Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 544181 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Problema reală nu constă în două abobamente, ci în prețul lor...
Ok, folosesc un singur abonament ( de fapt tot două pe Cardul Activ ) unul pentru STB de 50 lei și unul pentru Metrorex de 70 lei. Crezi că va da cineva 120 lei pentru Mobilitatea Urbană Proprie ?
Problema reală nu constă în două abobamente, ci în prețul lor...
Ok, folosesc un singur abonament ( de fapt tot două pe Cardul Activ ) unul pentru STB de 50 lei și unul pentru Metrorex de 70 lei. Crezi că va da cineva 120 lei pentru Mobilitatea Urbană Proprie ?
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
alexxd_31
Voi ziceti ca pensionarii sa plateasca la Metrorex cand au gratis la STB?
Eu zic ca nu o sa desfinteze nimic.
Voi ziceti ca pensionarii sa plateasca la Metrorex cand au gratis la STB?
Eu zic ca nu o sa desfinteze nimic.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Puss in Boots
Gratuitatea la STB e iar o chestie ce ar trebui cumva atacata. Dar nu se va baga nimeni din motivele stiute.
Gratuitatea la STB e iar o chestie ce ar trebui cumva atacata. Dar nu se va baga nimeni din motivele stiute.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Goldmund
Sa inteleg ca toate planurile marete de a termina M4, M5 si M6(planurile de viitor ar fi M7 si M8!) nu mai sunt de actualitate pentru ca pensionarii si-ar pierde mobilitatea urbana prin preturile uriase ale metroului?!?
Metroul are nevoie de vreo 10-15 miliarde euro(la preturile de azi) pentru toate aceste planuri(cu M7), dar si de politicieni capabili si onesti(care ar fi mai scumpi la vedere decat suma enuntata mai devreme) si de o UE care ne va da banii fara sa-i cerem si fara sa ne mai controleze prin OLAF-ul lor blestemat!
Pare absurd?! Asa este!
Pensionarii nu joaca niciunde vreun rol, dar cine nu-i are sa-i cumpere, urgent
Sa inteleg ca toate planurile marete de a termina M4, M5 si M6(planurile de viitor ar fi M7 si M8!) nu mai sunt de actualitate pentru ca pensionarii si-ar pierde mobilitatea urbana prin preturile uriase ale metroului?!?
Metroul are nevoie de vreo 10-15 miliarde euro(la preturile de azi) pentru toate aceste planuri(cu M7), dar si de politicieni capabili si onesti(care ar fi mai scumpi la vedere decat suma enuntata mai devreme) si de o UE care ne va da banii fara sa-i cerem si fara sa ne mai controleze prin OLAF-ul lor blestemat!
Pare absurd?! Asa este!
Pensionarii nu joaca niciunde vreun rol, dar cine nu-i are sa-i cumpere, urgent
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Planurile sunt de "actualitate", dar peste (minim) 10 ani. Pentru ca nu avem proiectele gata. Nici macar studiile de fezabilitate.
Pur si simplu nu avem vointa sa facem investitii in infrastructura. Nu stiu de ce, nu are legatura cu pensionarii, pentru ca este vorba de orice proiect de infrastructura, nu numai de metrou...
Planurile sunt de "actualitate", dar peste (minim) 10 ani. Pentru ca nu avem proiectele gata. Nici macar studiile de fezabilitate.
Pur si simplu nu avem vointa sa facem investitii in infrastructura. Nu stiu de ce, nu are legatura cu pensionarii, pentru ca este vorba de orice proiect de infrastructura, nu numai de metrou...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
shoppy
Situatia de acum este foarte ciudata pentru ca oamenii si-au cam dat seama ca M5 in forma actuala este cam o greseala, nu ajuta la dezvoltarea orasului si nu dicteaza directiile de dezvoltare pe viitor pentru ca pe actualul traseu totul este deja construit, nu ajuta la reducerea traficului auto care intra in oras pentru ca nu ai unde sa faci vreun P+R si nici nu se apropie de DNCB, si daca s-ar costrui acum, ar bloca M2, si astfel toata reteaua, de asta se pare ca nici noi nu ne ducem la UE sa cerem bani si nici UE nu ne bate la cap sa facem M5.
Asa ca planul lor este sa faca M6 si M4 care teoretic sunt paralele cu M2 si, dupa ce s-ar mai degreva M2, sa ne reapucam de M5.
Mai este o idee cum ca nici un oras nu suporta construirea a mai mult de 2 magistrale in acelasi timp, deocamdata avem M5 si M6, sa se termine odata bucata acea de M5 si mai vedem.
Nu este problema de vointa, are UE vointa, destula incat sa invinga orice lipsa de vointa sau de competenta de aici.
Situatia de acum este foarte ciudata pentru ca oamenii si-au cam dat seama ca M5 in forma actuala este cam o greseala, nu ajuta la dezvoltarea orasului si nu dicteaza directiile de dezvoltare pe viitor pentru ca pe actualul traseu totul este deja construit, nu ajuta la reducerea traficului auto care intra in oras pentru ca nu ai unde sa faci vreun P+R si nici nu se apropie de DNCB, si daca s-ar costrui acum, ar bloca M2, si astfel toata reteaua, de asta se pare ca nici noi nu ne ducem la UE sa cerem bani si nici UE nu ne bate la cap sa facem M5.
Asa ca planul lor este sa faca M6 si M4 care teoretic sunt paralele cu M2 si, dupa ce s-ar mai degreva M2, sa ne reapucam de M5.
Mai este o idee cum ca nici un oras nu suporta construirea a mai mult de 2 magistrale in acelasi timp, deocamdata avem M5 si M6, sa se termine odata bucata acea de M5 si mai vedem.
Nu este problema de vointa, are UE vointa, destula incat sa invinga orice lipsa de vointa sau de competenta de aici.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Adrian Rosca
2 magistrale in acelasi timp? Poate la altii. Noi nici macar cu una nu ne descurcam.
2 magistrale in acelasi timp? Poate la altii. Noi nici macar cu una nu ne descurcam.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
TibiV
Hai ca am terminat Bazilescu-Straulesti in timp ce lucram si la M5.
Si mai lucram...
Hai ca am terminat Bazilescu-Straulesti in timp ce lucram si la M5.
Si mai lucram...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Adrian Rosca
Pai doua statii inseamna magistrala? De fapt 2 si un sfert, daca punem si Tineretului
Pai doua statii inseamna magistrala? De fapt 2 si un sfert, daca punem si Tineretului
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Puss in Boots
La care inca se lucreaza si se bibileste.
La care inca se lucreaza si se bibileste.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Totdeauna am avut doua magistrale in executie
Adrian Rosca wrote:
2 magistrale in acelasi timp? Poate la altii. Noi nici macar cu una nu ne descurcam.
Totdeauna am avut doua magistrale in executie
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Adrian Rosca
Poate pe vremea marelui Erou între eroii neamului românesc, ilustru conducător de partid şi de ţară, strălucită personalitate a lumii contemporane, înflăcărat luptător pentru libertatea, independenţa şi prosperitatea naţiunii române, cel mai iubit şi respectat fiu al poporului român
Poate pe vremea marelui Erou între eroii neamului românesc, ilustru conducător de partid şi de ţară, strălucită personalitate a lumii contemporane, înflăcărat luptător pentru libertatea, independenţa şi prosperitatea naţiunii române, cel mai iubit şi respectat fiu al poporului român
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Puss in Boots
Hai sa zicem doua santiere atunci
Hai sa zicem doua santiere atunci
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination