Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)

159 posts, 64822 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente GPS

Cine vrea la Unirii ia metroul de la Sudului, însă sunt mulți pensionari care iau troleibuzul de la Horoscop sau persoane care îl preferă pentru că nu mai stă la semafor. Restul persoanelor urcă la Budapesta sau Tineretului.

 


  • Daddy
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente Daddy

Cine vrea la Unirii ia metroul de la Sudului - afirmatia este valabila doar pentru cei din Berceni care urmaresc sa schimbe cu M1/M3, altfel pentru continuarea calatoriei cu mijloacele de la suprafata (104,123,385,samd) sau simpla deplasare in zona Unirii toate lumea prefera STB nu o transbordare inutila la Piata Sudului. Capatul de la Bibescu Voda, asa cum spune si ByOnu, este ineficient si nimeni nu va da transbordarea facila de la Unirii + confortul din autobuze, pentru ca trebuie recunoscut si ca vorbim de troleibuze aflate in circulatie de doua decenii.

Din fericire se anunta schimbari, vor ramane in zona doar doua linii din trei. 74 va fi scurtat la Timpuri Noi iar 73 dus logic la Gara (probabil mai mult pentru a-l ajuta pe solicitatul 381 decat pentru ca ar fi cerere spre Gara - oricand au solutia prelungirii lui 133 la Turnu Magurele). 76 este putin dubios ca va fi dus pana la Piata Alba Iulia cu o frecventa de 4 minute, nu cred ca e o cerere foarte mare intre acea zona si Tineretului/Berceni si mai degraba s-ar putea modifica acel nou 74 dus la Piata Alba Iulia via Timpuri Noi-Nerva Traian, autonomia va permite.

 


  • ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente ByOnu

Daddy wrote:
76 este putin dubios ca va fi dus pana la Piata Alba Iulia ... mai degraba s-ar putea modifica acel nou 74 dus la Piata Alba Iulia via Timpuri Noi-Nerva Traian, autonomia va permite.


74 ar trebui sa-l inlocuiasca definitv pe 313. La 30 de ani de la revolutie sa fim si noi capabili sa mai electrificam o linie diesel. :headbash:

Cat despre Timpuri Noi, eu il vad pe 76 dus via. Timpuri Noi, pe Mircea Voda si Hristo Botev, pana la Rosetti, deservind astfel doua bulevarde fara transport public.

 


  • Daddy
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Daddy

74 nu are prea mare legatura cu 313, probabil te referi la 312. De altfel, in afara lui 74 care teoretic poate ramane singur pe Racovita si il poate suplini pe 312 (eventual dus la PGB) nici 73 nici 76 nu pot ramane de unele singure in Berceni si eliminate autobuzele ce le dubleaza din cauza cererii ridicate. Decat daca vorbim de cazul ideal in care nu avem doar aceste 3 linii de troleibuz, cine spune ca in viitor nu putem avea 6 si electrifica total? Depoul Berceni are spatiu pentru destule vehicule chiar daca PS4 a mai ciuntit din spatiu pentru acea parcare.

 


  • ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) survola

313 tocmai a fost prelungit pe Metalurgiei, până la Piața de Gros, ca și 312.
S-au mai aerisit capetele troleibuzelor.

 


  • Daddy
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Daddy

ByOnu wrote:
Scuze, 73 voiam sa zic.

Doar cu troleibuze articulate, altfel imposibil sa tii o singura linie cand cererea e in crestere si pe Metalurgiei se construieste in draci. Posibil insa sa mai tineti minte ca in anii 80 il aveam aici pe 73 si 94, solutie ce poate fi refacuta in viitor, cu un 73 inlocuind total 313 Unirii-PGB si 94 la GdN.

 


  • ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) ByOnu

survola wrote:
313 tocmai a fost prelungit pe Metalurgiei, până la Piața de Gros, ca și 312.
S-au mai aerisit capetele troleibuzelor.


Deci numa bun pentru troleibuze cu autonomie. Prin "desfiintat" 313 ma refer la cresterea capacitatii (ca numar de vehicule, ca de troleibuze articulate cu autonomie nu vom beneficia prea curand) cu cel putin acelasi numar de vehicule.

Cer doar sa nu mai folosim diesel pe sub km intregi de retea.

Iar faptul ca avem atatea linii pe Cantemir (73, 74, 76, 116, 313, 312, 381) si toate se suprapun pe distante considerabile este o problema, mai se si suprapun cu metroul. Nu tot Berceniul are treaba pe Cantemir. Trebuie sa se sparga putin liniile astea, iar planul cu 74 la Timpuri Noi este un pas bun in sensul asta.

Nu vad de ce nu l-ar duce pe 313, de maine, pe la Timpuri Noi - Mircea Voda si intoarcere la Sf. Vineri - Mircea Voda si retur.

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) survola

Suprapunerea este o problemă reală, câteodată se fac niste "trenulețe" de 4-5 vehicule de toată frumusețea. Mai ales că troleibuzele tind să plece de la Piața Unirii câte 3 odată :(

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) alexxd_31

Personal prefer troleibuzul deoarece e mai gol.
Nu vad unde este problema ca se suprapun mai multe linii atat timp cat timp mijloacele de transport in comun nu circula goale. Nu sunt de acord cu desfintarea liniilor deservite de autobuze acolo unde exista transport electric. Aveti idee ce se intampla pe Basarabia cand se blocheaza tramvaiul? Sunt doua alternative si anume: 1) taxiul, 2) mersul pe jos.

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) andrei11

Nu circulă goale asta nu înseamnă că circulă la capacitate normală.
Dacă la Unirii ai în 73 opt  persoane, în 74 cinci, blablabla, blablabla, în total 40 persoane nu se justifică 4 linii de troleibuz de la BIG la Unirii...

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Valentin

#alexx fata de tramvaie, troleibuzele au o flexibilitate ceva mai mare si poate sa treaca, dar nu mereu pe langa masini parcate aiurea. Sa inteleg ca pentru tine niste noxe emise sunt mai bune in cartier de blocuri decat energia electrica care in sine nu emana noxe? Ai incercat sa stai vreodata intr-un depozit inchis cu masini diesel? (ma refer la un service, itp, etc.) Sa vezi acolo diferenta! Reticienta populatiei cu privire la troleibuze consta in faptul ca o parte sunt vechi si nu foarte practice (Ikarus), iar o parte din ele abia se tarasc, nu mai zic ca la fiecare macaz trebuie sa franeze, sunt niste probleme care afecteaza viteza medie mai mult ca la autobuze.
As prefera sa vad o mai buna organizare a liniilor de troleibuz din Berceni, iar odata cu posibilele troleibuze noi sa se incerce renuntarea la unele linii de autobuz.

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Puss in Boots

Poate e in plan. Oricum mare parte din toata prostia de acum cu nspe linii mergand in aceeasi directie si pe acelasi traseu a fost posibila si din cauza prostiei facute la pasajul Sudului unde capatul de trolee a disparut ca prin farmec din planul original. Sa nu uitam ca faptul ca se arde curent aiurea e in mare parte din cauza asta. ltfel 76 intorcea la Sudului si 73 si 74 comasand 312 si 313 se duceau linistite spre Unirii unul pe traseul actual si celalalt pe la Timpuri Noi, Mircea Voda si cum mai ziceti voi (si zic si ei ca planul e sa ajunga troleu la Alba Iulia).

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) survola

andrei11 wrote:
Nu circulă goale asta nu înseamnă că circulă la capacitate normală.
Dacă la Unirii ai în 73 opt  persoane, în 74 cinci, blablabla, blablabla, în total 40 persoane nu se justifică 4 linii de troleibuz de la BIG la Unirii...

Nu ai opt, ai una singură câteodată.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 1996 forum members have written 385427 posts in 4744 topics and 460 subforums.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use