Topic: Știri, noutăți, perspective
257 posts, 128920 views
📖 Pagination options
- Vlad0012
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Vlad0012
OOOO NUUUUUU x_x cea mai mare temere a mea se adevereste sper sa faca treaba buna cu motoarele de la Hansa ca fac un zgomot infernal care se aude si de la 1-2 km departare ce sa mai vorbesc de zgomotul din interior sau de faptul ca in Rathgeber iarna e mai frig inauntru decat afara sau ca in Wegmann si in Hansa vara e cuptor in adevaratul sens al cuvantului fiind peste 50grade celsius in interior daca afara sunt aproximativ 30grade dar in acelasi timp nu pot uita momentele amuzante cand usile de la Hansa nu se inchideau si trebuiau fortate si blocate sau un Rathgeber care a circulat o zi cu geamu de la remorca demontat(atentie NU spart). Foarte amuzant era cand franele de la remorca nu functionau astfel se crea acel efect de arc la cupla si vagonul din spate ).
OOOO NUUUUUU x_x cea mai mare temere a mea se adevereste sper sa faca treaba buna cu motoarele de la Hansa ca fac un zgomot infernal care se aude si de la 1-2 km departare ce sa mai vorbesc de zgomotul din interior sau de faptul ca in Rathgeber iarna e mai frig inauntru decat afara sau ca in Wegmann si in Hansa vara e cuptor in adevaratul sens al cuvantului fiind peste 50grade celsius in interior daca afara sunt aproximativ 30grade dar in acelasi timp nu pot uita momentele amuzante cand usile de la Hansa nu se inchideau si trebuiau fortate si blocate sau un Rathgeber care a circulat o zi cu geamu de la remorca demontat(atentie NU spart). Foarte amuzant era cand franele de la remorca nu functionau astfel se crea acel efect de arc la cupla si vagonul din spate ).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Tramvaiele timişorenilor vor fi reabilitate la Paşcani
Tramvaiele timişorenilor vor fi reabilitate şi modernizate în fabrica de la Paşcani, la un preţ de şase ori mai mic decât voia administraţia Ciuhandu să aducă în oraş altele noi. Un tramvai reabilitat costă în jur de 500.000 de euro, în timp ce planul lui Ciuhandu era să cumpere vagoane cu trei milioane de euro bucata.
Primarul Nicolae Robu a fost miercuri la Iaşi şi la Paşcani să vadă cum arată astfel de tramvaie şi a revenit la Timişoara încântat de ceea ce a văzut acolo. Tramvaie noi vor fi cumpărate doar dacă va exista un program european prin care să se poată finanţa achiziţionarea lor din bani de la UE.
"Am văzut un tramvai reabilitat, care la origini era asemănător cu al nostru. După reabilitare arată excelent, ca unul nou, cu toate dotările şi facilităţile: încălzire la fiecare scaun, climatizare, internet, instalaţie de sonorizare, şase camere video montate în fiecare vagon, scaune confortabile şi arătoase, sistem de acţionare ultramodern, exact ce se foloseşte de firme mari, de renume. Caroseria este nouă în totalitate, iar forma poate fi aleasă de beneficiar", a declarat joi Nicolae Robu, într-o conferinţă de presă.
Din tramvaiul vechi rămân doar şasiul, roţile şi boghiul, care reprezintă metal greu şi care are durata de viaţă de 100 de ani. Preţul depinde de stadiul în care se află tramvaiul de reabilitat şi de modernizat şi variază în jur de 500.000 de euro. Singurul lucru care face diferenţa între un vagon reabilitat şi unul nou este faptul că primul are o treaptă şi nu se urcă direct de la nivelul peronului.
După vizita de la Paşcani, Nicolae Robu este convins că opţiunea corectă este reabilitarea tramvaielor, după organizarea unei licitaţii. "Voi vizita şi RATB, pentru că am aflat că şi Bucureştiul poate repara şi moderniza vagoane de tramvai. Dorim să reabilităm acum un tramvai şi dacă programele europene vor permite folosirea de fonduri şi pentru reabilitarea de mijloace de transport în comun sau cumpărarea de noi tramvaie, vom depune proiecte şi pe aceste direcţii. Ritmul de reabilitare a tramvaielor va fi, din 2014, de câte 2-3 pe lună", a afirmat Robu. Potrivit edilului-şef, vor fi reabilitate minimum 30 de vagoane din parcul RATT, iar cele care sunt prea distruse şi nu se mai pretează să fie refăcute vor fi înlocuite cu altele noi.AGERPRES
http://www.administratie.ro/articol.php?id=42566
Tramvaiele timişorenilor vor fi reabilitate la Paşcani
Tramvaiele timişorenilor vor fi reabilitate şi modernizate în fabrica de la Paşcani, la un preţ de şase ori mai mic decât voia administraţia Ciuhandu să aducă în oraş altele noi. Un tramvai reabilitat costă în jur de 500.000 de euro, în timp ce planul lui Ciuhandu era să cumpere vagoane cu trei milioane de euro bucata.
Primarul Nicolae Robu a fost miercuri la Iaşi şi la Paşcani să vadă cum arată astfel de tramvaie şi a revenit la Timişoara încântat de ceea ce a văzut acolo. Tramvaie noi vor fi cumpărate doar dacă va exista un program european prin care să se poată finanţa achiziţionarea lor din bani de la UE.
"Am văzut un tramvai reabilitat, care la origini era asemănător cu al nostru. După reabilitare arată excelent, ca unul nou, cu toate dotările şi facilităţile: încălzire la fiecare scaun, climatizare, internet, instalaţie de sonorizare, şase camere video montate în fiecare vagon, scaune confortabile şi arătoase, sistem de acţionare ultramodern, exact ce se foloseşte de firme mari, de renume. Caroseria este nouă în totalitate, iar forma poate fi aleasă de beneficiar", a declarat joi Nicolae Robu, într-o conferinţă de presă.
Din tramvaiul vechi rămân doar şasiul, roţile şi boghiul, care reprezintă metal greu şi care are durata de viaţă de 100 de ani. Preţul depinde de stadiul în care se află tramvaiul de reabilitat şi de modernizat şi variază în jur de 500.000 de euro. Singurul lucru care face diferenţa între un vagon reabilitat şi unul nou este faptul că primul are o treaptă şi nu se urcă direct de la nivelul peronului.
După vizita de la Paşcani, Nicolae Robu este convins că opţiunea corectă este reabilitarea tramvaielor, după organizarea unei licitaţii. "Voi vizita şi RATB, pentru că am aflat că şi Bucureştiul poate repara şi moderniza vagoane de tramvai. Dorim să reabilităm acum un tramvai şi dacă programele europene vor permite folosirea de fonduri şi pentru reabilitarea de mijloace de transport în comun sau cumpărarea de noi tramvaie, vom depune proiecte şi pe aceste direcţii. Ritmul de reabilitare a tramvaielor va fi, din 2014, de câte 2-3 pe lună", a afirmat Robu. Potrivit edilului-şef, vor fi reabilitate minimum 30 de vagoane din parcul RATT, iar cele care sunt prea distruse şi nu se mai pretează să fie refăcute vor fi înlocuite cu altele noi.AGERPRES
http://www.administratie.ro/articol.php?id=42566
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
INFORMARE privind Începerea implementării proiectului "REABILITARE LINIE DE TRAMVAI ŞI MODERNIZARE TRAME STRADALE PE STRADA ŞTEFAN CEL MARE ÎN MUNICIPIUL TIMIŞOARA – TRASEU 1 – TRONSONUL CUPRINS ÎNTRE STR.ŞT.O.IOSIF ŞI INTERSECŢIA CU STR.1 DECEMBRIE"
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management pentru POR, prinAgenţia pentru Dezvoltare Regională Vest, în calitate de Organism Intermediar pentru POR şiMunicipiul Timişoara au semnat contractul de finanţare nerambursabilă cu nr. 3627/29.01.2013 pentru proiectul “Reabilitare linie de tramvai şi modernizare trame stradale pe Strada Ştefan cel Mare în municipiul Timişoara– Traseu 1 – tronsonul cuprins între Str.Şt.O.Iosif şi intersecţia cu Str.1 Decembrie” cod SMIS 40311, elaborat în cadrul Regio - Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1 „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul de intervenţie 1.1. „Planuri integrate de dezvoltare urbană”, Sub-domeniul: Poli de creştere.
Proiectul urmează a fi implementat pe o perioadă de 12 luni, începând cu data de 30.01.2013. Valoarea totală a acestuia este de 24.695.616,44 lei (T.V.A. inclus), din care asistenţa nerambursabilă din partea Uniunii Europene este de 19.817.178,84 lei.
Obiectivul general al proiectuluieste: reabilitarea infrastructurii liniilor de tramvai și modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timișoara, în vederea creşterii calităţii vieţii locuitorilor și asigurării dezvoltării durabile a municipiului.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
- Reabilitarea liniei de tramvai pe str. Ștefan cel Mare din Municipiul Timișoara (tronsonul cuprins între str. Șt. O. Iosif și intersecția cu str. 1 Decembrie);
- Amenajări rutiere - carosabil, trotuare, piste bicicliști, zone verzi, semaforizare;
- Reglementarea rețelelor stradale: alimentare cu apă, canalizare, rețele termice, iluminat public.
Prin proiect administraţia locală îşi propune îmbunătăţirea calităţii infrastructurii urbane de circulaţie, sporirea gradului de mobilitate a populaţiei, în contextul creşterii gradului de siguranţă a traficului, cât şi al protejării mediului înconjurător. Zona de intervenţie a proiectului este pe Str.Ştefan cel Mare, tronsonul cuprins între intersecţia cu Str.Şt.O.Iosif şi intersecţia cu str. 1 Decembrie. Proiectul propune o intervenţie complexă care va avea ca rezultat reabilitarea liniei de tramvai prin înlocuirea integrală a infrastructurii și suprastructurii acesteia, reconfigurarea străzii prin amenajarea carosabilului (4 benzi de circulație – câte 2 pe sens), a trotuarelor, a pistelor de cicliști şi a spaţiilor verzi şi reglementarea reţelelor stradale (alimentare cu apă, canalizare, reţele termice, iluminat public).
Implementarea proiectului va fi asigurată de Unitatea de Management a Proiectului (UMP), o structură constituită la nivelul Municipiului Timişoara, în colaborare cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice - Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional şi Organismul Intermediar pentru Programul Operaţional Regional în Regiunea de Vest.
Manager de proiect
Cristina Gavra
INFORMARE privind Începerea implementării proiectului "REABILITARE LINIE DE TRAMVAI ŞI MODERNIZARE TRAME STRADALE PE STRADA ŞTEFAN CEL MARE ÎN MUNICIPIUL TIMIŞOARA – TRASEU 1 – TRONSONUL CUPRINS ÎNTRE STR.ŞT.O.IOSIF ŞI INTERSECŢIA CU STR.1 DECEMBRIE"
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management pentru POR, prinAgenţia pentru Dezvoltare Regională Vest, în calitate de Organism Intermediar pentru POR şiMunicipiul Timişoara au semnat contractul de finanţare nerambursabilă cu nr. 3627/29.01.2013 pentru proiectul “Reabilitare linie de tramvai şi modernizare trame stradale pe Strada Ştefan cel Mare în municipiul Timişoara– Traseu 1 – tronsonul cuprins între Str.Şt.O.Iosif şi intersecţia cu Str.1 Decembrie” cod SMIS 40311, elaborat în cadrul Regio - Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1 „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul de intervenţie 1.1. „Planuri integrate de dezvoltare urbană”, Sub-domeniul: Poli de creştere.
Proiectul urmează a fi implementat pe o perioadă de 12 luni, începând cu data de 30.01.2013. Valoarea totală a acestuia este de 24.695.616,44 lei (T.V.A. inclus), din care asistenţa nerambursabilă din partea Uniunii Europene este de 19.817.178,84 lei.
Obiectivul general al proiectuluieste: reabilitarea infrastructurii liniilor de tramvai și modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timișoara, în vederea creşterii calităţii vieţii locuitorilor și asigurării dezvoltării durabile a municipiului.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
- Reabilitarea liniei de tramvai pe str. Ștefan cel Mare din Municipiul Timișoara (tronsonul cuprins între str. Șt. O. Iosif și intersecția cu str. 1 Decembrie);
- Amenajări rutiere - carosabil, trotuare, piste bicicliști, zone verzi, semaforizare;
- Reglementarea rețelelor stradale: alimentare cu apă, canalizare, rețele termice, iluminat public.
Prin proiect administraţia locală îşi propune îmbunătăţirea calităţii infrastructurii urbane de circulaţie, sporirea gradului de mobilitate a populaţiei, în contextul creşterii gradului de siguranţă a traficului, cât şi al protejării mediului înconjurător. Zona de intervenţie a proiectului este pe Str.Ştefan cel Mare, tronsonul cuprins între intersecţia cu Str.Şt.O.Iosif şi intersecţia cu str. 1 Decembrie. Proiectul propune o intervenţie complexă care va avea ca rezultat reabilitarea liniei de tramvai prin înlocuirea integrală a infrastructurii și suprastructurii acesteia, reconfigurarea străzii prin amenajarea carosabilului (4 benzi de circulație – câte 2 pe sens), a trotuarelor, a pistelor de cicliști şi a spaţiilor verzi şi reglementarea reţelelor stradale (alimentare cu apă, canalizare, reţele termice, iluminat public).
Implementarea proiectului va fi asigurată de Unitatea de Management a Proiectului (UMP), o structură constituită la nivelul Municipiului Timişoara, în colaborare cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice - Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional şi Organismul Intermediar pentru Programul Operaţional Regional în Regiunea de Vest.
Manager de proiect
Cristina Gavra
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Premieră în România: Transport public în comun GRATUIT
Consilierii locali din Lugoj, judeţul Timiş, au votat, în şedinţa de joi, introducerea transportului public în comun gratuit în municipiu, începând din 1 iulie, decizia fiind o premieră în România, a afirmat primarul Francisc Boldea.
Primarul municipiului Lugoj, Francisc Boldea, a declarat corespondentului Mediafax că în şedinţa de joi a Consiliului Local a fost votat, în unanimitate, un proiect de hotărâre privind subvenţionarea cu sută la sută a transportului în comun de către municipalitate, astfel că cei care vor călători cu autobuzele societăţii Meridian, cea care asigură transportul în comun în oraş, nu vor mai trebui să cumpere şi bilete de călătorie, având gratuitate.
”De 23 de ani, nimeni nu a făcut nimic pentru transportul în comun din Lugoj. Până acum a fost 60 de bani o călătorie, dar aproape nimeni nu folosea transportul în comun, pentru că nu existau orar sau staţii, iar cei care foloseau, totuşi, autobuzele de transport în comun, se înţelegeau cu şoferul şi nu mai plăteau bilet. Acum am cumpărat şi montat zece staţii, vom mai cumpăra încă cinci, am stabilit un orar, traseele, iar autobuzele sunt inscripţionate cu însemnele Primăriei Lugoj", a declarat Francisc Boldea.
Primarul din Lugoj a mai spus că până acum transportul în comun în Lugoj a fost subvenţionat în proporţie de 75 la sută, iar de la 1 iulie va fi subvenţionat în proporţie de sută la sută, de către Consiliul Local.
"Am avut dezbatere publică, aşa cum prevede legea, oamenii sunt deschişi la această idee, iar acum am ajuns în faza în care am aprobat proiectul, care va intra în vigoare la 1 iulie. Este o premieră pentru România, ca o primărie să ofere transport public gratuit", a mai spus Boldea.
Primarul din Lugoj a mai precizat că subvenţionarea în proporţie de sută la sută a transportului în comun presupune un efort bugetar de 45.000 de lei pe lună, bani care sunt prevăzuţi deja în buget. De asemenea, Boldea a mai spus că primăria îşi propune ca în perioada următoare să achiziţioneze încă trei autobuze.
Lugoj este al doilea oraş ca mărime din judeţul Timiş şi, potrivit ultimului recensământ, are peste 46.000 de locuitori.
http://www.ziarulring.ro/stiri/evenimen ... un-GRATUIT
Premieră în România: Transport public în comun GRATUIT
Consilierii locali din Lugoj, judeţul Timiş, au votat, în şedinţa de joi, introducerea transportului public în comun gratuit în municipiu, începând din 1 iulie, decizia fiind o premieră în România, a afirmat primarul Francisc Boldea.
Primarul municipiului Lugoj, Francisc Boldea, a declarat corespondentului Mediafax că în şedinţa de joi a Consiliului Local a fost votat, în unanimitate, un proiect de hotărâre privind subvenţionarea cu sută la sută a transportului în comun de către municipalitate, astfel că cei care vor călători cu autobuzele societăţii Meridian, cea care asigură transportul în comun în oraş, nu vor mai trebui să cumpere şi bilete de călătorie, având gratuitate.
”De 23 de ani, nimeni nu a făcut nimic pentru transportul în comun din Lugoj. Până acum a fost 60 de bani o călătorie, dar aproape nimeni nu folosea transportul în comun, pentru că nu existau orar sau staţii, iar cei care foloseau, totuşi, autobuzele de transport în comun, se înţelegeau cu şoferul şi nu mai plăteau bilet. Acum am cumpărat şi montat zece staţii, vom mai cumpăra încă cinci, am stabilit un orar, traseele, iar autobuzele sunt inscripţionate cu însemnele Primăriei Lugoj", a declarat Francisc Boldea.
Primarul din Lugoj a mai spus că până acum transportul în comun în Lugoj a fost subvenţionat în proporţie de 75 la sută, iar de la 1 iulie va fi subvenţionat în proporţie de sută la sută, de către Consiliul Local.
"Am avut dezbatere publică, aşa cum prevede legea, oamenii sunt deschişi la această idee, iar acum am ajuns în faza în care am aprobat proiectul, care va intra în vigoare la 1 iulie. Este o premieră pentru România, ca o primărie să ofere transport public gratuit", a mai spus Boldea.
Primarul din Lugoj a mai precizat că subvenţionarea în proporţie de sută la sută a transportului în comun presupune un efort bugetar de 45.000 de lei pe lună, bani care sunt prevăzuţi deja în buget. De asemenea, Boldea a mai spus că primăria îşi propune ca în perioada următoare să achiziţioneze încă trei autobuze.
Lugoj este al doilea oraş ca mărime din judeţul Timiş şi, potrivit ultimului recensământ, are peste 46.000 de locuitori.
http://www.ziarulring.ro/stiri/evenimen ... un-GRATUIT
- autob368
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
autob368
Cursuri de calificare in meseria de conducator tramvai/troleibuz
RATT anunţă deschiderea cursului de calificare în meseria de conducător tramvai / troleibuz
Condiţii:
- vârsta min. 24 ani
- studii min. 10 clase
- permis de conducere categoria B
- domiciliul în Timişoara
- fără antecedente penale
Doritorii vor depune dosarul de înscriere la interviu la Serviciul Resurse Umane până la data de 22.10.2013.
Dosarul va conţine următoarele acte
- cerere inscriere la curs
- CV
- copie carte de identitate
- copie permis de conducere
- copie acte studii
- cazier juridic
- cazier auto
Tarif – 3.109,25 lei fără TVA (se poate achită în trei rate).
sursa: http://www.ratt.ro
Cursuri de calificare in meseria de conducator tramvai/troleibuz
RATT anunţă deschiderea cursului de calificare în meseria de conducător tramvai / troleibuz
Condiţii:
- vârsta min. 24 ani
- studii min. 10 clase
- permis de conducere categoria B
- domiciliul în Timişoara
- fără antecedente penale
Doritorii vor depune dosarul de înscriere la interviu la Serviciul Resurse Umane până la data de 22.10.2013.
Dosarul va conţine următoarele acte
- cerere inscriere la curs
- CV
- copie carte de identitate
- copie permis de conducere
- copie acte studii
- cazier juridic
- cazier auto
Tarif – 3.109,25 lei fără TVA (se poate achită în trei rate).
sursa: http://www.ratt.ro
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Autobuzele electrice intră în teste la Timișoara
Timișoara face pași importanți în direcția unui transport în comun mai prietenos cu mediul. Două autobuze electrice vor fi testate în Timișoara, pe liniile de autobuz și troleibuz cunoscute. Testarea autobuzelor cu o astfel de tehnologie reprezintă o premieră pentru România, socotește Primăria Timișoara, iar timișorenii le vor putea vedea pe străzile orașului din 24 octombrie!
Vehiculele au o autonomie de circa 250 km, iar încărcarea acumulatorilor va avea loc noaptea. Testarea durează o lună, anunță municipalitatea timișoreană. Prețul orientativ al unui autobuz electric e de circa două ori decât al celui unuia cu motor pe combustibil clasic. Practic, o asemenea mașină costă între 300.000 și 400.000 de euro, în funcție de dotări.
http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Dig...+Timisoara
Autobuzele electrice intră în teste la Timișoara
Timișoara face pași importanți în direcția unui transport în comun mai prietenos cu mediul. Două autobuze electrice vor fi testate în Timișoara, pe liniile de autobuz și troleibuz cunoscute. Testarea autobuzelor cu o astfel de tehnologie reprezintă o premieră pentru România, socotește Primăria Timișoara, iar timișorenii le vor putea vedea pe străzile orașului din 24 octombrie!
Vehiculele au o autonomie de circa 250 km, iar încărcarea acumulatorilor va avea loc noaptea. Testarea durează o lună, anunță municipalitatea timișoreană. Prețul orientativ al unui autobuz electric e de circa două ori decât al celui unuia cu motor pe combustibil clasic. Practic, o asemenea mașină costă între 300.000 și 400.000 de euro, în funcție de dotări.
http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Dig...+Timisoara
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Transportul în comun se extinde la Timișoara: vom circula cu troleibuzul până la Ghiroda!
Transportul public în comun se extinde la Timişoara. Administraţia locală anunţă că localnicii vor putea ajunge cu troleibuzul până în comuna Ghiroda, iar proiectul de extindere a reţelei urmează să fie demarat în perioada următoare. Finalizarea lucrărilor va avea loc în anul 2015.
”Asta înseamnă că vom avea o linie de troleibuz de 7,5 kilometri, cu zece staţii şi două staţii de alimentare, ceea ce înseamnă că troleibuzele vor fi prevăzute şi cu motor termic, nu numai cu motor electric”, afirmă Nicolae Robu, primarul Timişoarei.
Primarul mai spune că extinderea reţelor de transport public spre comunele apropiate Timişoarei duce şi la fluidizarea traficului din oraş şi facilitează legătura acestor localităţi cu Timişoara. Proiectul are o valoare de aproape 25 de milioane de lei, iar o parte din bani provin din fonduri europene. În ceea ce priveşte costurile biletelor, administraţia locală spune că doreşte să nu majoreze preţul taxat pentru acum, în oraș pentru o călătorie.
http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Dig...troleibuze
Transportul în comun se extinde la Timișoara: vom circula cu troleibuzul până la Ghiroda!
Transportul public în comun se extinde la Timişoara. Administraţia locală anunţă că localnicii vor putea ajunge cu troleibuzul până în comuna Ghiroda, iar proiectul de extindere a reţelei urmează să fie demarat în perioada următoare. Finalizarea lucrărilor va avea loc în anul 2015.
”Asta înseamnă că vom avea o linie de troleibuz de 7,5 kilometri, cu zece staţii şi două staţii de alimentare, ceea ce înseamnă că troleibuzele vor fi prevăzute şi cu motor termic, nu numai cu motor electric”, afirmă Nicolae Robu, primarul Timişoarei.
Primarul mai spune că extinderea reţelor de transport public spre comunele apropiate Timişoarei duce şi la fluidizarea traficului din oraş şi facilitează legătura acestor localităţi cu Timişoara. Proiectul are o valoare de aproape 25 de milioane de lei, iar o parte din bani provin din fonduri europene. În ceea ce priveşte costurile biletelor, administraţia locală spune că doreşte să nu majoreze preţul taxat pentru acum, în oraș pentru o călătorie.
http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Dig...troleibuze
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
Timisoara vrea sa isi modernizeze pana la 30 de tramvaie GT4 (Wegmann) cu tractiune in curent alternativ ș.a. cu 85.8 mil lei (aprox 19.28 mil EUR) => cca 643.000 EUR/vagon
http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=452665
Timisoara vrea sa isi modernizeze pana la 30 de tramvaie GT4 (Wegmann) cu tractiune in curent alternativ ș.a. cu 85.8 mil lei (aprox 19.28 mil EUR) => cca 643.000 EUR/vagon
http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=452665
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Ce mare oraș românesc își construiește metrou
Cel puțin asta își dorește primarul Timișoarei, Nicolae Robu, care a declarat, în urmă cucâteva zile, că că noua linie de metrou, în lungime de opt kilometri, va începe la Gara de Nord, va trece pe la mall, Gara de Est şi se va termina la Aeroportul Internaţional Timişoara, potrivit tion.ro.
Robu susţine că a prezentat această idee la Barcelona, unde a fost încurajat să o ducă mai departe, iar apoi, la Karlsruhe, a văzut că municipalitatea tocmai a început un proiect de mutare a liniilor de tramvai în subteran.
Ulterior, în locul actualei linii de cale ferată ar urma să existe un teren disponibil de 8 kilometri lungime.
Primarul a mai spus că acest proiect se va regăsi în portofoliul municipiului Timişoara pentru perioada 2014-2020. Urmează doar să se găsească o sursă de finanţare.
http://www.money.ro/ce-mare-oraprc-c8pr...56077.html
Ce mare oraș românesc își construiește metrou
Cel puțin asta își dorește primarul Timișoarei, Nicolae Robu, care a declarat, în urmă cucâteva zile, că că noua linie de metrou, în lungime de opt kilometri, va începe la Gara de Nord, va trece pe la mall, Gara de Est şi se va termina la Aeroportul Internaţional Timişoara, potrivit tion.ro.
Robu susţine că a prezentat această idee la Barcelona, unde a fost încurajat să o ducă mai departe, iar apoi, la Karlsruhe, a văzut că municipalitatea tocmai a început un proiect de mutare a liniilor de tramvai în subteran.
Ulterior, în locul actualei linii de cale ferată ar urma să existe un teren disponibil de 8 kilometri lungime.
Primarul a mai spus că acest proiect se va regăsi în portofoliul municipiului Timişoara pentru perioada 2014-2020. Urmează doar să se găsească o sursă de finanţare.
http://www.money.ro/ce-mare-oraprc-c8pr...56077.html
- andrei11
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Din nou
Al doilea oraş din România care va avea metrou: proiectul are opt kilometri şi leagă centrul de aeroport
Timişoara, cel mai mare oraş din vestul ţării, ar putea să aibă în curând o linie de metrou.
Primarul Timişoarei, Nicolae Roibu, a declarat că a decis realizarea unei linii de metrou cu o lungime de 8 kilometri, care să lege centrul oraşului de aeroport. Proiectul urmează să intre în planul de buget pentru perioada 2014-2020, sursa de finanţare nefiind încă cunoscută, relatează Timiş Online.
„Asta e soluţia – liniile de cale ferată trebuie să fie duse în subteran, şi cu această ocazie sigur că se va realiza şi o conexiune tip metrou între câteva puncte cheie ale oraşului nostru: Gara de Nord, zona mall, Gara de Est, aeroportul, toate pot ajunge să fie legate şi se va putea face repede şi la preţuri convenabile aşa ceva. Sunt acele utilaje cârtiţă care străpung munţii, merg pe sub mări, pe unde vrei”, a spus Robu.
http://www.businessmagazin.ro/analize/t...t-12098713
Din nou
Al doilea oraş din România care va avea metrou: proiectul are opt kilometri şi leagă centrul de aeroport
Timişoara, cel mai mare oraş din vestul ţării, ar putea să aibă în curând o linie de metrou.
Primarul Timişoarei, Nicolae Roibu, a declarat că a decis realizarea unei linii de metrou cu o lungime de 8 kilometri, care să lege centrul oraşului de aeroport. Proiectul urmează să intre în planul de buget pentru perioada 2014-2020, sursa de finanţare nefiind încă cunoscută, relatează Timiş Online.
„Asta e soluţia – liniile de cale ferată trebuie să fie duse în subteran, şi cu această ocazie sigur că se va realiza şi o conexiune tip metrou între câteva puncte cheie ale oraşului nostru: Gara de Nord, zona mall, Gara de Est, aeroportul, toate pot ajunge să fie legate şi se va putea face repede şi la preţuri convenabile aşa ceva. Sunt acele utilaje cârtiţă care străpung munţii, merg pe sub mări, pe unde vrei”, a spus Robu.
http://www.businessmagazin.ro/analize/t...t-12098713
- Robert24
-
Posted:
-
📖 Pagination options