Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

518 posts, 168887 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului aztec

Ca imagine de fundal pt incheiere....rasarit, nu apus.
IMG_20200910_065538.jpg (391.65 KB; downloaded 2367 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

S-a rezolvat si pe Floreasca, s-a acoperit termoficarea si s-a asfaltat trotuarul, mai ramane doar sa stranga gardul de pe banda 1, s-ar putea inchide.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului aztec

Nu o băgați la finalizate...că a intrat în reabilitare....
IMG_20200915_003831.jpg (1.31 MB; downloaded 2068 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Cred ca scot bordurile dintre "trotuar" si "pista de biciclete".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Aceeasi impresie o am si eu. Of, unde nu-i cap, vai de picioare! :no:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului aztec

Lucrarea de reabilitare continua.
Au "rezolvat" și si statia de vis-a-vis de Chefalul-ui...
Probabil asta o să facă cu toate stările STB-STV de pe traseu...sa nu se mai vadă că este o aberație trotuarul și pista...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Urmarea lucrarilor de dupa inaugurare, in dreptul unor statii STB s-a demontat bordura dintre pista si trotuar, a iesit ce se vede.
DSC04405.JPG (324.95 KB; downloaded 2103 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Cam de cata idiotenie vor sa ne dovedeasca ca pot fi capabili (corect e incapabili)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

De acord, au fost unii proiectanti incapabili, dar un proiect nu este niciodata gata incat sa se poata spune ca nu se mai poate imbunatati... Am vizionat mai multe videori cu "bulevardul" gata si am observat ca nu exista un trafic ca pe Magheru, niciodata. Deci se poate renunta usor la o banda de circulatie, marite ambele trotuare la un mod decent si poate exista spatiu si pentru o pista pentru biciclisti.
Apoi uratenia din mijloc, acea placa de beton cumplita care este "gandita" pentru "sosele de viteza", nu pentru o sosea din oras unde viteza max. poate fi si de 40km/h.
Si, daca orasul va avea si bani, se pot muta niste garduri si 2m. spre exterior si mai maresti inca o data trotuarul care astazi este rusinos asa cum arata...Solutii care s-au mai spus, dar gandindu-ma ca si in alte parti se mai fac greseli, stiu cum, acolo, se imbunatatesc rapid:
petitii ale celor care folosesc trotuarele(vor fi din ce in ce mai multi "riverani") adresate primariei(de data asta "transparenta")si daca primaria capitalei va avea si oameni capabili, vor veni si solutiile.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Te referi chiar la Fabrica de Glucoza? Tu vrei sa ne intoarcem de unde am plecat, sa anulam orice beneficiu? Nu te uita ca acum e pustiu, stai sa revina corporatistii anul viitor la munca. Sa vezi atunci cozi pe doua randuri pana la Chefalului respectiv FanCurier. Ai idee de valorile de trafic in zona chiar si inainte de autostrada?

Stiu ce zici, insa trotuarele actuale ar fi fost suficiente daca nu ar fi fost decupat din ele cu pistele de biciclete si cu stalpii. Sa fim seriosi, nu e NEVOIE de trotuar de 3m, unul de 1.5m (masurat in dreptul stalpului si fara sa masor si bordura) e ok. Ideal ar fi fost sa puna stalpisori sau bilute sau ceva care sa impiedice parcarea, in detrimentul parapetului (care e inutil pe o sosea cu viteza de 50 la ora). In forma actuala se va parca in spic. Pe toata soseaua.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

1. Nu cred ca revine totul la normal anul viitor, cine crede asta e putin naiv.
2. Transportul in comun cui il lasam? Zona aia nu a vazut investitie de niste zeci de ani in aceasta directie...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Parapetul de beton din mijloc NU este pus pentru viteză ci pentru a interzice cu desăvârșire << relația stânga >> pentru ambele variante, de pe șosea pe străduțe sau viceversa.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Daca nu clacheaza tara pana atunci, ma astept ca toamna lui 2021 sa vina cu valori de trafic apropiate de ce stiam in 2019

La ce straduta laturalnica era nu cred ca avea gabarit pentru 15 tone de autobuz... acum are. In zona oricum exista transport in comun, metrou si tramvai, la aproximativ 100m de strada cu pricina.

Parapetul stiu de ce e acolo, insa e mai rentabil sa pui trei camere si sa dai cinci mii de amenzi, asta daca e un jurist suficient de capabil cat sa bage naibii in lege posibilitatea de amendare in baza filmarilor cu camerele municipale. Daca si-ar da seama ca ar dubla din amenzi bugetul primariilor, nu s-ar mai parca in Bucuresti. Aia deranjati de amenzi n-ar avea ce zice cand s-ar construi parcuri intregi si parcari mari pe terenuri libere (din banii lor de amenzi). Ma rog, scuzati visatoru'.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului aztec

In zonă corporatista e cam pustiu.
Va spun sigur că nu sunt nici macar la 10% încărcare fata de ce era înainte.
Se observă și la magazinele din zona unde mai mulți clienți sunt șantieriștii din zona și nu corporatiștii, parcările sunt goale.
Acum dacă configuram strada în funcție de pandemie și nu de ce era inainte, ne frigem rău de tot...

 


Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422233 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use