Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2077 posts, 523029 views
 
Go to page:  1  ... 120 121 122 123 124 125 126  ... 149
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București ADK

Nu face când vede mașina de poliție... Dar un polițist poate să se afle în orice mașină sau pe stradă îmbrăcat în civil, și tot poate acționa.
PS: un băiat din Ploiești care încerca să facă o glumă fugind de la bancă cu banii, a avut ”norocul” să întâlnească pe drum un polițist care era în mașina personală și care a acționat împotriva lui. De ce nu și-n rest?

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București essco

"Dar un polițist poate să se afle în orice mașină sau pe stradă îmbrăcat în civil, și tot poate acționa."
Legende urbane. Nu se va intampla vreodata.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București joker

Se pregateste cumva devierea lui 123/un nou traseu lui 123 ? deoarece la Basarab sens Orhideelor este trecut pe tablita si 123,am sa atasez o poza
received_690312639064540.jpeg (223.33 KB; downloaded 3606 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București STB Spotting 21

Idem pentru 162.
Cine poate sti? Placuta pare facuta pentru un timp indelungat, numerele nu sunt scrise in colturi, sau pe margini, cum se obisnuieste la devieri.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București BGP2597

Eu aș tinde să cred că au montat greșit plăcuțele între sensuri. Pe celălalt sens sunt trecute 123 și 162?

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București rosetti61

O vad deja "semnata", deci montarea gresita s-a facut de cand/sau dupa modificarea lui 133.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București V2A

https://www.economica.net/control-anpc-s ... 128.html
83 de autobuze, troleibuze și tramvaie au fost retrase temporar din circulație de ANPC

Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea (CRPCR) București-Ilfov a scos temporar din circulație 83 de autovehicule STB din cauza neregulilor constatate.
Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea (CRPCR) București-Ilfov a întreprins, pe data de 9.05.2022, o acțiune de verificare a modului în care Societatea de Transport București (STB) – aflată în administrarea Primăriei Capitalei – a dus la îndeplinire măsurile dispuse de comisari în urma precedentului control care a verificat condițiile de derulare a transportului comun în București.

Comisarii CRPCR București-Ilfov au realizat 15 acțiuni de control și recontrol prin care au verificat:

  - 514 autobuze, oprind temporar până la remedierea abaterilor constatate 61 dintre acestea
  - 75 troleibuze, oprind temporar până la remedierea abaterilor constatate 4 dintre acestea
  - 176 tramvaie, oprind temporar până la remedierea abaterilor constatate 18 dintre acestea.

Neregulile întâlnite în continuare la unele dintre mijoacele de transport în comun verificate au fost:

 -  Neigienizarea corespunzătoare a multora dintre vehicule (resturi alimentare, praf în strat grosier, rugină în exces, geamuri neigienizate, sistem de ventilare plin de praf), aceasta, precum și lipirea linoleumului sau înfiletarea șuruburilor slăbite fiind realizate în timpul controlului, pentru ca mijloacele de trasport să poată ieși în traseu
 -  Existența unui sistem de iluminat interior parțial funcțional,
 -  Mai mult de 85 de tramvaie nu sunt dotate cu rampă de acces pentru persoane cu dizabilități
 -  Utilizarea unor vehicule cu urme de uzură (elemente crăpate/lipsă, geamuri sparte, podea înfundată, șuruburi slăbite, linoleum dezlipit și îndoi, scaune deteriorate, unele cu tapițeria ruptă, uzată, neigienizată, îmbâcsită de praf, mânere lipsă, rupte, fără protecție, scaune cu structură din lemn exfoliată, podea cu aplicații suplimentare de linoleum, ceea ce prezintă pericol de împiedicare, geamuri cu inscripții (făcute de pasageri)  cu marker permanent, care nu pot fi curățate, cu burdufe deterioarate neigienizate corespunzător, vandalizate interior/exterior (tip graffiti), barele de susținere având protecția de poliuretan ruptă)
  - Utilizarea, pentru igienizarea a unor materiale (cârpe, mopuri etc.) insalubre, a unor chiuvete pentru igienizarea materialelor cu rugină și praf în exces
  - Clădirea deteriorată, aflată într-o stare avansată de degradare (ex: bucăți de tavan lipsă, pereții și podeaua deteriorate, cu denivelări, căi de acces deteriorate etc.)
  - Lipsa informațiilor legate de traseu sau modalitatea de achiziție a călătoriei
  - Neafișarea autorizărilor RAR.

Acțiunea de control nu este încă finalizată, urmând a continua în zilele următoare.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București alexxd_31

Dupa controlul ANPC de astazi am observat in tramvai:
20220509_214130.jpg (638.23 KB; downloaded 2621 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Dragos31

Sunt cel putin de sambata dimineata puse in unele vehicule.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București matey24

Azi pe linia 323...
Avand in vedere ca uneori autobuzele vin si la 30 de minute. :roll:

Scuzati calitatea, imaginea este strict cu caracter informativ
IMG_20220510_112231 (1).jpg (1.43 MB; downloaded 2459 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București reiny2000

Reclamație la ADTPBI că nu se respectă programul de circulație

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Victor92

Inainte sa postati mesaje, ganditi situatia de pe teren ...

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București reiny2000

Conducerea ANPC, concluzii în urma controlului de la STB: Discuri de frână crăpate, uşi care nu se închid, geamuri sparte şi ţinute cu improvizaţii să nu cadă pe călători

Conducerea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a prezentat, marţi, într-o conferinţă de presă, alte nereguli găsite în urma controlului făcut la Societatea de Transport Bucureşti (STB), fiind vorba de discuri de frână crăpate, uşi care nu se închid, geamuri sparte şi care sunt ţinute cu anumite improvizaţii să nu cadă pe călători.

Preşedintele ANPC, Horia Constantinescu, a declarat că, faţă de controlul din martie de la Societatea de Transport Bucureşti, acum au fost găsite mai multe capete de mop şi mături noi.

"Din păcate, marea majoritate a lucrurilor promise nu s-a remediat. Singurul lucru notabil ar fi că am găsit mai multe capete de mop noi la nivelul autobazelor, câteva mături, de asemenea, noi, dar şi aici cred că este cel mai important dintre subiectele despre care vom discuta, carenţa personalului îşi spune cuvântul. Este inuman şi este imposibil să cureţi o sută de mijloace de transport cu două persoane angajate pentru a desfăşura această activitate. La unul dintre acestea am aflat că erau trei. Dar după aceea s-a precizat că una dintre ele era deja plecată în concediu”, a explicat preşedintele ANPC.

El a precizat că nu sunt folosite piese originale la mijloacele de transport în comun, iar atunci când apare o problemă acestea refăcute şi recondiţionate.

"Aş trece la un alt aspect important, păstrând raţionamentul carenţei de personal în tot ceea ce înseamnă activitate de întreţinere şi bineînţeles reparare a mijloacelor de transport. De asemenea, foarte puţine persoane angrenate la această activitate, foarte puţine piese, foarte puţine piese originale, marea majoritate a acestora nereprezentând o componentă mecanică sigură, credem noi, pentru că producătorii sunt cei mai în măsură să stabilească categoria pieselor pe care le recunosc sau le recomandă pentru a fi folosite, or cele pe care le-am găsit noi păreau mai mult refăcute şi recondiţionate, reprezentând în felul acesta un grad de uzură morală mult peste ceea ce ne imaginăm noi, ca autoritate, în raport cu siguranţa consumatorilor”, a precizat Horia Constantinescu.

El a menţionat că în urma controlului de la STB au fost găsite discuri de frână crăpate.

"În fotografiile pe care probabil colegii mei vi le-au pus la dispoziţie, o să observaţi discuri de frână crăpate, o să observaţi rugină în zona sistemului de furtune ale frânelor sau ale aerului comprimat, din câte am înţeles, lăsând total expus acest sistem oricărei accidentări, oricărei ruperi, oricăreia dintre situaţiile ce pot pune într-un real pericol. Vă rog să observaţi în fotografii că, la introducerea şi la aprinderea sistemului unuia dintre autobuze, am văzut o sumă de alerte, inclusiv cea cu referire la alarmare în caz de incendiu. Cred că ne dăm cu toţii seama că fără frâne, fără senzori în zona aceasta, cei care călătoresc se expun unor situaţii ce ar putea deveni total regretabile”, a transmis preşedintele ANPC.

El a precizat că s-au înregistrat cazuri când a fost descărcată energie în caroserie, fapt ce a dus la accidentarea unor angajaţi ai STB.

"Din discuţia cu unul dintre lucrători am aflat că, din cauza vechimii extraordinar de mare a acestor sisteme electrice, nu de puţine ori a fost descărcată energie în caroserie, accidentând unii dintre lucrători şi cu siguranţă ar fi putut să accidenteze într-un mod regretabil şi consumatorii. Mă uit pe cele două raportări, cea de la sfârşitul lui martie şi cea de la începutul lunii mai. Ar fi trebuit ca mare parte dintre cele semnalate şi sancţionate de autoritatea noastră în trecut să fi fost remediate. Mai mult decât atât, ne dăm seama că lucrurile au devenit mult mai greu de gestionat, reducându-se şi mai mult personalul pentru îndeplinirea acestor obligaţii, mă refer aici la curăţenie şi la întreţinere”, a explicat Horia Constantinescu.

El a declarat că doreşte să fie reevaluată modalitatea în care mijloacele de transport în comun sunt autorizate din punctul de vedere al inspecţiei tehnice periodice.

"O să vreau să trag un important semnal de alarmă, poate fi considerat şi o avertizare publică faptul că la acest moment starea tehnică a mijloacelor de transport este verificată de două staţii, dacă nu mă înşel, de inspecţie tehnică periodică autorizate, acreditate şi sper să fie reevaluată modalitatea în care s-a obţinut această autorizare şi avizare pentru că este greu de imaginat cum noi depistăm pe traseu mijloace de transport cu deficienţe mecanice majore, dar totuşi ele beneficiază de un aviz de inspecţie tehnică periodică”, a susţinut Horia Constantinescu.

La rândul său, directorul general al ANPC, Paul Anghel, a afirmat că au fost găsite tramvaie Tatra din 1967.

"Vorbim de nişte Tatra, dacă vorbim de tramvaie, din 1967, nişte autovehicule care ar trebui după 8-10 ani, să aibă o durată maximă de utilizare. Ne întindem undeva la 20-30 de ani unele dintre ele. Tramvaiele de care vorbeam au şasiuri de 50 şi ceva de ani. Sunt sisteme de frânare învechite”, a menţionat Paul Anghel.

El a precizat că pentru înlocuirea unor piese defecte sunt luate piese de la un tramvai scos din folosinţă.

Paul Anghel a mai afirmat că au fost situaţii de tramvaie care au ieşit de pe linie şi care nu au mai putut frâna.

"Am întâlnit situaţii de chedere lipsă, de uşi care nu se închid, de geamuri care sunt sparte şi cu nişte improvizaţii de cauciuc cu un şurub, cumva ţineau geamul să nu cadă fie pe călători, fie în afară, pe carosabil sau pe alţi participanţi la trafic. Vorbim de siguranţa circulaţiei, mai departe de siguranţa consumatorilor, vorbim inclusiv de siguranţa circulaţiei. Aceste improvizaţii care se fac pe discuri crăpate, pe sisteme de frânare sau de direcţie care au anumite neconformităţi, pot pune în pericol siguranţa circulaţiei sau pot periclita bunul mers al autovehiculelor”, a mai declarat Paul Anghel.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București aztec

Intrebare.

Ce este gresit in urmatoarea citare?
Ca mie îmi arde procesorul...

"Vorbim de nişte Tatra, dacă vorbim de tramvaie, din 1967, nişte autovehicule care ar trebui după 8-10 ani, să aibă o durată maximă de utilizare. Ne întindem undeva la 20-30 de ani unele dintre ele."

 


Go to page:  1  ... 120 121 122 123 124 125 126  ... 149
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use