Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2084 posts, 532283 views
 
Go to page:  1  ... 143 144 145 146 147 148 149
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre transportul în comun Gabi23

6277 (Floreasca)  era condus de un șofer azi îmbrăcat impecabil! Felicitări!  :applause:
6277 - 442 - 15.03.2024.JPG (501.23 KB; downloaded 2714 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun mn_photography

De ce afisajul arata diferit fata de celelalte autobuze Citaro dpdv format pixeli?

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun WT_fan06

@Gabi23 și mașina se prezintă aproape impecabil la exterior. Sticker-e puse corect, niciun gunoi lipit pe bot / oglinzi / laterale / etc.

Asta înseamnă să ai respect pentru tine și pentru obiectul cu care muncești. Păcat că astfel de cazuri sunt eclipsate de destule exemple negative...

:applause:

 



  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre transportul în comun ADK

PTMZ wrote here:
:popa: :popa: :popa:

Le ții blocate și ce te faci cu călătorii nervoși, care e posibil să nu aibă alternative? Asta e în afara oricărui bun simț. Vă invit să mai cugetați puțin asupra gândurilor voastre înainte să postați astfel de "perle". Devierile, indiferent de starea liniei, sunt necesare pentru a putea menține serviciul de transport la parametri oarecum funcționali.

Apoi, iar mergem pe o mentalitate "drobul de sare"? Imperio au mai fost rulate pe OR înainte, pe Nerva Traian, și nu s-a întâmplat nimic grav. Cât timp nu există alternative sănătoase, merge și OR, numai să fie prestat serviciul.

Înafara de-asta, sunt călători plătitori de abonamente care trebuie să ajungă unde au nevoie, astfel că chiar și atunci când intervin greve chiar și de o singură zi, banii sunt dați, dar serviciul nu (mai) e prestat, astfel că fiecare trebuie să-și găsească o alternativă pentru care serviciul respectiv necesită o altă plată și pot apărea desincronizări (stația metroului spre exemplu prea departe atât la urcare cât și la coborâre, aglomerație infernală în zilele de protest ale STB-ului, și eventuale incidente mai ales în astfel de situații). Iar apoi te miri de călătorii corecți că nu-și mai reînnoiesc titlurile de călătorie mai ales pe numărul de zile de care aceștia nu au beneficiat.

O alternativă, dar nu ecologică (lucru mult încurajat mai ales în vremurile actuale) ar fi trimiterea de autobuze pe liniile tramvaielor, dar acest lucru se face doar atunci când nu există alternative de devieri sau acestea sunt prea mari, ocolind multe zone de interes.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun sorin.niculescu_

Aveți aici două răspunsuri total neajutătoare din partea TPBI la două petiții pe care le-am depus la ei. Una dintre ele era despre faptul că un șofer de troleibuz de pe 61 a plecat mai devreme decât ar fi trebuit, iar cealaltă a fost o propunere de reorganizare a liniilor de transport public aparținute de TPBI din zona Militari Residence.
IMG_1382.png (859.26 KB; downloaded 1520 times)
IMG_1381.png (480.76 KB; downloaded 1520 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun Andrei98

Am reclamat si eu mai multe situatii unde am primit raspunsul generic ca e din cauza traficului desi erau ore la care drumul era efectiv gol. Pentru ei nu e important ca un sofer merge pe o linie importanta cu 25km/h la 6:30 dimineata cu drumul liber si face intarziere adunand dupa el inca 3 autobuze.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun Gabi23

Petițiile chiar dacă primesc un răspuns „generic”, vă asigur că cel puțin o parte au efect, mai mult decât realizați poate. Problemele privind respectarea programelor de circulație au cauze multiple, cauzat și de lipsa unor sisteme adecvate de planificare, monitorizare și dispecerizare.
Referitor la sistematizarea liniilor din Cartierul Militari Residence, care aparține administrativ teritorial de comuna Chiajna, se vor avea în vedere toate variantele și soluțiile propuse.

 



Re: Discuții diverse despre transportul în comun shoppy

Modul în care se simulează opritul în stații pe Grivița este foarte periculos mai ales pentru bicicliști, adică semnalizează dreapta, trage dreapta și frânează ca și cum ar opri în stație dar apoi trage stânga și accelerează, dacă tu îl depășești cu bicicleta poate foarte ușor să te lovească și oricum trebuie să pui frână să îl lași să se ducă că nu poți să îl mai depășești când accelerează.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun V3nt0R

Statiile de pe Calea Grivitei trebuiesc complet reorganizate, Stoica Ludescu, Lainici si Feroviarilor nu au motive sa existe, mai asezi putin celalalte statii ( Griro si RAR ) catre nord sau catre sud 20 - 30 de metri, caci oricum sunt reperele importante ale zonei, si aia este, frecventez zona dintotdeauna, 90% din timp in statiile alea nu urca nimeni, si nu coboara nimeni, pe Grivita este un rand de blocuri la strada, iar in rest este zona de ( majoritar ) vile pe o parte, care genereaza foarte putini utilizatori de transport in comun, si zona semi-industriala // calea ferata pe cealalta parte.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun shoppy

Cum este imposibil de implementat oprire la cerere din cauza tramvaielor fără butoane de stop, soluția ar fi reorganizarea stațiilor, una la gura de metrou și alta la mijlocul interstatiei de metrou.

 


Go to page:  1  ... 143 144 145 146 147 148 149
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2302 forum members have written 422721 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use