pentru zona de sud a Capitalei. Totul a început în urmă cu 6 luni. Dialogul pe care l-am avut cu Metrorex a fost foarte rapid şi am semnat protocolul de intenţie validat de Consiliul General al Primăriei Sectorului 4. Am semnat contractul pentru studiul de fezabilitate şi avem emis inclusiv certificatul de urbanism pentru această investiţie. Termenul de finalizare pentru studiul de fezabilitate este 31.12. 2018”, a spus primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă.

El a precizat că valoarea estimativă a investiţiei se va cunoaşte numai după finalizarea studiului de fezabilitate.

“Dorim ca lucrările pentru această investiţie să devină realitate în 2019. Doar în acest an, am avut o creştere de aproape 20% a veniturilor proprii aparţinând Primăriei Sectorului 4 prin măsurile de investiţii pe care le-am luat. Am marcat o investiţie record de 50 de milioane de euro făcută de un investitor privat. Costurile studiului de fezabilitate se ridică la 1,3 milioane de lei. Costurile finale ale investiţiei le vom vedea după finalizarea studiului de fezabilitate. Deci, valoare estimativă a investiţiei va fi obţinută după 31 decembrie 2018”, a spus primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă.

La rândul său, directorul general al Metrorex, Dumitru Şodolescu, a subliniat că trenurile vor circula pe noul traseu în sistem pendulă la un interval de 15 minute.

Potrivit proiectului, distanţa dintre staţia Berceni şi viitoarea construcţie va fi de 1.150 de metri, iar de la noua staţie până la linia de Centură de încă 1.350 de metri. Construcţia va fi realizată pe sensul de mers dinspre Strada Turnu Măgurele către linia de centură a Capitalei.

Noua staţie de metrou va fi realizată prin supraînălţare şi va avea parter cu etaj tehnic, la care se vor adăuga spaţii conexe. De asemenea, accesul pietonal se va realiza de pe ambele sensuri , prin pasaje subterane. Parţial, infrastructura există deja, ca linie de transport, dar va fi dublată cu încă o cale de rulare. Totodată, la ambele capete de metrou ale Magistralei 2 de metrou vor exista în viitor parcări de tip Park&Ride, pentru ca persoanele care locuiesc în afara Bucureştiului să poată lăsa maşinile, pentru a continua drumul prin Capitală cu metroul.

Protocolul de colaborare dintre Metrorex şi Primăria Sectorului 4 prevede că primăria de sector va asigura finanţarea infrastructurii de transport, societatea de transport va pune la dispoziţie calea de rulare, iar al final lucrările vor fi predate în concesiune către S.C. Metrorex S.A.

Datele oficiale arată că, în zona cuprinsă între strada Turnu Măgurele şi locul viitoarei staţii de metrou funcţionează aproximativ 150 de firme, din care cel puţin 10 sunt fabrici mari, de ambalaje, de doze de aluminiu, de prelucrare a cărnii sau din domeniul auto. În zona respectivă, lucrează aproximativ 6.000 de oameni, iar alte 5.000 de persoane locuiesc în circa 50 de blocuri.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Care proiect daca n-au inca SF???
Stirea corecta o gasesti pe www.metrorex.ro
Azi abia au semnat protocolul de intentie.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou WT_fan06

Pe mine nu m-au lămurit de unde scot un metrou pentru pendulă. Nu era mai uşor să facă un metrou să aibă direct terminusul la noua stație în stil Pantelimon?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou punmeister

Astia nu-si dau seama ca o pendula o dea peste cap circulatia pe M2???

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Nu-i o problema sa bagi o batrana doamna IVA pe 1km de linie.
Dispozitivul de linii de la IMGB2 permite asta fara sa se dea peste cap circulatia normala pe M2.
Au zis 15min pentru ca cel mai probabil nu s-ar justifica economic sa bage mai multe ca sa transporte aer.

 


Go to page:  1  ... 147 148 149 150 151 152 153  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421265 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use