Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2077 posts, 523709 views
 
Go to page:  1  ... 122 123 124 125 126 127 128  ... 149
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Utilizator anonim 2

O fi fost in intirziere si incerca sa recupereze. :)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București orex

reiny2000 wrote here:
Aici discutăm de STB, nu de blablacar. Liniile au un program de circulație, iar vatmanii și șoferii trebuie să circule cu o viteză adecvată astfel încât acesta să poată fi respectat. Nu trebuie să se circule prea repede sau prea încet, în funcție de cum consideră manipulantul vehiculului.

Sa circule anemic chiar daca beneficiaza de toate valentele infrastructurii? Ai mers in spatele unui 16 pe str. Viitorului, de la Cantemir pana la Lizeanu? Te apuca groaza, cu toate ca linia e țais ! :yes:

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București TrainWrecker

Da, asta am vrut sa zic, chiar daca domnul vatman a mers cu 40km/h, balansul tramvaiului sau zgomotul nu era mai rau decat cel pe care il prinzi cand mergi cu 15km/h pe Barbu Vacarescu, dar daca cumva se intampla asta pe Basarabia atunci ma rugam la dumnezeu sa nu deraiazere.  :cry:  :popa:

Inca o chestie, intrebasem eu acum o luna pe unde fac tramvaiele lui 5 accesul pe traseu, si stiu ca fac "bucla" la Lizeanu si o iau pe Stefan Cel Mare intrand pe B. Vacarescu dar am prins  azi  un tramvai care facea accesul la Sf. Gheorghe, a mers pana la Obor si a facut la dreapta de pe pasaj pe Mosilor. Mi s-a parut interesant.  :)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Saint666

Daca vrei sa vezi balans ia 40-ul de la Sfanta Vineri spre Basarabia seara dupa ora 22. Majoritatea vatmanilor le alearga pe mizeria aia de sina de parca li se incalzeste berea la depou.

Nelegat de asta.
Difera traseul de retragere al tramvaielor in functie de linia pe care au mers inainte?
Concret, acum 2 seri, la Sfanta Vineri pe la ora 23 a ajuns un tramvai pe care scria ca se retrage la Depoul Titan si pe care mai scria pe afisaj 103.
Nu a mers drept pe Calarasilor > Basarabia, ci a facut stanga pe Traian > Ferdinand > Pantelimon > Chisinau > Basarabia
Pana acum toate tramvaiele cu care am fost ce se retrageau la Titan mergeau drept pe Calarasilor...

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București ByOnu

@TrainWrecker, accesul lui 5 la Sf. Gheorghe se realizeaza via Obor, doar retragerea e via Reinvierii-Lizeanu. *unii se retrag cu firma de 5. It must be fun la Paleologu cand realizezi ca 5-ul merge inainte spre Obor...

Tot traseul de acces si retragere a lui 5 este noaptea mintii si o risipa totala de resurse, uzura, etc. Asta in timp ce avem macazuri directe spre si dinspre Viitorului.

Toate astea datorita unei greseli de acum 15 ani cand au modernizat Stefan cel Mare si nu au prevazut macazuri directe Piata Victoriei - Barbu Vacarescu. Imposibil nu era.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Chev Celios

Pe atunci 5-ul era la Colentina.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București ByOnu

Asta se intampla cand lipseste viziunea si perspectiva...

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București ByOnu

204 si 304 sunt mereu trenulet?
Screenshot_20220806-104145_Info TB.jpg (362.21 KB; downloaded 2471 times)
Screenshot_20220806-104132_Info TB.jpg (417.69 KB; downloaded 2471 times)
Screenshot_20220806-082924_Info TB.jpg (359.97 KB; downloaded 2471 times)
Screenshot_20220806-082913_Info TB.jpg (361.48 KB; downloaded 2471 times)

 



Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București cris_m

204 trebuia sa dispara de ceva timp...

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Media

Cam așa arata un autobuz de pe linia 343 care tocmai a plecat Din capătul de la Cartie H. Coandă

Era autobuzul 6335.
Oare nu putea fi maturat la capăt?
20220822_080653.jpg (359.05 KB; downloaded 1987 times)
20220822_080658.jpg (436.73 KB; downloaded 1986 times)
20220822_081225.jpg (392.79 KB; downloaded 1987 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București andreiiul

Cum la mai toate capetele de linie nu exista personal de curatenie, nu avea cine sa-l mature.
Doar soferul poate face asta si sigur acest lucru nu intra in atributiile sale.
Ca o poate face din proprie initiativa, e altceva si asta tine fix de tipul de om al soferului.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București WT_fan06

Dacă nu intră în atribuțiile sale, nu putem vorbi despre "ce tip de om este șoferul". Nu ar trebui să i se reproșeze dacă vehiculul este murdar, la fel cum nu ar trebui să fie meritul său dacă vehiculul este salubrizat. Cel mult acesta poate să constate că salonul nu se prezintă corespunzător pentru a transporta pasagerii (așa cum a fost în cazul Citelis-ului împroșcat pe pereți / scaune acum câteva luni, dar în situația actuală nu era cazul) și să apeleze dispeceratul pentru a se retrage din circulație.

Acum vorbesc în general. Mentenanța o efectuează personalul calificat, salubrizarea o efectuează personalul calificat, operarea vehiculelor o efectuează personalul calificat. Amestecatul borcanelor, titularizarea și alte metehne miorotice sunt de vină pentru situația din prezent a transportului public.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București ADK

Eu unul înțeleg "reclamația" privind starea curățeniei interioare/exterioare ale autovehiculului doar dacă este așa de zile bune, dar înainte de toate vă rog să ne mai interesam odată dacă cele relevate anterior sunt reale sau nu.

Conducătorul auto nu are trecute în atribuțiile sale adăugarea/modificarea/repararea/curățarea autovehiculului și i se interzice mai ales în primele 2-3 exemple să facă acțiuni în acest sens. În schimb, este obligat să anunțe orice problemă legată chiar și de curățenie, însă nu ca în cazul de mai sus. Cele probabil 5-10 minute care s-au mai apucat să fie staționate la cap de linie sunt strict pentru odihnă, recreere și eventual mers la grupul sanitar sau efectuată pauza de masă dacă se mai poate incadra în timp. Nu îi este 100% interzisă efectuarea curățeniei de către el dacă înseamnă doar mizerie la nivelul pardoselii, dar numai de asta nu cred mai arde cuiva când timpul e scurt din cauza pierderii în trafic, oboseala este acumulată și grupul sanitar neefectuat poate și de 2 curse.

Evident, curățenia o mai întrețin și călătorii, dar personalul atribuit din STB în acest sens într-adevăr nu ar trebui să lipsească măcar la un cap de linie unde întorc mai multe autovehicule și unde staționarea e mai lungă de regulă, mai ales la orele de vârf. Mizeria de mai sus nu văd ceva nemaiîntâlnit, e posibil să fi fost făcută cu puțin timp înainte să urci în respectiva mașină, habar n-am. Eu unul totuși nu văd ceva de care să te împiedici atât de grav.

Situația din acel Citelis specificat trebuia neapărat retras la depou, deoarece curățenia în acel caz nu însemna doar datul cu mătura ca în 6335. Mai auzeam pe unul în Buzău că un autobuz murdar la exterior e din cauza lu' ... Toma (n.r. primarul), de parcă așa l-a cumpărat dar întreb și eu, trebuie să se retragă la garaj după fiecare cursă când se murdărea? Unii nici nu cred că gândesc ce spun dar reușesc să mă scoată din sărite.

 


Go to page:  1  ... 122 123 124 125 126 127 128  ... 149
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421289 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use