Topic: Softrans (SFTRA)
247 posts, 148875 views
📖 Pagination options
- sss
-
Posted:
-
Re: Softrans
sss
In cazul acesta nu cred ca este vorba de profit, Softronic, spre deosebire de Blidar, a ales calea grea, dar frumoasa: face locomotive si rame electrice, chiar daca nu are comenzi ferme pe ele si le testeaza pe banii proprii. Cum poti obtine vizibilitate si credibilitate in fata potentialilor clienti? Circuland, sau contestand licitatiile? Scuze de OT, dar ma enervez de fiecare data cand imi aduc aminte de Astra...
In cazul acesta nu cred ca este vorba de profit, Softronic, spre deosebire de Blidar, a ales calea grea, dar frumoasa: face locomotive si rame electrice, chiar daca nu are comenzi ferme pe ele si le testeaza pe banii proprii. Cum poti obtine vizibilitate si credibilitate in fata potentialilor clienti? Circuland, sau contestand licitatiile? Scuze de OT, dar ma enervez de fiecare data cand imi aduc aminte de Astra...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Softrans
shoppy
Calea aia, grea, frumoasa, cum o fi, e dictata de banca, ca nu au venit nimeni cu bani de acasa sa faca locomotive...
Calea aia, grea, frumoasa, cum o fi, e dictata de banca, ca nu au venit nimeni cu bani de acasa sa faca locomotive...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Softrans
Florinds
Nu stiu ce sa zic, poate la Softrans nu sunt gaurile negre de la CFR (soti, copii, bunici, sotii fratilor s.a. care merg gratuit, achizitii neverosimile etc.), poate nu sunt salariile sefilor asa mari si castiga din dividende? Nu stiu situatia exacta, dar sunt foarte multumit de conditii/pret si chiar imi pare rau ca nu au clienti mai multi, pentru ca merita!
Nu stiu ce sa zic, poate la Softrans nu sunt gaurile negre de la CFR (soti, copii, bunici, sotii fratilor s.a. care merg gratuit, achizitii neverosimile etc.), poate nu sunt salariile sefilor asa mari si castiga din dividende? Nu stiu situatia exacta, dar sunt foarte multumit de conditii/pret si chiar imi pare rau ca nu au clienti mai multi, pentru ca merita!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Softrans
shoppy
Cand vinzi 5-6 locomotive pe an(grele si proaste cum sunt, aia e, se cumpara) e usor sa mai scoti o locomotiva sau o rama fara sa o vinzi imediat, cand faci 20-30 vagoane de calatori pe an lafel e usor sa faci 2-3 vagoane pe care sa nu le vinzi imediat, dar o locomotiva sau o rama nu poti sa scoti.
RATB le-a zis ca le cumpara tramvaiul, deci un tramvai care era deja vandut nu au reusit sa scoata in probe, si noi vorbim de rame sau metrouri, hai sa o lasam asa...
Ce CFR?!!?! Cum sa compari o institutie politica a statului care are un cec in alb sa iroseasca bani publici cu firme private controlate strict de catre bancile la care au credite?!?
Cand vinzi 5-6 locomotive pe an(grele si proaste cum sunt, aia e, se cumpara) e usor sa mai scoti o locomotiva sau o rama fara sa o vinzi imediat, cand faci 20-30 vagoane de calatori pe an lafel e usor sa faci 2-3 vagoane pe care sa nu le vinzi imediat, dar o locomotiva sau o rama nu poti sa scoti.
RATB le-a zis ca le cumpara tramvaiul, deci un tramvai care era deja vandut nu au reusit sa scoata in probe, si noi vorbim de rame sau metrouri, hai sa o lasam asa...
Ce CFR?!!?! Cum sa compari o institutie politica a statului care are un cec in alb sa iroseasca bani publici cu firme private controlate strict de catre bancile la care au credite?!?
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Softrans
stefan_br
Sursa: pagina de Facebook a SOFTRANS
Sursa: pagina de Facebook a SOFTRANS
Începând cu 31.07.2015 trenul Hyperion va fi mutat pe ruta Craiova - București - Constanța. Ruta Craiova - București - Brașov va fi reluata cand intra in circulatie trenul Hyperion 2, in jur de 20 -25 August. Ne cerem scuze pasagerilor care merg spre Brașov pentru disconfortul creat.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Softrans
Victor92
O mica eroare ...
Le-am sesizat celor din tren cand am coborat la Bucuresti si au spus ca vor rezolva problema indata ...
O mica eroare ...
Le-am sesizat celor din tren cand am coborat la Bucuresti si au spus ca vor rezolva problema indata ...
11-29-2015 5-30-32 PM.png (817.03 KB; downloaded 9638 times)
- Victor92
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Softrans
Victor92
In interior, Hyperion 2 a castigat 12 locuri in urma renuntarii la scaunele fata in fata din fiecare vagom. Astfel, de la 176 de locuri s-a ajuns la 188. De altfel, calatorii pot imprumuta o carte pe durata drumului.
In interior, Hyperion 2 a castigat 12 locuri in urma renuntarii la scaunele fata in fata din fiecare vagom. Astfel, de la 176 de locuri s-a ajuns la 188. De altfel, calatorii pot imprumuta o carte pe durata drumului.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Softrans
Victor92
Odata cu modificarea mersului trenurilor, dar si a colantarii ramei Hyperion 1 cu reclama traditionala (deja) de iarna la berea Ciuc, Hyperion 2 NU mai merge la munte, ci la mare, iar Hyperion 1 deserveste traseul pe care opera pana in septembrie. De remarcat faptul ca Hyperion 1 pleaca de la Craiova spre Bucuresti cu 15 minute mai devreme decat fratiorul sau, iar de la Videle acestea vin cuplate la Bucuresti.
Odata cu modificarea mersului trenurilor, dar si a colantarii ramei Hyperion 1 cu reclama traditionala (deja) de iarna la berea Ciuc, Hyperion 2 NU mai merge la munte, ci la mare, iar Hyperion 1 deserveste traseul pe care opera pana in septembrie. De remarcat faptul ca Hyperion 1 pleaca de la Craiova spre Bucuresti cu 15 minute mai devreme decat fratiorul sau, iar de la Videle acestea vin cuplate la Bucuresti.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Softrans
Victor92
Dupa mai multe zile in care ramele Hyperion (1+2) au avut intarziere in Gara de Nord de pana la 60 de minute, in aceasta dimineata problemele se pare ca s-au rezolvat, trenurile reusind sa ajunga in Bucuresti mai devreme cu 2 minute . Zilele trecute au avut stationare la Videle timp de zeci de minute, probabil din cauza unor lucrari...
Dupa mai multe zile in care ramele Hyperion (1+2) au avut intarziere in Gara de Nord de pana la 60 de minute, in aceasta dimineata problemele se pare ca s-au rezolvat, trenurile reusind sa ajunga in Bucuresti mai devreme cu 2 minute . Zilele trecute au avut stationare la Videle timp de zeci de minute, probabil din cauza unor lucrari...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Softrans
Robert24
Desi a sosit la timp in Bucuresti, azi Hyperion 1 catre Brasov a avut probleme. A stat 85 de minute in Bucuresti, blocand si rama catre Constanta.
Desi a sosit la timp in Bucuresti, azi Hyperion 1 catre Brasov a avut probleme. A stat 85 de minute in Bucuresti, blocand si rama catre Constanta.
st.PNG (48.96 KB; downloaded 9355 times)
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Softrans
stefan_br
"Datorită condițiilor meteo nefavorabile trenul Hyperion de pe ruta Craiova - București - Constanța (tur-retur) va fi anulat în data de 07.01.2016. Ne cerem scuze pentru inconvenient."
Sursa: Pagina de Facebook a Softrans.
"Datorită condițiilor meteo nefavorabile trenul Hyperion de pe ruta Craiova - București - Constanța (tur-retur) va fi anulat în data de 07.01.2016. Ne cerem scuze pentru inconvenient."
Sursa: Pagina de Facebook a Softrans.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Softrans
Robert24
Pariu ca e la misto si de fapt H1 are nevoie dupa evenimentul de azi de o reparatie / revizie? Mai mult ca sigur, or sa trimita H2 maine la Bv.
Pariu ca e la misto si de fapt H1 are nevoie dupa evenimentul de azi de o reparatie / revizie? Mai mult ca sigur, or sa trimita H2 maine la Bv.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Softrans
shoppy
EMU/DMU nu este locomotiva.
Locomotiva trebuie sa aiba plug de zapada.
Chiar daca are plug, dezapezirea liniei se face cu plugurile si frezele rotative, nu cu locomotive.
Asa e pe la noi, nu conteaza ca lectiile astea le-au mai invatat si altii, iarna noastra le repeta in fiecare an.
EMU/DMU nu este locomotiva.
Locomotiva trebuie sa aiba plug de zapada.
Chiar daca are plug, dezapezirea liniei se face cu plugurile si frezele rotative, nu cu locomotive.
Asa e pe la noi, nu conteaza ca lectiile astea le-au mai invatat si altii, iarna noastra le repeta in fiecare an.
📖 Pagination options