Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Accidente și incidente în România

951 posts, 336811 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Sunt din cele dezafectate pe curba.
Incendiul se extinde!
incendiu.png (481.19 KB; downloaded 11765 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective macheta218

Orient Expres s-a ales cu trei geamuri sparte pe la Sighisoara,in drumul sau spre Budapesta. :cry: "ospitalitate romaneasca"

 


Re: Stiri, noutati, perspective Adrian.B

Trenul Orient Express a plecat din Sighisoara cu trei geamuri sparte





Seful trenului Orient Express a anuntat, luni dimineata, la numarul 112, la scurt timp dupa iesirea din Sighisoara, ca mai multe geamuri au fost sparte, ancheta in acest caz fiind facuta de Politia Transporturi, in gara de la Curtici.

Potrivit unor surse din Politie, ancheta a fost deschisa dupa ce, luni dimineata, seful trenului Orient Express a anuntat ca doua geamuri au fost sparte.
Politistii Serviciului Judetean al Politiei Transporturi Mures au inceput imediat cercetarea, insa ancheta a fost ingreunata de faptul ca, pana la Curtici, judetul Arad, trenul a oprit o singura data, la Simeria, unde a stationat numai cinci minute, timp insuficient pentru cercetarea la fata locului. Ca urmare, fotografiile si masuratorile s-au facut in gara de la Curtici, unde s-a constatat ca, de fapt, sunt trei geamuri sparte, la vagoanele 12, 13 si 14, insa nu s-a putut stabili daca acestea au fost distruse in mod intentionat sau daca pe drum a avut loc un accident provocat din cauze ce urmeaza sa fie identificate.
Potrivit anchetatorilor, nu exista martori care sa fi vazut momentul in care geamurile au fost sparte.
Trenul Orient Express a revenit, sambata, de la Istanbul la Gara de Nord din Bucuresti, de unde a plecat duminica spre Budapesta, avand programata o oprire turistica de aproximativ cinci ore in Sinaia.
Firma Venice Simplon Orient Express organizeaza in fiecare an, incepand din 2000, calatoria cu acest tren special, pe ruta Paris - Viena - Budapesta - Sinaia - Bucuresti - Varna - Istanbul - Bucuresti - Sinaia - Budapesta - Viena - Venetia.
O calatorie cu Orient Express pe segmentul Istanbul - Venetia costa, anul acesta, 10.540 de euro, iar in 2013 va ajunge la peste 14.000 de euro, potrivit preturilor afisate online.
Orient Express a pornit in prima sa calatorie in octombrie 1883. Tras de locomotiva cu aburi, trenul a plecat de la Paris, a traversat Alpii, a trecut prin Budapesta si Bucuresti si s-a oprit la Constantinopol. Orient Express a purtat, de-a lungul timpului, tot felul de personaje, de la celebritati la indivizi considerati dubiosi. Anii '20 au fost perioada in care Orient Express s-a bucurat de maximum de popularitate. Pornind de la povestile care inconjurau acest tren si pe calatorii lui, in acea perioada, celebra autoare Agatha Christie a scris romanul de succes "Crima din Orient Express", care, ulterior, a fost ecranizat pentru marele ecran.

Sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... parte.html

 


Re: Stiri, noutati, perspective George

Exista un motiv particular pentru care pe M 1000 se merge foarte incet pe sensul spre Bucuresti, cu restrictii chiar sub 60 km/h, iar pe sensul spre Ploiesti par a fi aparut ceva restrictii la podul peste Ialomita (daca nu ma insel)?
Parca linia aia era reabilitata...ma rog, probabil fara intretinere, cam praf mai nou...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Der Hofmeister

Adolescenta cazuta din trenul IR 1746
22-10-2012

CFR Călători işi exprimă profundul regret cu privire la decesul tinerei de 13 ani care, în circumstanţe ce urmează a fi clarificate, aseară în jurul orei 19, a căzut din trenul IR 1746, care circula pe ruta Satu Mare - Bucureşti, în zona localităţii Buftea. Compania feroviară transmite condoleanţe familiei îndoliate.

La nivelul CFR Călători, s-a constituit o comisie  de anchetă care analizează, potrivit procedurilor şi reglementărilor în vigoare, circumstanţele în care s-a produs tragicul eveniment. În acelaşi timp, pentru lămurirea cauzei sub toate aspectele, compania va asigura sprijinul organelor de urmărire penală.

CFR Călători doreşte să ii asigure pe toti pasagerii ca tratează cu maximă responsabilitate toate aspectele privitoare la siguranţa călătoriei cu trenul.

www.cfrcalatori.ro
_____________________________________

Trist, dar adevărat. Deși nu știm cu exactitate cum s-a petrecut evenimentul, putem bănui că a fost o joacă de copii, dată fiind vârsta fetei. Totuși, tind să cred că, și în acest caz, e vorba despre o culpă comună, nu una singulară. Sunt curios să aflu, tehnic, cum de s-a putut deschide ușa respectivă în mers, presupunând ca fata respectivă nu avea cum să știe că se poate deschide și prin acționare manuală, lucru însă oarecum exclus aici, pentru că a fost mai degrabă un accident și nu o tentativă de suicid/omor. Cu siguranță, vor avea de dat niște explicații și niște capete de prin CFR Călători, în care acum a înghețat sângele de frică, sunt convins.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Viciul a UCIS-O. Primele rezultate ale anchetei în cazul elevei care a căzut din tren

Eleva din clasa a VII-a a Şcolii nr. 75 din Capitală care a murit după ce a căzut din tren la întoarcerea dintr-o excursie cu şcoala a deschis uşa vagonului şi a fost trasă de curenţii de aer, în condiţiile în care trenul mergea cu viteză foarte mare, potrivit concluziilor Poliţiei Transporturi.

Anchetatorii Poliţiei Transporturi Bucureşti şi procurorii au făcut, marţi, un experiment judiciar pentru a vedea cum a fost posibil ca uşa vagonului să poată fi deschisă în timpul mersului şi care este efectul asupra unui corp cu aceeaşi greutate ca a elevei de 13 ani, dacă acesta poate fi tras afară de curent la viteza de aproximativ 140 de kilometri pe oră.
Fata ar fi ieşit pe holul vagonului, însoţită de o colegă, ca să fumeze o ţigară. După ce aceasta a terminat de fumat s-a gândit să deschidă uşa vagonului pentru a aerisi, astfel încât părinţii şi profesorii însoţitori să nu simtă mirosul de fum. Din cauza faptului că la momentul respectiv trenul circula cu o vizită de aproximativ 130-140 de kilometri pe oră, curentul a smuls-o afară pe fata de 13 ani, potrivit primelor concluzii ale anchetei făcute de Poliţia Transporturi.
Prietena ei, şocată de ce s-a întâmplat, a luat-o la fugă spre compartimentul în care se aflau profesorii însoţitori şi părinţii, iar la un moment dat, din neatenţie, s-a împiedicat în nişte bagaje, fracturându-şi glezna. Eleva a fost audiat de poliţişti acasă şi a povestit contextul în care s-a produs tragedia.
Anchetatorii i-au audit pe profesorul şi părinţii care i-au însoţit pe elevi în excursia de pe Valea Prahovei. De asemenea, au fost ridicate mai multe documente privind organizarea excursiei, iar Inspectoratul Şcolar verifică, în paralel, dacă a fost respectat regulamentul şcolar în cazul acestei excursii.
Accidentul a avut loc duminică seara, în jurul orei 19.00, în zona localităţii Buftea, fata căzând din trenul IR 1746, care circula pe ruta Satu Mare - Bucureşti. Un echipaj SMURD a ajuns la locul accidentului, însă medicii nu au putut-o salva pe adolescentă.
Fata era elevă a Şcolii nr. 75 din Sectorul 3 al Capitalei şi revenea acasă după o excursie organizată de unitatea de învăţământ. Din primele cercetări reiese că, la momentul incidentului, profesorii însoţitori şi ceilalţi elevi erau în compartimente, au precizat surse apropiate anchetei.
Anchetatorii urmează să stabilească exact modul în care s-a produs tragedia, în condiţiile în care uşa vagonului ar fi trebuit să se închidă automat în momentul în care trenul depăşea viteza de cinci kilometri pe oră, neputând fi deschisă decât prin apăsarea unui buton din interior. Sursele citate au mai precizat o echipă de poliţişti a început, luni, verificarea locului în care a căzut eleva, în timp ce o altă echipă cercetează criminalistic vagonul în care s-a aflat aceasta, care, pentru verificări, a fost sigilat şi dus la Depoul Griviţa.
Totodată, mai mulţi ofiţeri ai Poliţiei Transporturi au mers la Şcoala nr. 75 pentru a-i audia pe profesorii şi elevii care au fost în excursie. Martori au declarat poliţiştilor că fata a deschis uşa trenului în mers, care circula cu o viteză de peste o sută de kilometri la oră, ea dezechilibrându-se şi căzând pe terasament.
Parchetul Buftea va stabili dacă fata a deschis sau nu singură uşa trenului ori dacă din cauza unei defecţiuni uşa s-a deschis, fapt ce se va stabili în urma unor expertize tehnice. În paralel, o comisie de anchetă de la CFR Călători analizează împrejurările în care fata de 13 ani a murit după ce a căzut din tren.
"La nivelul CFR Călători s-a constituit o comisie de anchetă care analizează, potrivit procedurilor şi reglementărilor în vigoare, circumstanţele în care s-a produs tragicul eveniment. În acelaşi timp, pentru lămurirea cauzei sub toate aspectele, compania va asigura întregul sprijin organelor de cercetare în drept", se arată într-un comunicat de presă al CFR Călători.  Reprezentanţii CFR Călători susţin că din verificările anterioare făcute a rezultat că trenul nu avea defecţiuni la sistemul de închidere a uşilor. De asemenea, Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti a constituit de urgenţă o comisie de cercetare a împrejurărilor în care eleva a murit după ce a căzut din tren.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/viciul-a-ucis ... z2A7H5iG37

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Pai daca este dreptul nostru pe care nu are nimeni dreptul sa ni-l ia sa deschidem usa sau geamul in timpul mersului, aidca ce e aia, inchisoare, esti prizonier sa nu poti deschide usa? Cred ca defapt mecanicul era de vina ca mergea prea repede, auzi 140, unde se mai pomenesc la noi viteze dastea, ce, se grabea undeva?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

In tren observ ca oricum toata lumea face ce vrea, de la mers fara bilet de parca ar fi asistati social pana la a deschide intr-o veselie usile si geamurile. Dupa acest incindent clar ar trebui ca sistemele de deschidere a usilor sa nu mai poata fi manarite pentru a se deschide in timpul mersului, ca si in caz de necesitate, nu sare nimeni din tren in timpul mersului. Iar geamurile obligatoriu blocate, pe langa faptul ca se distrug climele si se creeaza o senzatie neplacuta, mai si arunca animalele tot ce au pe geam...  :evil:

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Incompetenta in Ploiesti

Acum 2 saptamani, vrea colegul sa vina in Bucuresti, ia bilet la primul IC, merge la peron, trenul afisat pe tabela peronului, iontarziere 0, nici un anunt, se face ora sosirii, trece, trec 10 min, trenul dispare de pe tabela si apare afisat urmatorul, fara nici un anunt sau alta explicatie. Buuun, hai inapoi la ghiseul de bilete:
- Ce s-a intamplat cu ICxxx?
- Ce sa se intample, pai a plecat.
- Cum sa plece ca am fost la linie, nu a venit deloc si s-a sters de pe tabela.
- Cum nu a venit?
- Nu a venit! (bine ca aflii de la mine)
- Pai atunci inseamna ca are intarziere. (bravo geniule)
- Bine, cata?, unde e acum?
Intrebat colega, dat telefon, cotrobait prin hartii...
- Nu stim nici unde e, nici cata intarziere are, ca sunt probleme pe Valea Prahovei... (bine ca nu ati pierdut si gara...)
- Pai dati-mi banii inapoi, schimbati-mi biletul la urmatorul tren.
- Nu se poate decat la intarzieri de peste 2 ore, si cum nu stim... dar nu e nici o problema, luati primul tren spre Bucuresti, prezentati biletul, si intelege seful de tren. (cred si eu ca intelege ca merg cu R sau IR cu bilet de IC...)
Intre timp s-au strans mai multi cu aceeasi problema, incepe scandalul, pe langa ca nu se poate stii nici unde e nici cand vine IC-ul, nu se poate preciza nici care e primul tren de Bucuresti, ca doar sunt probleme!! ! ! ! !
Buun, trupa se muta pe peron si incepe asteptarea, dupa vreo 10min apare un IR spre Bucuresti dinspre Moldova, toata lumea calare pe nas, pleaca spre Bucuresti?, da!, cand?, in 10min!, nu mai vine altu sa plece mai repede, nu!. Rezultat, lumea se urca in tren, peste 10min apare alt IR de Bucuresti dinspre Moldova, peste inca alte 10min pleaca al doilea IR spre Bucuresti, si dupa alte 5min pleaca si trenul cu oamenii care asteptau IC, nasul nu si-a mai aratat fata sa verifice vreun bilet pana la Bucuresti.

 


Re: Stiri, noutati, perspective stefan_br

Linia 703 este inchisa intre Galati si Tulucesti, datorita unor alunecari de teren din zona lacului Brates.Daca va veti uita la poze o sa observati proportia dezastrului.Stirea a fost data si la PROTV.Pana la repararea liniei (peste N ani) intre Galati si Tulucesti vor fi autobzue, iar de acolo calatorii vor fi preluati de trenurile TFC).

sursa: http://adevarul.ro/locale/galati/fotoga ... index.html

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Din cauza zapezilor din Ungaria trenul IR 73-2 Budapesta - Bucuresti este anulat. Maine IR 72 va pleca dimineata cu masina de CFR Calatori si garnitura temporara.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Vlad0012

Utilizator anonim wrote:
Din cauza zapezilor din Ungaria trenul IR 73-2 Budapesta - Bucuresti este anulat. Maine IR 72 va pleca dimineata cu masina de CFR Calatori si garnitura temporara.



IR73 a ajuns in Timisoara Nord cu o intarziere de 3-4ore. Din Timisoara a plecat IR13073 cu EA 189 si 4vagoane (pline ochi) si garnitura lui 73 a fost dusa la bucuresti ca tren special cu EA564.
Sambata 16.03.2013 IR72 a circulat normal cu garnitura obisnuita si EA 189 care a tractat trenu pana la Timisoara de acolo fiind preluat de EC 0059 pana la Curtici. IR73 a plecat regulat din Timisoara.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Microbuz spulberat de tren la Iaşi: Toate cele 11 persoane din maşină au murit

http://www.realitatea.net/masina-spulbe...65365.html

In accident a fost implicat un tren Regiotrans de pe ruta Iasi - Dorohoi.
Autoturismul implicat in accident este un VW Sharan de 7 locuri, insa avea 11 persoane la bord...

 


Re: Stiri, noutati, perspective ByOnu

Vorba instrucorului meu: cand ai pus funduletul pe scaunul soferului RASPUNZI de n vieti nevinovate (pasageri, pietoni, alti participanti la trafic...). Din pacate n-are cine sa mai raspunda... :(

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421217 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use