Regiunile RomânieiBanatJudețul Timiș

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

257 posts, 128922 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 
 

📖 Pagination options
  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective ADY881

Eu domnului Robu, i-as recomanda sa nu mai combine alcoolul cu iarba, mai ales inainte de a iesi in fata mass-media.

 


Re: Stiri, noutati, perspective georgica2704

Stații dotate cu scrumiere, într-un oraș din România

Primăria Timișoara vrea ca locurile de așteptare a mijloacelor de transport în comun din oraș să fie dotate cu scrumiere pentru fumători.

Potrivit viceprimarului Timișoarei, Dan Diaconu, investiția trebuie făcută de Regia Autonomă de Transport în comun.

“A apărut o luare de poziție a unor cetățeni și o susținem în totalitate, privind necesitatea montării în statiile RATT a unor scrumiere, pentru că foarte multă lume fumează în așteptarea mijloacelor de transport în comun și de multe ori mucurile de la țigări ajung pe jos”, a propus consilierul local, Ștefan Constantin Sandu, citat de opiniatimisoarei.ro.
În Timișoara, există aproximativ 400 de stații pentru mijloacele de transport în comun, însă  doar 50 dintre ele se află în administrarea directă a Regiei, restul fiind date în administrare de către Primarie unei firme private.
Sursa aici :http://ro.stiri.yahoo.com/sta%C8%9Bii-dotate-cu-scrumiere--%C3%AEntr-un-ora%C8%99-din-rom%C3%A2nia-080054242.html.
Totusi nu este lege care interzice fumatul in locuri publice sau ma insel ? :evil:

 




Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Pe Calea Lugojului reteaua de troleibuz catre Strandul Tineretului a fost partial demontata din cauza unor lucrari care restrictioneaza traficul auto. In acea zona troleibuzele folosesc motorul termic pentru deplasare.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Astra Vagoane Călători a câștigat licitația pentru reabilitarea tramvaielor la a Timișoara!
Anunțul a fost făcut de primarul orașului de pe Bega, Nicolae Robu, care a precizat că garniturile modernizate și fost fabricate cu câteva decenii în urmă, în Germania. Tramvaiele vor păstra doar o parte din cadrul metalic, dar sistemul de comandă și interiorul vor fi noi. Robu spune că vor avea până și încălzire în scaune. Primarul a declarat că primul tramvai modernizat va circula în Timișoara până la sfârșitul anului, iar în situația în care va fi mulțumită de calitatea lucrării, primăria va comanda alte 29 de garnituri în următorii patru ani. Lucrările de reabilitare se vor realiza în colaborare cu fabrica din Pașcani, a precizat Robu. Valoarea unui tramvai modernizat va fi de aproximativ jumătate de milion de euro.

http://www.vestic.ro/articol_36998/astra ... ara.html

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

S-a decis cine reabiliteaza tramvaiele Timisoarei: 500.000 de euro costa bucata. Cand circula primul?

TIMISOARA. E oficial! Tramvaiele din Timisoara vor fi reabilitate cu aproape jumatate de milion de euro bucata. Licitatia a fost castigata de o asociere de firme, una dintre ele apartinand omului de afaceri Gruia Stoica, aflat acum dupa gratii pentru coruptie.
Licitatia pentru reabilitarea tramvaielor din Timisoara s-a incheiat, ofertantul castigator fiind reprezentat de asocierea a doua firme: Electroputere VFU Pascani, fosta Remar, si Astra Vagoane Calatori Arad. Remarul din Pascani ii apartine celebrului Gruia Stoica, omul de afaceri care face bani chiar si din arest, trimis in judecata pentru fapte de coruptie. El a mai incheiat contracte si cu CFR Calatori.

“S-a incheiat cu succes licitatia pentru reabilitarea tramvaielor. Ofertantul castigator este asocierea a doua firme, Electroputere VFU Pascani, in asociere cu Astra Vagoane Calatori Arad. Eu ma bucur ca, iata, sunt doua firme puternice si stim bine ca Astra Vagoane Arad este o firma agreata de concernul Siemens si produce tramvaie dupa proiectele Siemens, le asambleaza la ora actuala si cu cateva repere asimilate la Arad. Deci vom avea tramvaie care vor arata ca cele mai frumoase tramvaie noi. Vor vedea timisorenii ce inseamna reabilitare, pentru ca multa lume si-a inchipuit ca le vopsim, le mai chituim putin pe la geamuri si le reabilitam. Nu! Reabilitarea inseamna cu totul si cu totul altceva, inseamna pastrarea doar a structurii de metal greu si in rest totul este tramvai nou”, a precizat primarul Nicolae Robu.

Edilul sustine ca un tramvai reabilitat va costa 480.000 de euro, pretul scazand in urma licitatiei de la 650.000 de euro. Autoritatile locale vor sa renoveze 30 de mijloace de transport pe sine, insa in prima faza se va face doar unul, care, promite Robu, va circula in Timisoara pana la sfarsitul anului.

“Prin competitie, prin licitatie electronica, pretul a ajuns in final sa fie 480.000 de euro per tramvai. La inceput facem unul si nu suntem obligati sa mergem pana la 30. Contractul este unul cadru, pe 4 ani, si noi putem sa reabilitam de la minim unul pana la maxim 30 de tramvaie in cadrul acestui contract. Daca vom fi multumiti si timisorenii vor fi multumiti de primul tramvai pe care il vom reabilita, atunci vom da comanda pentru mai multe. Dar ne costa 480.000 de euro. Un tramvai cu toate acest functionalitati nu-l poti cumpara fara vreo 2 milioane de euro in orice caz. Deci nu se poate compara pretul. In cateva luni se va reabilita primul, in anul 2014. Nu va pot spune cu precizie cand va circula, pentru ca nu a fost un termen ferm pentru primul tramvai”, a declarat primarul.

Suma pusa la bataie de Primaria Timisoara pentru reabilitarea a 30 de tramvaie a fost de 85 de milioane de lei, adica aproape 19 milioane de euro. Carcotasii spuneau ca cu acesti bani, in loc sa se reabiliteze 30 de tramvaie, mai bine s-ar fi cumparat 30 de vehicule pe sine noi. Tramvaiele care vor suferi modificari sunt aflate in circulatie de aproape jumatate de secol. Au fost aduse in capitala Banatului dupa Revolutie.

In urma reconditionarii, fiecare tramvai va fi dotat cu cate 6 camere video, incalzire in scaune, climatizare, internet WiFi, instalatie de sonorizare, scaune noi. In parcul Regiei Autonome de Transport in Comun se afla 93 de tramvaie, din care doar 60 sunt scoase zilnic pe traseu.

http://www.opiniatimisoarei.ro/s-a-decis ... 04/2014/

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Primele doua tramvaie sunt la "modernizare":
http://www.opiniatimisoarei.ro/imagini-...0/07/2014/

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective ADY881

Am dat peste o stire BOMBA, soc soc si groaza, primarul Timisoarei Nicolae Robu a intrat in copilarie, de ce aflati mai jos:



sursa:http://www.opiniatimisoarei.ro/spicuiri-din-cv-ul-primarului-timisoarei-nicolae-robu-publicat-pe-facebook-mi-se-spune-tata-robu/16/01/2014/

Primăria Timişoara nu renunţă la proiectul celui de-al doilea metrou din ţară
Reprezentanţii CFR susţin însă că resursele companiei nu permit finanţarea unui astfel de proiect
Deşi Primăria Timişoara, conform afirmaţiilor unor consilieri locali, de abia are bani pentru finanţarea proiectelor aflate derulare, nu se renunţă la ideea îngropării liniilor de cale ferată, în paralel cu realizarea celei de-a doua reţele de metrou din ţară. Reprezentanţii CFR spun că au mari dubii legate de posibilitatea finanţării sau cofinanţării unui asemenea proiect din fondurile companiei feroviare, şi spun că singura şansă de materializare ar fi obţinerea unei finanţări europene.

Investiţia, demarată “în curând”
În ciuda constantelor alocări gen “zero lei” pentru investiţiile Timişoarei, la adoptarea bugetului de stat din 2013 şi 2014, conducerea Primăriei Timişoara mai speră în prezumtiva demarare “în curând” a proiectului “celui de-al doilea metrou din ţară”, care se intenţionează să se realizeze în oraşul de pe Bega, odată cu îngroparea liniilor CFR.
Teoretic, se stă foarte bine, în sensul că deja se fac publice date concrete legate despre acest proiect, care nu se ştie dacă va fi materializat vreodată.
Conform declaraţiilor primarului Nicolae Robu, linia de metrou va avea o lungime de opt kilometri şi va lega centrul oraşului de aeroport. Proiectul ar trebui să intre în planul de buget pentru perioada 2014 – 2020. „Asta e soluţia: liniile de cale ferată trebuie să fie duse în subteran, şi cu această ocazie sigur că se va realiza şi o conexiune tip metrou între câteva puncte cheie ale oraşului nostru: Gara de Nord, zona mall, Gara de Est, aeroportul, toate pot ajunge să fie legate şi se va putea face repede şi la preţuri convenabile aşa ceva. Sunt acele utilaje cârtiţă care străpung munţii, merg pe sub mări, pe unde vrei”, a declarat zilele trecute primarul Nicolae Robu. Acesta pare, însă, să neglijeze particularităţile utilizării unor asemenea utilaje pe plan local, în condiţiile în care terenul este mlăştinos, iar săparea pe sub zona de clădiri istorice le-ar putea şubrezi, dat fiind că sunt poziţionate pe piloni de lemn.
Ce e şi mai ciudat este că, deşi se dă ca aproape sigură demararea proiectului, încă nu a existat o discuţie clară, de principiu, cu reprezentanţii CFR, în urma căreia să fie stabilite detaliile unei asemenea investiţii, să fie lămurită partea legată de finanţare şi, mai important, să se precizeze dacă un asemenea proiect are măcar o şansă cât de mică să devină realitate.
Am văzut în presă informaţii mai mult legate de ce se doreşte să se realizeze cu acest proiect de îngropare a liniilor CFR din municipiu. Fără îndoială, realizarea unei astfel de investiţii ar fi extrem de benefică pentru oraş. Însă CFR nu are deocamdată bani pentru finanţarea unui astfel de proiect, în condiţiile în care, cu fondurile existente, trebuie realizate reabilitări la nivelul infrastructurii feroviare existente. Şi nu cred că Primăria Timişoara, cu toată bunăvoinţa, ar avea puterea să realizeze o asemenea investiţie din bugetul local. Singura şansă de realizarea a unui asemenea proiect ar fi doar atragerea de fonduri europene”, declară inginerul Ion Alexandru Simu, noul director al Regionalei CFR Timişoara.

Sursa:http://timpolis.ro/primaria-timisoara-nu-renunta-la-proiectul-celui-de-al-doilea-metrou-din-tara/




sursahttp://metropotam.ro/La-zi/linia-de-metrou-din-timisoara-va-avea-o-lungime-de-8-kilometri-art8241925638/

Se spune ca in multe tari bananiere capitala mereu da tonul in orice, DA s-a confirmat, tampenia din capitala a ajuns direct la Timisoara. Acum astept proiecte de metroaie in Vaslui si Baicoi, daca se poate un sistem comun pe sub muntii Carpati cu statie intermediara la Fundulea. :popa:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Regia Autonomă de Transport din Timișoara va investi toți banii primiți anul acesta într-un muzeu

Regia Autonomă de Transport din Timișoara a decis să investească toţi banii primiţi anul acesta într-un muzeu. Asta în timp ce infrastructura lasă de dorit. Jumătate din liniile de tramvai sunt vechi de zeci de ani şi nu au fost reabilitate niciodată.
Regia Autonomă de Transport Timișoara are un buget pe 2015 de peste 82 de milioane de lei. Ca investiţii, regia şi-a stabilit o cheltuială de 3,5 milioane de lei.
Cu acești bani se va amenaja depoul unde acum sunt garate tramvaiele, dar și o parcare pentru vizitatori. La Muzeul Transporturilor vor putea fi admirate tramvaiele istorice ale Timișoarei, cum sunt cel tras de cai, tramvaiul restaurant, vagonul platformă din 1900 sau tramvaiul Gemenele construit în 1927.
Și asta în condițiile în care infrastructura pe care circulă acum tramvaiele are 20 sau chiar 30 de ani vechime și nu a fost modernizată niciodată. Şi tramvaiele aflate în circulație sunt vechi, fiind fabricate în Germania în anii 70 și aduse la Timișoara, la mâna a doua.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...vaie+vechi

 


Re: Stiri, noutati, perspective stefan_br

Noi modificări la RATT: rocadă între tramvaiele 6 și 10

Din nou, modificări în circulația tramvaielor din Timișoara. Potrivit Regiei Autonome de Transport, noul tramvai de pe linia 10 devine 6, iar tramvaiul 6 primeşte numărul 10. Traseele rămân neschimbate.

Linia 6 va circula pe urmatoarea rută: Piaţa Traian - Banatul - Sala Olimpia - Piaţa Bălcescu - Piaţa Maria - Catedrala Mitropolitană - Piaţa 700 - Piaţa Libertăţii și retur.

Linia 10 va circula pe traseul: Torontal - Circumvalaţiunii - Catedrala Mitropolitană - Piaţa Maria - Piaţa Bălcescu - Sala Olimpia - Banatul - Piaţa Traian - Gara de Est - UMT - Prinţul Turcesc - Piaţa Traian - Piaţa 700 - Torontal.


sursa: http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Dig...le+6+si+10

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

FOTO EXCLUSIV cu primul tramvai reabilitat! A ajuns la Timisoara. Cand intra in teste?

Primul tramvai al Timisoarei, care a fost reabilitat la Arad, a ajuns deja in capitala Banatului, in acest sfarsit de saptamana, conform contractului, asa cum anuntase primarul Nicolae Robu. Cea de-a doua garnitura e si ea pe drum.
Vechile tramvaie, modernizate aproape 100%, sunt aduse la Timisoara pe platforme de tiruri. Potrivit edilului-sef, cel mai probabil luni noaptea vor intra in teste pe strazile din oras, dupa ce vor fi montate.
„E pe drum si cel de-al doilea. A sosit doar cel din Arad. Ele se transporta dupa un orar aprobat, va ajunge si cel de la Pascani. Probabil ca luni spre marti noaptea le vom testa, asa e programat. Arata foarte bine, nu e nimic care sa nu fie nou, in afara de sasiu si roti. Pana si osiile au fost schimbate, chiar daca initial nu era acesta planul”, a declarat, pentru opiniatimisoarei.ro, primarul Nicolae Robu.
Noile tramvaie au camere video, scaune cu incalzire si aer conditionat. Calatorii vor putea sta pe Internet pe timpul calatoriei, in garnituri fiind montat WiFi gratuit, insa doar pentru cei care au carduri RATT.
UPDATE: A ajuns la Timisoara si cel de-al doilea tramvai modernizat, cel din Pascani. Potrivit primarului Nicolae Robu, garniturile vor intra luni noaptea in probe, pe strazile orasului, urmand sa fie introduse in circulatie daca nu apar probleme la testari.
Tramvaiele second-hand ale Timisoarei au fost reabilitate de firmele Electroputere VFU Pascani si Astra Vagoane Calatori Arad. Primele doua garnituri au fost preluate de cele doua firme care au castigat licitatia primariei in 11 iunie 2014.
480.000 de euro costa reconditionarea unui singur tramvai, Primaria Timisoara urmand sa aloce 3,3 milioane de euro pentru reabilitarea a 7 dintre garniturile batrane aflate acum in circulatie. Licitatia a fost castigata insa de oferta depusa de cele doua firme in valoare de 65 de milioane de lei, adica peste 14,6 milioane de euro. Durata contractului este patru ani, acordul-cadru presupunand incheierea a patru contracte subsecvente, pentru un numar total de 30 de tramvaie GT4.
In parcul Regiei Autonome de Transport in Comun se afla 93 de tramvaie, din care doar 60 sunt scoase zilnic pe traseu. Primarul Nicolae Robu a anuntat ca va trimite si alte garnituri la modernizare.

TSR 1.jpg (34.51 KB; downloaded 8736 times)

TSR 2.jpg (80.19 KB; downloaded 8723 times)


Sursa: http://www.opiniatimisoarei.ro/foto-exc...28/06/2015

 


Re: Stiri, noutati, perspective lenta1

Pentru cei ce doresc sa vada mai multe poze inclusiv cu interiorul, intrati pe forumul celor de la RATT si mergeti la sectiunea tramvaie.Acolo o sa gasiti subiectul legat de aceste tramvaie si o gramada de poze cu acest tramvai.

 


Re: Stiri, noutati, perspective stefan_br

Multumim pentru sugestie, intre timp au aparut pe mai multe canale media poze diverse.  :)

55927c6a682ccf81ef676042.jpg (255.66 KB; downloaded 8857 times)


Foto RAT Timisoara. http://www.ratt.ro
55927c8f682ccf6def676041.jpg (52.99 KB; downloaded 8870 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Timiș  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432392 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use