MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 543446 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 141 142 143 144 145 146 147  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mcosmin

aztec wrote:
Ideea nu e chiar proasta, vad ca e in plan la limita cimitirului, complicat
De vazut cum face cu statia Berceni si cu rebrusarea ca devine complicat  si nerentabil  sa duci toate ramele pana la noua statie nu e fezabil...cred ca ar fi o linie naveta...
Plus ca lasi Metrorexul fără linie tehnologica..


Ba ar fi perfect daca ar prelungi, si ar face un rebrusament mai sanatos la cap pentru M2. Rebrusamentul actual gatuieste capacitatea de transport a M2.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Despre utilitatea acestei prelungiri imi aduc aminte ca am vorbit si chiar recent. Si nu am ajuns la o concluzie cu privire la cei carora le-ar folosi aceasta statie. Detalii cu cateva pagini in urma in acest topic...
viewtopic.php?f=198&t=342&start=1890#p265678
viewtopic.php?f=198&t=342&start=1918#p266068

Intrebare..a vorbit cineva si cu Metrorex pe tema asta ? Sau este doar idee marca PS4?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou TibiV

sab, ai dreptate, inclusiv in postarile mai vechi.
Baluta vrea o statie NOUA dar nu este in stare sa faca o pasarela pietonala catre o statie existenta....

andrei11 wrote:
Dacă se vrea prelungită M 2 acolo trebuie prelungită până în Comuna Berceni . Lucrările evident corelate și cu modernizarea centurii / pasajul supra/ subteran de acolo ( Intersecția centurii cu DJ 401 )


Absolut corect, iar prelungirea pana in Comuna Berceni pe sub DNCB se poate face doar subteran. Tunel.
Deci o rampa de coborare spre DNCB care probabil va trebui sa inceapa cam unde propun ei noua statie....

Iar in comuna Berceni este destul teren pentru un mega-depou si pentru un super-mega park&ride....

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Dupa mine ar trebui ingropat si traseul suprateran actual, astfel incat oamenii sa poata accesa statia Berceni si sa nu mai fie "prizonieri" in cartierele asa-zis rezidentiale. Si, implicit sa poata accesa cu masina si sos Berceni.
Pe Baluta il doare undeva de pasarela. Oamenii care nu au acces la metrou nu sunt electoratul lui. Trist este ca si Primaria Popesti nu este asa interesata, pentru ca pasarela ar fi pe teritoriul lui Baluta. Si uite asa, incurcata situatia cand doar terenul pe care se afla liniile de metrou tine de Bucuresti, iar blocurile de dincolo de linii tin de Popesti.......
De aceea ma mir ca Baluta vrea statie, nu inteleg pentru cine...Si sa fim seriosi, pe linie simpla ? Ar fi ca "avortonul" Pantelimon, care mai mult incurca circulatia decat aduce venituri. Daca vorbim de dublarea liniei, alta poveste. Dar cum este acum linia.. :popa:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou zapacitu

Alternativa la ingropare ar fi un pasaj auto + pietonal peste statia Berceni si sos. Berceni, cu acces facil la toate directiile. Nu e complicat de facut si probabil ar fi mai ieftin pe termen scurt decar ingroparea unei cai de rulare existente.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Asa cum am spus, nu vad interesul pentru o asemenea investitie. Bucurestiul nu este interesat de locuitorii din Popesti, iar Primaria Popesti nu are fonduri pentru o asemenea lucrare, care este totusi destul de mare. Nu sunt doar doua linii de traversat, este ditamai manunchiul de linii.

Mie nu imi plac lucrurile facile la metrou. Ori facem un lucru, ori nu il mai facem
Din cauza lucrurilor facile si ieftine am facut si un depou suprateran acolo. Si iarna, cand ninge abundent, transformam tunelul in depou si incropim o circulatie pe M2 de te doare capul....Noroc ca iarna asta a fost calda. Dar ulciorul nu merge de multe ori la apa, anuul viitor probabil ca o luam de la capat.
Cand era camp la IMGB acest aspect nu era asa o problema, dar acum metroul se umple in mare parte de la Leonida.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mcosmin

Ingroparea traseului actual ar presupune oprirea circulatiei pe tronson...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Eventual doar pe interstatia Leonida-Berceni.  Nu este asa o tragedie, la cati calatori genereaza statia Berceni.
Problema este sa asigure rebrusare decenta pe perioada racordarii tunelului actual cu cel viitor. Nici asta nu cred ca nu este posibil.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mcosmin

E mai simplu sa se faca niste pasarele peste decat sa ingropi tot tronsonul.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Nu stiu ce este mai simplu :( . Deci ar fi nevoie de doua pasarele pietonale (catre statia Berceni si catre viitoarea ipotetica statie de la cimitir)  cu acces facil (rulante, lifturi, tot tacamul).
Plus un pasaj rutier, neparat, asta cam prin dreptul statiei Berceni, poate chiar si mai departe de ea, ca ar fi mai simplu de construit unde sunt mai putine linii.
Iar masinile, cand coboara de pe pasaj, nu trebuie sa se opreasca intr-un semafor si sa stationeze, asa cum se intampla acum cu pasajele Victoria si Basarab.... Este complicata situatia, ingroparea traseului iti lasa mai mult spatiu de manevra. Plus ca dispare aspectul de periferie si zona industriala data de pachetul de linii.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mcosmin

Pai atunci cred ca ar fi mai bine sa se stabileasca intai ce se intampla in zona si ce vor de la zona, si sa adapteze solutia corespunzator. Ingroparea totala a liniei pare un proiect putin cam prea ambitios si care va periclita traficul pe M2 cel putin vreo 2-3 ani.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou zapacitu

Exact de asta am propus varianta cu pasarele. Doua la numar e ARHI-suficient pe tronsonul actual (din care una la Berceni si una mai spre oras) - cu rampe de acces pietonal (rampe, nu scari) si macar doua benzi auto. Prevazut loc si PUZ-PUD pentru o a treia la jumate intre Berceni si Centura. Apoi giratoriul zburator de la Centura ar trebui sa fie al patrulea. Si uite asa ai rezolvat problema. Eu pun pariu ca e mai ieftin decat intreruperea circulatiei pe doua statii de metrou.

In extraurban in general nu se justifica magistrale ingropate si zona respectiva e extraurban. Iar daca se va dezvolta, cele trei pasarele plus giratoriul centrurii ar face aproape imperceptibila "bariera" metroului la suprafata. In rest, sa fie magazine si in Popesti, de ce sa stai in Popesti si sa faci cumparaturi in Bucuresti? :D

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Nu magazinele sunt problema, ci serviciul.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Așa, întrebare suplimentară, și dacă duc metroul în comuna Berceni pe unde ar fi stațiile ? Cred că o să fie cu ceva demolări, că altcumva...

 


Go to page:  1  ... 141 142 143 144 145 146 147  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420986 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use